home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 188935 gange)
Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #435: 24 Maj 2015, 20:35 »

Lupa Roma (Italien) er en ny oprettet klub (2014) - den kan du gøre til hvad du vil i en af verdens største og i FM mest talentfyldte ligaer, Lecce (Italien), Reggina (Italien), Messina (Italien), Varzim (Portugal), Benfica C. Branco (portugal), Cadiz (Spanien), Hercules (Spanien), Oviedo (Spanien) og Selvfølgelig B 93 i DK

bare for at give en del hold som har været blandt de bedste på et tidspunkt Smiley

har du selv nogen erfaring med Lupa Roma? Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #436: 24 Maj 2015, 21:10 »

har du selv nogen erfaring med Lupa Roma? Smiley

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39043.0 kun gode !!  Smiley

Jeg spillede godt nok spillet som sportschef og stod derfor kun for handler, stab og hvad sådan en gør - havde INTET med kampene at gøre hvilket var en fed måde også at spille spillet på !! men de kan klart anbefales da italienske klubber ELSKER at leje deres store talenter ud til de lavere rækker så der kommer nogle kampe på CV'et - ligeledes er det nemt at tjene lidt penge til bedre faciliteter og stadion, hvis du da vil sælge dine bedste spillere hvert år Smiley

Home grown spillere er lidt som i England meget værd for italienske klubber
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #437: 24 Maj 2015, 21:35 »

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39043.0 kun gode !!  Smiley

Jeg spillede godt nok spillet som sportschef og stod derfor kun for handler, stab og hvad sådan en gør - havde INTET med kampene at gøre hvilket var en fed måde også at spille spillet på !! men de kan klart anbefales da italienske klubber ELSKER at leje deres store talenter ud til de lavere rækker så der kommer nogle kampe på CV'et - ligeledes er det nemt at tjene lidt penge til bedre faciliteter og stadion, hvis du da vil sælge dine bedste spillere hvert år Smiley

Home grown spillere er lidt som i England meget værd for italienske klubber

gir dem et skud lyder sku fedt nok! Smiley super fed blog i øvrigt !!  Thumbs Up
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #438: 24 Maj 2015, 22:54 »

gir dem et skud lyder sku fedt nok! Smiley super fed blog i øvrigt !!  Thumbs Up

Lyder for mig som et godt valg !😄  og er glad for du kunne lide den, den fik jo ikke ret mange point (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #439: 26 Maj 2015, 13:57 »

Er der nogen som har et forslag til et save? Jeg kan ikke finde noget save der rigtig fanger mig, og har 4 uger fri så har brug for noget. Eneste krav er bare at det skal være et spændende hold. Jeg er lidt ligeglad med hvor højt de ligger eller hvor lavt, det eneste er bare at de helst ikke må være total gældspræget, jeg er ikke en der godt kan lide at rode vildt op i økonomien, men det betyder ikke at de behøver at være stinkende rige.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #440: 26 Maj 2015, 14:10 »

Er der nogen som har et forslag til et save? Jeg kan ikke finde noget save der rigtig fanger mig, og har 4 uger fri så har brug for noget. Eneste krav er bare at det skal være et spændende hold. Jeg er lidt ligeglad med hvor højt de ligger eller hvor lavt, det eneste er bare at de helst ikke må være total gældspræget, jeg er ikke en der godt kan lide at rode vildt op i økonomien, men det betyder ikke at de behøver at være stinkende rige.

Hvad med et spil med Nottm Forest? Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #441: 26 Maj 2015, 15:51 »

Er der nogen som har et forslag til et save? Jeg kan ikke finde noget save der rigtig fanger mig, og har 4 uger fri så har brug for noget. Eneste krav er bare at det skal være et spændende hold. Jeg er lidt ligeglad med hvor højt de ligger eller hvor lavt, det eneste er bare at de helst ikke må være total gældspræget, jeg er ikke en der godt kan lide at rode vildt op i økonomien, men det betyder ikke at de behøver at være stinkende rige.

Du kan tage et kig i challenge sektionen, der ligger masser af spændende spil/udfordringer. Om ikke andet kan det inspirere dig til et nyt save  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #442: 26 Maj 2015, 21:28 »

Er der nogen som har et forslag til et save? Jeg kan ikke finde noget save der rigtig fanger mig, og har 4 uger fri så har brug for noget. Eneste krav er bare at det skal være et spændende hold. Jeg er lidt ligeglad med hvor højt de ligger eller hvor lavt, det eneste er bare at de helst ikke må være total gældspræget, jeg er ikke en der godt kan lide at rode vildt op i økonomien, men det betyder ikke at de behøver at være stinkende rige.

Nu ved jeg ikke hvordan du normalt spiller, samme klub i 100 år eller mange skift MEEEN !!

De spiller som fanger mig klart mest er at starte i en mindre klub, og så arbejder mig op igennem klubskift !
så tag de stjerner med du kan bruge fra din gamle klub hvis der er nogen, evt. sæt et mål om at tage de 5 store
UEFA Champions League, AFC Champions League, CAF Champions League, CONCACAF Champions League, OFC Champions League og Copa Libertadores.

Eller tag et lille europæisk hold, i en lille liga, og tag turen til toppen i verdens bedste ligaer eller landshold, og forsøg at skab lidt storytelling i dit spil - Smiley det virker for mig i hvertfald  Rullende Øjne
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #443: 27 Maj 2015, 11:23 »

Så må RBL/ RB Leipzig være holdet for dig, spiller i 2. bundesliga og med en stærk økonomi  Thumbs Up

God ide, dem ser jeg på Smiley Takker  Thumbs Up
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #444: 28 Maj 2015, 21:46 »

Jeg kan simpelthen ikke komme ordenlig igang med FM. Jeg starter op, spiller en halv sæson også er spillet ikke mig mere. Nogle der kan anbefale nogle hold. Jeg vil meget gerne hører en begrundelse for hvorfor jeg skal vælge dem.
Gider ikke hold fra nedre divisioner. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #445: 28 Maj 2015, 22:56 »

Jeg bruger som regel altid den danske liga til at sparke min motivation indenfor FM op.

Tag evt. et kig på FC. Midtjylland, Aab, Esbjerg. De hold har en masse unge spillere, som i særdeleshed kan udvikle sig til det positive. AaB og FCM har relativt store budgetter, så hvis du er til den slags, så ligger der også muligheder den vej.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #446: 29 Maj 2015, 00:04 »

Jeg kan simpelthen ikke komme ordenlig igang med FM. Jeg starter op, spiller en halv sæson også er spillet ikke mig mere. Nogle der kan anbefale nogle hold. Jeg vil meget gerne hører en begrundelse for hvorfor jeg skal vælge dem.
Gider ikke hold fra nedre divisioner. Smiley

Jeg kan kun henvise til min tidligere Newcastle reference Wink ... Ellers ved jeg ikke hvor "stor" ligaen skal være, for ellers er Shamrock Rovers fra Irland et rigtig sjovt hold.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #447: 29 Maj 2015, 00:48 »

Jeg kan kun henvise til min tidligere Newcastle reference Wink ... Ellers ved jeg ikke hvor "stor" ligaen skal være, for ellers er Shamrock Rovers fra Irland et rigtig sjovt hold.

Har prøvet at komme lidt i gang med begge, men ingen af dem fanger mig! Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #448: 29 Maj 2015, 01:21 »

Det sjove er, at jeg havde startet op to gange med Newcastle og lynhurtigt droppet det igen. Men tredje gang jeg gav det forsøget, så fangede det mig sq også! Men okay, hvis det ikke fanger, så fanger det jo ikke Smiley
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #449: 29 Maj 2015, 02:39 »

Jeg kan simpelthen ikke komme ordenlig igang med FM. Jeg starter op, spiller en halv sæson også er spillet ikke mig mere. Nogle der kan anbefale nogle hold. Jeg vil meget gerne hører en begrundelse for hvorfor jeg skal vælge dem.
Gider ikke hold fra nedre divisioner. Smiley

Hvad med nogle af de mindre London-hold.
Fx QPR har kun spillet i Europa 2 gange i deres historie (UEFA Cup begge gange).
West Ham får det Olympiske Stadion med plads til 54000 som ny hjemmebane i 2016.
Hvis de er for "store" er der mange andre at vælge imellem http://en.wikipedia.org/wiki/Football_in_London
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010