home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolfsburg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Wolfsburg  (Læst 25736 gange)
kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #15: 16 Nov 2014, 21:19 »

Der bliver tæt kamp om mesterskabet denne sæson.  funny

Logged

Williamgj02
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #16: 22 Nov 2014, 14:00 »

Ind: Depay 170 mio, Antunes 45 mio, Valdes fri transfer, Musacchio 110 mio, Paco Alcácer 140 mio
Ud: Rodriguez 285 mio, og så også nogle reserver
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #17: 25 Nov 2014, 16:29 »

Hvordan gik det så kennib? Wink
Logged

phaneuf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #18: 26 Nov 2014, 09:43 »

Så er første sæson afsluttet med mit Wolfsburg save!

Det blev til en dejlig 2. plads og kvalifikation til CL! I ligaen var Bayern som altid suværene, og med blot ét point ned til Dortmund og Leverkusen (efter kun én sejr i de sidste 5 kampe), var jeg godt tilfreds med sæsonen!

Mine indkøb var Menphis Depay, Sebastian Giovinco, Balanta og Boilesen. Depay og Giovinco var kampafgørende og specielt Depay var virkelig vigtig.

Har her sidst på sæsonen, og op til den nye sæson, hentet Roberto fra Barca for godt 18 mio. Derudover har jeg afskediget en hel masse spillere, som alle var oppe i årene og utilfredse med situationen. Har lidt over 200 mio til at købe ind for, og er på jagt efter en OMH, HB og så nogle breddespillere på stort set alle positioner :-)

Går i 2. sæson efter kval til CL, eftersom at jeg stadig tror at Bayern er for suværene til at udfordre på nuværende tidspunkt!

Nogle råd eller spillere som i mener jeg skal købe? Gerne breddespillere, som eventuelt stadig kan udvikles!
Logged

Ååååååååh, Mikkel Thygesen, endelig kom du hjem - HJEM TIL VESTEGNEN!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #19: 26 Nov 2014, 10:09 »

En Clyne er altid vanvittig på højrebacken jo, så det kunne være en mulighed. Som OMH, hvordan spiller du ham så, for alt efter hvordan kan der naturligvis være flere alternativer Smiley
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #20: 26 Nov 2014, 21:21 »

Hvordan gik det så kennib? Wink

Gik som det plejer med Bayern som mestre. Peace

Logged

Bilberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #21: 27 Nov 2014, 09:45 »

Nogle der, har en god taktik at køre med Wolfsburg?
Evt. en SS af det, da jeg ikke kan få mit hold til køre optimalt, med alt for mange mål lukket ind. :-)
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #22: 19 Dec 2014, 23:21 »

Jeg er netop også startet med Wolfsburg igår og idag og er kommet ind i midt oktober før jeg taber den første kamp af betydning. Det er en ligakamp imod Leverkusen der ellers har skuffet fælt og ligger nede som nummer 14. Jeg kommer også planmæssigt foran 1-0 indenfor det første kvarter som jeg gør i næsten alle mine kampe, det er helt vildt !
Inden da havde Bayern vundet alle deres kampe mens jeg kun havde smidt 2 point imod Freiburg. Endelig taber Bayern så og så smider jeg selv til Leverkusen - øv og typisk ! Smiley

Men status er pt den at efter 8 kampe er der 6 sejre og 1 uafgjort og kun 1 nederlag hvilket jeg synes er yderst tilfredsstillende.

Holdet og spillerne nærmest overpræsterer og især Aaron Hunt er fuldstændig outstanding i angrebet hvor han pt har scoret 9 mål i 5(3) ligakampe ! :O

Af indkøb har jeg hentet Memphis Depay som andre også har gjort, og har haft kæmpe succes med ham. Derudover har jeg lejet Wellington Nem i Shaktar, der også spiller outstanding, han er dog lige blevet skadet i 2 måneder. Og så til sidst balanta og Darmian til forsvaret. Så alt i alt meget godt tilfreds med mine transfers, især Darmian tror jeg kan blive et vildt scoop ! Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #23: 20 Dec 2014, 14:15 »

Vanvittigt nok save jeg har gang i hvor jeg ligger 1 point foran Bayern inden vi mødes i næstsidste kamp inden vinterpausen. Dog sindsygt frustrerende at jeg smider HVER eneste gang jeg har mulighed for at ligge afstand til Bayern fordi de har sat point til tidligere i runden !! Oplever i andre også det? Hver runde hvor Bayern sætter point til gør jeg det samme....
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #24: 20 Dec 2014, 15:45 »

Det kan jeg fortælle dig når jeg er kommet igang med mit hertha bsc save Peace
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #25: 20 Dec 2014, 15:52 »

Slår Bayern på Allianz Arena i næstsidste kamp inden pausen med 2-0 og har dermed 4 point ned til dem, og 1 ned til Frankfurt, der sensationelt ligger på 2.pladsen og som venter i allersidste kamp før der skal ændres lidt på truppen i januar Smiley

Har desuden lige "forlænget" kontrakten med Olic således den nu kun løber frem til 2015 og ikke 2016 som oprindeligt. Det skyldes han er en meget dyr herre i forhold til hvormeget han 1) spiller og 2) bidrager med når han spiller. Måtte dog af med 9 mio i signing bonus og 3 til agenten, men når han gik 100 k ned om måneden og jeg kunne spare et helt år á 3.6 mio om måneden synes jeg det var en okay forretning Smiley
Logged

MortenBach
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #26: 25 Dec 2014, 12:54 »

http://tinypic.com/view.php?pic=2ltdhl&s=8#.VJv5JDFAg

http://tinypic.com/r/syawi9/8

Det førte til: --> http://tinypic.com/r/2j1jwqu/8 købt for 24. mil.
http://tinypic.com/view.php?pic=2qsthmh&s=8#.VJv6pDFAg

Så alt i alt en okay sæson. Går dog efter at komme i champions cup i næste sæson
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #27: 21 Feb 2015, 12:24 »

Er også startet med Wolfsburg, synes de har et spændende hold og så har de også lidt $$ at gøre med Smiley Er nået til februar i første sæson, og har indkøbt en hel del spillere.
I sommers kom følgende spillere:
Humam Tariq 2,75 mio.
Lucas Romero 67,5 mio.
Pavel Savitsky 950K
Alef 13 mio.
Pione Sisto 24 mio
Gabriel Barbosa 80 mio.

Vintertransfers ind:
Balanta 65 mio.

Spillere ud:
Naldo 1,6 mio. (vintertranster, utilfreds)
Olic 7 mio.
Bastian Schulz 2,75 mio.
Vieirinha 25 mio.
Träsch 10 mio.
Caligiru 23 mio.
Fágner 25 mio.

Ligger pt. nummer to i ligaen og er stadig med i EL








Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #28: 21 Feb 2015, 16:00 »

Er også startet med Wolfsburg, synes de har et spændende hold og så har de også lidt $$ at gøre med Smiley Er nået til februar i første sæson, og har indkøbt en hel del spillere.
I sommers kom følgende spillere:
Humam Tariq 2,75 mio.
Lucas Romero 67,5 mio.
Pavel Savitsky 950K
Alef 13 mio.
Pione Sisto 24 mio
Gabriel Barbosa 80 mio.

Vintertransfers ind:
Balanta 65 mio.

Spillere ud:
Naldo 1,6 mio. (vintertranster, utilfreds)
Olic 7 mio.
Bastian Schulz 2,75 mio.
Vieirinha 25 mio.
Träsch 10 mio.
Caligiru 23 mio.
Fágner 25 mio.

Ligger pt. nummer to i ligaen og er stadig med i EL

Har selv spillet 3 sæsoner med Wolfsburg og må sige jeg havde ikke solgt Caliguri han er vanvittig.
Mener han blev bundesliga topscorer en af sæsonerne som fløj og var mindst lige så god sæsonen efter hvor jeg vandt CHL.

Selv hentede jeg ligeledes Barbosa og Sisto, de gjorde det virkelig godt.

Held og lykke med dit save, håber du får god succes i klubben.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2015, 16:07 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #29: 21 Feb 2015, 22:25 »

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010