home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 338 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39  (Læst 65403 gange)
Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - #9
« Svar #15: 16 Feb 2015, 12:33 »

Virkeligt lækkert skrevet og meget spændende at følge med i. Du har en follower i mig  Peace
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - #9
« Svar #16: 17 Feb 2015, 08:12 »

Virkeligt lækkert skrevet og meget spændende at følge med i. Du har en follower i mig  Peace

Det lyder godt at du kan lide det og følger! Smiley Det bliver altid værdsat!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Life is like a box of chocolate - #10
« Svar #17: 17 Feb 2015, 10:00 »

Pressekonference, -- 13/6 2015 -- 12.30 -


Vi startede præcis på klokkeslættet og de journalister der ikke var mødt til tiden, blev pænt lukket ude bag den låste dør og et par vagter til at holde roen udefra, hvor flere tilhængere var mødt op for at se deres nye manager. Præsidenten rejste sig, manede til ro og begyndte at tale til de fremmødte:

 - "Velkommen alle sammen. Vi er her idag fordi vi vil annoncere klubbens nye manager, efter vi så os nødsaget til at fyre vores tidligere klubmand som følge af dårlige resultater.

Vi har valgt at ansætte et fuldstændig uprøvet blad denne gang, da vi føler det er tid til at prøve noget nyt. Vi erkender at det er en væsentlig risiko, men en vi er villig til at tage, klubbens situation taget i betragtning. I sidste sæson endte vi på en skuffende placering under en erfaren træner, men vi ønsker at kæmpe med i toppen igen hvert år, så der skal ske noget drastisk, hvilket vi har taget konsekvensen af, og ansat Broen05, som de fleste kender fra hans tid som spiller i Brescia og Cagliari. Han kommer med erfaring fra såvel hans karriere som fodboldspiller, samt fra de senere års gang i erhvervslivet som konsulent rundt omkring i Europa. Vi forventer han kommer med nye idéer og et ønske om at sætte eget præg på holdet, men som hovedformål at gøre klubben gældende i toppen af rækken igen!.
 
Vi har i forbindelse med ansættelsen indvilget i at forbedre klubbens ungdomsfaciliteter, da Broen05 har et brændende ønske om at skabe langsigtet succes gennem udvikling og brug af egne talenter, hvilket vi støtter op om. Derfor har vi også i denne forbindelse sat ombygning af ungdomsfaciliteter igang, samt budgetteret med flere penge til rekruttering, og ansættelse af en ny leder af ungdomsudvikling - efter ønske fra Broen05, så i denne forbindelse vil vi også byde velkommen til Dave Parnaby, som den nye manager har haft glæde af at holde erhvervskurser med, hvorfra de har haft gennemgående kendskab til hinanden inden. Vi er sikre på at dette vil være med til at opbygge klubben indefra med øjeblikkelig virkning!"

Jeg kan huske at jeg sad og kiggede ud over forsamlingen mens jeg tænkte: stopper han ikke snart med at snakke?! Jeg ville egentlig bare gerne svare på et par hurtige spørgsmål, og så ud og kigge mig omkring. Det værste jeg ved er ikke at føle mig hjemme, da jeg har behov for tryghed der hvor jeg nu befinder mig. Han blev dog ved i tre kvarter, fortællende om klubbens ambitioner, mål, og måder at nå dertil. Det hele var aftalt på forhånd, men jeg havde måske ikke lige forventet at han gik SÅ meget i detaljer. Jeg tænker at det bliver svært at overraske positivt, når hele pressekorpset kender vores planer ud og ind!

« Seneste Redigering: 06 Mar 2015, 09:27 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Life is like a box of chocolate - #11
« Svar #18: 19 Feb 2015, 08:30 »

Efter pressekonference, -- 13/6 2015 -- 14.21 - 


Endelig fri for idag. Det var en hård omgang, med et par meget nærgående journalister der selvfølgelig ikke kunne se logikken i at ansætte sådan en grønskolling som mig, i et af de mest krævende jobs i landet, men jeg føler selv jeg fik dem dysset ned og vist mine evner ud i at tale til en forsamling som denne på en overbevisende facon.

Jeg gik ned igennem den fyldte gågade med store, flotte og ikke mindst dyre butikker så langt øjet rakte, og tænkte at det alt sammen var meget godt, men det var ikke det jeg havde brug for. Jeg fandt en lille sidegade med en irsk pub og gik ind og bad om den mørkeste og koldeste øl i huset. nu skulle det gøre godt med en fyraftensbajer (eller to) til at dulme nerverne.


Jeg satte mig i hjørnet, tog en slurk af den forfriskende eliksir og kiggede på storskærmen, hvor der blev vist highlights af mit hold i den netop overståede sæson.

Første arbejdsdag var hermed vel overstået..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - #11
« Svar #19: 19 Feb 2015, 17:23 »

En helt anden måde at lave blog på end min egen. Tempoet er noget helt andet, og sansen for detaljer helt sikkert også Smiley Jeg følger med og synes det er godt so far Smiley

Mangler dog noget Football Manager stuff ~ men det er jo igen stilen og tempoet ~ ved jo godt det kommer  Thumbs Up
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - #11
« Svar #20: 20 Feb 2015, 08:45 »

En helt anden måde at lave blog på end min egen. Tempoet er noget helt andet, og sansen for detaljer helt sikkert også Smiley Jeg følger med og synes det er godt so far Smiley

Mangler dog noget Football Manager stuff ~ men det er jo igen stilen og tempoet ~ ved jo godt det kommer  Thumbs Up

Fedt at netop DU læser med! Smiley Uanset hvad du blogger om, læser jeg jeg altid med, da jeg er meget inspireret af måden du skriver på! Smiley

Årsagen til at jeg skriver som jeg gør, og ikke den mere "traditionelle" måde er faktisk at jeg forsøger at skille mig lidt ud imellem de nuværende blogs, for at det hele ikke er det samme. Jeg har ligeledes læst meget af Westers materiale, der tit også har en lille historie med. Der kommer selvfølgelig FM ind på et tidspunkt, men ikke lige med det samme kan jeg så fortælle - dog små hints om hvor jeg har valgt at starte min trænergerning.

Jeg håber da bestemt du fortsat er med på en kigger!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Life is like a box of chocolate - #12
« Svar #21: 21 Feb 2015, 10:58 »

"una razza diversa"



Jeg var som et lille barn på juleaften, Der skal vælge én pakke at åbne inden julemaden skal spises! Hvilken en skal jeg dog vælge? Jeg havde besluttet mig for at forkæle mig selv lidt, når nu jeg havde pengene til det, så den hvide Polo skulle kæresten have, og så skulle jeg have en rigtig fartraket til mig selv!

Jeg har altid været fuldstændig og vanvittigt forelsket i Lamborghini på grund af historien bag, det faktum at de er håndlavede, og så deres motto som er i overskriften - oversat "a different breed" (jeg kan godt lide at være anderledes - også i min trænings- og spillestil, så det passer mig fint!), så jeg havde valgt at det måtte være sådan en jeg skulle have mig, men så kom dilemmaet - skulle det være en Gallardo, Murciélago, Huracán, Countach, Veneno.... Nej jeg tror det må være den der!


En speciallavet, hvid Lamborghini Aventador med mågedøre og de nationale farver hen over fronten - det er lige sagen! Jeg kan jo lige så godt bringe mig selv i fokus med det samme, og tage noget af mediecirkuset væk fra spillerne.. Jeg satte mig ind for at mærke sæderne. Det var som en drøm.. Det var den her jeg skulle køre ind til træningsanlægget i første gang jeg skulle træne mit hold.

Nu skulle jeg bare vente til imorgen, hvor jeg for første gang skulle møde spillerne, hvoraf flere af disse har været nogle af mine absolutte yndlingsspillere gennem tiderne. Det var i sig selv en mærkelig fornemmelse, og endnu mere at jeg nu skulle til at træne dem. Jeg var sikker på at jeg vågnede tidligt, da jeg havde følelsen som om det var første dag i mit nye liv, og det var så spændende at jeg ikke kunne vente med at komme igang!
« Seneste Redigering: 06 Mar 2015, 09:30 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - #12
« Svar #22: 21 Feb 2015, 23:32 »

Rigtig god blog følger klart med her !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - #12
« Svar #23: 23 Feb 2015, 08:23 »

Rigtig god blog følger klart med her !

Fedt du er med! Smiley Altid godt for motivationen, og mange tak!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Life is like a box of chocolate - #13
« Svar #24: 23 Feb 2015, 08:39 »

En brat opvågning



ÅÅÅH NEEEEEJ!! Uret har ikke ringet, og jeg er ikke vågnet!! Jeg kunne ikke sove igår, så har ikke fået den søvn jeg ellers havde regnet med og nu er jeg forsinket! Godt jeg ikke bor så langt fra træningsanlægget, men jeg har rigtig travlt hvis jeg skal nå det.. Godt bilen er opgraderet - det bliver nødvendigt at flyve afsted på vejene!

Jeg ankom et kvarter for sent - der var selvfølgelig kø på vejene, i mit joggingtøj som om jeg var ude på en søndagstur, og den første og langt fra den sidste kommentar jeg fik på denne morgen var fra greenkeeperen - "Buongiorno Mr. Allenatore - Avresti dovuto correre più veloce". Jeg grinede bare og fortsatte ind. Ja jeg havde "søndagshyggetøj" på og var klar over at jeg var meget forsinket! God start på mit nye job...


Jeg kom ind og spillerne var allerede omklædt og på banen, så det var trænerne der sad og ventede på mig. Jeg kom ind og fik hilst på dem alle, og beklaget at jeg kom for sent, og at det var sidste gang. De var selvfølgelig ikke tilfredse, men synes også det var lidt sjovt, da jeg havde fortalt om greenkeeperen og min morgen i øvrigt, så jeg tror egentlig de synes det var en fin måde at begynde på. Jeg præsenterede mig ordentligt, fortalte om mine planer og ideer for holdet, vi diskuterede kort hvordan dagens træning skulle foregå og så ud på banen.

Vi kom ud til spillerne og satte dem igang med lidt øvelser, og så gik dagen egentlig af sig selv. Man kan sige at det måske var en fordel at jeg havde travlt, for jeg nåede slet ikke at være nervøs og aggerede egentlig bare som hvis det havde været hjemme i Danmark med et lilleputhold.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2016, 12:44 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - #13
« Svar #25: 23 Feb 2015, 10:14 »

Spændende klubvalg og dejligt at se det skønne træningsanlæg igen Smiley ... Vi brugte sgu nogen timer på at finde det, første gang vi var dernede,  og på trods af de folk, vi spurgte, kun kunne Italiensk, så lykkedes det til sidst Smiley

Jeg er helt sikkert med her Smiley
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - #13
« Svar #26: 23 Feb 2015, 10:17 »

Spændende klubvalg og dejligt at se det skønne træningsanlæg igen Smiley ... Vi brugte sgu nogen timer på at finde det, første gang vi var dernede,  og på trods af de folk, vi spurgte, kun kunne Italiensk, så lykkedes det til sidst Smiley

Jeg er helt sikkert med her Smiley

Haha! Tænkte nok der var nogen der kunne gætte det ud fra billedet, hvorfor der i næste update bliver offentliggjort mit klubvalg! Wink

Men rigtig fedt at se at du allerede nu er på!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Life is like a box of chocolate - #14
« Svar #27: 25 Feb 2015, 08:28 »

Op af bakke!



Jeg kan godt se at der bliver meget at arbejde på inden vi igen kan blande os ordentligt i toppen af ligaen. Der er alt for mange spillere der bare går og lever fedt på en god løn og ikke bidrager nok til fællesskabet, og som ikke er sultne nok efter trofæer. Det er efterhånden gået hen og blevet lidt af en kaffeklub for ældre afdankede spillere, der har oplevet det de skulle som fodboldspillere, og bare skal have de sidste par år til at gå med en fornuftig løn! Den første opgave ligger klar foran mig - jeg skal have ryddet op i truppen, gennemsnitsalderen skal ned, og vi skal have mere energi og sult ind i truppen.

Dette er dog bare ikke ligetil. Det kræver nemlig en trænerstab der er interesserede i at udvikle ideer og komme med input til hvordan vi kan komme fremad, og det er virkelig ikke mit indtryk, at man vil det lige nu. Desværre var en del af min aftale at jeg ikke måtte skifte ud i trænerstaben i det første år, hvorfor der også sidder en sportsdirektør og triller tommelfingre på sit kontor det næste år... Jeg er ikke interesseret i at have andre til at sidde og bestemme hvilke spillere jeg skal have i truppen - det er mine ideer, altså er det mine indkøb der skal foretages. Der er selvfølgelig nogle i staben der får lov til at blive om et år, men det er relativt få. Heldigvis havde klubben ikke en Leder af ungdomsudvikling ansat, hvorfor jeg kunne få min gode kammerat Dave Parnaby med mig - en mand jeg forventer mig rigtig meget af i forhold til ungdomsarbejdet i klubben.

Alt er dog ikke helt forfærdeligt. klubbens faciliteter er fornuftige, og klubbens ejer, Silvio Berlusconi, har indvilget i at opgradere ungdomsfacilitetern e, så på lang sigt er jeg fortrøstningsfuld. Derudover har klubben nogle ganske fornuftige talenter, som jeg helt sikkert forventer mig meget af i fremtiden, men mere om dette senere.



For de af jer der endnu ikke har regnet den ud, så er jeg netop blevet ansat i AC Milan i det nordlige Italien, hvor jeg har fået til opgave at føre denne mastodont i italiensk fodbold tilbage til toppen af ligaen, hvor vi hører til. Jeg simulerede den første sæson, hvorfor jeg er blevet ansat knap et år inde i spillet, hvorfor jeg ikke er herre over hvad klubben har lavet inden, hverken i forhold til resultater, transfers eller noget andet. Jeg har udelukkende kigget på klubber uden manager, da jeg ikke ville ødelægge det nuværende flow i spillet, og har derfor heller ikke vidst hvor jeg helt nøjagtigt ville ende før nu.

Velkommen til -
 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano



Første indlæg er nu blevet redigeret.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2016, 12:45 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - nu - Grande Milano! Il Rossoneri #14
« Svar #28: 25 Feb 2015, 19:45 »

Helt genialt, er helt fanget og glæder mig. bliver nærmest selv inspireret til at blogge!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Life is like a box of chocolate - nu - Grande Milano! Il Rossoneri #14
« Svar #29: 26 Feb 2015, 08:16 »

Helt genialt, er helt fanget og glæder mig. bliver nærmest selv inspireret til at blogge!

Fedt at du er med! Smiley Og supergodt at du selv får lyst til lidt skriverier!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010