home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Milan
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 37719 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #45: 27 Jan 2015, 11:22 »

Bingo....
thanks mate :-)

You welcome Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #46: 27 Jan 2015, 11:38 »

Hvordan gør Mastour det for jer? Har ikke selv et game med ACM men er lidt interesseret i at høre hans udvikling Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #47: 27 Jan 2015, 12:18 »

Hvordan gør Mastour det for jer? Har ikke selv et game med ACM men er lidt interesseret i at høre hans udvikling Smiley

Han virker interessant, scoutsne er også vilde med ham. Han er bare for ung til at kunne gøre en ordentlig forskel, han står også bag flere prominente navne hos mig, så har lejet ham til AZ. Her kan nævnes Pereyra, Isco og Ødegaard Smiley

Jeg er nået til Septemper 2017. Forrig sæson hed Mesterskab(ligesom sæsonen forinden) samt en Champions League semifinale plads, hvor jeg blandt andet klaskede Bayern og PSG ud. Meget uheldig lodtrækning, der dog viste sig at falde godt ud.

Derudover kan jeg anbefale Immobile. Hentede ham til 115, og han har scoret 20 mål i 27 kampe, på trods af jeg skiftede taktik i efteråret, hvor han vel ikke scorede de første 7-8 kampe.

Min optimale start 11 + bænk ser således ud:

Leali

Alex Telles, Papadoupolos, Doria, De Sciglio

De jong, Matic

Depay, Isco, Shaarawy

Immobile

Bænken

Vanja Savic(desperat lån)
Simone Zaza
Zakkaria Bakkali
Fellaini
Niklas Süle
Erik Lamela
Zapata
Honda
Vertonghen
Ødegaard
Donati

Ja, jeg må vel krybe til korset. Jeg kan ikke fordrage mit nuværende Milan hold anno 2015, som vidst godt kan ses på antallet af udskiftede spillere :-)
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #48: 27 Jan 2015, 13:36 »

Han virker interessant, scoutsne er også vilde med ham. Han er bare for ung til at kunne gøre en ordentlig forskel, han står også bag flere prominente navne hos mig, så har lejet ham til AZ. Her kan nævnes Pereyra, Isco og Ødegaard Smiley

Jeg er nået til Septemper 2017. Forrig sæson hed Mesterskab(ligesom sæsonen forinden) samt en Champions League semifinale plads, hvor jeg blandt andet klaskede Bayern og PSG ud. Meget uheldig lodtrækning, der dog viste sig at falde godt ud.

Derudover kan jeg anbefale Immobile. Hentede ham til 115, og han har scoret 20 mål i 27 kampe, på trods af jeg skiftede taktik i efteråret, hvor han vel ikke scorede de første 7-8 kampe.

Min optimale start 11 + bænk ser således ud:

Leali

Alex Telles, Papadoupolos, Doria, De Sciglio

De jong, Matic

Depay, Isco, Shaarawy

Immobile

Bænken

Vanja Savic(desperat lån)
Simone Zaza
Zakkaria Bakkali
Fellaini
Niklas Süle
Erik Lamela
Zapata
Honda
Vertonghen
Ødegaard
Donati

Ja, jeg må vel krybe til korset. Jeg kan ikke fordrage mit nuværende Milan hold anno 2015, som vidst godt kan ses på antallet af udskiftede spillere :-)

KAN DU SMIDE ET SS AF ALEX TELLES...
JEG HAR SCOUTET HAM I MIT SPIL, MEN 11 I MARKING OG TACKLING SYNS JEG IKKE ER NOK...:-)

OG HVAD MÅTTE DU BETALE FOR HAM ?? OG I HVILKEN SÆSON..Huh
Logged

Love the Blues

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #49: 27 Jan 2015, 13:58 »

KAN DU SMIDE ET SS AF ALEX TELLES...
JEG HAR SCOUTET HAM I MIT SPIL, MEN 11 I MARKING OG TACKLING SYNS JEG IKKE ER NOK...:-)

OG HVAD MÅTTE DU BETALE FOR HAM ?? OG I HVILKEN SÆSON..Huh





Er som sådan enig i hans forsvarstekniske evner er "ringe", og kan findes bedre. Men jeg er af den overbevisning, det kommer an på din formation. Mine backs er ekstremt offensivt orienteret, og jeg har via min formation, fået dem til at deltage i spillet hele vejen op af banen, også i frimærkerne. "Manglen på assist" skal ses i lyset af, at angriberen ikke er stor. Er ret sikker på antallet ville være meget højere, hvis der var en stor angriber. Noter desuden hans ekstremt stabile indsatser Smiley

Derudover mindes jeg, at de 85 jeg gav for ham, ikke er det korrekte tal.. Kan det passe det tal er inkluderet eventuelle bonusser? Jeg er ret sikker på jeg kun gav 50, hvor de 85 er hvad den kan stige til, hvis han når 19 landskampe mere samt yderligere 48 ligamål Wink
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #50: 27 Jan 2015, 14:40 »





Er som sådan enig i hans forsvarstekniske evner er "ringe", og kan findes bedre. Men jeg er af den overbevisning, det kommer an på din formation. Mine backs er ekstremt offensivt orienteret, og jeg har via min formation, fået dem til at deltage i spillet hele vejen op af banen, også i frimærkerne. "Manglen på assist" skal ses i lyset af, at angriberen ikke er stor. Er ret sikker på antallet ville være meget højere, hvis der var en stor angriber. Noter desuden hans ekstremt stabile indsatser Smiley

Derudover mindes jeg, at de 85 jeg gav for ham, ikke er det korrekte tal.. Kan det passe det tal er inkluderet eventuelle bonusser? Jeg er ret sikker på jeg kun gav 50, hvor de 85 er hvad den kan stige til, hvis han når 19 landskampe mere samt yderligere 48 ligamål Wink

Jeg takker... :-)
Det bliver ikke i denne sæson.. det er pengene sgu ikke til..

Jeg gik lidt i notalgi mode og hentede den gamle Dedé ( ham fra Dortmund i gamle dage ) som backup på VB..
Han accepterede en 1 årig kontrakt til 10.000 om ugen.. dejlig billigt..

Jeg vil give dig at Alex Telles er noget bedre et par sæsoner fremme... Så jeg vil helt sikkert kigge på ham til næste sæson..
Logged

Love the Blues

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #51: 28 Jan 2015, 11:23 »

Jeg har i tredje sæson af en eller anden grund, gået en kæmpe modgang imøde - på trods af vitale start 11 køb. Isco ville jeg mene ville passe perfekt på den offensive midtbane, hvor jeg har en fremskudt playmaker support - han har floppet gevaldigt. Lamela ligeså. Jeg ligger efter 15 kampe 13 point efter første pladsen. Jeg er sku helt lost her, må jeg ærligt erkende Opstemt
Immobile som scorede 20 mål i 27 kampe sidste sæson har nærmest ikke scoret, og jeg kan ikke se grunden. Der er spillere der brænder stensikre scoringer, og mine kant spillere - som normalvis score en pæn potion mål - har været totalt fraværende.

På trods af ligaens svigtende resultater, har jeg kørt alt over i min champions league gruppe - Barcelona som var første seedet inklusiv. Jeg forsøger at opretholde optimismen.

Har i eventuelt nogen anbefalinger jeg kan kigge på, hvad signinger angår? Og hvad har i af erfaringer på målmandsposten?
Jeg købte Leali, da jeg var sikker på han var den kommende landsholdsmålmand, og var "den nye buffon". Nu overvejer jeg Simone Scuffet. Hvad har i af erfaringer? Og evt en skarpretter, der garantere mål. Det vil hverken Immobile eller Zaza, på trods af den forgangne sæson var en succes for begge...
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #52: 28 Jan 2015, 14:11 »

Og evt en skarpretter, der garantere mål. Det vil hverken Immobile eller Zaza, på trods af den forgangne sæson var en succes for begge...

Skarpretteren blev Vietto  Grin
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #53: 01 Feb 2015, 15:23 »

Andre end mig der er blevet opkøbt? Jeg er blevet opkøbt af en sheik fra Kuwait, og svømmer fuldstændig i penge. Har fået omkring 2,5 mia til indkøb, haha.
Kan ikke rigtig beslutte mig for om jeg vil benytte dem fuldstændig, eller stadig gå business i den.
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #54: 01 Feb 2015, 19:05 »

Jeg blev også opkøbt af en eller anden rigmand da gav mig 600 mill euro til transfers...Det ødelagde totalt mit save så det var lidt træls....regner dog med at starte med Milan igen når der kommer en transferupdate for vintervinduet :>
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #55: 01 Feb 2015, 20:36 »

Jeg blev også opkøbt af en eller anden rigmand da gav mig 600 mill euro til transfers...Det ødelagde totalt mit save så det var lidt træls....regner dog med at starte med Milan igen når der kommer en transferupdate for vintervinduet :>

Enig. Dog også realistisk, ved ikke hvor meget jeg er fan af det.
I mit er Empoli med i topstriden hver gang, da de også er blevet opkøbt.
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #56: 02 Feb 2015, 11:01 »

Enig. Dog også realistisk, ved ikke hvor meget jeg er fan af det.
I mit er Empoli med i topstriden hver gang, da de også er blevet opkøbt.

Mjaaa, kan godt være det var realistisk, men jeg blev bare verdens rigeste klub og blev også den mest prestigefyldte eller hvad det nu hedder, den med højest rep, så hentede Bale og alt muligt, hvilket slet ikke fungerede og så døde det lidt... Vil ofte helst spille Milan med mange italienere og egne talenter...Men glæder mig til transferupdate med alle dem de har hentet ind på lån med købsoptioner - bliver et vildt angreb i FM-regi med Cerci - Destro - SES og Menez til backup
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #57: 25 Mar 2015, 12:32 »

Man kan jo lade være med at bruge pengene, så man fortsat køber unge italienske talenter. Jeg har det på samme måde, at køber man alt for mange vilde spillere, og det bliver for nemt, så er det ikke noget ved, men du kan jo vælge at lade være med at købe stort ind, så fortsætter man jo bare som om intet er hændt. Smiley

Men der er selvfølgelig forskel på hvad man ønsker at få ud af de forskellige saves. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #58: 28 Mar 2015, 03:47 »

Hvor langt skulle i hen før i blev opkøbt?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #59: 28 Mar 2015, 10:29 »

Begge gange jeg har spillet med Milan er der skiftet ejer mellem 2. og 3. sæson....Første gang var det en psyko rig tycoon fra Puerto Rico, og denne gang var det et italiensk konsortium Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010