home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39  (Læst 65420 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #23
« Svar #45: 09 Mar 2015, 10:50 »

Må være helt ærlig og sige at jeg ikke forstår halvdelen af dine handler... Synes langt fra de har klassen til Milan Tunge
Men det er bare min mening. Handlerne tager intet fra at dette er en rigtig fed blog, og jeg læser gerne med på trods Wink

EDIT: Fik først lige nu opdaget at Inzaghi har stået for mange af handlerne (Jeg er træt Wink )...

Jeg vil gerne give dig ret i enkelte af de handler jeg har indgået (som Inzaghi ikke har blandet sig i) er under standard, men dette hænger også sammen med akut mangel på tilgængelighed af de spillere jeg gerne vil have, og akut nød efter spillere på diverse positioner. Vil gerne love at klassen fremover bliver af anderledes standard! Smiley

Og fedt at du læser med!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gungner
Gæst
 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #23
« Svar #46: 09 Mar 2015, 11:25 »

Kender det alt for godt... Når de første 4 valg ikke vil eller kan skaffes, må man nøjes med under middel indkøb Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #23
« Svar #47: 09 Mar 2015, 11:34 »

Kender det alt for godt... Når de første 4 valg ikke vil eller kan skaffes, må man nøjes med under middel indkøb Smiley

Nemlig.. Men heldigvis har der været fornuftig økonomi i de indkøb der er foretaget, så jeg kan leve med det. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #24
« Svar #48: 10 Mar 2015, 08:32 »

Derby della Madonnina


At gå ind på dette fantastiske stadion i denne atmosfære er en kæmpe oplevelse som tilskuer. Man mærker straks den anspændte stemning mellem fangrupperne og ønsket om at få en sejr over rivalerne man deler stadion med. At gå herind som manager for første gang er derimod direkte skræmmende. Jeg har aldrig set så mange mennesker med had i deres øjne samlet på ét sted før. Uanset hvor man kiggede hen var det enten blåt eller rødt og der blev råbt og skreget diverse ukvemsord, og sunget sange der nedgjorde det andet hold. Denne passion for et fodboldhold har jeg aldrig haft på samme måde. Selvfølgelig har jeg glædet mig over at mit yndlingshold vandt og rivalerne tabte, og har da også sunget med på sangene ind imellem, men direkte at HADE andre mennesker, bare fordi de holder med rivalerne kan jeg ikke sige jeg har gjort. Det var præmisserne her i byen, og noget man også kan mærke når man går rundt i gaderne. Byen er tydeligt delt i to lejre, og er man ikke tilhænger af det ene hold, er man tilhænger af det andet - så simpelt er det.

Det var i disse kampe man som manager skulle sætte sit indtryk, og kunne man det ville man blive elsket i mange år fremover, og det er lige hvad jeg har tænkt mig at gøre. Spillerne skal vide at det er noget helt særligt at spille disse kampe, og vide at de ikke kun spiller for sig selv og mig - det er alle fans der nogensinde har holdt med klubben, hver et lille barn der render rundt på gaden og spiller i deres AC milan fodboldtrøje - det er for dem vi spiller i dag!

Og lad mig sige det med det samme - gutterne gjorde det forbilledligt på denne kolde januaraften! Jeg har aldrig set mit hold være så tændte og klare til krig før! Vi var over det hele og Inter fik aldrig et ben til jorden i denne kamp. Vi var selvfølgelig på "hjemmebane", men at vi vandt hele 6-1 over ærkerivalerne var fuldstændig sindsygt, i en kamp hvor Giovinco var overalt og scorede hele fire mål fra hans plads som central dybdeliggende angriber i min C-opstilling! Vi producerede så mange chancer og holdt dem fra at have ret meget, så jeg er meget imponeret over mine spillere.

De arbejdede forbilledligt og jeg kunne ikke ønske mig noget bedre at skrive på mit CV i denne situation - det var virkelig en præstation ud over det sædvanlige. Vi indtager nu en andenplads efter suveræne Juventus, som bare er banket afsted, så jeg forventer ikke at vi kan hente dem, men en andenplads må være realistisk i denne sæson, når vi spiller på denne måde.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #25
« Svar #49: 11 Mar 2015, 10:10 »

Pokalturneringen


Der er ikke blevet satset stort på andet end ligaen, da det er Champions League og titlen som italiensk mester der er afgørende for min tid her i Milano. Derudover er bestyrelsen mere eller mindre ligeglad med denne turnering, så det har aldrig stået i kortene at det var noget vi skulle tage voldsomt seriøst. Det har betydet at flere unge spillere har fået spilletid i Pokalturneringen og en mere afslappet indstilling til kampene, hvilket måske har været medvirkende til at de unge spillere ikke har været så anspændte, og bare har spillet deres spil.

I første kamp skulle vi møde upåagtede Cesena, som havde gjort det godt i ligaen indtil videre, og lå på en godkendt 11. plads. De var dog ikke den store udfordrer og blev kørt over med 3-0 i første runde. Herefter trak vi Atalanta i kvartfinalen, og jeg så ingen grund til at stille op med andre spillere, hvilket da også bar frugt, og endnu en sejr var en realitet, her dog med et mål mindre og 2-0. Semifinalen blev en dyst over to kampe med stærke AS Roma startende på udebane, og efter at have været bagud 0-2 blev spillerne klar over at vi altså var to kampe fra en pokal, og på vandvittig vis gjorde det at vi vandt 4-2 på udebane i første kamp! Inden den anden kamp sagde jeg til spillerne at vi reelt skulle se den første kamp som første halvleg, og det var nu de skulle træde i karakter. Ligesom vi havde scoret fire mål på en halvleg, kunne Roma gøre det samme, som kom til San Siro, med noget nær stærkeste opstilling. Det var heldigvis hvad der skulle til, og vi var nu i finalen mod Juventus efter 1-1 i anden kamp.

Juventus var på nuværende tidspunkt sikre Serie A-vindere og kunne derfor stille med et bedre hold end de ellers ville. Heldigvis for os var Champions League-trofæet stadig inden for rækkevidde for dem, så vi var så heldige at de sparede deres topscorer Tevez. Om det havde haft nogen betydning skal jeg være usagt, men vi var ihvertfald skræmmende på denne forårsaften og sendte Den Grå Dame hjem til Torino med det største nederlag længe på hele 4-0, hvorefter vi med rette kunne kalde os pokalmestre -  min første pokal var en realitet!


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #26
« Svar #50: 13 Mar 2015, 08:24 »

Derby della Madonnina part 2


Anden kamp i sæsonen mod Inter, denne gang med os som udehold på et fyld Guiseppe Meazza. Det var tydeligt at mærke at Interfansene bestemt ikke havde glemt sidste møde mellem de to klubber, hvilket heller ikke var let taget i betragtning af at vores fans gjorde dem særdeles opmærksomme på dette igen og igen. Jeg frygtede virkelig at dette kunne være med til at tænde hjemmeholdet og få dem til at spille langt over evne.

Vi havde enkelte skader, men ellers kunne vi stille fuldt hold, så der var virkelig lagt op til et brag af et festligt indslag, og det blev det da også - hele 6 mål og igen blev Giovinco den store helt med et hattrick. Kampen endte 1-5 og vi vandt altså endnu engang det milanesiske derby med imponerende cifre.

Vi har fået startet en fremragende statistik og jeg vil fremover virkelig forsøge at holde det momentum som vi så småt har bygget op. Måden det indtil videre har lykkes på er ved en offensiv tilgang med tre angribere, som beskrevet i tidligere indlæg (C-taktikken), og det er denne taktik jeg har benyttet mig af med mest succes i min tid i Italien.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #27
« Svar #51: 15 Mar 2015, 09:17 »

Talenter på vej


Som hos alle andre er det også blevet tid til at se på de talenter der render rundt i klubben, og den årlige seance med at kigge afgangsklassen fra akademiet igennem og se om der er brugbare talenter, er den mest oplagte mulighed.

Først og fremmest vil jeg sige at jeg er lidt skuffede over klubbens nuværende ungdomsfaciliteter, hvilket må tyde på at det ikke er noget der er vægtet særlig højt, ihvertfald ikke tidligere. I forbindelse med min ansættelse, lovede de mig dog at gøre noget ved dette, og de er da også undervejs.

Som følge af den manglende interesse i ovenstående betyder det også at talentmassen er sparsom for denne gang. Jeg har valgt at ansætte samtlige dimittender for at se om vi kan udvikle på dem, men det er få af spillerne jeg kan tillade mig at være håbefuld omkring. Der er faktisk kun to spillere som jeg tænker er lysende talenter, og dem vil jeg lige vise rem. Derudover synes jeg også det er på sin plads at vise et par af de nuværende spillere frem, for at vise at der trods alt stadig er spillere i AC Milan under 20 der kan spille fodbold.

Pedrinho
Det mest lysende talent i dette års Youth Intake er Pedrinho fra Brasilien. Han er forsvarsspiller og kan spille både i midten og på højre back, men det vil være mit ønske at få ham ind og spille centralt, da han allerede nu har nogle af de evner jeg værdsætter på denne plads. Han er arbejdsom og har 20 i målrettethed og hans form er ligeledes i top, så jeg venter mig utrolig meget af denne unge knægt. I første omgang vil han blive udlejet til en klub hvor han vil få fast spilletid - allerhelst i Italien, da jeg har en ide om at der vil være nemmere at tilpasse sig en klub her i landet.

På en skala fra 1-4, hvor 1 er den bedste ungdomsspiller af de talenter jeg vil vise, er han 2 i min optik.

Kevin Defendi
Den anden spiller der er kommet ud af ungdomsakademiet i denne omgang er central midtbanespiller, der kan spille både midt på banen og mere offensivt. Han har evnerne til at nå langt, men mangler fortsat en del - specielt teknisk - for at jeg føler at han kan bruges. Han vil dog have godt af at komme under vingerne på eksempelvis Roberto Pereyra, hvilket jeg vil gøre i første omgang. Derfor vil han heller ikke blive lejet ud i første omgang. Han spiller på nogle pladser som efterhånden er ret godt besat, hvorfor jeg ikke forventer at have ham på førsteholdet i et par år, men på sigt vil han godt kunne gøre sig er jeg sikker på.

På skalaen fra 1-4 hvor 2 er taget, vil jeg bedømme Kevin som den med mindst potentiale af de fire jeg kommer til at omtale, så det er 4 for ham.

Andres Llamas
Det var så de talenter jeg følte der var noget at skrive om i forhold til Youth Intake. Derudover har vi et par spændende spillere rendende rundt i A- og U20-truppen, og her er Llamas en af de absolut stærkeste spillere jeg har set. Han er i øjeblikket udlejet, men jeg har været ude og se ham spille et par gange, og jeg må sige at jeg tror vi har fundet løsningen på vores problemer på venstre back. Han er arbejdsom og fysisk meget stærk, og med lidt tid under min vejledning vil jeg helt sikkert forvente at han kan blive en af de helt store - måske ikke en Paolo Maldini, men han skal nok blive elsket af Rossonerifansene!

Han får 3 på skalaen, hvilket betyder at nummer 1 er sidste spiller jeg vil præsentere for jer.

Hachim Mastour
Det fleste havde nok allerede gættet at det var ovenstående der var tale om. Han er et lysende talent i fodboldverdenen, og en spiller der helt sikkert nok skal blive en stor spiller i klubben. Han har allerede været med i førsteholdskampe fra start, og han er en spiller jeg vil bruge meget tid på at hjælpe ind i truppen. Jeg har sat Giovinco til at være tutor for ham, da det er denne plads (dybdeliggende angriber) jeg gerne vil have ham til at spille. Jeg er klar over han ikke er skabt til denne, men jeg ser mange muligheder i at have en spiller som ham liggende helt oppe foran og true forsvaret med geniale pasninger og som bindeled til midtbanen. Han minder meget om Giovinco efter min mening, hvorfor det selvfølgelig er ham der skal hjælpe ham. Det forventer jeg også vil hjælpe hans afslutninger og forudseenhed på sigt.

Mastour er selvfølgelig nr. 1 på listen.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #28
« Svar #52: 16 Mar 2015, 08:53 »

Sæsonen overall


Så nåede vi vejs ende på sæsonen og jeg kan se tilbage på den netop overståede sæson. På baggrund af det enorme oprydningsarbejde der har været, og arbejdet med at opbygge et nyt storhold, kan jeg vidst ikke være andet end tilfreds med hvordan vi har klaret os. En andenplads i ligaen kun overgået af suveræne Juventus der fortsat buldrer derudaf, og de skal nok blive en ordentlig omgang at få skubbet ned af tronen i fremtiden. Specielt synes jeg også man skal ligge meget mærke til spillerstatistikken, hvor Giovinco har været altoverskyggende, understreget ved at han scorede 12 mål mere end den nærmeste forfølger på topscorerlisten.

Gennemgående er det derfor også at han har høstet stor hæder i diverse titler i år, som udover årets topscorer har talt årets spiller i Serie A, årets spiller i AC Milan og vinder af UEFA Golden Boot. Derudover har han slået scoringsrekorden i AC Milan som har stået siden 1950!

Generelt set har det været et godt år for vores spillere, hvilket også kan ses på årets hold hvor der udover Giovinco også er blevet plads til årets midtbanespiller (hvor det også ses at Giovinco fortjent er kåret til årets angriber) og årets spiller ifølge fansene - Roberto Pereyra, samt Christian Zapata, som har været en klippe i midterforsvaret sammen med Simon Kjær.

Sidst men ikke mindst skal det selvfølgelig også nævnes at jeg selv har fået lidt hæder i form af ikke én men hele to titler som årets manager - afstemning blandt managerne samt af fodboldforbundet. Dette er åbenlyst fedt for mig, men jeg kan ikke dvæle ved personlige titler - nu er det tid til at forberede den kommende sæson.

Jeg vil også lige bringe oversigtsbilledet fra vores U20-hold som på overbevisende vis har vundet mesterskabet, hvor det kan ses at Mastour er den store åbenbaring. Jeg har valgt at bruge U20-holdet som det hold hvor talenterne fra 15 til 20 spiller for at de kan være med i så gode turneringer som muligt og få den stærkeste modstand. Det har betydet at U18-holdet er de mindre gode talenter samt de spillere der skal sælges.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #28
« Svar #53: 16 Mar 2015, 10:17 »

Ser godt ud :-) altid rart at læse om hjerteklubben <3 og samtidig har jeg også selv gang i et lækkert save med Milan for tiden, kan dog se, at du slog mig med 1 position i 1. sæson, da jeg selv "kun" fik en 3. plads Opstemt

Keep up the good work
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #28
« Svar #54: 16 Mar 2015, 11:05 »

Ser godt ud :-) altid rart at læse om hjerteklubben <3 og samtidig har jeg også selv gang i et lækkert save med Milan for tiden, kan dog se, at du slog mig med 1 position i 1. sæson, da jeg selv "kun" fik en 3. plads Opstemt

Keep up the good work

Jeg håber da det lever op til forventningerne så. Smiley

Hvis ret skal være ret, er det jo anden sæson i spillet, da jeg jo simulerede første sæson inden jeg overtog dem. Men jeg er nu meget godt tilfreds med årets resultater.  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #29
« Svar #55: 17 Mar 2015, 08:30 »

Den nye sæson


Forude venter en ny sæson med spændende kampe og vilde mål, men inden vi kommer så langt skal vi have lagt strategien for hvilke spillere der skal ind og ud af truppen i år. Foruden tidligere nævnte talenter skal der overvejes om hvorvidt vi har fået kvalitet nok ind i truppen ved sidste års transfers, eller der fortsat er behov for at styrke truppen. Jeg sidder egentlig med en god fornemmelse og har ikke den store lyst til at skifte ret meget ud i truppen, men der er dog visse områder vi bliver nødt til at kigge på, da det fortsat halter på enkelte vigtige områder.

Vi hentede jo sidste år Nicolas Leali med henblik på at han i løbet af sæsonen kunne nyde godt af Diego Lopez' erfaring og på sigt blive førstevalg i målet. Han har dog ikke helt udviklet sig som ønsket frem til nu, og jeg føler det er tid til at Diego Lopez skal videre (10 mio. kr. til QPR), så jeg var fra starten ret sikker på at denne post skulle forbedres i den kommende sæson.

Derudover har vi store bud på nogle af de vigtige spillere, og selvom vi er en stor klub med traditioner og gale fans, er der på nuværende tidspunkt stadig tvivl om hvorvidt vi kan holde på de bedste spillere, som bliver lokket med pokaler andre steder. Det bliver derfor spændende at se hvad det kan blive til her, men er buddene for gode til at afvise, vil der helt sikkert ske udskiftning uanset position på banen. Her har vi i første omgang sendt El Shaarawy til Arsenal for 320 mio. kr. samt klausuler og afdragsordninger med videre der med tiden helt sikkert vil indbringe 495 mio. kr. og ved videresalg noget mere. Han er en klassespiller men har været alt for meget skadet efter min bedste overbevisning, så jeg er ikke så ked af at han er væk til den pris. Det giver muligheder for at finde en fuldgod erstatning, og jeg har allerede en spiller i kikkerten - endda en der tidligere har optrådt i den sortrøde trøje. Nu må vi se om han er til at få fat i til rimelige penge.

Derudover er der sorteret gevaldigt ud blandt nogle af sidste års spillere også, hvor blandt andet Kramaric og Cornelius er draget til England - begge med videresalgsklausul på 50% af næste salg, og jeg brugte ikke Cornelius, så er okay tilfreds med at have skabt overskud på dem på et år.

Sidst men ikke mindst har Robinho forladt klubben på en fri transfer og Mexés har trukket sig tilbage som spiller, men har i stedet fået en plads som træner for U18-holdet, da han bestemt stadig har noget at bidrage med i fodboldverdenen.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med at have skabt spillersalg for 829 mio. kr. i år eksklusiv de klausuler der ligger på de fleste spillere, så jeg er bestemt fortrøstningsfuld omkring den økonomiske situation på nuværende tidspunkt - så må tiden vise om det er bæredygtigt, og om jeg kan erstatte ovenstående spillere med tilstrækkelig kvalitet på kort sigt.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #30
« Svar #56: 18 Mar 2015, 08:24 »

Erstatningerne


Når nogen ryger ud skal der andre ind, og dette er også tilfældet her i klubben. Jeg har måttet sande at bestyrelsen ikke er så vilde med at der bliver brugt mange penge lige nu, så de har bedt mig begrænse spillerkøbene og har altså inddraget en ikke uvæsentlig andel af transferindtægterne fra salgene. Dette har betydet at jeg har set mig nødsaget til at kigge dybere efter, og virkelig undersøge nogle mulige røverkøb før vi har punget ud med transferbeløb. Dette er sådan set godt nok, for likviditeten er dog altid det vigtigste i en virksomhed, og dette er ikke anderledes bare fordi det er fodbold det drejer sig om.

Jeg har rundt regnet 500 mio. kr. til rådighed, men klubben vil derved have et underskud på 100 mio. kr. skulle dette blive realiseret, hvorfor jeg har sat mig selv et budget der hedder 350 mio. kr. Dette giver lidt luft på balancen, og giver mulighed for en vintertransfer, skulle jeg finde dette nødvendigt.

Første spiller jeg bare måtte have fat i var en målmand og i Udinese render der en italiener rundt ved efternavn Scuffet, på bare 20 år. Dette hindrer ham dog ikke i at være førstevalg for Udinese i Serie B, hvilket slet ikke er optimalt for en spiller med hans kvaliteter. Derfor har jeg haft en snak med ham, og overbevist Mr. Berlusconi om at vi blev nødt til at købe ham fri. 45 mio. kr. senere og nu kan han kalde sig AC Milans førstekeeper i stedet for.

Jeg nævnte i det tidligere indlæg at der var behov for en angriber mere, og jeg havde en i udsigt. Han var dog ikke den første vi fik til klubben, da både Sassuolo og Palermo rykkede ned i Serie B i den netop afsluttede sæson, og der altså rendte en angriber rundt i begge klubber, som ikke ville med ned i rækkerne. Jeg føler egentlig at vi har sluppet billigt med begge spillere, hvor Berardi er sæsonens dyreste spiller med 75 mio. kr. og Dybala er nummer to med 48 mio. kr.

Så skulle man mene at vi var dækket ind på toppen, men som bebudet ville jeg rigtig gerne se en tidligere Rossonerispiller tilbage, og som sagt så gjort. Jeg har altid været utrolig meget fortaler for Alberto Paloschi, og jeg er slet ikke i tvivl om at han har lige netop de kvaliteter der skal bruges for at komme til tops i Serie A. Han er for mig den fødte angriber, og jeg er forundret over hvorfor han render rundt i en lille klub som Chievo. Det er heldigvis slut nu og for kun 37 mio. kr. er jeg sikker på vi har købt en vaskeægte målmaskine!

På backs har vi fået tilgang af Biraghi på venstre (fra Inter på fri transfer) og Bernadeschi på højre (Fra Fiorentina for 35 mio. kr.). Sidstnævnte bliver omskolet, men jeg har ingen tvivl om at vi er ved at have den kvalitet på backs som er nødvendige i en klub som AC Milan. Biraghi er helt sikkert en kommende landsholdsspiller!

Herudover er der kommet lidt unge talenter til klubben, samt et indkøb til den centrale midtbane i form af Kranevitter fra River, som på sigt skal erstatte Nigel de Jong. De minder en del om hinanden, så jeg ser ikke dette som en risikofyldt transfer.

Sidst men ikke mindst er jeg meget tilfreds med at have fået en af Hazardbrødrene til klubben - her er tale om den yngre Thorgan, som ikke har kunnet tilspille sig plads på holdet i Chelsea og altså derfor ikke ville skrive en ny kontrakt. På grund af denne handel er Mastour blevet udlejet til Bologna i Serie B, hvor de har lovet mig at han vil være et værdifuldt medlem af truppen, og derfor forhåbentligt vil udvikle sig bedst muligt.

Efter disse indkøb siger summen 357 mio. kr. - altså 7 mio. kr. mere end mit eget budget, hvilket jeg er godt tilfreds med. Jeg forventer umiddelbart ikke yderligere handler i vinterpausen, da jeg egentlig er rigtig godt tilfreds med dette transfervindues udbytte. Nu håber jeg at mine evner i købmandsskab vil bære frugt, og vi kan spille os helt op på den plads der er sjovest at ligge på.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #30
« Svar #57: 18 Mar 2015, 09:54 »

Dejligt at se en Milan blog!!

Og rigtig fine indkøb du har lavet til den nye sæson. Er selv igang med Milan og du bliver ikke skuffet over Scuffet! Han er sublim.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #30
« Svar #58: 18 Mar 2015, 10:58 »

Fedt med nogle italienske spillere også! Jeg er med Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #30
« Svar #59: 18 Mar 2015, 11:06 »

Lækre nok handler Smiley

Hentede også selv både Dybala og Berardi tidligere i mit save -- Dybala skuffede helt vildt og blev solgt videre til Valencia, men nu har City hentet ham og han bomber i EPL. Berardi var genial efter jeg købte ham for 27,5 mill euro (du fik ham godtnok billigt!) men efter bare 1 sæson i Milano solgte jeg ham videre til United for 80 mill euro - var selv ret godt tilfreds med den profit jeg fik lavet, men han er i hvert fald super god Smiley

Jeg kan varmt anbefale dig at forsøge på, at hente Cristante tilbage til Milan, da han er helt idiotisk god, men han bliver ikke billig

Ellers er Marco Benassi også en rigtigt god all-round CM :>
« Seneste Redigering: 18 Mar 2015, 11:08 af Dauer » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010