home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  San Marino Calcio
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: San Marino Calcio  (Læst 22809 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #45: 28 Jan 2015, 19:56 »

Jeg ville kun sælge ham, hvis du akut har brug for pengene her og nu. Hvis du kan undvære de 10 millioner, er der ingen tvivl om, at du skal beholde ham, så han udvikler sig mere, og bliver langt mere værd i fremtiden. Smiley
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #46: 28 Jan 2015, 22:02 »

Kan du ikke bede om at låne ham i et år efter salg..., altså som en del af salget? Eller er det kun når man køber, at man reelt kan tilbyde den sælgende klub det? Ellers ville jeg sige forsøg om det er en mulighed, for det er relativt mange penge for klubben.

Hvordan går det med Masi, har han sagt noget om han vil spille for San Marino nu, eller venter du stadig på ham?

Synes ellers at du har sammensat et spændende hold, med nogle gode spillere/talenter imellem. Det er virkelig spændende at følge med i Opstemt
Logged

Oskarsbs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #47: 28 Jan 2015, 22:22 »

Hvordan får du ligaen San Marino med?
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #48: 28 Jan 2015, 22:29 »

San Marino spiller i den Italienske liga Oskarsbs..., så det er derfra han har dem, og rykker dem om gennem det italienske system. Opstemt
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #49: 28 Jan 2015, 22:29 »

Hvordan får du ligaen San Marino med?
Det er italienske ligaer :-)
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #50: 29 Jan 2015, 01:21 »

Det er sandt at San Marino spiller i den italienske liga. Jeg har dog også hentet den sanmarinesiske liga, så den også er med i mit spil.

Den kan findes her: http://www.passion4fm.com/football-manager-2015-world-league-megapack/

I øvrigt valgte jeg at beholde Michele Bucci. Min økonomi er glimrende og jeg spiller med i toppen af Serie B, så han får lov at blive.
Logged

Isolation

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #51: 29 Jan 2015, 01:45 »

 Thumbs Up
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #52: 29 Jan 2015, 20:24 »

Nye ungdomsspillere

Marts 2017. Endnu et kuld af nye unge talenter. Jeg har skrevet kontrakt med en hel del, da jeg efterhånden har indset at selv de dårligste ungdomsspillere, der kommer igennem mit system, vil kunne spille en rolle på landsholdet. Jeg vil dog kun fremhæve tre af dem med screenshots her.

Alessandro Mularoni er den første defensivspiller som jeg virkelig ser potentiale i. Man kan derfor sige at hans ankomst var tiltrængt. Hans stats er udover de mentale ikke så imponerende endnu. Med tanke på hans alder skal der dog nok komme en glimrende midterforsvarer ud af ham. Måske ikke på klubplan, hvor vi kæmper om oprykning til Serie A, men på landsholdet vil han blive en stjerne. Ifølge min stab har han potentiale til toppen af Seria B.

Marco Albani er endnu en lovende midtbanespiller. Potentiale til at blive en udmærket spiller i Serie A. Den centrale midtbane kan dermed i fremtiden blive en position hvor jeg har mange spillere at vælge imellem. De to Bucci'er, Masi og nu også ham her. Måske skal jeg til at tænke i omskolinger. Ligesom Masi har Marco Albani dog i første omgang afvist indkaldelsen til San Marinos landshold. Vi må se hvad det ender med.

Massimo De Stefano er endnu en ung midterforsvarer. Hans potentiale er ikke ret stort, men landsholdets forsvar er meget tyndt. Derfor får han nok en rolle at spille. Med lidt held kan han udvikle sig til at blive en fin spiller efter sanmarinesiske standarder.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #53: 29 Jan 2015, 20:47 »

Hvordan ser landsholdet efterhånden ud?

Ovenstående er nok et spørgsmål i har studset over. Derfor vil jeg i dette indlæg vise de 11 spillere, der startede inde i min seneste kvalkamp mod Ukraine, der blev tabt med 4-0. Som i nok kan se er der fint med talent på midtbanen, mens både forsvaret og angrebet er svagere besat. Jeg mangler især en klasseangriber. Tomassini er slet ikke på et højt nok niveau og efter en fin start i landsholdstrøjen er der efterhånden blevet længere mellem målene.


Logged

Isolation

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #54: 29 Jan 2015, 23:07 »

Hvordan ser landsholdet efterhånden ud?

Ovenstående er nok et spørgsmål i har studset over. Derfor vil jeg i dette indlæg vise de 11 spillere, der startede inde i min seneste kvalkamp mod Ukraine, der blev tabt med 4-0. Som i nok kan se er der fint med talent på midtbanen, mens både forsvaret og angrebet er svagere besat. Jeg mangler især en klasseangriber. Tomassini er slet ikke på et højt nok niveau og efter en fin start i landsholdstrøjen er der efterhånden blevet længere mellem målene.




Ja det ville jo se endnu bedre ud, hvis dine klubtalenter, også valgte San Marinos landshold..., men mon ikke de gør det over tid? Men ellers ser det okay ud efterhånden, på den tid der er gået. Og fede resultater.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #55: 30 Jan 2015, 00:53 »

Er der mange på landsholdet der ikke spiller for dit hold?

Tænker om nogle italienske hold måske får nogle halve sanmiranerne(eller hvad man siger) på deres ungdomshold? Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #56: 30 Jan 2015, 01:40 »

Er der mange på landsholdet der ikke spiller for dit hold?

Tænker om nogle italienske hold måske får nogle halve sanmiranerne(eller hvad man siger) på deres ungdomshold? Smiley

Faktisk et godt spørgsmål. Jeg fik engang via et Frem spil, hvor jeg havde en coach der var Sanmarianer, en spiller med pænt potentiale efter 6 sæsoner..., godt nok i fm14..., men mon ikke det kan lade sig gøre i 15 også..., mener at det var Massimo Bonini, og med ham fulgte nogle gange okay talenter..., måske værd at tjekke hvor han er?
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #57: 30 Jan 2015, 02:03 »

Er der mange på landsholdet der ikke spiller for dit hold?

Tænker om nogle italienske hold måske får nogle halve sanmiranerne(eller hvad man siger) på deres ungdomshold? Smiley

Faktisk et godt spørgsmål. Jeg fik engang via et Frem spil, hvor jeg havde en coach der var Sanmarianer, en spiller med pænt potentiale efter 6 sæsoner..., godt nok i fm14..., men mon ikke det kan lade sig gøre i 15 også..., mener at det var Massimo Bonini, og med ham fulgte nogle gange okay talenter..., måske værd at tjekke hvor han er?

18 ud af 23 i den nuværende landsholdstrup spiller i klubben San Marino. Indtil videre er der ingen interessante sanmarinesere dukket op andre steder. Jeg holder dog skarpt øje med udviklingen.

Bonini er desværre ikke med i FM15. I hvert fald ikke i mit save.
Logged

Isolation

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #58: 30 Jan 2015, 12:03 »

Bonini er desværre ikke med i FM15. I hvert fald ikke i mit save.

Han er med..., jeg har ham både i mit Gibraltar svar, og mit Frem save (har ham ikke personligt, men han er med).
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #59: 07 Feb 2015, 11:58 »

Kommer der snart noget nyt ?
Venter i spænding på fremskridt  Peace
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010