home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39  (Læst 65387 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #30
« Svar #60: 18 Mar 2015, 17:05 »

Fedt med nogle italienske spillere også! Jeg er med Smiley
Jeg stræber efter at finde italienere til truppen, men ind imellem er der bare en udenlandsk spiller jeg MÅ have på holdet! Smiley

Dejligt at se en Milan blog!!

Og rigtig fine indkøb du har lavet til den nye sæson. Er selv igang med Milan og du bliver ikke skuffet over Scuffet! Han er sublim.

Jeg er bestemt også tilfreds, men mere om det senere Wink

Lækre nok handler Smiley

Hentede også selv både Dybala og Berardi tidligere i mit save -- Dybala skuffede helt vildt og blev solgt videre til Valencia, men nu har City hentet ham og han bomber i EPL. Berardi var genial efter jeg købte ham for 27,5 mill euro (du fik ham godtnok billigt!) men efter bare 1 sæson i Milano solgte jeg ham videre til United for 80 mill euro - var selv ret godt tilfreds med den profit jeg fik lavet, men han er i hvert fald super god Smiley

Jeg kan varmt anbefale dig at forsøge på, at hente Cristante tilbage til Milan, da han er helt idiotisk god, men han bliver ikke billig

Ellers er Marco Benassi også en rigtigt god all-round CM :>

De var billige fordi begge klubber rykkede ned i Serie B. Smiley Cristante er i overvejelserne, men indtil videre skal jeg give mere for ham end jeg har lyst til.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #30
« Svar #61: 18 Mar 2015, 19:47 »

Helt enig med Cristante! Han er for vild. Utroligt de solgte ham IRL - sindssygt talent da han var i klubben, men typisk det nuværende Milan, at lade et talent smutte.

Ricairo Zivkovic fra Ajax er en bomber uden lige. 50 kasser i første sæson ved mig.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #30
« Svar #62: 18 Mar 2015, 22:27 »

Helt enig med Cristante! Han er for vild. Utroligt de solgte ham IRL - sindssygt talent da han var i klubben, men typisk det nuværende Milan, at lade et talent smutte.

Ricairo Zivkovic fra Ajax er en bomber uden lige. 50 kasser i første sæson ved mig.

Det kan være jeg skal overveje ham, men jeg er heldigvis ikke i målmangel lige for tiden. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #31
« Svar #63: 19 Mar 2015, 17:49 »

Den lange ventetid


Netop hjemvendt fra kontoret efter en lang dag med afslutning af de sidste handler, og nu må det være tid til en god kold, mørk, tjekkisk øl til at slappe af på.

Jeg kiggede ned over trupoversigten og nikkede med velbehag - jeg følte mig egentlig ret sikker på at de handler vi har foretaget i år er af høj klasse, og at vi nu kan se frem til en rigtig spændende sæson, hvor vi helt sikkert kan være med i toppen.

Hvis der var en ting jeg var lidt ærgelig over var det at vi ikke havde formået at købe en stærk midterforsvarer, af høj klasse til at styre forsvaret, men jeg satser på at vores offensiv kan bære os langt, og så at tilgangen af en ny keeper kan være medvirkende til mere ro i forsvaret.

Nu går jeg bare og venter på at preseason er slut så vi kan komme igang med at spille nogle betydningsfulde kampe - herunder Champions League selvfølgelig, som har været det store mål for sidste års sæson. Al den her ventetid er ikke godt for noget. Jeg sidder og gennemgår taktik og opstillinger igen og igen, og finder egentlig noget at rette hver gang. Det er ikke nødvendigvis en god ting, og måske jeg bare skulle ligge det fra mig og gå i seng.

Jeg satte mig ved computeren og tændte for mit elskede Football Manager. Jeg kunne jo lige tage en time med virtuel fodbold inden sengen kaldte. Her styrede jeg mod overlevelse i The Championship med Wolves, så det var en helt anden opgave der her ventede mig.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #31
« Svar #64: 21 Mar 2015, 00:13 »

Jeg er endnu ikke helt færdig med dine indlæg, men lækkert at læse lidt om min hjerteklub.

Jeg har selvfølgelig også selv startet et save op med dem, hvorfor jeg kan se vores ageren transfer ud og ind er vidt forskellige.
Personligt havde jeg ikke nærmet mig mange af dem du køber, men det har nok også med spillestilen samt tilhørsforhold at gøre. De Cegile eksempelvis er ikke Milan værdig, men lad den nu ligge. Fed blog Smiley

EDIT:
Jeg kan se ved nærmere eftertanke, at vi har gjort nogenlunde det samme. Personligt smed jeg Mexes og resten af den aldrende bande ud på fri, for at skabe luft i transferbudgettet den vej, og sendte også "mellemvejs spillerne" ret tidligt videre.

Hvad så er lidt bemærkelsesværdigt er, at vores handler ligner forholdsvis meget hinanden. Jeg har ligeledes lavet samme nr med Leali i håb om han blev den nye store, for så at skifte ham ud med Scuffet. Ligeledes købt Kranevitter.

Jeg var dog en del mere drastisk på transfermarkedet end dig, trods du har hæftig aktivitet også.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2015, 00:25 af xzound » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #31
« Svar #65: 21 Mar 2015, 08:57 »

Jeg er endnu ikke helt færdig med dine indlæg, men lækkert at læse lidt om min hjerteklub.

Jeg har selvfølgelig også selv startet et save op med dem, hvorfor jeg kan se vores ageren transfer ud og ind er vidt forskellige.
Personligt havde jeg ikke nærmet mig mange af dem du køber, men det har nok også med spillestilen samt tilhørsforhold at gøre. De Cegile eksempelvis er ikke Milan værdig, men lad den nu ligge. Fed blog Smiley

EDIT:
Jeg kan se ved nærmere eftertanke, at vi har gjort nogenlunde det samme. Personligt smed jeg Mexes og resten af den aldrende bande ud på fri, for at skabe luft i transferbudgettet den vej, og sendte også "mellemvejs spillerne" ret tidligt videre.

Hvad så er lidt bemærkelsesværdigt er, at vores handler ligner forholdsvis meget hinanden. Jeg har ligeledes lavet samme nr med Leali i håb om han blev den nye store, for så at skifte ham ud med Scuffet. Ligeledes købt Kranevitter.

Jeg var dog en del mere drastisk på transfermarkedet end dig, trods du har hæftig aktivitet også.

Tak for bemærkningerne. Smiley Det er altid godt at høre om andres erfaringer med samme klub!

Hvad angår de Ceglie så handlede det meget om at jeg synes han var bedre end de - på daværende tidspunkt - nuværende spillere på samme plads, og han kunne erhverves gratis. Jeg solgte ham også videre rimelig hurtigt, da han delvist havde nået en alder hvor jeg ikke ville have ham, samt at der begyndte at komme stjernestøv fra Andres Llamas, og i øvrigt at jeg hentede Biraghi. De Ceglie har ikke supergode stats, men han spiller faktisk overraskende godt, men jeg er dog enig i at han ikke er TOPHOLDET AC Milan værdig - men AC Milan er heller ikke et tophold i min optik lige for tiden. Wink

Med hensyn til transferstrategi er det meget simpelt - jeg er revisor til daglig, hvorfor økonomi fylder meget for mig, også i mine FM-spil, og derfor bruger jeg ikke så tit store summer på spillere, men udvikler hellere talenterne og sælger med stor profit. Men det er fedt at høre hvordan det også kan gøres med succes - der er jo heldigvis ikke kun EN mulig måde at skabe succes på.  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #31
« Svar #66: 21 Mar 2015, 09:44 »

Der kan også skabes profit på en dyr spiller. Jeg hentede Højbjerg for 300 millioner i Bayern og videresolgte ham efter én sæson - efter han begyndte at skabe sig - til PSG for 670 millioner.

Mit bedste salg nogensinde Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #31
« Svar #67: 21 Mar 2015, 09:53 »

Der kan også skabes profit på en dyr spiller. Jeg hentede Højbjerg for 300 millioner i Bayern og videresolgte ham efter én sæson - efter han begyndte at skabe sig - til PSG for 670 millioner.

Mit bedste salg nogensinde Smiley

Det kan der helt sikkert, det hører bare til sjældenhederne synes jeg. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #31
« Svar #68: 21 Mar 2015, 10:26 »

Helt enig!

Det sker sjældent. Synes i øvrigt priserne stiger voldsomt på spillerne jo længere man kommer frem - men det passer vel rimelig godt med virkeligheden.

Men har det ligesom dig - vil helst ikke over 300 millioner for en spiller, da jeg hellere vil have talenter, men selv talenterne er dyre. Fandt lige en i FCK som de vil have 92 millioner for og han er kun 17 år.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #31
« Svar #69: 22 Mar 2015, 20:45 »

Helt enig!

Det sker sjældent. Synes i øvrigt priserne stiger voldsomt på spillerne jo længere man kommer frem - men det passer vel rimelig godt med virkeligheden.

Men har det ligesom dig - vil helst ikke over 300 millioner for en spiller, da jeg hellere vil have talenter, men selv talenterne er dyre. Fandt lige en i FCK som de vil have 92 millioner for og han er kun 17 år.

Helt enig med talentpriserne.. Heldigvis kan man dog ind imellem være heldig men det handler også meget om spillernes nationalitet og hvor de er baseret synes jeg.. Men nej en spiller fra FCK på 17 år kommer ALDRIG til at koste 92 mio uanset HVOR god han er..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #32
« Svar #70: 23 Mar 2015, 08:36 »

Mulig overtagelse


Jeg vågnede op til en masse larm foran min hoveddør. Jeg klædte mig på og bad familien blive inden døre, og væk fra vinduer, i tilfælde af der var noget på færde.

Jeg åbnede døren og udenfor stod op vel de første ti journalister med hver deres fotograf, som ville vide hvad jeg sagde til de nyeste rygter om Silvio Berlusconi og hans damer. "Ingen kommentarer" sagde jeg blot, og vente ryggen til dem igen.

Inden jeg dog nåede at lukke døren blev jeg spurgt om jeg havde noget at sige til rygterne om at han nu var klar til og i færd med at sælge klubben, da det ikke længere var muligt for ham at have både ejerskab af klubben og præsidentskabet af Italien. Jeg gik i stå - vidste ikke hvad jeg skulle sige.. Jeg fik mumlet noget i stil med at det var Berlusconis egen sag, og jeg bare passede mit arbejde, men inderst inde var jeg egentlig lidt ærgelig over at det var på tale. Man kan sige hvad man vil men Silvio havde været god ved mig og været meget åben for de forslag jeg kom med, og man ved jo aldrig hvad den nye ejer er for en person.

Jeg lukkede døren bag mig og løb hen til computeren for at tjekke nyheder omkring klubben.

BREAKING! BUD AFGIVET PÅ AC MILAN

Jeg måtte hellere komme afsted til stadion for at høre om der var nogen i ledelsen der ville tale med mig om den forestående overtagelse.

Jeg kørte hjem igen.. Ingen kunne eller ville sige noget, andet end at jeg måtte væbne mig med tålmodighed indtil de havde fundet ud af hvordan fremtiden så ud for klubben. Det lyder umiddelbart ikke supergodt i mine ører men man kan jo have lov til at håbe på at det bringer bedre tider med sig.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #33
« Svar #71: 25 Mar 2015, 08:58 »

Ny ejer


Så blev det officielt - Berlusconi har abdiceret fra tronen og i stedet er det en hollænder ved navn Wesley Sweres der nu skal styre klubbens fremtid. Det kan som sådan være godt nok, hvis ikke det lige var fordi man kan læse i de lokale medier, at han har stærke forretningsforbinde lser i Frankrig og ønsker at hyre den tidligere franske verdensmester Didier Deschamps som ny manager for klubben.

Det var jo ikke ligefrem positivt for mit vedkommende. Jeg valgte at tage en snak med Wesley og høre hvad han havde tænkt sig. Det måtte være den rigtige måde at gå til problematikken på. Det udviser noget initiativ og et ønske om fortsat at være en del af klubben tænker jeg, og det kan ikke være helt skidt.

Inden jeg overhovedet nåede at parkere bilen blev jeg mødt af fans der talrigt var mødt op for at vise hvad de mente om den nye ejers planer på trænerposten. For mig var det en lettelse at se denne menneskemængde være fortalere for at jeg skulle blive, og jeg kunne i denne situation bruge al den hjælp jeg overhovedet kunne få. Jeg kiggede op mod bestyrelseslokalet hvor jeg vidste Wesley og den øvrige ledelse sad og ventede på mig, blot for at se om der nu var nogen der lagde mærke til at fansene var til stede. Jeg kunne ane to ansigter spejdende ud over horisonten så mon ikke de var klar over hvad fansene ønsker.


Jeg sad i venteværelset udenfor mens jeg kunne høre der blev snakket på den anden side af døren. Endelig gik døren op og sekretæren bad mig gå indenfor. Jeg blev mødt af syv jakkesæt foruden Wesley, alle smilende og ventende på mig med et håndtryk og en pæn hilsen. Jeg fik sat mig for enden af bordet og Wesley rejste sig: "Du ved hvorfor vi er her. Vi er blevet klar over hvor glade fansene er for din ledelse, og vi er meget imponerede over den opbakning du kommer med. Derfor har vi også besluttet at der heller ikke skal være tvivl om at du fortsat og fremadrettet vil stå i spidsen for vores klub i jagten på triumfer i Serie A."

Armene kunne næsten ikke komme ned igen! Jeg blev mødt af de mange fans der ville høre hvad der var blevet besluttet. Jeg meddelte dem at det ikke var min sag, så de skulle spørge Wesley som ville komme ud om et øjeblik.

Jeg hørte jublen da jeg rullede væk fra anlægget - det var nu uofficielt meldt ud - jeg fortsatte som manager i AC Milan!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #34
« Svar #72: 26 Mar 2015, 17:17 »

Kampene om Milano


Det var igen tid til et af lokalopgørene mod vores ærkerivaler fra den blå del af byen. Vi startede dog på hjemmebane, hvorfor stadionet hed San Siro og var primært klædt i rødt i dagens anledning.

Indtil videre havde vi haft en fornuftig sæson hvor vi har fortsat sidste års trend og ligger i toppen kæmpende med Juventus. Inter har siden min overtagelse af trænersæddet i klubben, kæmpet med at finde fodfæste, og har skiftet trænere et par gange qua placeringer udenfor europæiske pladser.

Det var da også tydeligt at det var os der både var tophold og på hjemmebane, da vi producerede mere end dobbelt så mange chancer og ligeledes scorede dobbelt så mange mål. Vi fortsatte sidste års udvikling i lokalopgørene og scorede hele fire mål - sat ind af Bonaventura, Zaha (2) og Paloschi, og så var det mindre vigtigt at Origi scorede Inters to mål. Endnu engang kunne vi forlade banen efter en kamp mod Inter som fortjente vindere, og jeg er fortsat meget stolt af spillerne!

Det modsatte opgør på Guiseppe Meazza blev en lige så ensidig affære, som på trods af færre chancer til begge hold, blev akkurat lige så god (for AC Milans fans) som den første. Igen producerede vi chancer i en fornuftig strøm, og vi var da også foran allerede efter 4 minutter, da Thorgan Hazard kom først til et indlæg ved forreste stolpe.

Resten af første halvleg var mest spil på midten, og jeg måtte da også fortælle spillerne at vi lige skulle have lidt mere sikkerhed, så vi måtte til at producere nogle chancer så vi kunne få scoret.

Tilsyneladende virkede det, for bare to minutter inde i anden halvleg fik Paloschi hoved på et indlæg fra Biraghi, og så stod det 2-0. Resten af kampen var egentlig lidt kedelig, for Inter producerede intet af betydning og vi kunne køre en sikker sejr hjem - en sejr som blev cementeret i første minuts overtid da Giovinco fik en friløber, og let kunne passere Handanovic i målet.

Vi er altså fortsat Milanos førende klub, og jeg er sikker på at dette vil fortsætte med den trend vi er kommet ind i!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #35
« Svar #73: 27 Mar 2015, 12:58 »

Årets turneringer


I årets løb har vi deltaget i flere turneringer og her vil jeg give et overblik over hvordan dette er gået.

Først og fremmest skulle vi spille den italienske Super-Cup som resultat af vores sejr i Coppa Italia i foregående sæson. Dette er en kamp der altid er god prestige i at vinde, og jeg ville da også rigtig gerne se holdet sejre. Vi skulle (selvfølgelig) spille mod Juventus, som havde vundet Serie A suverænt, og det blev da også til en svær kamp for os.

Vi startede med at komme bagud allerede efter 7 minutter, da Carlos Tevez kommer fri med Scuffet. Efter 16 minutter er den gal igen, og Vidal brager et frispark i kassen fra 20 meter. Op af bakke altså!

Jeg råber og skriger på sidelinjen og dirigerer med spillerne, for at få dem i gang, og det er som om det virker, for efter 32 minutter sparker Zaha bolden mod mål. Denne bliver imidlertid rettet af og snyder fuldstændig Buffon i målet. Så er vi da lidt med igen.

i det 43'ende minut får vi også udlignet, da Giovinco får bolden i venstre side af feltet, dribler to forsvarsspillere og brager kuglen op i modsatte hjørne - 2-2!

Det var resultatet ved pausen, hvori jeg fortalte mine spillere at dette resultat ikke var godt nok og at vi måtte presse på for at forbedre det! Fansene forventer at vi spiller bedre! Det virkede som om det virkede og allerede efter to minutter kunne vi løfte armene igen - Paloschi havde gjort det til 3-2.

Det var dog også det eneste der var at fejre i anden halvleg, for netop som vi var kommet foran fik Tevez igen udlignet scoringen, og kort tid efter stod der både 4-3 og 5-3 til Juventus efter et hattrick af Tevez og en scoring af Pogba. At vi så fik pyntet på resultatet til sidste med en scoring til 5-4 opmuntrede hverken fans, spillere eller mig selv.

Coppa Italia er næste turnering vi har deltaget i, og som forsvarende mestre forventede jeg endnu engang at vi kunne gøre os gældende, selvom det var reserver og ungdomsspillere vi stillede med i kampene. Cesena og Sassuolo blev sendt ud med henholdsvis 4-0 og 3-1 inden Verona ventede i semifinalen (over to kampe). De var heller ikke den store udfordring og med 4-1 og 2-0 var vi nu i finalen, hvor vi endnu engang skulle møde Juventus.

Denne kamp blev knap så målrig, og der måtte forlænget spilletid til inden Carlos Tevez endnu engang sørgede for at vi måtte forlade kampen som tabere - 3-2 og ingen pokaltitel til os i år.

Sidst men ikke mindst, kvalificerede vi os sidste år til Champions League gruppespillet, hvor vi var tredjeseedede. Her trak vi Manchester City, Atletico Madrid og Sparta Prag, hvorfor jeg frygtede at vi ikke kom videre i år. Mine bange anelser blev dog til skamme, da det viste sig at vi var klart det bedste hold i gruppen, og blandt andet udslettede Manchester City hjemme med 7-3!

I første knockoutrunde stødte vi så ind i Dortmund, der netop havde købt Adnan Januzaj, og han skulle vise sig at blive vores bøddel i dette års Champions League. Med to scoringer og et oplæg i første kamp på udebane, sørgede han mere eller mindre for egenhændigt at vinde den første kamp. Da vi så mødte dem på hjemmebane og var foran 3-1 med tre minutter tilbage, gjorde han det så igen, med et soloridt af en anden verden, inden han spillede Immobile helt fri med målet, hvor han ikke kunne undgå at score.

Jeg er som udgangspunkt tilfreds med årets turneringer, omend jeg gerne så at vi havde scoret et enkelt mål mere i én kamp i hver turnering, så havde det hele set meget anderledes ud!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #36
« Svar #74: 29 Mar 2015, 10:19 »

Tid til talenter


Som overskriften fortæller er det ved at være tid til endnu engang at tage et kig på talenterne. I denne omgang er der, på trods af opgradering af ungdomsfaciliteter, ikke kommet mere end én fornuftig spiller ud af årets youth intake, men mere om det senere.

Først vil jeg lige opridse hvem jeg har holdt særligt øje med i dette år, og hvem af de fire der så må gøre plads til eventuelle nye talenter.

Hachim Mastour - 19 år
Den spiller jeg vurderede med det største talent, da jeg sad her sidste år og ridsede mine noter i parpiret. Han har ikke udviklet sig supermeget, og jeg er ærlig talt lidt ærgelig over dette, da jeg virkelig har forventet mig meget af denne unge knægt. Han har været udlejet for at få spilletid i en del af året, men jeg mener dog stadig at han burde have lagt mere på sit spil, da han i den periode har spillet fast. Jeg er virkelig ved at blive urolig for om han bare er et nyt evighedstalent i rækken, for fortsætter hans udvikling ikke mere end lige nu, bliver han ikke fast mand i AC Milan. Han er en god spiller - absolut, men jeg er lidt skuffet lige nu. Han har forbedret sine egenskaber med samlet 16 i alt, fordelt på 14 egenskaber, herunder forudseenhed og styrke hvor han er steget med 2. Hans samlede egenskabssum (alle egenskaberne lagt sammen) er på nuværende tidspunkt på 376.

Min rating af ham er faldet til 4 på skalaen fra 1-4, da de øvrige talenter der er kig på på nuværende tidspunkt udvikler sig bedre.

Pedrinho - 17 år
Denne spiller har udviklet sig klart bedst af de fire fra sidste år, og med en stigning på 39 i alt fordelt på 32 egenskaber, er han klart den der har vist bedst potentiale. Han har været at finde i klubben hele året, da han først efter vintertransfervindu et er blevet 17 og har haft mulighed for at blive lejet ud. Han bliver helt sikkert lejet ud i den nye sæson hvis jeg kan finde en passende klub til ham, hvor han kan udvikle sig optimalt med fast spilletid. Han er helt sikkert en af den slags spillere der har mulighed for at udvikle sig til en stor spiller i klubben, og vil måske kunne få kongestatus på højde med min gode ven, Paolo Maldini. Hans samlede egenskabssum er på nuværende tidspunkt på 369.

Han er fortsat vurderet til at være 2'er på skalaen, og hvorfor han ikke er nummer 1 kommer om lidt.

Andres Llamas - 19 år
Han har haft godt af at være i klubben, og er den spiller der har udviklet sig næstbedst. Sidste år havde jeg forventninger om at han skulle aggere backup for Biraghi på backpladsen, men han har vist sig som en fin spiller og har dermed fået omkring halvdelen af kampene fra start, og har bestemt ikke skuffet. Llamas har udviklet sig positivt med 34 fordelt på 30 egenskaber, hvor hele tre af disse er på styrke, hvilket jeg er meget tilfreds med. Hans samlede sum er på 395 hvilket jeg vurderer er fornuftigt for en spiller på hans alder. Han er efterhånden en rigtig fornuftig venstre wingback, og en spiller jeg helt sikkert holder på så længe jeg overhovedet kan komme til det. Hermed har jeg allerede nu fundet tre af de fire forsvarsspillere jeg satser på skal være i klubben i lang tid fremover (De Sciglio, Pedrinho, Llamas).

Han var vurderet som 3'er og dette er han fortsat.

Andrea Galetti - 16 år
Nu kommer så den ene spiller der er kommet igennem ungdomsafdelingen, med fornuftige egenskaber. Allerede nu har han en sum af egenskaber på 385, og jeg er slet ikke et sekund i tvivl om at vi her har med en sand perle at gøre. Om det er en ny Andrea Pirlo (navnebror), eller Sebastian Giovinco har jeg endnu ikke helt fundet ud af, men jeg er ihvertfald sikker på at han vil være at finde på vores hold i mange år fremover. Han har allerede fået hans officielle debut i Serie A, så jeg er meget begejstret for at have fået tilført ham til truppen. Han er vurderet til potentiale på 4 stjerner og en stjerne sort - altså mulighed for 5 stjerner i alt, og har nuværende evner med 1½ stjerne fra start, så han er virkelig en spiller jeg tror på. Specielt hans hurtighed og tekniske evner, herunder førsteberøring og teknik er jeg meget tilfreds med.

Han erstatter hermed Kevin Deffendi fra sidste år i talentudviklingsove rblikket, som glider ud fra en 4'er, og Galetti går direkte ind som nummer 1.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010