home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Glory to United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Glory to United  (Læst 23499 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Lige ved og næsten, og dog
« Svar #15: 01 Feb 2015, 17:36 »


Lige ved og næsten, og dog

4-0 v. Southend (a)
1-1 v. Tottenham (a)
4-1 v. West Ham (a)
2-2 v. Arsenal (a)
5-0 v. Everton (h)
5-2 v. Chelsea (h)
6-0 v. Birmingham (h)
3-2 v.Chelsea (a)
5-0 v. Leicester (a)
0-0 v. Newcastle (a)
3-0 v. Aston Villa (h)
2-0 v. Hull (h)
3-0 v. Hull (h)
2-2 v. Q.P.R (a)
3-2 v. Benfica (a)
1-2 v. Everton (n)
2-0 v. Man. City (h)
2-0 v. Fulham (h)
0-0 v. Chelsea (u)
4-0 v. Tottenham (h)
2-1 v. Benfica (h)
0-1 v. Liverpool (u)
3-1 v. Crystal Palace (u)
2-0 v. Man. City (h)
1-1 v. Sunderland (h)
2-2 v. Man. City (a)
0-1 v. Arsenal (n)
2-2 v. Bayern Munchen (a)
4-0 v. Stoke (h)
1-1 v. Bayern Munchen (h)
7-0 v. Blackburn (a)
3-1 v. Swansea (h)
1-1 v. Nottm. Forrest (a)
0-0 v. Real Madrid (n)

2 halvdel af sæsonen skydes af lige efter nytår med FA cup. Southend var dog ikke den store trussel på vejen mod forhåbentlig en finale. Det blev til lutter sejre over Birmingham, Hull og Fulham med til sammen 11-0 i målscore inden vi støtte på Arsenal i semifinalen. Kampen lå imellem 2 champions league kampe og reserverne formåede lidt ærgerligt ikke at vinde over kampen

I Carling cuppens semifinalen løb vi ind i Chelsea som dog vidste sig at være en overkommelig modstander 5-2 hjemme og 3-2 ude og vi var i finalen mod Everton. Skulle vi denne gang vinde finalen efter den tabte finale sidste år, men skulle tro at spillerne havde lært noget af sidst.. MEN nej, vi taber med samme cifre og igen en kampvi burde have vundet komfortabelt.  Er sgu lidt bittert igen at smide et trofæ. Men vi må op på hesten.

I ligaen derimod er der ingen slinger i valsen. Vi forsætter udfortrædent ubesejret igennem januar og februar indtil Liverpool gør det onde mod os i sidste kamp i marts. Vi taber dog fortjent på Anfield med 1-0. Drømmen om at gå ubesejret igennem Premier League blev kvast da Sturridge scorede. Dog skal det ikke ødelægge den overordnede sæson i ligaen hvor vi vandt mesterskabet suverænt. Værd at bemærke at vi ikke var repræsenteret på hverken topscore eller gennemsnits top 5 listen. Dog nappede Depay prisen som assistkonge og De Gea det gyldne bur.

Champions League var igen på tapettet, Benfica var en overkommelig modstander i 1/8 finalen med sejre både ude og hjemme. Man. City dukkede op af bowlen til kvartfinalen, hvor vi vandt 2-0 hjemme på mål af Di Maria og Januzaj, udebane kampen blev en nervøs affære hvor City førte 2-0 efter bare 14minutter, men Di Maria og Van Persie lukkede reelt kampen af.
Semifinalen blev en ultratæt affære mod Bayern. 2 gange uafgjort og reglen om flest scorede udebane mål kom i spil. Lucas Moura udlignede med bare 5 minutter tilbage af kampen på Allianz Arena, et meget vigtigt mål af slagsen. Hjemme på Old Trafford var der dramatik for alle pengene, brændt straffe, rødt kort begge dele til Manchester gjorde kampen meget nervøs. Dog formåede vi at få 1-1 og finalen stod nu mod Real Madrid. Real Madrid som undervejs slog Leverkusen, Barcelona og Chelsea ud.

Lige så store dramaer undervejs i turneringen ligeså stort drama blev finalen. Skulle kampen have haft en vinder i ordinær spilletid, var vi tættest, bla. Med en friløber til Januzej 2min før tid, men Casillas vandt denne duel. I forlænget spilletid var der ej heller nogen som fandt vej til netmaskerne og straffesparkkonkurr ence ventede.

Samlet statistik for sæson 2. Jeg er meget imponeret over Depay, har bestemt fået en stærk konkurrent til Di Maria. Nani kom tilbage fra udlån og gjorde det ganske fint, det betød også at Valencia blev skudt af i vintervinduet for 50mio til Porto. Van Persie smutter på free transfer til Juventus, jeg kan ikke få mig til at give 1,6mio om ugen for en 32-årig spiller.

« Seneste Redigering: 28 Mar 2015, 10:13 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Transfervinduet 2016/17
« Svar #16: 02 Feb 2015, 07:37 »



Transfervinduet 2016/17

Jeg valgte i sidste sæson at bruge Nani som backup for Moura. Nani fik en hel del kampe og gjorde det ganske fint – 40kampe 13mål 13 assist. Tottenham var interesseret og jeg tilbød dem Nani for 200mio, hvilket de accepterede. 200mio for en 29årig reserve kunne jeg ikke sige nej til. Derudover kommer Zaha tilbage fra Celtic, hvor han har være på sæsonleje. Zaha træder ind direkte som reserve for Moura.

Jeg jagtede en ung centerforsvar, da jeg smed Smalling af sted til Arsenal for 110mio, han var begyndt at brokke sig over manglende spilletid, og derudover syntes jeg ikke han havde niveuaet, så auf vidersehen Smalling. Jeg brændte mig varm for Marquinhos fra PSG, og måtte smide hele 390mio for at få denne unge forsvar til klubben.

Jeg hentede Lucas Romero allerede i sidste sommersvindue, dog med sæsonleje til hans gamle klub. Lucas kommer til for 110mio, derfor smed jeg Daley Blind af sted til Wolfburg for hele 280mio. Et ganske godt bytte må man sige.

Sidste forstærkning skulle findes i angrebet, hvor Van Persie forlader klubben, Jeg vurdere ikke Wilson til at være god nok til at være 1 reserve for Rooney. Derfor hentede jeg Vincent Aboubakar i Napoli for 390mio.(De havde hentet ham året før i Porto for snottede 150mio) Jeg skulle nok have lavet samme stunt som med Lucas Romero, men anyway nu er Vincent her.

Da Fulham satte Patrick Robers til salg , valgte jeg også her at slå til. Patrick kommer til for 60mio og skal agere backup for bla. Moura og Zaha.

Alt i alt et spændende vindue og ser frem til næste sæson.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2015, 10:12 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Jagten på The Perfect Season part 1
« Svar #17: 12 Feb 2015, 18:10 »



Jagten på The Perfect Season part 1


Titelræset starter som sædvanen tro med Charity Shield. hvor modstanderen er Chelsea. Min gamle ven Jonny Evans bragte Chelsea foran efter bare 8 min. Rooney og Aboubakar lavede dog et mål hver og vi sejrede 2-1.

Næste mulige pokal var den Europæiske supercup mod Paris SG. PSG havde ikke ret meget at byde på i denne kamp og må indkassere et nederlag på hele 4-0 foran 21166 tilskuere på Lerkendal. Phil Jones, Mata, Ødegaard og Aboubakar var målscorerne.

VM for klubhold skulle vi deltage i efter sejren i champions league i sidste sæson. Tunis fik et hæderligt nederlagt på 4-1 efter de faktisk kom foran efter 33min. Dog ville Zaha og Aboubakar det anderledes og de lavede tilsammen 3 mål, Tunis lavede desuden et selvmål som prikken over i'et. I finalen var det argentinske Velez som bød op til dans, dog var det kun det ene hold som ville danse, Fosu-Mensah, Zaha og Aboubakar var målscorerne og sørger for titel nr.3 til Manchester United i denne sæson.

I Capital One Cuppen var vi tæt på exit i 3 runde, da Newcastle strittede godt imod på St. James Park, Rooney og Januzaj havde eller bragt os på 0-2 inden pausen og det lignede en walkover. Dog fik Newcastle smidt 2 i kassen i 2 halvleg og forlænget spilletid var en realitet.  VINCENT ABOUBAKAR lavede dog et hattrick i forlænget spilletid og dermed var Manchester United med i bowlen i 4 runde. Norwich og Aston Villa røg ude efterfølgende med 2-1 og 5-1 inden Liverpool var modstanderen i semien.
Liverpool drillede igen på Anfield, De Gea lavede selvmål straks efter Depay havde bragt os foran, det udløste lidt gummiben og El Shaarawy scorede til 2-1 efter 30min. Den stilling holdt kampen ud selvom vi pressede godt på. Hjemme på Old Trafford var der tilgengæld ikke skyggen af gummiben. 29-1 i chancer og 5-0 på lystavlen efter 90min. Rooney, Depay, Januzaj x 2 og Zaha bidrag med mål i festen. En super kamp også mod ærkerivalerne fra Liverpool. Vinder af denne semifinale må kaldes de moralske vindere, da Ipswich var modstanderen i finalen. Ipswich havde heller ikke meget at skulle have sagt og taber med 0-4. 30-0 i chancer og Wilson x 2, Stones og Depay fik smidt bolden i kassen.

Trofæ nr. 4 ud af 4 er i hus.

Næste update: FA cup, Premier League og Champions League
« Seneste Redigering: 28 Mar 2015, 10:12 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glory to United
« Svar #18: 12 Feb 2015, 19:21 »

Ærgeligt, at denne blog ikke får flere kommentarer.
Dine resultater skinner ihvertfald virkelig igennem! Depay er og bliver et bæst i denne version!
Håber du kan holde gejsten ved lige!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Glory to United
« Svar #19: 13 Feb 2015, 14:33 »

Ærgeligt, at denne blog ikke får flere kommentarer.
Dine resultater skinner ihvertfald virkelig igennem! Depay er og bliver et bæst i denne version!
Håber du kan holde gejsten ved lige!

Mange tak mikk.. 

Altid dejligt at få noget respons.

Forventer update iaften :-) og ja Depay ER vanvittig, hvilket jeg vil vise dig senere
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Jagten på The Perfect Season part 2
« Svar #20: 20 Feb 2015, 09:59 »



Jagten på The Perfect Season part 2


I FA Cuppen var det flere store kampe undervejs til finalen. Chelsea blev slået 2-1 ude i 4 runde, Arsenal blev slået 3-1 ude i 6 runde. Og da City, Tottenham og Liverpool allerede var røget ud, så hed modstanderen Sunderland i semien og Aston Villa i finalen. Begge hold kunne ikke stille noget op mod Depay og Co. Depay blev dobbeltmålscore i finalesejren på 2-1. Endnu en titel til samlingen.

I ligaen taber vi faktisk 2 gange i de første 10 runder. Tottenham og City slår os 3-1 og 3-2 begge nederlag skete på udebane. Men efter City nederlaget i runde 10, taber vi ikke en eneste kamp i ligaen. I de næste 28 kampe vinder vi de 23 af dem. Men City starter også som lyn og torden og ligger faktisk 1'er halvvejs Dog jagter vi dem ihærdigt i foråret og sandelig om det ikke lykkedes at hente dem, så nu er det rigtige Manchester hold på 1 pladsen. De sidste 9 runder ændre ikke på hvem som vinder mesterskabet. City går endda en smule ned, så der er ingen tvivl om hvem som skal lade sig hylde som Premier League mester 2017 . Der nogle ganske gode resultater undervejs, 8-0 h vs Hull, 8-1 h vs Burnley, 6-1 h vs Leeds. Vi scorer rigtigt mange mål, hvilket top3 på topscore listen også bekræfter.

I Champions League kom vi en overkommelig pulje, Sporting, Maribor og Leverkusen. Selvom Sporting får 0-0 på Old Trafford i første runde, vinder vi puljen overlegent. Leverkusen får ørene i maskinen både hjemme og ude med samlet 11-1. Sporting taber 0-6 hjemme og Maribo yder overraskende mest modstand med 2 nederlag med samlet 5-2.
Vi skulle få vores første nederlag i dette års champions league ude mod Basel. Marek Suchy laver det enlige mål og giver Basel et ok udgangspunkt. Men foran 72854 tilskuere på Old Trafford bliver der holdt legestue. Husband, Aboubakar, Zaha, Stones, Rojo og Wilson x 2 sørger for at Basel må smutte hjem til Schweiz med et 7-0 nederlag.

Mægtige Barcelona blev næste modstander, well de er måske ikke så mægtige nu, Di Maria skaffer os 0-1 i Barcelona. Hjemme på Old Trafford - Theatre of Dreams - blev der spillet drømmebold og lystavlen viste 5-0 ved pausen. Januzaj x 2, Di Maria x 2 og Rooney var målscorerne. Der blev ikke scoret yderligere.

City var modstanderen i semifinalen. Igen starter vi på udebane i 1 kamp, hvilket jeg egentlig bedst kan li. Det var en meget tæt opgør og vi skulle helt hen til det 81min før der kom en scoring, som også blev kampens eneste. Marquinhos sørgede for at de Røde, vandt opgøret. Hjemme på Old Trafford, som så mange gange før, blev modstanderen kørt ude af tæppet. Januzaj og Moura x 2 havde bragt os på 3-0 allerede inden pausen og det kunne City ikke svare igen på. Dermed i Champions League finalen for 2 år i træk.
Modstanderen i finalen blev Atl. Madrid, som havde slået bysbørnene fra Real ud i semien. FInalen skulle spilles på Olympiastadion og foran 74244 tilskuere viste vi igen format. Marquinhos bragte os foran i 1 halvleg og denne scoring fulgte Aboubakar op med endnu en scoring i 2 halvleg og Champions League sejren er i land.

Samlet Statistik. Der var rigtig mange gode præstationer, hvor især Depay og Aboubakar skinder igennem. En super sæson, hvor alt der kunne vindes blev det.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2015, 10:11 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Glory to United
« Svar #21: 28 Mar 2015, 08:45 »

Så har jeg fået overskud til igen at opdatere bloggen. ER der nogle som ved hvad der er sket med mine billeder i bloggen?
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glory to United
« Svar #22: 28 Mar 2015, 09:27 »

Hvis de ikke længere ligger på den side de er uploadet til, eller har fået ny sti vil de mangle
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Glory to United
« Svar #23: 28 Mar 2015, 10:16 »

Hvis de ikke længere ligger på den side de er uploadet til, eller har fået ny sti vil de mangle

Tak.. Jeg har genopladet billederne.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sæsonen 2017/18
« Svar #24: 28 Mar 2015, 14:38 »


Sæsonen 2017/18

For første gang i min United karriere blev der ikke købt spillere ind til første holdet. Derimod blev der brugt 194mio på at hente 8 unge spillere,  som på sigt gerne skulle komme på førsteholdet. Samtidig blev der heller ikke solgt nogle spillere, så truppen er fuldstændig intakt.

Sæsonen starter med Charity Shield og Supercuppen md henholdsvis Liverpool og Juventus, begge kampe blev vundet 3-2, så yderligere 2 små titler til trofæskabet.

Capital One cuppen blev også vundet med sejre over Hull, City, Chelsea, Everton og til sidst Derby i finalen med samlet målscore på 17-1.

VM for klubhold er en turnering som næsten er umulig ikke at vinde, og vi skuffede heller ikke, da først Tunis blev smasket 7-0 og til sidst Atletico Mineiro blev slået 2-0 i finalen.

FA cuppen blev også en succesrig turnering. Vi kom i finalen efter at have slået Blackpool, Huddersfield, City, Tottenham, Sheffield W. I finalen ventede ærkerivalen Liverpool, Özil bragte Liverpool i front i første halvleg, men på mål af Januzaj og Aboubaker fik vi vendt kampen til sejr. Især tidspunktet for målet til 1-2, må gøre ondt på Liverpool. (90+2min).

Champions League titlen skulle forhåbentligt forsvares. 6 sejre af 6 mulige i gruppespillet, Plzen, Feyenoord og Schalke skal man vel egentlig også have 6 sejre imod. I knouckoutfasens 1 runde mødte vi Atl. Madrid, første kamp endte 3-3 på udebane. Hjemme på Old Trafford foran 66620 tilskuer var kampen allerede lukket efter 1 halvleg. Stillingen var 3-0 på mål af Rafael, Moura og Aboubakar. Tottenham var modstanderen i næste runde, De vil formentlig være en anelse ærgerlige over at løbe ind i et United hold som spillede drømmebold på The Theatre of Dreams. 6-0 blev Spurs sendt hjem til London med. Reserverne fik lov at spille i returen og desværre løb vi ind i et 0-1 nederlag. I semifinalen stod Dortmund på tapetet. Vi får en drømmestart på Sigdal Iduna Park med 2 mål allerede efter 10min. Aboubakar laver dog mål i eget net, og vi vinder 1-2. Hjemme på Old Trafford var der igen ingen slinger i valsen. 5-2 blev Dortmund sendt hjem til Tyskland med og finale pladsen med LIVERPOOL var sikret.
Champions League Finale – Millennium Stadium
Man. Utd. – Liverpool
6min. 0-1 Stephan El Shaarawy
31min. 1-1 Vincent Aboubakar
51min. 2-1 Lucas Moura

Samlet chancer 17-10, boldbesiddelse 53/47. Dejlig sejr igen over Liverpool, og igen efter at have været bagud. Det bliver man sgu aldrig træt af.

Så vender vi øjnene mod Premier League. Vi jagter det 4 mesterskab i streg, med endnu et mesterskab har vi chance for endnu en perfect season. Vi starter som lyn og tordenmed 13 sejre i rap, hvor bla. Stoke taber 6-0, Crystal Palace 8-0, Liverpool 5-1, samlet målscore efter 13 kampe 46-6. Aston Villa bryder stimen med 1-1 på Villa Park. Dog er kampen mod Villa den eneste hvor sætter point til i første halvdel af sæsonen.

2 halvdel af sæsonen er målet at gå ubesejret igennem Premier League. 4 hold formår at tage point fra os i foråret 2018. Arsenal får 1-1 hjemme, City får 1-1 på Old Trafford, Sunderland 1-1 på Stadium of Light og sandelig om Leicester ikke får 3-3 på King Power Stadium i sidste runde. Dog betyder det at vi vinder resten og formår at gå ubesejret igennem Premier League.
Vi taber kun 1 kamp i sæsonen og det er i Champions League mod Tottenham. En super sæson, som bliver meget svær at overgå. Premier League og  Statistik
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sæsonen 2018/19
« Svar #25: 29 Mar 2015, 12:42 »


Sæsonen 2018/19

I dette transfervinduet er der sket en del udskiftninger, ud er gået Di Maria, Herrera, Wilson, Rojo og Mata for samlet 1,1 mia. Der er kun købt spillere for 217mio, så et ganske fint plus på transferkontoen. Ind er bla. kommet Yamil Paz og Alex, som begge vil indgå i førsteholdstruppen. Matthew Richings ogGregg Scott er rykket op fra U21 holdet for at supplere truppen.

Charity Shield blev vundet 1-0 over Arsenal. Tilgengæld var det mål fest i Supercuppen mod Fenerbahce, hele 8 gange måtte deres målmand hente bolden ud af nettet. Rooney 4, Depay 2, Januzaj og Prowse var målscorerne i 8-0 sejren.

VM for klubhold blev igen vundet overlegen med samlet 12-1 i målscore over USM Alger og Gremio.

Capital One Cuppen kunne heller ingen stoppe os, selvom Liverpool, Chelsea og Arsenal gjorde forsøget, 6 kampe, 6 sejre, 20-1 i målscore.

FA cuppen blev heller ikke en skuffelse, 6 kampe, 6 sejre, City, Liverpool og Tottenham blev slået undervejs og endnu en titel til samlingen.

Champions League finalen skulle i år spilles på Old Trafford, så satsede hårdt på at kunne vinde pokalen på hjemmebane. Puljespillet blev ikke den store udfordring, Dortmund, Valencia og Sparta Prag måtte alle inkassere nederlag på stribe.
Og da lodtrækningen viste Schalke i 1 runde i Knouckoutfasen var der smil på læben i Manchester, vi havde slået dem samlet 10-3 i 2 kampe i sidste års Champions League.
Schalke – Manchester Utd.
53min. 1-0 Maximilian Meyer
55min. 1-1 Yamil Paz
88min. 2-1 Mario Gøtze
90min Phil Jones
90+2min 3-1 Donis Avdijaj


Det var et meget dyrt sammenbrud i de sidste par minutter af kampen. Dog skal Schalke have ros, de havde os presset i hele kampen og vinder både skud samt boldbesiddelse.

Manchester Utd. – Schalke
75min. 1-0 Wayne Rooney


KÆMPE SKUFFELSE…  Vi røg ud af Champions League….  Vi vinder skudstatistiken med 23-2 og kan kun lave et mål.. For satan det ringe…. Drømmen om at vinde trofæet på Old Trafford bristede.

Premier League titlen skal forsvares. Vores ubesejret stime endte igen mod Liverpool, fristes man til at sige, efter 12 sejre i ligaen, slog de os hjemme på Old Trafford med 0-2, på trods af overvæld af chancer til os. Aston Villa formåede også at nappe 3 point på Villa Park bare 3 uger senere. Men alt i alt en ganske fin første halvdel af sæsonen med 17 sejre og 2 nederlag. Arsenal og Chelsea var eneste hold som tog point fra os i anden halvdel af sæsonen, begge hold fik 1-1 på hjemmebane. Det betød at vi vandt mesterskabet pænt overlegent, hele 21point ned til Liverpool på 2 pladsen. Premier League.

Wayne Rooney har spillet sin sidste kamp for Manchester United. Han ville have 1,6mio om ugen i en alder af 33. Det ville jeg ikke honorer og derfor er han at finde i Chelsea efter sommerferien, som køber ham på en free transfer.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Glory to United
« Svar #26: 06 Maj 2015, 08:42 »

Bloggen er ikke død..  Vil komme med en samlet update når jeg har spillet 10 sæsoner.  Gik lidt kold i løbende updatering af bloggen, fordi jeg hele tiden var foran i spillet.

Jeg er halvvejs i sæson 9 og forventer i løbet af 14dage at have spillet sæson 10 med. 

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Glory to United
« Svar #27: 13 Maj 2015, 17:41 »



10 Sæsoner er nu spillet.



Transfervinduerne


I de kommende 5 transfervinduer, er der kun et enkelt som har været i underskud økonomisk.

Jeg vil løbende komme med yderligere informationer om de passerede sæsoner. Bliver ikke spillet videre på spillet før bloggen er helt up to date.

2019/2020


Ind:
Ingen

Ud:
Greg Scott - Ungt talent som fik den del spilletid - stort potentiale, men utilfreds - Solgt til Tottenham 315mio+50%
Timothy Fosu-Mensah - Monaco 210mio+50%
Victor Wanyama - Barcelona 250mio



2020/2021


Ind:
Danill Makarov - 150 mio Zenit
Callum Laird - 34 mio Rangers
Jamal Maes - 405 mio Napoli

Ud:
Angel Navarro - 100mio Arsenal
Rafael - 150 mio Inter
Vanja Milinkovic Savic - 26 mio Bordeaux



2021/2022


Ind:
Kristoffer Ajer - 25mio Barcelona
Bobby Gilbert - 5mio Derby

Ud:
Patrick Roberts - 72,5mio Everton
Jaime Espinosa - 87,5mio Inter
Lucas Moura - 290mio Chelsea


2022/2023


Ind
Greg Scott - TILBAGE 380mio Tottenham (Havde 50% klausul)
Richairo Zivkovic - 170mio Paris SG
Martin Chambers - 6mio Wolves

Ud:
Wilfrid Zaha - 200mio Paris SG
Vincent Aboubakar - 300 Paris SG
Kristoffer Ajer - 49mio Everton
Elliott Macateer - 49mio Everton


2023/2024


Ind:
Alex McGowan - 80mio Celtic
Pedro - 220 Mio Porto
Christobal Jobello - 60 Mio Auxerre

Ud:
James Husband - 57,5mio Southampton
Marquinhos - 300mio Monaco
Andreas Verbist - 107mio Hamburg
Kadeem Sargeant - 9,75 mio West Ham



Der vil når jeg er færdig med alle gennemgangene komme en komplet trupoversigt.







« Seneste Redigering: 13 Maj 2015, 18:47 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Glory to United
« Svar #28: 14 Maj 2015, 09:19 »



10 sæsoner spillet


Premier League


Premier League har været ganske god for os. Manchester United har nu vundet 10 mesterskaber på stribe. 2 af de 10 har været som ubesejret.

Status over Top4 hold igennem de 10 sæsoner:
Man.Utd - 10
Man.City - 8
Liverpool - 8
Chelsea - 7
Arsenal - 4
Everton - 2
Tottenham - 1

Umiddelbart ikke de store overraskelser i dette, dog med en lille undtagelse af Everton.

2019/2020




2020/2021




2021/2022




2022/2023




2023/2024


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Glory to United
« Svar #29: 14 Maj 2015, 16:58 »



10 sæsoner spillet


Champions League


Champions League kunne vi snildt have vundet mere. Dog har vi været uheldige i de to tabte finaler. Dortmund har vi overmatchet med 32-7 i chancer, Barcelona med 28-9. Nederlaget mod Barcelona går endnu mere ondt af, at det var den eneste kamp vi tabte i den sæson.


2019/2020




2020/2021




2021/2022




2022/2023




2023/2024




Næste update er Hall of Fame i United, samt Trofæskabet
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010