home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Inter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 11201 gange)
bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Inter
« : 21 Nov 2014, 19:11 »

Selvfølgelig skal der også laves en tråd angående den mest fantastiske klub af del alle....
Målet med dette save er at føre Inter tilbage i toppen af Europæisk fodbold, hvor de hører til.
Dette skal gøres med inspiration fra den tidligere Inter træner Walter Mazzarri med et tremandsforsvar, og hvor især kanterne er en vigtig fakta. Bredde er nemlig en vigtig fakta for at denne spillestil skal kunne lykkes.

Jeg er lige blivet færdig med 1. sæson hvor det blev til et overraskende mesterskab med 91 point. 2 point mere end Juve.
Derudover mangler der stadig en Coppa Italia finale mod Juventus, som bliver lidt af en udfordring bla. en meget skadeplaget trup pt. Eventyret i Europa League blev til en kæmpe fiasko, hvor det ikke engang lykkes mig at gå videre fra gruppespillet.
Det vigtigste er dog at scudettoen er kommet hjem! Forhåbentlig ender det også med en double.

Lidt statestik fra første sæson i Serie A:
Antal scorede mål: 95
Antal mål imod: 34
Antal vundne kampe: 29

Toppen af ligaen:
Inter 91 point.
Juventus 89 point.
Napoli 82 point.
Roma 79 point
A.C Milan 68 point.

Største profiler igennem 1. sæsonen
Mauro Icardi (7,62)
Hernanes (7,46)
Mateo Kovacic (7,36)

Icardi har været fuldstændig outstanding i første sæson med 45 mål i 46 kampe. I ligaen blev det til 38 mål i 38 kampe.
Hernanes var også en vigtigt del af succesen. 10 mål og 13 assist blev det fra hans fødder i første sæson.
Kovacic spillede også fornuftigt. Selvom det kun blev til 4 mål fra hans siden lykkedes det ham dog at lave 21 assist i første sæson. Dette lykkes selvfølgelig også at Kovacic har en mere tilbagetrukket rolle end Hernanes.

Forventningerne op til 2. sæson er at at vinde scudettoen for 2. år i træk. Derudover går jeg selvfølgelig også efter succes i Champions League. Men hvad det kan blive til i Champions League tør jeg ikke spå om.

Håber der er andre der tager udfordringen op omkring at fører Inter tilbage i toppen af Europæisk fodbold.

Forza Nerazzurri.....
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #1: 22 Nov 2014, 03:04 »

Nu er det efterhånden 10 dage siden jeg sidst spillede på min Inter karriere, men kan da lige komme med en opsummering fra den. 

1. sæson:

Transfers:


Munir, Santon og Tariq kom alle til i januar vinduet.

Målet i ligaen var top-3 og kval. til Champions League. Jeg lå igennem hele sæsonen på 2-4 pladsen, men var efter en god slutspurt med 11 sejre og 5 uafgjorte tæt på at hente Juventus i toppen, men endte 1 point efter.



I Europa League røg jeg meget skuffende ud til Porto i første knockout runde efter 1-2 nederlag ude, og en sen straffescoring i 93' minut af Jackson Martinez til 2-2 på hjemmebane. Pokaltuneringen blev heller ikke en succes stort 4-0 nederlag til Cagliari på hjemmebane.

Af profiler kan nævnes Icardi med 45 kampe og 43 mål, 7 oplæg og et gns. på 7.47. Juan Jesus - 7.22 i snit og Hernanes 7.28 i snit. Dodo var også en kæmpe profil som wingback med 7 mål og 18 oplæg i 33(2) kampe med et snit på 7.57.

Alt i alt en fin sæson, hvor bestyrelsen var begejstrede for mig.

2. sæson:

Transfers:



Et meget produktivt transfervindue, hvor jeg blev snydt lidt af Dodo, som åbenbart først skiftede permanent op til 3. sæson. Så skulle pludselig ud og finde 3 nye backer efter PSG bød 230 millioner på Darmian, og Jonathan der desværre gik på fri transfer efter en sæson med 7.53 i snit over 33(4) kampe. Cristante blev lidt dyr, men var allerede god nok til at udfordre Hernanes, og har potentielt 5 stjerner i potentiale - samtidig er han italiensk.

Målet i ligaen denne sæson var titeludfordrer, men forventede et mesterskab. Fiorentina og Napoli trak begge meget fra i starten, og jeg var et stykke efter dem begge. Fiorentina smed langsomt forspringet mens Napoli holdt det. Juventus var igennem hele sæsonen et stykke efter - efter en elendig sæsonstart. Napoli sluttede sæsonens sidste 7 kampe af med 2-2-3, mens jeg havde 5-2-0. Det betød at vi endte a point i toppen, men pga. bedre indbyrdes med 5-3 samlet vandt jeg mesterskabet - på trods af samlet dårligere målscorer.



I Champions League gik jeg videre som 2'er efter Porto, og mødte Lille der blev slået 3-2 samlet. I kvartfinalen var det Liverpool, som blev slået 3-1 samlet. I semifinalen mod Bayern vandt jeg 3-2 samlet -
I finalen stod jeg så overfor City, som jeg fortjent slog 2-1 efter forlænget, og dermed tog Champions League titlen.

Pokaltuneringen vandt jeg ligeledes efter en finalesejr over Juventus på 2-0. Dermed The Treble, og en fantastisk sæson. De bedste spillere var Kovacic, Juan Jesus, Munir og Durm

3 sæson:

Transfers:



De to nederste indkøb er reserve spillere, som kun blev købt til, da de er egen avl i klubben, og kan gå som yderste marginalspillere. Rulli blev købt lidt på impuls, da han så bedre ud end Handanovic, og er 6/7 år yngre og italiensk statsborger. Ruben Neves er købt som erstatning for Obi Mikel, som ikke præsterede godt nok i anden sæson. Han var meget dyr, men er allerede en stjerne i Serie A, og han er kun 19 år. Icardi blev solgt efter en elendig anden sæson, hvor skader ødelagde meget for ham. I alt 5 skader var han ude med. Buddet på Durm var for godt til ikke at acceptere, og samtidig kom Dodo også til. Rannochia blev ligeledes solgt pga. skader og fald i niveau. Corchia blev solgt for 200 millioner efter jeg hentede Mario Fernandes ind for 167 millioner. Kunne også have solgt Juanfran, som er ældre og marginalt dårligere, men han ville ikke kunne indbringe samme transferprofit. Osvaldo røg væk fordi han var elendig, og fordi jeg hev Bonazzoli op på førsteholdet.

Mine profiler i 3. sæson:



Og min opstilling:



« Seneste Redigering: 22 Nov 2014, 03:06 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #2: 23 Nov 2014, 23:17 »

Glæder mig simpelthen så sørens meget til at komme igang med FM 15!! Hvor første spil, som altid, skal være med Inter. Som denne gang bliver noget anderledes, da stort set alle koryfæerne er borte (J. Zanetti, E. Cambiasso, W. Samuel osv.) Smiley

Imponerende hvor mange mål du har fået Icardi til at score bert0089 Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Inter
« Svar #3: 24 Nov 2014, 01:59 »

Har man købs-optioner på Dodo, M'Vila og Osvaldo?
Og hvis man har, er det så nogle i vil anbefale at man benytter sig af?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #4: 24 Nov 2014, 10:47 »

Hvordan ser økonomien ud?

Jeg er netop blevet tilbudt jobbet her midt i 2. sæson, hvor jeg er igang med en bemærkelsesværdig opstigning med Crystal Palace. Jeg har godt nok afvist, men vil gerne lige høre hvordan transfermidler og sådan forholder sig, da jeg synes klubben og udfordringen er enormt spændende. Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #5: 24 Nov 2014, 11:06 »

Økonomien er lidt urealistisk i spillet må jeg desværre påstå. Angående trasnferbudget f.eks. fik jeg at vide efter 3-4 måneder i første sæson at pga. en forbedret økonomisk situation i klubben stiger mit transferbudget nu fra 100 mio. til knap 400 mio. dkr.

Angående de lejede spillere, så er Dodos kontrakt sådan at man SKAL købe ham efter 2 sæsoner. Det er den ihvertfald IRL, så det går jeg da også ud fra at FM har med. Osvaldo kan købes fri for 54 mio. Hvilket jeg mener er en ganske udemærket pris. Jeg har ihvertfald i sinde at gøre det. Intet mindre kan man vel formentlig sælge ham videre for over de 54 mio.
Kan pt. ikke huske hvad M'Vila købsklausul er på, men den overvejer jeg også at benytte. Dog er både ham og Medel ikke ren verdensklasse på den defensive midtbane. Så det er også et sted jeg har tænkt mig at forbedre. Dog bliver det nok først op til 3. sæson, da jeg har andre positioner op til 2. sæson jeg hellere vil forstærke.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #6: 24 Nov 2014, 11:35 »

Okay, kunne da være man skulle have taget imod buddet så, men det lyder i hvert fald spændende. Tak for svaret Smiley

Hvordan går det med dig?
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #7: 24 Nov 2014, 11:52 »

Jeg er akkurat blevet færdig med den sidste kamp i første sæson. Det blev en 3-2 sejr over Juve i Pokalfinalen. Så det blev til en The Double i første sæson, hvilket jeg mere end tilfredsstillende sammenlignet med mine mål før sæsonen.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

overgaardmunk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #8: 26 Nov 2014, 20:35 »

Hej alle Inter managers
Jeg overvejer kraftigt at starte med denne kæmpe italienske traditionsklub. Jeg tænkte om i kunne løfte sløret for hvilke taktikker og instruktioner i har haft succes med?
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #9: 27 Nov 2014, 08:39 »

Jeg havde stor succes med denne taktik i første sæson, hvor jeg som skrevet vandt The Double.
Jeg valgte dog at ændre lidt i taktikken i løbet af sæson. Jeg sluttede bla. af med at spille med 2 fremskudte playmaker, hvor den ende var support, mens den anden var angreb i mentalitet.

Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #10: 04 Dec 2014, 17:19 »

Fy faaaen Juventus er skræmmende i mit spil!! De har spillet 26 kampe = 72 point Shockeret Er de også lige så hjernedøde dominerende i jeres spil?
« Seneste Redigering: 04 Dec 2014, 17:30 af hoeven » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #11: 14 Dec 2014, 22:36 »

bert0089 - Hvor spiller M. Icardi i din taktik? Som komplet eller dybdeliggende? Vil gerne have gang i ham, men det fungerer ikke helt.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #12: 17 Dec 2014, 19:34 »

37 ret gode minutter Cool Har aldrig prøvet noget lignende!!

* Program_ Senior kampe.png (685,6 KB - hentet 338 gange.)
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #13: 23 Dec 2014, 18:42 »

Jeg vandt sæson 1 - efter at have ført rækken fra runde 4. Icardi blev suveræn topscorer i Serie A med 32 mål i 37 kampe!!

Indkøb sæson 1: Dybala, Sisto, Hradecky, Hector Herrera, Insigne og Ødegaard.
Salg sæson 1: Carrizo (10 mio), Nagatomo (147 mio) og Palacio (36 mio) og en masse sendt afsted på lejeaftaler.

Indkøb sæson 2: Michael Ventre, Benassi, Itarbo, Carlos, Soudani, Olinga og Boilesen.
Salg sæson 2: Medel (46 mio), Krhin (24 mio), Icardi (360 mio), Kuzmanovic (65 mio), Guarin (66 mio) + en række mindre salg under 10 mio.

Værd at nævne, er det at Sisto blev kåret til årets spiller i Afrika i sæson 1, og nu er 146 mio værd!

Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #14: 23 Dec 2014, 21:15 »

bert0089 - Hvor spiller M. Icardi i din taktik? Som komplet eller dybdeliggende? Vil gerne have gang i ham, men det fungerer ikke helt.
Jeg benytter ham som komplet angriber.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010