home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #23 ~ The Road Back To Anfield
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: #23 ~ The Road Back To Anfield  (Læst 37137 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #45: 04 Mar 2015, 14:24 »

Hr. Agger, vi kunne vel ikke få et hurtigt omblik over dit hold, samt nogle af de unge spillere du satser på, samt er mentor for ?


- Stor fan af bloggen !

Det er på vej  Thumbs Up , sidder med det lige nu Smiley - og tak Nodiem  Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #46: 04 Mar 2015, 15:31 »

Så er truppen opdateret mere eller mindre. Jeg mangler stadigt at få uploaded de boblere/talenter, som ikke spiller fast. Så det eneste talent i selve truppen er den udlejede keeper og midtbane knægten Dennis Kuijpers. De andre kommer desværre først på i morgen eller måske senere i aften.



Selve trupgennemgangen forventer jeg ikke at jeg tager før jeg 31. Januar 2017, hvor jeg selv forventer der er sket mange udskiftninger i truppen.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #47: 05 Mar 2015, 13:38 »



"DE CLUB AAN DE MAAS" BULDRER FREM


Tiden er gået rigtigt stærkt her i Rotterdam. Et rigtigt hårdt første halvår i klubben, er nu ved at bære frugt. Spillerne er ved at kende taktikken ud og ind, og vi har endeligt fået en trup, som jeg er tilfreds med. Ikke fordi vi har handlet enormt meget ind, et lejemål fra Liverpool og et enkelt indkøb, men omskolingerne er ved at være på plads, og jeg har styr over hvilke spillere der virkeligt kan præstere, og hvem der mere er backup typen.

Resultatmæssigt er det også gået vanvittigt godt. Det er kun blevet til et enkelt nederlag siden 23. Oktober sidste år, og det var en forfærdelig kamp ude mod Vitesse, hvor vi totalt dominerer, men Vitesse var bare effektive på de 4 chancer de fik, og vandt derfor kampen med 2-1. Vores flotte spil har også båret frugt i samtlige turneringer, som vi er med i. I ligaen har vi snuppet 1. pladsen fra Ajax. Vi fører dog kun med 2 point, og der mangler 4 runder endnu. Ingen tvivl om alt stadigt kan ske, og jeg frygter måske også at Ajax har lidt en fordel, da de kan koncentrere sig fuldstændigt om ligaen.

Ajax blev nemlig slået ud i pokalturneringens semifinale, af vores Reservehold. Ja, det lyder sgu utroligt, og det er det også. Helt enormt flot at reserverne havde spillet sig frem til semifinalen, uden ret meget hjælp oppe fra førsteholdstruppen. Jeg vil dog gerne indrømme at i semifinalen, der stillede reserveholdet med ene førsteholdsspillere . Vi havde nemlig selv spillet dagen inden og kvalificeret os til finalen ved at slå Go Ahead.

Giovanni og jeg blev enige om, at det her var en chance man kun fik en gang i livet. Klubben havde muligheden for at få 1. holdet og reserveholdet til at møde hinanden i den hollandske pokalfinale på De Kujp. Den chance måtte vi ikke forspilde, og derfor var alle førstholdsspillere sat til rådighed for Giovanni og hans hold. Reserverne slog Ajax med 3-0 og derfor var pokalfinalen mellem Feyenoord 1 og Feyenoord 2 en realitet.

Ikke nok med at vi fører den hollandske Eredivisie, og at vi er i pokalfinalen mod vores eget 2. hold, så er vi også stadigt med i Europa League. Vi gik jo sikkert videre fra gruppespillet som nummer 1, og det var her det skulle blive rigtigt spændende. For hvad kunne vores hold ude i Europa? Første test og svar kom promte med 10-2 samlet over det tidligere storhold Steaua Bukarest, og vi var derfor klart videre til 2. knockoutrunde, hvor tyske Schalke 04 ventede. Her begyndte jeg så småt at tvivle på om vi nu også kunne klare sådan en opgave, men efter at vi havde vundet 4-1 i egen hule, så troede jeg helt sikkert på det. Returkampen foregik planmæssigt og med 2-2 på Veltins-Arena, var kvartfinalen en realitet. Her venter engelske Arsenal stadigt på os, og det er nok her vi må sige farvel og tak for i år. Jeg havde håbet på at trække Kiev, men desværre blev det Arsenal, som jeg forventer er en lidt for stor mundfuld for os.

Vi er i spil til alle 3 mulige titler i år. Jeg tror dog ikke rigtigt på Europa League titlen. Så skal den store overraskelse komme, så at vi slår Arsenal, som, efter min mening, er det stærkest hold der er tilbage, derefter kommer Napoli og Fiorentina, men den tid den sorg. Derimod er jeg ret sikker på at pokaltitlen kommer i hus. Den kommer i hvert fald uanset hvad til Feyenoord. Mesterskabet er stadigt vidt åbent, men med vores form så tror og håber jeg på, at vi kan holde Ajax bag os de sidste 4 runder.



Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #48: 05 Mar 2015, 15:00 »



LIVERPOOL SÆSONEN 2016/2017


Det er sgu ikke gået pissegodt i Liverpool denne sæson. Det så ellers ud til at det kunne blive en helt fremragende sæson, men da alt skulle gøres op, så var det faktisk ikke særlige godt.







Igen i år skuffede holdet i europæisk sammenhæng. Liverpool var med i Champions League og kom i gruppe med Malmø FF, FC Barcelona og Ajax Amsterdam. Det burde være en overkommetlig opgave for en klub af Liverpools størrelse, men igen måtte de skuffende forlade turneringen allerede efter gruppespillet. Klubben gik dog videre på en 3. plads, og kom dermed over i Europe League. Det blev dog en kortvarig fornøjelse da klubben her røg ud til Dynamo Kiev med det samme. Et forfærdeligt år for Liverpool i Europa.

I de hjemlige turneringer har holdet heller ikke gjort det særligt godt, når man kigger på slutresultatet. Det blev til en skuffende 6. plads i Premier League, selvom man langt største delen af sæsonen lå på en flot 2. plads kun et par point efter den senere mester Manchester City. Med 6. pladsen kvalificerer klubben sig med nød og næppe til Europa League i næste sæson.

I den traditionsrige FA Cup, blev det 4. runde, der blev endestationen for Liverpool, som havde Manchester United som bødler. Endnu en Manchester klub slukkede sæsonens sidste håb om triumf, da Manchester City vandt semifinalen i Capital One Cuppen.

Dermed ingen finaler, intet metal eller noget som helst positivt for Liverpool i denne sæson. Økonomisk har det heller ikke været den bedste sæson.

Klubben fik et underskud på 290 millioner kroner, og jeg tror da, at det må være en lidt presset Brendan Rodgers, der sidder i den varme Liverpool stol nu. Rygterne i aviserne og lign. steder siger da også at han sidder meget usikkert, og at den nye manager sagtens kunne komme til at hedde Roberto Mancini (Ajax Amsterdam). En anden topkandidat er Atletico Madrids Diego Simeone. Desværre er jeg ikke nævnt, som en mulig overtager, men man skal jo heller ikke tro på alt, hvad pressen skriver.

Det ville ellers være mig en fornøjelse at overtage efter Rodgers, som jeg havde en del kontroverser med i min tid som spiller, og igen har haft i denne sæson, hvor han skulle brokke sig over, at vi brugte hans spiller som DM istedet for CM. Jeg var dog fuldstændig ligeglad, og forklarede bare at han fik ekstremt meget spilletid, fordi han kunne spille defensiv midt, og han ville få 0% spilletid som CM. Det lamme svar som Rodgers kom med tændte mig endnu mere. Han ville smutte igen, for jeg var jo stadigt umulig at snakke med, og han havde langt vigtigere ting at tage sig af. Hold nu kæft Brendan, og pak dine sager!!
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #49: 05 Mar 2015, 15:30 »

Jeg forstår ikke helt? Styrer du også Liverpool?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #50: 05 Mar 2015, 15:41 »

Jeg forstår ikke helt? Styrer du også Liverpool?

Nej nej - Jeg styrer kun Feyenoord - Målet er at komme til Liverpool - derfor titlen The Road Back To Anfield. Jeg giver bare en opsummering på deres sæson, da jeg jo håber en dag, når jeg har gjort det godt nok, at komme til at være manager for klubben.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #51: 05 Mar 2015, 17:27 »



FEST I ROTTERDAM


Tre sejre var nok for Feyenoord og undertegnede. Ajax dummede sig en enkelt gang mere, og så kunne vi fejre mesterskabet en uge før afslutningen på Æresdivisionen. 73 point mod Ajax's 69 og med en enkelt kamp igen, så var det hele afgjort. For første gang siden 1999 kunne en Feyenoord anfører løfte trofæet i den bedste hollandske række.

Det var ikke forventet, selvom det hele tiden havde været målsætningen. Jeg havde mine tvivl undervejs, og det var da også hele tiden tæt løb mellem Feyenoord og Ajax. Vi trak altså det længste strå og kan nu kalde os mestre 2016/2017. En fantastisk triumf for klubben, byen og ikke mindst mig selv. Jeg er satme stolt over at have vundet mesterskabet i så stor en liga som den hollandske, og det er bare mit andet år som manager. Jeg nåede ikke at få sat mit eget præg på holdet, ikke når man kigger på transfers i hvertfald, det må vente til sommerens kommende transfervindue, hvor vi forhåbentligt også kan agere mere grundet en sund økonomi. Taktisk har jeg dog sammen med Giovanni fået ændret en hel del, og det gav bonus allerede denne sæson. Der er enormt meget at bygge på med dette hold, og ingen tvivl om at Feyenoord bliver et hold man skal regne med de næste mange sæsoner, med eller uden mig som manager.

POKALFINALEN
Pokalfinalen var jo mod reserveholdet, og det var sgu en meget speciel fornøjelse at trykke min egen assistent i hånden forud for kampen. Stadion var fyldt med ene Feyenoord fans, og det kunne da kun blive en festdag det her.  De førsteholdspillere, jeg ikke skulle bruge, dem havde jeg givet lov til at spille for andetholdet. Derved kunne så mange som muligt få lov at deltage i denne specielle dag. Selve kampen var ikke noget fantastisk syn. Det var en jævn kamp, hvor man godt kunne mærke at alle kendte alle, og at det var noget specielt for alle i klubben og på lægterne. Det gik som de fleste havde forventet, at vi vandt sikkert 2-0 og kunne løfte endnu en pokal, og dermed var The Double hjemme.

EUROPA LEAGUE
Den største styrkeprøve nogensinde som manager, var helt klart kampen mod Arsenal. Et smækfyldt De Kuip, var klar til at tage imod "The Gunners", som jeg selv havde haft mange drabelige dyster med som spiller. Spillerne var lettere nervøse, og jeg beroligede dem så godt som muligt, men sørgede samtidigt for at gnisten og troen på det var inde i hver en spiller. Den største styrkeprøve skulle vise sig også at blive min største skalp nogensinde. Arsenal blev sendt tilbage over dammen med et knusende 6-2 nederlag i kufferten. Vi havde spillet fremragende, også selvom vi lukkede to latterlige mål ind i løbet af kampen. De fik ærligt talt ikke et ben til jorden.

Returopgøret var en form sag, og vi kunne rejse fra London med en 2-1 sejr og en samlet 9-3 sejr. Vi var satme i semifinalen nu! Her ventede italienske Fiorentina. Første kamp var i Italien, og vi spillede ikke en særlig god kamp. Vi kommer hurtigt bagud ved at lave endnu et straffespark i første minut. Det skete også mod Schalke. Inden vi får rystet chokket af os, står der 2-0 og jeg begyndte at frygte for en øretæve. Vi kæmpede os dog tilbage i kampen, og fik et meget vigtigt udebanemål, så slutresultatet blev 2-1 til hjemmeholdet. Returkampen blev en tæt affære, dog med os i den klart dominerende rolle, og Fiorentina kom aldrig rigtigt frem til noget, selvom de havde en del spil. Vi kom tidligt foran 1-0 og var nu videre. Det lå dog hele tiden i baghovedet, at de bare skulle have en enkelt kasse, og så var det slut for Feyenoord. Det skete heldigvis aldrig, og vi burde selv have afgjort kampen flere gange, men heldigvis gik vi videre på det udebanemål, som vi fik i Italien.

I finalen venter Italienske Napoli, og slaget skal slåes på Parc des Princes i Paris. Det vil være for vildt, hvis vi kan vinde The Treble i den her sæson, men chancen er her fandme, det er helt sikkert.
« Seneste Redigering: 05 Mar 2015, 17:29 af TripleX9 » Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #52: 05 Mar 2015, 20:03 »

Nej nej - Jeg styrer kun Feyenoord - Målet er at komme til Liverpool - derfor titlen The Road Back To Anfield. Jeg giver bare en opsummering på deres sæson, da jeg jo håber en dag, når jeg har gjort det godt nok, at komme til at være manager for klubben.
Hvordan kan du så tjekke deres turneringer og økonomi som du har taget ss af?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #19 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #53: 05 Mar 2015, 20:11 »

Hvordan kan du så tjekke deres turneringer og økonomi som du har taget ss af?
Muligheden er der jo for at lave en manager der overtager dem og tage da, uden at gemme med den nye manager? (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #54: 06 Mar 2015, 13:55 »



THE TREBLE = ANFIELD ROAD?



Dagen før finalen på Parc des Princes, kom en nyhed, som jeg både havde håbet og ventet på. Brendan Rodgers var blevet fyret af Liverpool efter en miserabel sæson. Klubben, som jeg elskede, var endeligt sluppet af med en af de mænd, som jeg absolut ikke ville invitere til min fest, når jeg engang blev kåret til verdens bedste manager. Det var sgu bare ikke det rigtige tidspunkt det var sket på, kunne de da for helvede ikke lige have ventet to dage. Det kunne jo skabe store uroligheder i truppen og klubben, hvis jeg begyndte at snakke med Liverpool inden finalen, men på den anden side, kunne jeg også risikere at miste denne mulighed, ved at skulle vente to dage.

Jeg var dog ansat i Feyenoord, og måtte tænke på hvad der var bedst for holdet og klubben. Derfor udtalte jeg mig heller ikke omkring Liverpool, eller på nogen måde gjorde tilnærmelser til klubben. Vores fokus skulle være på finalen. Så det var vel sådan set godt nok, at jeg ikke var med på The Sun's liste over favoritter til jobbet, selvom det også skuffede mig en smule. Jeg håbede dog at mit kendskab til Liverpool, min gode kontakt til Colin Pascoe og en Treble kunne gøre det, så jeg kunne snuppe posten foran de andre favoritter. Først skulle The Treble dog lige i hus.

Det blev en vidunderlig aften på Parc des Princes. Vi spillede fantastisk fodbold, og gav ikke, de ellers normalt dygtige, italienere den mindst chance. Kampen endte sikkert og fortjent med hele 5-0, og endnu engang kunne Feyenoords, trofaste og fantastiske, fans bryde ud i jubel og en flere dage lang fest. Vi havde sikret os The Treble, og det var satme en fantastisk følelse. Jeg havde mere end opfyldt mine egne målsætninger og drømme for den første sæson i Feyenoord. En klub jeg havde forventet, og måske bliveR det også sådan, at være i adskillige år. Nu var det bare sådan, at chancen for drømmejobbet lå lige om hjørnet, og derfor ringede jeg også samme nat til Colin Pascoe, og fortalte ham at jeg ville kontakte Liverpool i morgen tidlig, for at se hvordan og hvorledes. Heldigvis var Colin hurtigt til at sige, at jeg havde hans fulde opbakning, og han ville gøre alt, hvad der stod i hans magt, for at det her kunne lykkes.

I am on the road back to Anfield.


« Seneste Redigering: 06 Mar 2015, 13:58 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #55: 06 Mar 2015, 14:51 »

Hvordan kan du så tjekke deres turneringer og økonomi som du har taget ss af?

Du kan altid se andre klubbers turneringer no matter what. Jeg har bare valgt at følge Liverpool i begge sæsoner også, da det er KLUBBEN i England, og specielt i det her save. Jeg har ingen indflydelse på, hvad der er sket i Liverpool overhovedet over de seneste 3 sæsoner.

Hvis en kan forklare vejen til at vise, at jeg kun har haft en manager i det her save, så poster jeg gerne et screenshot.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #56: 06 Mar 2015, 14:52 »

Hr. Agger, vi kunne vel ikke få et hurtigt omblik over dit hold, samt nogle af de unge spillere du satser på, samt er mentor for ?


- Stor fan af bloggen !

Har ikke glemt dig Nodiem. Jeg tænker her på de unge spillere og så videre Smiley
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #57: 06 Mar 2015, 18:56 »

Du kan altid se andre klubbers turneringer no matter what. Jeg har bare valgt at følge Liverpool i begge sæsoner også, da det er KLUBBEN i England, og specielt i det her save. Jeg har ingen indflydelse på, hvad der er sket i Liverpool overhovedet over de seneste 3 sæsoner.

Hvis en kan forklare vejen til at vise, at jeg kun har haft en manager i det her save, så poster jeg gerne et screenshot.
Nåå nej nej misforstå mig ikke, jeg anklager dig ikke for snyd eller noget  Wink Jeg vidste bare ikke man kunne se det sådan for andre hold, så var bare i tvivl Smiley
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #58: 06 Mar 2015, 21:38 »

Nåå nej nej misforstå mig ikke, jeg anklager dig ikke for snyd eller noget  Wink Jeg vidste bare ikke man kunne se det sådan for andre hold, så var bare i tvivl Smiley

Nej nej regnede jeg heller ikke med Andreas Smiley Og nyder når der kommer spørgsmål... Var bare selv lidt hurtigt ude med et billede i min blog, og kunne derfor ikke svare helt rigtigt, for du har ret i, at man ikke kan se alt hos andre klubber, men kampe og turneringer kan man dog altid Smiley

Men bloggen løfter snart sløret for næste skridt, som de fleste allerede har gættet Smiley

EDIT: Andreas grunden til jeg kunne se økonomien var, at mit save var foran bloggen, og så dummede jeg mig lidt med det billede. For du har helt ret, så meget kan man ikke se uden at styre klubben. Dog kan man som tidligere sagt, altid følge kampene osv. Smiley
« Seneste Redigering: 09 Mar 2015, 14:19 af TripleX9 » Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: #21 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #59: 06 Mar 2015, 22:38 »

Hvordan ser Liverpool holdet ud nu?   Wink

Og tillægsspørgsmålet er så, hvad vil du ændre?  crazy

« Seneste Redigering: 06 Mar 2015, 22:41 af JKJ » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010