home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 188895 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #600: 05 Okt 2015, 17:11 »

Svar nummer #600 !! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #601: 06 Okt 2015, 18:01 »

Svar nummer #600 !! Opstemt

Svar Nummer 601, og sådan kan vi jo fortsætte Wink

Btw. så endte jeg med at smutte fra Nitra til Esbjerg.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #602: 07 Okt 2015, 17:47 »

Nogle der kan anbefale en klub i Frankrig (der ikke spilles med sommer update), hvis det IKKE skal være en af topklubberne som PSG, Monaco, Lyon eller Marseille?
Har selv tænkt lidt på Saint-Etienne, Bastia eller Lille. Hvis der er nogle der har erfaring med de klubber eller forslag til en helt anden, må i meget gerne komme med et par kommentarer Smiley
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #603: 07 Okt 2015, 19:21 »

Har selv spillet med Saint Etienne og lille og er virkelig nogle sjove klubber de begge kan begge overraske dog os en god udfordring hvis man vil have dem til at blande sig i toppen. Ellers tag et kig på le havre kan godt rykke op i første sæson. Du  kan leje gode spillere til dem og de har en vild talentudvikling
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #604: 07 Okt 2015, 20:25 »

Nogle der kan anbefale en klub i Frankrig (der ikke spilles med sommer update), hvis det IKKE skal være en af topklubberne som PSG, Monaco, Lyon eller Marseille?
Har selv tænkt lidt på Saint-Etienne, Bastia eller Lille. Hvis der er nogle der har erfaring med de klubber eller forslag til en helt anden, må i meget gerne komme med et par kommentarer Smiley

Metz og Strasbourg er klart to hold jeg ville kigge på, de er begge ikke storhold, men hold med store fortider, gode faciliteter og gode unde spiller samt regens Smiley

Økonomien i begge klubber er til at lave med uden at være PSG værdig Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #605: 07 Okt 2015, 22:16 »

Ja, der er mange muligheder... Nogle der har deciderede erfaringer med Bastia?
Ellers lyder Lille, St. Etienne og Strasbourg som gode muligheder.
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #606: 08 Okt 2015, 10:15 »

Nogle der kan anbefale en klub i Frankrig (der ikke spilles med sommer update), hvis det IKKE skal være en af topklubberne som PSG, Monaco, Lyon eller Marseille?
Har selv tænkt lidt på Saint-Etienne, Bastia eller Lille. Hvis der er nogle der har erfaring med de klubber eller forslag til en helt anden, må i meget gerne komme med et par kommentarer Smiley

vil helt klar anbefale st etienne!

Virkelig en stærk trup som elsker offensiv bold! - der er mange talenter og de kan sagtens blande sig i toppen.
Jeg spiller selv pt med dem og igår aftes blev jeg færdig med min første sæson som blev til en solid 4. plads!
jeg spillede med i alle 4 turneringer og kom faktisk ret langt! - der er mange muligheder og den franske liga er ret spændende!
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #607: 08 Okt 2015, 12:10 »

Nogle der kan anbefale en klub i Frankrig (der ikke spilles med sommer update), hvis det IKKE skal være en af topklubberne som PSG, Monaco, Lyon eller Marseille?
Har selv tænkt lidt på Saint-Etienne, Bastia eller Lille. Hvis der er nogle der har erfaring med de klubber eller forslag til en helt anden, må i meget gerne komme med et par kommentarer Smiley
Se på SM Caen - de klarer sig imponerende i denne sæson. Jeg har selv været nede og se Caen, og det er impoenrende talenter, der løber gennem! Se blot på Gallas  og Niang. I FM-sammenhæng har også Lenny Nangis været varm gennem mange sæsoner. Endvidere kan Nice være et spændende hold. Hatem Ben Arfa har virkelig fået tur i den i denne sæson Peace  Sluttteligt må jeg anbefale Angers - tabellen lyver aldrig, og i øjeblikket er Angers Frankrigs næstbedste hold!!! Kunne være spændende og se om man kan gøre det lige så godt som i virkeligheden, hvor Angers er rykket op og nu blander sig i toppen af fransk fodbold. Arsenal-fans kender Angers nummer 10 Gilles Sunu Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Okt 2015, 12:44 af Esmark11 » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #608: 08 Okt 2015, 15:34 »

Nu spiller jeg jo ikke med sommer update som skrevet i min indledende post. Så Angers er i den næstbedste række, og det har ikke interesse.
Logged

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #609: 11 Okt 2015, 10:21 »

Omkring FC Nitra, specielt henvendt til nodiem, starter du som sunday League, samt ingen træner certifikationer ??
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #610: 11 Okt 2015, 10:44 »

Ja, Starter med så lidt som muligt, men med mine attributer mest i Coach Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #611: 11 Okt 2015, 11:02 »

Det samme her, sidste spil fik jeg efterhånden fået et continental b licens i Triglav, som jeg bla gjorde til mestre 2 gange, samt fik i euro league gruppespil. Men nu mit spørgsmål, trods alt dette, plus jeg havde 81 ligaer med fra 42 lande, fik jeg kun job tilbud, fra celje, koper, domzale og maribor, altså så røg den øst europæiske tur sig en smule. Men søgte heller ikke selv andet job på noget tidspunkt
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #612: 11 Okt 2015, 12:02 »

Du skal huske på at dit omdømme betyder rigtig meget, specielt hvis du skal til en klub i en anden liga, men der plejer at gå 4-5 sæsoner før de "sjove" tilbud kommer, og så er det med at bide på, for når først du kommer til bedre placerede klubber så tager det fart hvis resultaterne følger med
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #613: 12 Okt 2015, 14:53 »

Valget faldt på SK Senec, trods deres trup ikke er ligeså talentfuld som Nitras. Tilgengæld har klubben aldrig været i landets bedste række, dertil skal det lige siges, at klubben kun er 21 år gammel. Så der starter min "tour de East". Har du erfaringer med Senec? Er det et hold der er muligt at føre op på et par sæsoner?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #614: 12 Okt 2015, 16:32 »

Valget faldt på SK Senec, trods deres trup ikke er ligeså talentfuld som Nitras. Tilgengæld har klubben aldrig været i landets bedste række, dertil skal det lige siges, at klubben kun er 21 år gammel. Så der starter min "tour de East". Har du erfaringer med Senec? Er det et hold der er muligt at føre op på et par sæsoner?

Jeg har ikke selv spillet med dem, men jeg ved fra erfaring at de er et af de hold som bliver elevator hold når AI styrer dem Smiley
så der er bestemt muligheder - en spiller som Winkler blev i mit spil sendt til Kosice for 1.4 mio. så der er også lidt talent i truppen

Men faciliteterne er fine, rimelig stadion så bestemt et godt udgangspunkt Smiley
« Seneste Redigering: 12 Okt 2015, 17:42 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010