home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #33.(THE END)Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: #33.(THE END)Alis Aquilae ~ On an eagle's wings  (Læst 44568 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #23. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #45: 05 Feb 2015, 14:16 »

Fedtfedt! Tillykke med finalen og PL.

Er det målmanden du har ledt efter? Smiley

Tak! Endelig lykkedes det med den skide finale - nu må vi så se om jeg kan vinde den. Bayern har jo været hårde ved mig før, men okay jeg har også slået dem 5-0, så nu får vi se.

Der var en engelsk keeper i Tottenham som jeg hellere ville have, men her lød prisen på over 500 milioner for en keeper på 18 år, det ville jeg sgu ikke Smiley Er også yderst tilfreds med ham her, og elsker at han kun er 16 år, og efter min mening med nogle dejlige stats allerede, så ja er meget meget tilfreds med Gregoir. Nu skal det så nok vise sig, at det vælter frem med keepere, nu når jeg har fundet min Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #23. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #46: 05 Feb 2015, 17:11 »



TRANSFERNEWS FORUD FOR CHAMPIONS LEAGUE FINALEN


Crystal Palace har meldt ud at handlen med Ter Stegen er død. Klubben meddeler, at den har trukket sig tilbage fra alle forhandlinger, og at sagen er afsluttet.

Vi fik en kort kommentar fra manageren efter dagens træning på San Siro:" Ja, det var sgu lidt ærgeligt med Ter Stegen, men at en ung knægt kan finde på at forlange 2,5 million i ren løn om ugen, så viser det også lidt om indstillingen til gamet. Nogen er her kun for at tjene penge, og de hører ikke til i min klub!"

Derimod skulle det være meget tæt på at Rulli skriver under på en kontrakt med Crystal Palace efter braget på San Siro i morgen aften.


Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #24. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #47: 09 Feb 2015, 16:42 »



CHAMPIONS LEAGUE FINALEN


San Siro dannede igen rammen om et opgør mellem to ny-rivaler nemlig Bayern München og min egen klub Crystal Palace. Det blev igen en af de her tætte kampe, hvor det bølgede lidt frem og tilbage. Efter min egen overbevisning, så var vi de mest styrende i kampen, og statistikken taler da også for et let overtag til os. Kampen endte desværre 1-0 til tyskerne på et mål af P. Lahm. Der er ikke så meget at sige til den tyske sejr, som vi ikke kunne gøre noget ved, selvom vi kørte med et massivt pres mod dem de sidste 20 minutter. Deres betondefensiv var umulig at komme igennem denne aften.

En tabt finale, og igen tyskerne der gjorde det onde ved os. Næste år må sgu være vores tur, jeg var sgu lidt skuffet efter den finale.




De gode nyheder efter sådan en finale må da helt sikkert være, at vi i mine øjne sikrede os to markante forstærkninger. Endelig fik vi fat i Jerónimo Rulli, som dog kostede noget mere end jeg normalt vil betale. 510 millioner kroner måtte vi slippe for Rulli, da Real Sociedad ikke gav sig den mindste tomme, og derfor måtte vi udnytte frikøbsklausulen. Han forlangte heldigvis også langt under det halve af Ter Stegen i løn. Rulli har sikret sig en ugeløn på 940.000 kroner.

Som flere havde gættet ovenover, så lykkedes det os også at få fat på en dansker. Pierre Emil Højbjerg kommer til klubben når transfervinduet åbner. Dette er endnu en spiller, som jeg meget meget gerne ville prøve at have under mine vinger på et tidspunkt, og nu er det heldigvis lykkes. 250 mill. måtte vi punge ud for den unge dansker, samtidigt kan transferen stige til 400 millioner ved klausuler. Vi har brugt enormt mange penge, og jeg forventer ikke mere transfer ind i klubben denne sommer.

Når alt kommer til alt, er jeg meget tilfreds med sæsonen, og ikke mindst føler jeg, at vi er meget meget bedre rustet til næste sæson allerede nu. Vores udfoldelser og præstationer denne sæson gjorde også at vi tog næste skridt op på koefficientlisten, hvor vi nu indtager en 10. plads. Kan vi fortsætte i samme stil som hidtil, så er målet at toppet listen efter de næste to sæsoner.
« Seneste Redigering: 09 Feb 2015, 18:05 af TripleX9 » Logged


Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #25. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #48: 09 Feb 2015, 17:16 »

Du er godt nok ved at få stablet et slagkraftigt hold på benene! Men 510 for Rulli er i min mening lige i overkanten. Men altså, hvis man har pengene!

Forresten, flot skrevet Smiley Jeg er med!

Eneste minus er IMO den "lidt ringe" grafik, kontra hvordan resten af bloggen er! Sorry Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #49: 09 Feb 2015, 17:38 »

Du er godt nok ved at få stablet et slagkraftigt hold på benene! Men 510 for Rulli er i min mening lige i overkanten. Men altså, hvis man har pengene!

Forresten, flot skrevet Smiley Jeg er med!

Eneste minus er IMO den "lidt ringe" grafik, kontra hvordan resten af bloggen er! Sorry Peace

Hej Peroni og tak for kommentaren Smiley .. Er faktisk enig med dig i at det er for meget. Det er min. 100 mill. for meget, og havde også tidligere i spillet et bud godkendt på 360, men da valgte jeg at skrive med Ruffier, som blev sendt ud af vagten igen efter en sæson. Tror jeg slap med 80 for Ruffier eller noget i den stil, og valgte derfor Rulli fra. Valgte dog at bruge 510, da jeg gerne skal igennem denne challenge om 2 sæsoner, og sammenlignet med andre klassemålmænd, så var det en fair pris. Ter Stegen kunne jeg få for 485, men han ville jo så have over 2 mill i løn. Så min plan blev ændret midlertidigt for at komme igennem challengen om at blive nummer 1 hurtigst muligt. Derefter, går vi tilbage til godt købmandsskab og unge talenter igen. Har dog masser af unge folk allerede nu. Smiley

Hvad angår grafikken, er der noget specielt du savner, eller noget du ikke kan lide? , er altid åben for forslag, og vilig til at prøve hvis min tekniske kunnen kan gøre det Smiley
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #25. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #50: 09 Feb 2015, 17:49 »

Nu har jeg fulgt med lige fra starten af og syntes det er en fed blog. Vil sige lidt det samme som Peroni, grafikken.

Hvis jeg skulle have gjort noget, ville det måske være at sætte billeder ind fra FM i stedet for det billede du har i sidste indlæg. Det er fedt der mange ting man kan trykke på, men flere billeder i bloggen, så vil den stå virkelig skarp Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #51: 09 Feb 2015, 18:04 »

Nu har jeg fulgt med lige fra starten af og syntes det er en fed blog. Vil sige lidt det samme som Peroni, grafikken.

Hvis jeg skulle have gjort noget, ville det måske være at sætte billeder ind fra FM i stedet for det billede du har i sidste indlæg. Det er fedt der mange ting man kan trykke på, men flere billeder i bloggen, så vil den stå virkelig skarp Wink

Det er modtaget og vil blive forsøgt Smiley.... var bange for det ville blive for meget, men nu prøver vi til med det, så ser vi, hvordan det går Smiley .. Tak for både roser og ideer Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #52: 10 Feb 2015, 19:52 »



ET STORT SPRING

Vinterferien er over os, og jeg får spillet mere,
end jeg får blogget. Det lyder underligt,
men jeg blogger sgu mest, mens jeg er på job,
og nyder da at jeg bliver betalt for det,
selvom det nok ikke helt er meningen.
Har netop spillet en sæson igennem igen,
og den var så skuffende og gjorde mig så arrig,
at den bare skal overståes, og dermed bliver
sæsonen kogt ned til denne update.

At kalde sæsonen 2018/19 for en skuffende sæson, vil nok i nogens ører lyde direkte åndsvagt, men for mit vedkommende, så betragter jeg det direkte som en elendig sæson. Måske fordi jeg er ved at være forvent med det her Crystal Palace hold, som er blevet så godt og yderligere forstærket, og så ramler det alligevel i den vigtigste turnering af dem alle.

Jeg indrømmer gerne, at vi har styret hårdt og brutalt i England. Ingen hold har kunnet nærme sig os i denne sæson, og en flot Treble kom i hus for første gang. I Capital One Cuppen cruisede vi igennem, og selvom vi måtte ud i forlænget spilletid mod Arsenal, så var vi jo også overlegne i den kamp. Det første trofæ blev sikret på en meget sikker måde.

I FA Cuppen mødte vi igen rivalerne fra London, og her fik de virkeligt en øretæve. Vi vandt kampen sikkert 5 - 1. En kamp hvor ærkerivalerne virkeligt blev sat på plads.

Ligaen var i hus allerde 5 kampe før sæsonafslutningen. På det tidspunkt kunne hverken Arsenal, Chelsea eller Manchester United nå os længere. Dermed var tredje mesterskab i træk i hus, og mange villle kalde det endnu en super sæson.

Jeg vil som sagt tidigere kalde det for en miserabel sæson. Blandt andet fordi Icardi var langtidsskadet, og i Champions League manglede vi ham virkeligt. Allerede under gruppespillet fik jeg den her dårlige fornemmesLe om at det ikke så fandens godt ud i forhold til de andre år. Vi startede halv sløjt ude mod Espanyol, hvor vi kun fik 0-0. På hjemmebane i anden kamp ventede så Olympique Lyon, hvor vi heller ikke fik scoret, og igen kun spillede 0-0. Det var slet ikke vores standard, vi var vant til at score mål på samlebånd, og nærmest lege os gennem gruppespillet lige fra første sæson vi var med. Gruppens sidste hold, Shaktar Donetsk, ventede i næste kamp. Her fik vi langt om længe hul på bylden, og vi vandt 3-1 hjemme og 3-0 i Donetsk. Inden gruppefinaLen mellem os og Lyon, der ventede Espanyol endnu engang. En kamp som vi vandt sikkert 2-0 på det Olympiske stadion i London, da Selhurst Park er under ombygning i denne sæson.

Finalen i gruppen skulle spilles i Lyon. På en eller anden mærkværdig vis tabte vi den finale med 1-0. Ufatteligt at vi igen ikke kunne udnytte et markant overtag, men facts var, at vi blev 2'er i gruppen. Næste modstander lød på PSG, endnu et fransk hold i denne sæson, hvor fornemmelsen for CHL bestemt ikke var god.

Min fornemmelse skulle desværre vise sig at holde stik. 2 kampe mod PSG, hvor vi skaber 46 chancer og 15 indenfor rammen, og stadigt kan vi satme ikke score. Det var et sandt mareridt, hvor fanden blev alle de mål af vi burde have haft? Det blev 0-0 i første kamp i London og et choknederlag i Paris på 2-0, Cavani var blandt de onde drenge fra Paris. Dermed var vi ude af den vigtigste turnering af alle allerede i første knockoutrunde. Det var mildest talt en skandale, og jeg frygtede faktisk så småt, hvis ikke en fyring, så et øget pres på mig. Det kom dog så aldrig, og jeg er stadigt ved roret i klubben efter denne skandale sæson, som stadigt bød på 3 titler.

Hvad der er mindst lige så katastrofalt, er mit overforbrug af penge. De store transfersummer, minimalt salg, og et stadion under ombygning har været meget hårdt for klubben, og derfor skal der også nogle salg til i den nye sæson. Har slet ikke lyst til at skille mig af med nogen af de drenge her, men det er en nødvendighed, og den ansvarlige manager er tilbage, det kan jeg godt garantere. Sommeren vil derfor blive brugt på, at tynde ud i truppen og skabe lidt god økonomi igen. Vi er dog ikke fattige, men faldt fra den 2. rigeste klub til den 5. rigeste i England. Vi har stadigt solgt for mere end vi har købt samlet gennem årene, men det her går ikke, der skal fokus på økonomien igen.
MÅLKONGE
23 - Pione Sisto
ASSISTKONGE
24 - Wilfried Zaha
MAN OF THE MATCH
11 - Pione Sisto
ÅRETS SPILLER
Pione Sisto (5. år i træk)

Det lykkedes for os at beholde vores 10. plads på koefficientlisten, men vi scorede færre point end nummer 1 Real Madrid, og derfor er jeg i tvivl om, hvornår vi kan komme op og overhale Madrid, det kræver virkeligt en sejr i Champions League i næste sæson.

Jeg føler mig som en presset manager lige nu, her tænker jeg mest på det pres jeg lægger på mig selv. Jeg er lidt rådvild, og jeg overvejer at skifte taktik, men tænker også at det er en desperat handling, når nu vi dominerer så kraftigt i England. Sommeren må bruges på at gennemtænke fremtiden i Crystal Palace.

« Seneste Redigering: 11 Feb 2015, 08:52 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #26. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #53: 11 Feb 2015, 09:20 »



TRUPPEN 2019/2020


Sommeren er ovre, og vi er ved at være klar til at tage hul på den nye sæson. Dermed er transfervinduet også næsten ovre, og vi kan præsentere truppen for den næste sæson. Der er som forventet ingen nye indkøb, derimod er der en del af vores unge talenter, som enten er hjemvendt fra udlejning eller direkte blevet hente nede i ungdomsrækkerne, som i denne sæson skal have chancen. Samtidigt er der også enkelt spillere, som har forladt os og givet en transferindtægt til klubben på 362 millioner, som stiger yderligere grundet klausuler.

MÅLMÆND

12. Wayne Hennessey (2016/17)
1. Gerónimo Rulli (2018/19)

BACKS

21. Tagliafico (2016/17)
34. Martin Kelly (2016/17)
3. Zeke Fryers (2016/17)
16. Mandala Egbo (2016/17)
15. Joel Ward (2019/20)

CENTERFORSVARER

6. Daniele Rugani (2016/17)
4. Balanta (2016/17)
3. Marcos Rojo (2017/18)
17. Tuncay Roest (2018/19)

DEFENSIVE MIDTBANE

8. Phillip Billing (2016/17)

MIDTBANE

23. Allione  (2016/17)
5. Martin Ødegaard (2016/17)

26. Tielemans (2016/17)
7. Pierre Emil Højbjerg (2018/19)

KANTER

9. Pione Sisto (2016/17)
28. Wilfried Zaha (2016/17)
10. Eugene Konoplyanka (2017/18)
25. Esteban Vargas(2018/19)

ANGREB

9. Mauro Icardi (2017/18)
11. Scott Walden (2016/17)
28. Christian Quintero (2019/20)

BOBLERE/TALENTER

33. Gregoire Robert (2019/20)
18. Spencer Hancock (2019/20)
20. Alexandr Udaltsov (2019/20)
26. Dan Harris (2019/20)
MÅLMÆND
Rulli er selvføgelig vores klare førstevalg på posten. Denne sæson er Gregoire Robert dog tiltænkt en større rolle på førsteholdet, og han vil helt sikkert få nogen kampe i diverse hjemlige cupturneringer. Dermed er Wayne Hennesey også ved at glide ud på et sidespor, og vi forsøgte at sælge ham, men han afviste et tilbud fra Cagliari, og så må han jo acceptere at hans rolle her i klubben er minimal.

BACKS
Joel Ward er købt tilbage fra Chelsea for en beskeden sum, og det er en fornøjelse at have den stabile back tilbage i klubben, hvor han skal dele om venstreback pladsen med Egbo. Martin Kelly har vi forgæves forsøgt at sælge, da hans kontrakt udløber om et år, men trods en lav salgspris, har der endnu ikke været nogen bud. På højrebacken er der er en ny mand fra ungdomsrækkerne på vej ind på holdet. Spencer Hancock har spillet på vore ungdomshold, og han fortjener nu en chance som bobler i truppen.

CENTERFORSVARER
Her fortsætter vi med de samme 4 spillere, som er meget stabile. Jeg glæder mig til fortsat at følge Tuncay Roests udvikling. Jeg tror han kan blive en rigtig klasseforsvarer.

DEFENSIVE MIDTS
Her har vi sagt farvel til en af vore egne. Stuart O'Keefe anmodede om nye udfordringer, og da vi har mange unge spillere på vej netop til denne position, så valgte jeg at acceptere og lade ham smutte. Stuart er nu i Norwich, der betalte 50 millioner for ham. Russiske Alexandr Udaltsov får chancen som bobler til denne position. Efter et vellykket udlån i Grækenland, håber jeg at han kan være en rigtig god backup for Phillip Billing.

CENTRALE MIDTS
Her er der ikke sket udskiftinger, og vi fortsætter ufortrødent med de to skandinavere som de ledende på midtbanen.

KANTER
Vi sagde desværre farvel til en stjerne i svøb. Lozano var virkeligt ved at træde i karakter, men da vi uden held forsøgte at sende Konoplyanka afsted til Marseille, så blev det istedet Lozano, der røg til Schalke 04. Vi har mange til disse positioner, og da unge Dan Harris skal have chancen som bobler, og Vargas spillede en super sæson sidste år, så var det her, at vi skulle tjene nogen penge.

ANGRIBERE
Christian Quintero er hjemvendt fra et ophold i Grækenland, hvor han formåede at blive ligatopscorer, derfor glider han direkte ind i rotation med Icardi & Walden.

Jagten på Champions League trofæet kan nu begynde, og vi vil jagte det til sidste mand. Hvis vi ikke når mindst en semifinale i turneringen, så er mine dage i Crystal Palace talte. Det vil være på tide at komme videre så, og lade en anden overtage, og se om han kan få klubben til at tage de sidste skridt mod toppen i Europa. Men jeg tror på det, og håber at være i klubben i mange år endnu, så jeg kan få glæde af alle de stjernefrø, som vi har plantet i løbet af årene.



Logged


Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #27. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #54: 11 Feb 2015, 13:03 »

Fantastisk trupgennemgang! Og faktisk også spændende talenter du har dig der!

Jeg er klart med! Stadig! Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #27. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #55: 15 Feb 2015, 20:27 »

Fantastisk trupgennemgang! Og faktisk også spændende talenter du har dig der!

Jeg er klart med! Stadig! Peace

Dejligt du kunne lide gennemgangen Smiley.. synes også selv der er nogle ret gode talenter, glæder mig i hvertfald til at se, hvad jeg kan få ud af de unge spillere Smiley

Kommer updates fra i morgen igen, nu er ferien sgu ovre Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #27. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #56: 16 Feb 2015, 15:26 »

Hold nu kæft noget pik! Så har man lige brugt halvanden time ca. på en update, og mangler kun at uploade den nyankomne spillere, og BUM så lukker man det FMF vinduet ned istedet for Paint! Ubeslutsom Sikke en dejlig mandag! Grin
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #27. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #57: 16 Feb 2015, 18:24 »



TAKTIKRETUR - BROK - ROTATION


Vinterferien er ovre,
og vi er tilbage i nor-
malen. Min vrede
over at lukke det
forkerte vindue er
også næsten væk,
så nu er det tid til
update.

Sæsonens helt klare mål var at vinde Champions League koste, hvad det koste ville. Vi stillede med de bedst mulige 11 hver gang i Champions League. Jeg var fuldstændig ligeglad med om modstanderen inden eller efter hed Arsenal eller Chelsea. Champions League var bare den tand vigtere. Heldigvis gav det også pote, og vi var allerede videre fra gruppen efter 4 kampe. Trods en blamage af kaliber i Bukarest, hvor vi smed en massiv føring på 4-1 ved halvleg, for derefter at spille 4-4.

Udover kampen i Bukarest crusiede vi os næsten igennem gruppen, og de sidste to kampe vandt vi da også sikkert over Steaua (H 5-0) & Sporting (A 2-0).

Det har derimod knebet noget mere i det hjemlige. Den dominans, som vi specielt havde sidste år, den har ikke været her i år. Efter en periode i starten af sæsonen, hvor vi spillede 4 uafgjorte i træk som blandt andet gjorde vi tabte til Manchester United i Ligacuppen, så valgte jeg at ændre lidt taktisk. Det var dog mere eller mindre uden held, at en mere offensiv taktik skulle give mig flere point, så efter vores anden katastrofale PERIODE, der gav nederlag til QPR & Norwich og ikke mindst Chelsea, der skiftede jeg tilbage til mit gamle udgangspunkt igen. Siden da har vi heldigvis også vundet 5 kampe med en målscore på 13-2.

Chelsea kampen er det værste jeg har været med til. Vi førte 4-3 ved halvleg, hvilket var ringe nok. Trods en opsang i pausen, så endte det med at Chelsea vandt 8-4 med 17 chancer totalt. Det var forfærdeligt at være vidne til.

På trods af anden pladsen, så synes jeg faktisk vi har været mere eller mindre i krise. Det har sgu ikke været særligt positivt, og jeg tror fakstisk at vi skal være glad for, at vi ligger der, hvor vi ligger lige nu, 6 point efter Chelsea med 18 kampe igen. Det er langt fra sikkert, at mesterskabet kommer i hus i år, men bare pokalen med de store ører gør, og at vi er lidt med i kampen om titlen i England.

Frem mod Januar begyndte der også at ske en lille smule på spillerfronten. Jeg havde i grunden ikke forventet, der ville ske det helt store, da vi allerede havde genereret et solidt transferoverskud på godt 350 millioner i sommers, så vi behøvede ikke at sælge.

Zeke Fryers brokkede sig dog igen over træningen, hvilket har været hans varemærke gennem alle sæsoner, så nu var det sgu slut. Kontrakten stod til at løbe ud, men i sidste øjeblik fik vi er et par millioner for ham, og han kunne dermed forlade klubben pr. 1 Januar. En god spiller, der har halv spildt sit talent på brokkeri. Han bliver afløst af vores egen SPENCER HANCOCK, der har været udlejet indtil midt i December.

Unge Quintero blev sendt til Ajax. Her skal han gerne udvikle sig yderligere i talentklubben. Jeg kunne godt tro, at han næste sæson vil være at finde fast på vores førstehold sammen med unge Scott Walden. Der er dog også en Icardi, som gør det forrygende, men som også er meget ombejlet. Det virker til jeg har et luksusproblem i angrebet lige nu.

Der tikkede endnu et bud ind på kontoret, og den havde jeg sgu ikke lige set komme. Vi købte for år tilbage Zaha fri af PSG, da de nærmest ikke brugte ham. Han blev hentet hjem til klubben for 49 millioner + nogle få klausuler, og PSG havde givet små 200 millioner for ham i United i sin tid. Nu var PSG så igen varme på Zaha, og med et bud på 480 millioner, så kunne vi ikke sige nej. Heller ikke selvom det var Zaha, vores eget wonderkid, der vel nok har haft 2019 som bedste kalenderår i karrieren. Han har været fremragende, og han ønskes held og lykke i Frankirig, indtil vi på ny kan hente ham hjem.

Slutteligt så forstærkede vi os også med en enkelt spiller. MATÍAS KRANEVITTER (60 millioner) er dog ikke købt til hans favoritplads på den defensive midt, men derimod købt til den centrale midtbane. Kranevitter indgår i en mindre rotation, så jeg kan få kabalen til at gå op efter at Zaha har forladt os. Kranevitter går på den centrale plads, og skubber dermed Ødegaard over som fremskudt playmaker, også på den centrale midt hvor jeg virkeligt glæder mig til at se ham udfolde sig, for her er han måske endnu mere egnet til at spille, end den hidtige lidt mere defensive rolle. Allione bliver derfor skubbet fra den fremskudte playmaker plads og over på højrekanten, hvor han også er lidt mere hjemmevant.

På den måde så er nøglespillerne på midtbanen 3 danskere  og en nordmand. Danskerne er Pierre E. Højbjerg, Phillip Billing, Pione Sisto, og så er der norske Ødegaard. Alle er virkeligt blevet klassespillere, og kan spille mere end bare med på højest niveau.

Det bliver både et hårdt men også spændende forår. Jeg tror ikke der kommer til at ske flere transfers i Januar, men er den rigtige spiller der pludseligt til fornuftige penge, så vil vl ikke tøve med at slå til.






« Seneste Redigering: 16 Feb 2015, 18:45 af TripleX9 » Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #28. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #58: 16 Feb 2015, 18:53 »

Nu har jeg først haft tid til lige at læse dine updates igennem. Fedt at se du har taget det til dig. Jeg syntes at det ser meget bedre ud end før! Keep going Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #28. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #59: 16 Feb 2015, 19:42 »

Nu har jeg først haft tid til lige at læse dine updates igennem. Fedt at se du har taget det til dig. Jeg syntes at det ser meget bedre ud end før! Keep going Wink

Tak Dennis... har lyttet og så forsøgt så godt som muligt med de evner jeg nu har for det Smiley er glad for du synes om udviklingen  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010