home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #33.(THE END)Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #33.(THE END)Alis Aquilae ~ On an eagle's wings  (Læst 44585 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #30: 03 Feb 2015, 12:58 »



THE EAGLES I TOPFORM


Det er et Crystal Palace hold i topform, der nærmer sig afslutningen på 2017/2018 sæsonen. Vi buldrer frem mod det andet mesterskab i træk, og med seks kampe igen, så skal der gå meget galt, hvis det ikke skal blive Balanta, der igen kan løfte mesterskabspokalen. Med 6 kampe igen fører vi med 7 point ned til nærmeste forfølger, som er Manchester United. Chelsea følger så på 3. pladsen 11 point bagud dog for en kamp færre. Det har været nogle rigtigt gode præstationer og KAMPE på det seneste.


Meget tyder også på, at vi når målsætningen om minimum en semifinale i Champions League turneringen. I første knockoutrunde mødte vi Dynamo Kiev. Resultaterne ser lidt mere spændende ud, end de egentligt var. Vi vandt 3-2 i Kiev efter at have ført 3-0 i store dele af kampen. Vi sløsede til sidst, og derfor scorede de to mål. Lidt det samme gjorde sig gældende i London, hvor vi førte sikkert 1-0 til det 60.minut, hvor forårest store overraskelse trak sit andet gule kort. Med O'keefe ude, pressede Dynamo Kiev lidt mere på, men de fik kun scoret en enkelt gang, og fik aldrig sat et hårdt pres, så sejren var aldrig i fare. Kun 5 afslutninger på mål blev det til for Kiev.

Vi trak så ærkerivalerne fra Arsenal i Semifinalen, og de blev sendt tilbage til træningsbanerne med et nederlag på 4-0. Skudstatistikken lød på 27-5 i vores favør, og 61 - 39 i boldbesiddelse. Det var satme godt gået af drengene, da jeg faktisk frygtede den kamp her. Jeg vil mene semifinalebilletten er så godt som hjemme.

Det skal da også lige nævnes, at vi også er i semifinalen i FA-Cup turneringen, hvor Chelsea venter os i den nok "moralske finale".

Det er ser ud til, vi tager endnu et skridt i den rigtige retning denne sæson. Kan vi gå hele vejen i Champions League, så ser det rigtigt godt ud i forhold til at komme op til Real Madrid.







« Seneste Redigering: 03 Feb 2015, 13:21 af TripleX9 » Logged


Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #20. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #31: 03 Feb 2015, 14:34 »

@ TripleX9 - Selvom det her bliver min første kommentar til din blog, må jeg sige den er fantastisk at følge! Du beskriver det hele i godt stil og dine resultater er fantastiske!
Jeg har fulgt med fra starten og elsker at læse med i dine beskrivelser! Den her blog får min lyst til manager til at vokse og skabe resultater for min klub!  Thumbs Up
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #32: 03 Feb 2015, 15:43 »



JAGTEN PÅ "THE GREAT DANE"


Der er optræk til større udskiftninger på målmandsposten i klubben. På trods af at Ruffier bliver vurderet til hele 1½ stjerne mere end Hennesey, så er der i denne sæson ingen tvivl om hvem førstemålmanden er. Wayne Hennesey er langt mere stabil end Ruffier, og laver slet ikke enorme fejl i samme omfang som Ruffier. Derfor er det også snart au revoir til franskmanden. Det er fuldstændigt underordnet, hvad jeg kan få for ham, han skal bare væk.

Jeg synes dog, det er ret svært at finde TALENTET til keeper pladsen. Jeg har næsten haft en af mine topscouts rundt i det meste af verden for at søge kommende topkeepers. Det har ikke mundet ud i nogle helt vilde reporter, og derfor begynder det at bekymre mig lidt, og var vel også derfor jeg købte både Freddie Sands & Koray Ceylan. De blev hentet ind, så vi havde keepers af egen avl til fremtiden, men selvom de begge er unge, så tror jeg sgu ikke helt på, at netop de to bliver fremtiden for Crystal Palace. Det er måske for tidligt at sige det, men havde troet lidt mere på dem, hvis de var 15-16 med de nuværende stats.

Vi skal grundet ovenstående derfor endnu mere ud i verden for at lede efter lige netop HAM, vi kan bygge fremtiden på. 3 scouts er alle blevet sendt ud i verden kun med det ene formål, at finde den unge keeper som passer perfekt. Alderen skal helst være 15 eller 16. 17 kan vel også gå, men så kræver det også et eller andet exceptionelt. Det bliver formentligt heller ikke fra sydamerika, eller andre lande, hvor vi skal vente med at få fingre i keeperen til han fylder 18. Jeg vil have ham nu, så han kan vokse op i klubben og byen, og bruge sine første 3 år på ungdomsholdene, for så derefter at blive lejet ud, medmindre han allerede er udviklet så meget, at han skubber Hennesey af som 2. målmand.

For det er nemlig ikke kun et ungt talent vi leder efter, vi har også sendt scouts ud for at finde superkeeperen, som skal være 1. valg. Det vil sige bedre end Hennesey, og en max alder på 26 år. Dermed skulle keeperen kunne blive i klubben til den kommende stjerne vi forhåbentligt også finder, når op i en alder af 25-26 år også. På den måde skulle vi gerne kontinuerligt udruge flere og flere klassemålmænd af egen avl og på "The Great Dane" niveau, for det er jo Schmeichelkeepere vi alle drømmer om.

Gerónimo Rulli står højest på min ønskeliste, og ingen tvivl om at vi også har kapitalen til at købe ham fri fra Real Sociedad. Der er bare i det, at jeg også er købmand, så jeg skal ikke ud og give 7-800 millioner kroner for en spiller, og der er de sindsyge Real Sociedad folk oppe i nærheden af lige nu. Rulli er dog selv for 3. gang stjerne tosset og udeblevet en enkelt gang fra træning, efter at Real Sociedad for 3. gang afviste et bud på 300 mill. dkr. + få klausuler. Jeg håber at jeg får presset klubben, i fællesskab med Rulli, så meget at de føler, de er nødt til at give sig, og at vi så dermed får vores nye klassekeeper i sommerpausen. Vi har stadigt 4 måneder til at gøre dem møre.

Hvis det mislykkes, så ser det straks værre ud, med at hente en ung verdensklasse keeper, men jeg tænker dog Oblak eller måske Leno, hvor jeg dog ser den sidste til at mange noget talent for at nå "The Great Dane" niveau.

Det bliver uden tvivl en travl sommer, og sikkert også en dyr sommer.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #33: 03 Feb 2015, 15:49 »

@ TripleX9 - Selvom det her bliver min første kommentar til din blog, må jeg sige den er fantastisk at følge! Du beskriver det hele i godt stil og dine resultater er fantastiske!
Jeg har fulgt med fra starten og elsker at læse med i dine beskrivelser! Den her blog får min lyst til manager til at vokse og skabe resultater for min klub!  Thumbs Up

Er meget glad for at du synes om, hvad du ser og læser, og endnu bedre er det sgu, at jeg er med til at give dig lyst til at spille manager, og udvikle din klub.

Rigtigt mange tak for kommentaren, er glad for du valgte at give dig til kende, for det er sgu de her små kommentarer, forslag, ros eller ris, der er med til at give mig motivation. For der er sgu dage, hvor jeg tænker, nej fuck det, jeg dropper bloggen og spiller bare videre alene. Så mange tak Sinno! Smiley
Logged


Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #21. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #34: 03 Feb 2015, 16:19 »

Du må sgu ikke droppe bloggen - Er også en af dem der læser med i det skjulte og nyder din blog.
Er stor fan af blogs som denne, den er velskrevet og "nede på jorden".
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #35: 03 Feb 2015, 16:25 »

Jeg læser også med her, uden at kommentere så ofte! Fantastisk blog!
Logged

Kolo Abib Touré

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #36: 03 Feb 2015, 16:26 »

Du må sgu ikke droppe bloggen - Er også en af dem der læser med i det skjulte og nyder din blog.
Er stor fan af blogs som denne, den er velskrevet og "nede på jorden".

Tusinde tak Hr. Frank - vil godt love, at den i hvert fald ikke stopper før Crystal Palace er nummer 1 i verden, og håber da også selv jeg bliver ved lang tid derefter. Det er planen i det mindste, og også derfor, at mange indkøb er unge spillere, så vi er klar til fremtiden. Tak igen for kommentaren og ikke mindst fordi du læser med og nyder, hvad jeg finder på Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #37: 03 Feb 2015, 16:28 »

Jeg læser også med her, uden at kommentere så ofte! Fantastisk blog!

Dejligt du også stadigt er med LucasL.. Mange tak for rosen, bander jo helt over, at jeg er på arbejde nu, vil sgu da hjem og spille videre, så jeg kan blogge noget mere  Wink
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: #21. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #38: 03 Feb 2015, 16:52 »

Det der med at man skal skrive for sig selv, og ingen andre, er jo et fint råd... Men faktum er at kommentarer bare øger motivationen. Jeg har selv droppet mangt en blog pga. manglende kommentarer. Så jeg joiner det kor der siger at du sq ikke må droppe den her blog Wink

Har læst med siden starten, og er stadig rigtig godt underholdt.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #39: 03 Feb 2015, 18:33 »

Det der med at man skal skrive for sig selv, og ingen andre, er jo et fint råd... Men faktum er at kommentarer bare øger motivationen. Jeg har selv droppet mangt en blog pga. manglende kommentarer. Så jeg joiner det kor der siger at du sq ikke må droppe den her blog Wink

Har læst med siden starten, og er stadig rigtig godt underholdt.

Mange tak Gungner, er jeg glad for du synes, og glad for du også læser med Smiley

Vil give dig helt ret i, at det er et glimrende råd, og også derfor man skal gøre det. Men vi kommer, som du siger, nemlig ikke udenom, at de kommentarer der kommer er vildt motiverende, og manglen eller udeblivelsen af dem, kan virke demotiverende. Jeg nyder hver gang der kommer en, både gode og dårlige, for begge kan virkeligt være motiverende på hver sin måde Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #21. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #40: 03 Feb 2015, 20:00 »

Så har jeg læst op på bloggen. Den er sq fed!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #41: 04 Feb 2015, 12:43 »

Så har jeg læst op på bloggen. Den er sq fed!

Tak Wester er jeg glad for du synes Smiley ... Håber din motivation kommer lidt tilbage igen i dit eget projekt, for det er sgu også klasse, igen igen
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #42: 04 Feb 2015, 14:06 »



BREAKING NEWS


To klassekeepere er blevet set i London. Nærmere bestemt omkring Selhurst Park. Det drejer sig om Real Sociedads Gerónimo Rulli, som Crystal Palace's manager har jagtet gennem snart 1½ år. Mere overraskende er det, at Barcelona's 1. keeper, Marc-André ter Stegen også er blevet spottet omkring stadion. Forlydender siger, at begge spillere er kommet til England for at forhandle de sidste detaljer på plads. Aftalen mellem klubberne skulle efter sigende allerede være på plads.

Hvis Crystal Palace  lander begge handler med så to talentfulde keepere, så kan man vist roligt sige, at Crystal Palace vil have verdens bedste keeperduo i mange år frem.

Utroligt nok sker alt dette imellem de 2 vigtige Champions League semifinaler mellem Chelsea & Crystal Palace. Crystal Palace er samtidigt så tæt på at sikre sig mesterskabet for andet år i træk.

Man kan roligt sige, at klubben er på vej ind i en ny æra, hvis den sikrer sig alle 4 "trofæer" oveni hinanden.

« Seneste Redigering: 04 Feb 2015, 14:12 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #43: 05 Feb 2015, 14:08 »



WE ARE THE CHAMPIONS


FA CUP
Midt i jagten på klassekeepere, så var der stadigt meget mere fodbold, som der skulle spilles. Blandt andet var der 3 kampe indenfor godt 14 dage mod Chelsea. Først skulle vi møde dem i FA CUP seminalen, hvor jeg dog må indrømme, at vi sparede lidt spillere, da Champions League kampene mod dem, var bare en lille smule vigtigere. Trods det ville jeg dog mega gerne i finalen, og snuppe den FA Cup titel hjem til The Eagles. Sådan skulle det desværre ikke gå, selvom vi havde langt flest chancer og mest spil, så var det Chelsea, der kunne indløse billet til Finalen med en 2-0 sejr. Skuffende når vi burde have kørt den sejr hjem. Det hjalp dog en smule, da det senere viste sig, at Fulham vandt over Chelsea i finalen.

PREMIER LEAGUE
Kun et enkelt point manglede vi for at være sikre på mesterskabet, og modstanderen hed Cardiff ude. En ikke alt for svær modstander, som lige var blevet klemt ind mellem de 2 Champions League semifinaler. Jeg sparede lidt spillere så godt som jeg nu kunne, og efter 15 minutters spil, var vi bagud 2-0. For satan i helvede da det var noget lort, og vi spillede elendigt, og så lige nu hvor jeg så gerne ville sikre det mesterskab, så vi kunne smide alt fokus på Champions League.

Men ændringer der gav endnu hurtigere spil, mere direkte spil, og fuldt pres gjorde at vi inden halvleg havde udlignet til 2-2. Der var mesterskabet i hus, men vi pressede på hele 2. halvleg for at sikre de 3 point, så i 45 minutter kastede vi alle mand frem med fuldt pres. Trods et væld af chancer, så lykkedes det os ikke at score mere. Cardiff var dog nærmest ikke i nærheden af vores mål i anden halvleg, så derfor kunne vi igen kalde os engelske mestre. 2 titler i træk er meget meget tilfredsstillende.



CHAMPIONS LEAGUE
Det blev 2 meget tætte kampe med Chelsea resultatmæssigt. Spillemæssigt var vi dog langt overlegne, og burde have kørt os selv sikkert i finalen. Sådan gik det bare ikke, og sådan går det sjældent mod netop Chelsea synes jeg. Første kamp på Stamford Bridge startede forfærdeligt. Under 2 minutter var der gået, inden Berardi nettede for 6. gang i sæsonen mod Crystal Palace, og dermed 1-0 til Chelsea. Så tog fanden ved mine spillere, det skal da også siges, at der blev råbt igennem fra sidelinjen, så måske derfor, at de vågnede op. Men inden halvlegen var omme førte vi 3-1, og jeg kunne allerede skimte San Siro, stadionet hvor finalen skulle spilles. Vi styrede også fuldstændigt resten af kampen lige indtil 92. minut, hvor Chelsea udnytter en løs bold, og banker den ind bag Hennesey til 2-3, og bringer alt spænding tilbage i opgøret. Jeg hader at lukke mål ind på de tidspunkter!

Returopgøret på Selhurst Park, blev igen en kamp, hvor vi var i den domirende rolle, men vi kunne dog ikke rigtigt få scoret. Chelsea var ikke specielt farlige, og jeg regnede i grunden med at vi kunne køre en stille og rolig 0-0 kamp hjem. Men selvfølgelig skulle det ikke gå sådan, for den satans Berardi dukkede igen op i slutminutterne, og med 6 minutter igen, så var stillingen pludseligt 3-3 samlet. Vi var dog stadigt videre på udebanemål, og vi overlevede kun fordi en storspillende, og vel også sprællende, Hennesey tog alt hvad der kom mod ham i de sidste minutter. Det var et sandt bombardement fra Chelseas side, og vi var virkeligt under pres. Men lettelsens suk kunne lyde, da dommeren havde fløjtet for sidste gang denne aften.

Crystal Palace var i sin første finale nogensinde i Champions League, og selvfølgelig skulle modstanderen være ingen ringere, end vores onde ånd, de forsvarende mestre, det hold som vi havde udkæmpet krige med flere gange, hvem andre end tyske Bayern München!

TRANSFER NEWS
Der er igen nyt fra Crystal Palace vedrørende transfers. Vi har netop skrevet under med en keeper, som vi er rigtigt glade for. Gregoire Robert har valdt at udskifte franske Stade Rennais med Crystal Palace. Gregoire er kun 16 år, og han er tiltænkt som fremtidens keeper på Selhurst Park. Beløbet for den unge franskmand løb op i beskedne 60 millioner plus nogle minimale klausuler.

Der er fortsat intet nyt vedrørende Rulli & Ter Stegen, dog skal det siges, at forhandlingerne stadigt kører med begge spillere. Jeg håber at have nyt snarest, herefter der også er begyndt at opstå rygter om en dansker på vej til klubben.








Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #23. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #44: 05 Feb 2015, 14:12 »

Fedtfedt! Tillykke med finalen og PL.

Er det målmanden du har ledt efter? Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010