home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #23 ~ The Road Back To Anfield
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: #23 ~ The Road Back To Anfield  (Læst 37065 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#23 ~ The Road Back To Anfield
« : 23 Feb 2015, 13:53 »



COMING HOME


Kroppen kunne desværre ikke mere, selvom jeg havde kæmpet og kæmpet for at blive ved de sidste par år, så måtte jeg bare se i øjnene, at skulle mit liv, efter min aktive karriere, være bare nogenlunde normalt, så var det nødt til at stoppe nu.

Derfor var det også ekstremt trist at sige farvel til kammeraterne, alle i klubben og aller mest vores fantastiske fans. De fans som har støttet mig gennem tykt og tyndt. Jeg vidste allerede inden, at de ville blive de hårdeste at sige farvel til, og jeg fik ret.

Det der var med til at holde mig oppe, var udsigten til at vende "hjem". Vi var endelig på vej "hjem" igen efter lang tids fravær. Det vil sige, at vi faktisk ikke havde været væk så længe, men alligevel føltes det som om, at der var gået oceaner af tid. Derfor føltes beslutningen også så rigtig, da jeg tog den. Lige så rigtigt som da jeg valgte at forlade England sammen med familien.

Jeg havde bestemt ikke fortrudt mit valg dengang, men nu hvor jeg var nødt til at stoppe min aktive karriere, så føltes det her 200% rigtigt, og familien var heldigvis enig med mig.

Det gjorde det også meget nemmere, at vi stadigt ejede huset, og at den nye mulighed, der var opstået i England kunne forenes med at bo i Liverpool. Det kunne ikke være bedre, konen og ungerne kunne fortsætte næsten som om vi ikke havde været væk, og jeg kunne starte på en helt ny tilværelse i fodboldverden. Jeg glædede mig som et lille barn, selvom jeg for bare et år siden ville have svoret, at jeg aldrig skulle være manager. Det seneste år har dog ændret mit syn på det hele.

Glæden ved at have arbejdet og guidet de unge spillere på holdet, havde været så overvældende at det pludseligt stod klart, at min fremtid efter min aktive karriere, den skulle være som manager. Jeg kan takke min  barndomsklub, som jeg nu igen forlader, for alt i min karriere og ikke mindst for at have åbnet mine øjne op for managerdelen. Samtidigt kan jeg takke min anden hjerteklub, Liverpool FC, for at have skabt kontakten og muligheden for mig. Jeg havde drømt om at vende hjem engang, og det her var starten på det.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2015, 15:43 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The road back to Anfield
« Svar #1: 23 Feb 2015, 13:55 »

Velkommen til min nye blog, der handler om en tidligere spiller, der vender "hjem" til England og forhåbentligt Liverpool med tiden. For han starter ikke i Liverpool, men derimod en klub, der har relation til Liverpool FC. Det er meningen bloggen skal strække sig over mange sæsoner, og det vil den også automatisk komme til, hvis jeg skal have en chance for at opnå mine mål.

Da jeg regner med at det bliver mit sidste save inden FM16 udkommer, så var jeg også nødt til at prøve den engelske favoritklub Liverpool. For at gøre det mere interessant for mig selv, og forhåbenligt også for jer, starter jeg dog i en anden klub, og skal arbejde mig op til at overtage posten i Liverpool. Når eller hvis jeg kommer til Liverpool, så er målene for tiden i Liverpool også allerede fastlagt.

Målsætninger
1. Overtage jobbet i Liverpool FC.
2. Slå Sir Alex Fergusons rekorder.

Det vil sige:
13 Premier League titler
  5 FA Cup titler
  4 Carling Cup titler
  5 Champions League titler (Han vandt "kun" 2, men han har andre europæiske titler)
  1 FIFA Club World Cup

Der er ingen regler fra start af, men jeg udelukker ikke at jeg sætter nogen op senere, hvis det begynder at blive for let.

Som altid er i meget velkomne til at kommentere, stille spørgsmål, komme med forslag og andre input. Det er alt sammen med til at holde motivationen oppe.

YNWA
« Seneste Redigering: 23 Feb 2015, 14:59 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The road back to Anfield
« Svar #2: 23 Feb 2015, 13:55 »



INDHOLDSFORTEGNELSE


1. COMING HOME
2. VELKOMMEN
3. INDHOLDSFORTEGNELSE & TRUPOVERSIGT
4. TITLER
5. DEN NYE KLUB
6. ACCRINGTON STANLEY F.C.
7. PRÆSENTATION

SÆSON 1 ~ 2015/2016 ~ ACCRINGTON STANLEY FC

8. DEN FØRSTE TID
9. TRUPGENNEMGANG
10. OVERBLIK
11. JEG VIL VIDERE!
12. NO WAY OUT?
13. FRA OPRYKNING TIL INGENTING

SÆSON 2 ~ 2016/2017 ~ FEYENOORD ROTTERDAM

14. HVOR SKAL JEG HEN?
15. TUREN TIL PLZEÑ
16. NYT JOB
17. DEN FØRSTE TID I ROTTERDAM
18. "DE CLUB AAN DE MAAS" BULDRER FREM
19. LIVERPOOL SÆSONEN 2016/2017
20. FEST I ROTTERDAM

SÆSON 3 ~ 2017/2018 ~ LIVERPOOL F.C.

22. PRESSEMEDDELELSE
23. UDRENSNING



TRUPPEN 2016/2017 ~ FEYENOORD ROTTERDAM


MÅLMÆND
Kenneth Vermeer
Erwin Mulder
Jeroen Schapendonk - UDLEJET   

BACKS
Maikel Kieftenbeld
Lucas Woudenberg
Davide Brivio    
Carlinhos
Danny Rose - LEJET

CENTERFORSVAR
Sven van Beek
Terence Kongolo
Enzo Roco
Calvin Verdonk

DEFENSIVE MIDTBANE
Izunna Uzochukwu
Jordan Rossiter - LEJET

CENTRAL MIDTBANE
Dennis Kuijpers
Tonny Trinidade
Alen Halilovic LEJET
Tiémoué Bakayoko    

OFFENSIVE MIDTBANE/KANTER
Bilal Basacikoglu
Jean-Paul Böetius
Lex Immers   
Ruben Schaken
Seo Jung-Jin

ANGREB
Andrej Kramaric
Elvis Manu
Jonatan Ãlvez
Mitchell te Vrede


TRUPPEN 2015/2016 ~ ACCRINGTON STANLEY FC


MÅLMÆND
Jake Cole
Luke Simpson 

BACKS
Jernade Meade
Adam Buxton
Christian Hill   
Nathan Ralph
Cameron Dummigan             

CENTERFORSVAR
Joe Davis   
Lloyd Jones
Luke Greaves
Dean Winnard

DEFENSIV MIDTBANE
Luke Joyce
Andy Procter
José Semedo

CENTRAL MIDTBANE
Jake Hessenthaler
Keenan Quansah
Liam Golding 
Will Hatfield
Sondre Tronstad
Madger   

KANTER
Jerell Sellars   
Piero Mingoia
Kai Naismith
Shay McCartan
James Gray


ANGREB
Jayden Stockley
Joe Bunney

« Seneste Redigering: 09 Mar 2015, 15:41 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The road back to Anfield
« Svar #3: 23 Feb 2015, 13:57 »



Her vil der blive opdateret hver gang klubben vinder et nyt trofæ. Jeg håber selvfølgelig det bliver til mange med tiden.


TITLER TOTAL: -

ANTAL SÆSONER: -



PREMIER LEAGUE TITLER (13)



FA CUP TITLER 5)



CARLING CUP TITLER (4)



CHAMPIONS LEAGUE TITLER (5)



KLUB VM TITLER (1)

« Seneste Redigering: 23 Feb 2015, 14:37 af TripleX9 » Logged


NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Road Back To Anfield
« Svar #4: 23 Feb 2015, 14:02 »

LFC er altid godt, føler med her Thumbs Up
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Road Back To Anfield
« Svar #5: 23 Feb 2015, 14:34 »

LFC er altid godt, føler med her Thumbs Up

Glad for du er med, og håber jeg også du er, selvom det ikke lige starter ud i Liverpool Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #6: 23 Feb 2015, 15:35 »



DEN NYE KLUB


En køretur på 60 km. hver vej var der fra hjemmet i Liverpool og op til min nye klub. Det generede mig overhovet ikke, tværtimod så nød jeg den frihed, der var ved at være alene i bilen og have helt ro til at tænke tingene igennem. Det var jo kun et par dage siden, at jeg var startet i den nye klub, så der var hele tiden rigtigt mange indtryk og ideer, som skulle tænkes igennem.

I en by med færre indbyggere end der er plads til på Anfield Road, så vidste jeg jo godt, at jeg ikke kunne forvente det helt store hvad angår faciliteter og stadion. Faciliteterne er dog i okay stand uden at være prangende, og med et Stadion, der kan huse godt 1/6 del af byens befolkning (35.000), så er det som helt fine forhold. En fantastisk ting ved klubben er spilledragterne, hjemme og udebane er perfekte. Home colours er røde & hvide og away dragterne er blå og gule.

Klubben befinder sig i League two og inden længe skal jeg og bestyrelsen kigge på målsætninger for denne sæson. Spillerne er stadigt på ferie, og derfor har jeg heller ikke dannet mig et overblik over truppen, men jeg har dog visse spillere i tankerne, der måske kan lokkes til Lancashire området. Ferien er heldigvis ovre for spillerne om 2 dage, og så kan min managerkarriere rigtigt tage fart.


« Seneste Redigering: 23 Feb 2015, 15:39 af TripleX9 » Logged


Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #5 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #7: 23 Feb 2015, 15:49 »

Yderst lovende start på denne blog. Jeg følger med på sidelinjen.

Lyder spændende med blik på klub valg, tror faktisk allerede jeg har fanget hvilket hold det er. (Undlader at skrive, da jeg ikke vil spoile).
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #8: 23 Feb 2015, 15:54 »

Fed start. Efter lang tids søgen på Google, tror jeg at jeg har fundet svaret på holdet! ;-)
Logged

Kolo Abib Touré

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #9: 23 Feb 2015, 16:49 »

Yderst lovende start på denne blog. Jeg følger med på sidelinjen.

Lyder spændende med blik på klub valg, tror faktisk allerede jeg har fanget hvilket hold det er. (Undlader at skrive, da jeg ikke vil spoile).

Takker for rosen, og vil godt tro at du har fanget det nu, der er kommet lidt ledetråde efterhånden, men tak fordi du holder det for dig selv so far Wink , og godt at have dig med på sidelinjen Smiley

Fed start. Efter lang tids søgen på Google, tror jeg at jeg har fundet svaret på holdet! ;-)

Håber ikke du blev nødt til at arbejde alt for hårdt med google Peace .... Tak for rosen Smiley
Logged


S.B.Jensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #5 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #10: 23 Feb 2015, 17:25 »

god blog

det er et spændende valg du har taget der.

ser frem til at læse om succesen i denne blog
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #11: 23 Feb 2015, 17:44 »



Accrington Stanley F.C.


Accrington Stanley F.C. er navnet på min nye klub. Min nye klub, hvor min manager karriere skal kickstartes. Det er en klub der har spillet i League Two siden 2006. Det bedste resultat var i sæsonen 2010/2011, hvor klubben fik en 5. plads, og dermed kom med i playoff, dog uden det store held.

Klubben er en forholdsvis ung klub, da den er stiftet i 1968. I daglig tale bliver klubben bare omtalt som Stanley (Ikke at forveksle med citatet fra Football Factory: ("You flash cockney bastards - YOU KNOW STANLEY"?). Hjemmekampene bliver spillet på Crown Grown i Accrington. Her er der plads til 5057 , hvoraf kun de 2000 er siddepladser.

Det kommer da uden tvivl til at give en helt anden atmosfære end jeg har været vant til fra min aktive karriere. Det er dog betryggende at The Stanley Ultras blev grundlagt i 2004. Dermed bliver der da ikke helt stille på Stadion. Som en af medlemmerne har udtalt : "We may support one of the smaller clubs in the UK, but our pride and passion shown on and off the terrace is second to none"-Hassan Khan".

Der er ingen tvivl om at der nok skal blive en god og meget intim atmosfære, som nok kommer til at minde en lidt om de helt unge dage i karrieren, hvor tilskuertallene i ligaen ikke var særligt store.

Det skal også siges, at der godt nok ikke er noget "The Kop! på Crown Ground, men vi har da en overdækket tribune, hvor vores fans kan gå amok i jubel over vores forhåbentligt mange scoringer.

Nu er der kun en dag tilbage før spillerne kommer tilbage fra ferie, og også kun en dag til jeg skal møde pressen for første gang, og hvor jeg bliver officielt præsenteret som manager for Accrington Stanley F.C. Her skal vi have fremlagt visioner for sæsonen og for Stanley i det hele taget. Samtidigt skal vi formentligt også have præsenteret klubbens og min første transfer.

Inden da har jeg dog lige et sidste møde med Colin Pascoe (Ass. Manager Liverpool FC), hvor vi lige skal have nogle detaljer på plads.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2015, 17:48 af TripleX9 » Logged


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #12: 23 Feb 2015, 18:00 »

det her er lige mig !!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #13: 23 Feb 2015, 18:05 »

det her er lige mig !!

 Thumbs Up - Lyder sgu godt Est Smiley

god blog

det er et spændende valg du har taget der.

ser frem til at læse om succesen i denne blog


Tak S.B. , glad for du vil læse med her, håber du kommer til at nyde det Smiley
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: #6 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #14: 23 Feb 2015, 21:50 »

Jeg er med  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010