home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #23 ~ The Road Back To Anfield
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #23 ~ The Road Back To Anfield  (Læst 37063 gange)
Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #6 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #15: 24 Feb 2015, 06:15 »

God start, jeg er på.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #16: 24 Feb 2015, 07:33 »

Jeg er med  Thumbs Up

Lyder godt JKJ Smiley

God start, jeg er på.

Dejligt at høre Hr. Frank Smiley
Logged


Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #6 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #17: 24 Feb 2015, 07:37 »

Spændende klubvalg, lige hvad jeg havde forventet ;-)
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #18: 24 Feb 2015, 09:53 »

Spændende klubvalg, lige hvad jeg havde forventet ;-)

Regnede også med en del havde gættet det, inden de nåede frem til afsløringen Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #19: 24 Feb 2015, 14:20 »



PRÆSENTATION


Dagen var endelig kommet, hvor jeg officielt skulle præsenteres som den nye manager for Stanley. Jeg glædede mig faktisk selvom pressetingen aldrig rigtigt havde været mig, og stadigt ikke var det. Alligevel så jeg frem til endeligt at kunne tage officielt hul på mit nye liv som manger.

Der var mødt en hel del journalister op fra både England og Danmark. Det var da dejligt at se, at der var interesse for det, selvom jeg havde valgt at starte helt nede i League 2 i en bund-/midterklub.

"Det er mig en stor glæde at kunne præsentere den tidligere Brøndby & Liverpool spiller, Daniel Agger, som ny manager for Accrington Stanley F.C. Vi er lykkelige over at vi har fået sådan en kapacitet til klubben, og det er kun lykkedes fordi vi har samarbejdet dag og nat med Liverpool FC, som har stor ære i denne dag. Daniel har vist stor ydmyghed og professionalisme omkring vores samtaler om ham som manager her i klubben. Derfor er jeg også ret sikker på at vi nok skal opnå denne sæsons mål med Daniel som manager.

Målsætningen hedder at vi skal i Playoff, og dermed have muligheden for at rykke op efter sæsonen. Som alle ved, så har vi ikke pt. de store økonomiske midler til rådighed, og derfor er det også naturligt at Daniel vil udnytte/anvende alle sine gode kontakter i håb om at hente gode spillere til klubben."

Klubben og alle vore fans kan roligt være stolte af i dag. Jeg er i hvertfald en stolt formand og lykkelig over at kunne præsentere danske Daniel Agger.

Sådan lød de indledende ord fra formand Peter Marsden, inden han lod journalisterne kaste sig over mig.


Daniel, hvor meget har Liverpool været med i det her. Det er jo ingen hemmelighed, at den klub står som noget ganske særligt for dig?

Jeg har meget at takke Liverpool for med hensyn til dette job. Liverpool og Accrington tog i fællesskab kontakten til mig, da jeg desværre måtte stoppe som aktiv. Det var slet ikke meningen at jeg skulle have stoppet i Brøndby allerede nu, men når kroppen ikke kan mere, så var der jo ikke noget at gøre. Derfor er jeg også vildt taknemmelig over denne chance og mulighed for at starte min manager karriere. I og med at Accrington er en samarbejdsklub til Liverpool, så vil kontakten til Liverpool og specielt Colin Pascoe blive endnu større nu, og det er noget jeg ser som en fordel for både klubben og jeg selv.

Du starter som manager i en League Two klub. Skal vi se det som mangel på ambitioner fra din egen side? Hvorfor ikke tage et job i Brøndby eller Liverpool?

Jeg tror da, at vi alle kan blive enige om, at jeg aldrig har manglet ambitioner. Jeg har taget dette job, fordi det var det der var det mest rigtige for mig. Lige som da jeg tog hjem til Brøndby, da var i også uforstående, men det er mit liv, og det er mine valg der tæller! Næste!

Med en udskældt Thomas Frank i Brøndby, var det så ikke mere oplagt, at du havde overtaget styringen i din barndomsklub?

Det er vist hovedsageligt medierne, altså jer, som kalder ham udskældt, i farezonen, og hvad I ellers har brugt af ord omkring Thomas. Frank er manager for Brøndby, og han gør et fantastisk stykke arbejde i klubben, og er en fantastisk fyr, som har lært mig meget på det år jeg har været i klubben under hans ledelse. Der er flere ting, som jeg vil bruge i min egen karriere, specielt hans omgang med de helt unge spillere er fantastisk. Så nej det er eller var bestemt ikke mere oplagt. Desuden er jeg lykkelig over at være kommet tilbage til England og Stanley.

Hvor ser du dig selv om 10 år Agger?

Jeg er lige kommet til klubben her, og så vil du have mig til at tænke 10 år frem allerede? Jeg tager en dag af gangen lige nu, og så må vi se, hvad fremtiden bringer. Lige nu er alt mit fokus på klubben her og intet andet. Jeg har meget at lære, og jeg håber også at jeg har lige så meget at give.

Jeg vil sige tak for i dag, og tak for det store fremmøde. Det er dejligt at se så stor interesse for klubben. Det var meningen, at jeg skulle præsentere min første transfer i dag, men der er stadigt detaljer der mangler at falde på plads, og det er også derfor jeg er nødt til at sige tak for i dag. Arbejdet venter forude. Tak.
Logged


Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #7 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #20: 24 Feb 2015, 14:35 »

Hold da op, havde ellers forventet en Jamie Carragher i trænersædet hos Accrington Stanly. Men overraskelser er altid gode.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #21: 24 Feb 2015, 14:38 »

Hold da op, havde ellers forventet en Jamie Carragher i trænersædet hos Accrington Stanly. Men overraskelser er altid gode.

Troede ellers at du havde gættet det Smiley.... Men valgte lige netop Agger, fordi det er nyt, og mange andre har i tiden brugt Jamie, det har jeg også selv, når der er blevet lavet LFC blogs Smiley
Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #22: 24 Feb 2015, 14:47 »

Havde godt gættet at det blev Agger, fordi mener at der blev nævnt at Liverpool ikke var barndomsklubben, men hjerteklubben eller sådan noget.

Fedt valg af Agger, og glæder mig til at du kommer i gang!
Logged

Kolo Abib Touré

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #23: 24 Feb 2015, 14:52 »

Havde godt gættet at det blev Agger, fordi mener at der blev nævnt at Liverpool ikke var barndomsklubben, men hjerteklubben eller sådan noget.

Fedt valg af Agger, og glæder mig til at du kommer i gang!

Ja, det var noget i den stil jeg skrev... nævnte både hjerteklubben og barndomsklubben tror jeg Smiley... Og så nævnte jeg at det var fedt med de røde spilledragter og de blå og gule til aways Wink

Dejligt, jeg glæder mig også til at komme i gang, fik spillet to kampe igår, så skal i gang i aften mens der er Champions League, men for satan hvor er det svært at vende sig til det her niveau, når man er vant til de bedste rækker Wink
Logged


STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #7 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #24: 25 Feb 2015, 09:14 »

Det er en spændende blog du har gang i her og interessant klub valg.
Følger med.

Syntes dog at dit indlæg hvor du har lavet din Spiller oversigt, at det ser lidt mærkeligt ud at flag og spiller navne er i samme størrelse som overskriften "TRUPPEN 2015/2016".
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #25: 25 Feb 2015, 09:42 »

Det er en spændende blog du har gang i her og interessant klub valg.
Følger med.

Syntes dog at dit indlæg hvor du har lavet din Spiller oversigt, at det ser lidt mærkeligt ud at flag og spiller navne er i samme størrelse som overskriften "TRUPPEN 2015/2016".


jeg er fuldstændig enig med dig STAAL, det ser mærkeligt ud. Spillerne og flagene skal være meget mindre, og det vil også blive lavet om snarest. Smiley Det er første gang jeg prøver det med flagene (ideen er tyvstjålet fra Præludiums nye gode blog, sorry ), og de blev alt for store.

Edit: Så er det rettet, og overvejer lige om jeg vil have flag på igen. Synes i hvert fald at det er bedre nu end den store skrift.
« Seneste Redigering: 25 Feb 2015, 13:12 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #26: 25 Feb 2015, 14:33 »



DEN FØRSTE TID


Den første tid er overstået i Accrington. Dermed er min første tid som manager også overstået. Hold da kæft nogle hektiske måneder. Først skulle jeg vende mig til at være manager istedet for spiller, så skulle jeg vende mig til at snakke meget mere med pressen igen. Det var den ene side af sagen. Den anden side var at lære samtlige spillere lynhurtigt at kende. Deres svage og stærke sider, og holde dem op imod ambitioner og målsætninger og ikke mindst op imod de andre spillere som vi havde mulighed for at hente. Et ord er meget beskrivende for mine første 6 måneder i klubben, nemlig hektisk!

Det startede vildt nok tilbage pr. Juni, da den tidligere manager, John Coleman, blev afløst af undertegnede. Der var masser af nye indtryk og ideer der skulle bearbejdes, og sådan har det faktisk været lige siden, nu er datoen bare første December istedet. En ting er dog sikkert, jeg har nydt hvert et sekund!

PRÆSTATIONER
Præstationerne har været fantastiske, og jeg tror ikke nogen havde drømt om at vi skulle ligge nummer 2 i League Two på nuværende tidspunkt. Vi har spillet rigtigt godt, og den samling af spillere, som jeg har fået samlet sammne, har hver især præsteret forbilledligt. Der bliver rokeret heftigt til hver eneste kamp, da det er meget få uger, hvor vi har mere end 4 dage mellem kampene. Derfor er truppen måske også en anelse for tynd, men jeg vælger at holde den så smal, fordi jeg vil ikke have spillere der bliver utilfredse over aldrig at blive brugt, og fordi vi desværre ikke har en oliesheik eller lignende, der propper penge op i røven på formanden.

Det blev til at hurtigt exit fra Carling Cuppen, hvilket også var forventet, da vi mødte Doncaster, som var klare favoritter. I Vans Pokalen nåede vi frem til kvartfinalen, før en straffesparkskonkur rence gjorde det onde ved os. Modstanderen her var Carlisle, førerholdet fra ligaen. De slog os godt nok i Vans Pokalen, men vi slog dem kort efter i ligaen, som er det store mål i år. Vi kom igennem første runde i FA-Cuppen, og allerede nu har vi gjort det bedre end forventningerne var inden sæsonen.

KONTRAKT
Vores flotte præstationer har sikkert været med til, at jeg allerede i November blev tilbud en ny kontrakt. En fantastisk følelse at mærke så klar opbakning så tidligt i min karriere. Jeg underskrev med det samme, og har nu kontrakt med klubben til 2017. Der er dog blevet tilføjet flere klausuler i min kontrakt. Ikke af økonomisk slags, men klausuler til glæde for min forhåbentligt gigantiske og lange karriere som manager.

KLAUSULER
1. Hvis en klub fra øverste række i Tyskland, England, Holland, Frankrig eller Spanien ønsker Mr. Agger, så må klubben ikke stå i vejen.
2. Hvis Brøndby fra den bedste danske række selv henvender sig, så må klubben heller ikke stå i vejen.

På den måde er jeg sikret, at jeg kan tage skridtet videre om nogle år, hvis muligheden skulle opstå. Samtidigt er jeg meget spændt på, hvad jeg og spillerne kan præstere med Accrington Stanley, og jeg skimter bestemt allerede nu en oprykning ude i det fjerne.

TRANSFERS
Det har været hektisk i klubben hen under sommeren, men også senere på året måtte vi leje yderligere to spillere pga. skader. Der er kommet lige så mange nye til, som der har forladt klubben. Vi har et svagt overskud på transferdelen, men der er heller ikke ligefrem de store penge at lege med i den her ende af engelsk fodbold. Jeg er dog godt tilfreds med, det vi har fået ud af diverse transfers, og ikke mindst mit gode samarbejde med Liverpool.

Tre spillere har vi haft fra Liverpool allerede, hvor de to er her endnu. Vi havde lejet en ung målmand for andet år i træk, men da han blev skadet 3 mdr. under opstarten af sæsonen, valgte jeg sammen med Colin Pascoe, at det var bedre både for os men også for knægten, at han kom hjem til Liverpool igen. Samtidigt har Liverpool accepteret samtlige lejetilbud vi har afgivet, men jeg må indrømme, at jeg nok skød lige lovligt højt på nogen af spillerne, og trods mange personlige samtaler og roller som stjerner på holdet, så har beskeden næsten været den samme hver gang, nemlig at vi spiller lige langt nok nede i rækkerne, til at de tror det vil være godt for deres udvikling. Det har jeg selvfølgelig accepteret, og håber så bare vi kan låne dem i næste sæson, når vi er i League 1.

De første 6 mdr. har som sagt været hektiske men også fantastiske, og jeg er så glad for, at jeg har taget de valg, som jeg har. Jeg havde aldrig troet at jeg skulle sige, at jeg var lykkelig i Accrington, men det er jeg. Jeg lærer utroligt meget ikke mindst om mig selv. Temperamentet er stadigt meget svært at styre, når spillerne laver fejl, som jeg kun husker som fejl, man lavede som lilleputspiller. Niveauet og spillermateriale er helt sikkert min største udfordring på dette niveau.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2015, 18:02 af TripleX9 » Logged


STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #7 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #27: 25 Feb 2015, 15:57 »

jeg er fuldstændig enig med dig STAAL, det ser mærkeligt ud. Spillerne og flagene skal være meget mindre, og det vil også blive lavet om snarest. Smiley Det er første gang jeg prøver det med flagene (ideen er tyvstjålet fra Præludiums nye gode blog, sorry ), og de blev alt for store.

Edit: Så er det rettet, og overvejer lige om jeg vil have flag på igen. Synes i hvert fald at det er bedre nu end den store skrift.

Syntes godt at du kan bruge flag igen, da det gave en god effekt Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #28: 26 Feb 2015, 08:16 »

Syntes godt at du kan bruge flag igen, da det gave en god effekt Smiley

De kommer også på igen - det ser lidt bedre ud når de er der - der er i hvert fald lidt mere der kan fange øjet så.

Skal bare lige have lavet dem mindre - og så lige have tiden til det - forhåbentligt sidst på dagen i dag Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #29: 26 Feb 2015, 13:59 »



TRUPGENNEMGANG



Truppen er jo klart på plads da vi befinder os i december måned, men alligevel er det først nu, at jeg rigtigt er ved at have et overblik over truppen, og et overblik over hvem, der er mine foretrukne spillere. Jeg var lige ved at sige foretrukne stjerner, men det er sgu misbrug af ordet, at omtale nogen som stjerner i League Two.

MÅLMÆND
Her havde jeg egentligt regnet med at rotere næsten ligeligt i løbet af sæsonen, men sådan er det langt fra blevet. Jake Cole er helt klart min foretrukne keeper, og har reddet mange mange point hjem, med fantastiske præstationer. Derimod har Luke Simpson bestemt ikke imponeret i de få kampe, som han har fået. Han spiller hovedsageligt på U21 holdet, og får kun kampe, hvor jeg føler mig 99% sikker på at vinde.

BACKS
Her har vi været lidt ramt af skader, og derfor blev Nathan Ralph først hentet ind senere på sæsonen. Vi har dog kørt med rotation pladserne så godt som det har været muligt. Mine foretrukne backs er dog Cameron Dummigan & Adam Buxton. Den nye Nathan Ralph gør det dog også ret godt, når han ikke lige er småskadet.

CENTERFORSVAR
Her er de foretrukne Dean Winnard og Liverpool lejesvenden Lloyd Jones de foretrukne. Der bliver roteret rigtigt meget i midterforsvaret, men skal det stærkeste hold stilles bliver det med dette makkerpar.

DEFENSIV MIDTBANE
Her har jeg som udgangspunkt kun to spillere, og Luke Joyce er den foretrukne, og bliver også brugt mest. Det er dog muligt at trække folk både nede fra midterforsvaret eller folk oppe fra den centrale midtbane, hvis det skulle blive nødvendigt.

CENTRAL MIDTBANE
På den centrale midtbane har vi rent faktisk mange folk, også lidt flere end jeg kan lide at have. Det har dog indtil videre været heldigt nok, da vi har været hårdt ramt at skader netop her. Keenan Quansah og Liam Golding er egentligt begge forsvarsspillere, men de deles om den centrale midtbaneplads, hvor der skal løbes og fightes aller mest, og de gør det sgu godt de unge knægte. På den anden plads, som er en fremskudt playmaker, der er konkurrencen rigtigt hård, da den umiddelbart bedste spiller Will Hatfield gør det godt, men de to lejesvende Madger og Tronstad slår også til hver gang de er på banen. Det er et dejligt luksusproblem at have, og derfor frygter jeg da heller ikke skader her.

KANTER
Her er "stjernen" Piero Mingoia, som har været pisse farlig på inside forward pladsen, og er klubbens topscorer med 11 kasser. Derudover gør alle 5 spillere det faktisk rigtigt godt, men de to andre foretrukne er skotske Kai Naismith og den tidligere angriber James Gray.

ANGRIBERE
Efter jeg har sendt James Gray ned på midtbanen, så har vi kun 2 deciderede forwards. Efter min vurdering gør de det begge rigtigt godt, og jeg mener også, at de har nogenlunde samme niveau. Dog begynder Jayden Stockley så småt at få mest spilletid. Både fordi han af en eller anden mystisk grund ikke syntes, at han startede i nok kampe, men også fordi han er vores egen spiller og ikke en lejesvend.

På grund af vores succes og også grundet udviklingen i transfermarkedet, så er vi blevet tilbudt bedre og bedre spillere af Liverpool, og der har bestemt været spillere, der har virket bedre end nogle af vores egne, men det har hovedsagligt været på positioner, hvor jeg egentligt synes, det fungerer helt fint. Derfor har vi valgt ikke at hente flere Liverpool spillere end Madger og Lloyd Jones, men det kan dog hurtigt komme på tale, og så gør det ikke noget at man nærmest har en tag selv forretningen 50 km væk. Accrington skal bestemt ikke være kede af, at have Liverpool som samarbejdsklub, og jeg tror vi kan udnytte samarbejdet endnu mere i næste sæson, hvor det forhåbentligt hedder Leage One.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2015, 14:17 af TripleX9 » Logged


Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010