home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The Special One 2015
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: The Special One 2015  (Læst 85510 gange)
Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #240: 15 Feb 2015, 14:13 »

Så vil jeg bevæge mig videre:

EDIT: Dette trin var godt nok lidt nemt, havde flere sejre hvor jeg vandt med mindst 3 mål, og største sejr var 10-1, i pokalen mod et 2. bundesliga hold, og i ligaen var største sejr 8-0, i CHL vandt jeg blandt andet 7-1 og 7-0 i gruppespillet.



« Seneste Redigering: 15 Feb 2015, 14:20 af Boennelykke » Logged

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Special One 2015
« Svar #241: 15 Feb 2015, 14:23 »

En fed challenge, som jeg først lige har opdaget nu  Shockeret

Kan være jeg går med på den nu her  Smiley
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #242: 15 Feb 2015, 16:44 »



Træneren i Barcelona røg ud lidt efter min CHL triumf, og ansøgte kort efter jobbet, og har så endelig fået det Smiley
Logged

Vive
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #243: 21 Feb 2015, 17:08 »

Jeg kom videre med Ajax, men klarede det ikke i england.



Så nu prøver jeg igen, Starter denne gang med FC Porto, som Han (i ved nok hvem) selv gjorde det med.
Logged

¤ LFC ¤
#YNWA

Vive
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #244: 04 Mar 2015, 19:44 »

Man behøver vel ikke vinde mesterskabet det år hvor man overgår/matcher Chelsea's point rekord på 95 point?

Logged

¤ LFC ¤
#YNWA

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #245: 07 Mar 2015, 01:38 »

Man behøver vel ikke vinde mesterskabet det år hvor man overgår/matcher Chelsea's point rekord på 95 point?



Det er vel ligegyldigt så længe du bare vinder mesterskabet 2 gange på 4 Smiley
Logged

Asger Mørup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Special One 2015
« Svar #246: 08 Mar 2015, 01:02 »

Så vil jeg også forsøge mig på denne challenge, ville tage Porto, men har set at det er noget som mange gør, valgte jeg at gå med Besiktas, som jeg syntes har skabt nogle imponerende resultater internationalt. Starter med den nye Fm update, som jeg ikke ved om jeg må, men ellers må jeg jo så starte forfra.

I Besiktas har jeg et transferbudget på 3.5 mil. så de helt store handler kommer det desværre ikke til at blive.

Ser frem til denne udfordring, og håber at kunne nå at gennemføre den inden deadline Opstemt
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #247: 08 Mar 2015, 02:25 »

Så vil jeg også forsøge mig på denne challenge, ville tage Porto, men har set at det er noget som mange gør, valgte jeg at gå med Besiktas, som jeg syntes har skabt nogle imponerende resultater internationalt. Starter med den nye Fm update, som jeg ikke ved om jeg må, men ellers må jeg jo så starte forfra.

I Besiktas har jeg et transferbudget på 3.5 mil. så de helt store handler kommer det desværre ikke til at blive.

Ser frem til denne udfordring, og håber at kunne nå at gennemføre den inden deadline Opstemt

Held og lykke Smiley  Det er en sjov challenge hvis alting bare kører Wink
Logged

Asger Mørup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Special One 2015
« Svar #248: 08 Mar 2015, 14:49 »

Det gik meget hurtigt galt med Besiktas, jeg slog Panathinaikos ud med en komfortabel samlet 4-1 sejr, men så skulle jeg desværre op imod Leverkusen, hvor jeg spillede den første kamp 2-2 på hjemmebane, og blev smadret 5-1 på udebane.

Så er nu i stedet startet med Porto, og jeg håber at det vil køre lidt mere på skinnerne Smiley
« Seneste Redigering: 08 Mar 2015, 18:21 af Asger Mørup » Logged

Asger Mørup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Special One 2015
« Svar #249: 10 Mar 2015, 23:59 »

Ville lige give en opdatering:
Fik Jackson Martinez skadet efter første kamp i 4 måneder.
Er lige kommet forbi gruppespillet i CL, hvor jeg var i gruppe med City, Celtic og Olympiakos. En relativ let avancement gruppe, men dog en vanskelig modstander i City. Og det skulle da også komme helt an på sidste kamp i gruppen, da City havde 13 point og jeg havde 10. De havde vundet den første indbyrdes kamp 4-3 på deres bane, derfor ville en 1-0 sejr godt kunne klare skærerne. Jeg sparede truppen fuldt op til denne kamp, da jeg havde set de frygtindgydende modstandere, der havde endt på 1. pladsen i de andre grupper. Men det endte også med en sikker 2-0 sejr, med mål fra Aboubakar og Cassano (som jeg hentede på fri i starten af sæsonen og har gjort det forrygende). Ved endnu ikke hvilken modstander jeg skal møde i 8. Delsfinalen.

I ligaen gik det meget godt indtil jeg tabte to og spillede en uafgjort og så stak Benfica af.

PS: Kunne godt bruge lidt hjælp til at uploade screenshots. Da det ville gøre det lidt nemmere og mere spændende og så ville i også kunne se resten af mine transfers Smiley Wink Opstemt
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #250: 11 Mar 2015, 00:53 »

For at poste et ss, kan du tage et billede på FM med F12 knappen, og derefter shift+tab og så skærmbilleder, derefter upload, og når de er uploaded tryk på vis online, og åben billederne i en ny fane, kopier url'en sæt den ind i mellem [*img]url[/url*] bare minus *

Og held og lykke frem over Wink

Mit spil er lidt på standby lige nu Peace
Logged

Vive
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #251: 11 Mar 2015, 18:55 »

Så kommer der en lille update fra mig:

Jeg startede som manager i FC Porto hvor det lykkedes at vinde Champions League i første sæson



Derefter gik turen til hjerteklubben Liverpool FC. Her måtte jeg ud i alle 4 sæsoner, selvom jeg slog Chelsea pointrekord på 95 point i 3 sæson, vandt bare ikke mesterskabet. Så derfor måtte jeg tage en sæson mere hvor jeg ”bare” skulle vinde mesterskabet for anden gang. Det gjorde jeg, samtidig med at jeg også lige slog Chelsea nye pointrekord på 100 point som de havde sat sæsonen før.





Så nu går turen videre Tyskland

Det næste step bliver i Bayern


Logged

¤ LFC ¤
#YNWA

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #252: 14 Apr 2015, 22:39 »

Nogen, som er ved at være tæt på? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #253: 14 Apr 2015, 22:40 »

Nogen, som er ved at være tæt på? Smiley

Well, nej, for jeg blev lige slået ud af Champions League-gruppespillet i mit AB-save Skuffet
Logged

JaWocKa

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #254: 20 Apr 2015, 22:21 »

Hej TripleX9,

Jeg har gået og tænkt lidt over denne challenge mens jeg har været igang med den.
Deadline 1.Maj synes jeg er alt alt for tidligt for en så stor challenge som har et minimums krav på 8 sæsoner og vil ofte tage 13 sæsoner +/- hvis du skal nå at opbygge et hold.
Jeg gennemførte denne challenge i FM13 tror jeg det var og ved hvor lang tid den kræver at gennemføre.
Selv er jeg halvvejs i stadie 2 og allerede nu er jeg på 8 sæsoner- Vandt CHL efter 4 sæsoner med Zenit, brugte over 1 år på overhoved at få job i England og nu brugt 2.5 sæson i Tottenham

Jeg ved at du har valgt denne deadline fordi du travlt optaget kort efter denne deadline og det skal der naturligvis være plads til.
Men denne challenge er så stor og det oftest først når folk går døde i sine egne saves, at de griber fat i challenges og da denne challenge er så stor, så vil du ikke have særlig lang tid til at afvikle 8-13 sæsoner ca, hvilket vil gøre det super svært for dem med meget lidt tid at gennemføre.

En challenge som denne der er så skill baseret, den skal vindes af den absolut bedste FM gamer og ikke af den med mest fritid, der kan nå at gennemføre challengen inden 1. Maj
Personligt har jeg det sådan, jeg vil slå den bedste gamer, jeg vil ikke slå den som har mest tid på hånden

Mit forslag er at udsætte deadlinen en hel del, have netspil strukturen på plads og hvis du så er travlt optaget når det skal afvikles, så er versus netspil i FM så nemt at vi sagtens selv uden problemer kan afvikle dette.

Deadline 6 måneder før næste release er simpelthen alt alt for tidligt, det en challenge der tager tid og som man gennemføre når man er død i sine egne saves.

Hvad tænker du TripleX9?
« Seneste Redigering: 21 Apr 2015, 03:35 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010