home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189131 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #375: 24 Apr 2015, 08:57 »

Nogen der har erfaringer med et Argentinsk hold? Ved ikke hvilket jeg skal vælge? Opstemt

Kig i Peru - Allianza Lima har et spændende hold, stor gæld, gode faciliteter og ligastrukturen er EKSTREMT fed !!!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #376: 24 Apr 2015, 14:58 »

Er alene hele weekenden og vil gerne have startet et nyt spil op.

Da tiden ikke er til så meget FM. som tidligere, så skal det være et hold fra den bedste række i Tyskland, England, Frankrig eller Italien. Ikke et top hold. Men gerne et hold i midten eller i bunden af ligaen, som man kan bygge op.

Nogle gode forslag?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #377: 24 Apr 2015, 15:37 »

Er alene hele weekenden og vil gerne have startet et nyt spil op.

Da tiden ikke er til så meget FM. som tidligere, så skal det være et hold fra den bedste række i Tyskland, England, Frankrig eller Italien. Ikke et top hold. Men gerne et hold i midten eller i bunden af ligaen, som man kan bygge op.

Nogle gode forslag?
Leverkusen, Sampdoria, Everton, eller Nantes Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #378: 24 Apr 2015, 16:17 »

vi er to der skal spille online. jævnbyrdige hold. Niveau er ligemeget. Helst en forholdsvis stor liga.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #379: 24 Apr 2015, 17:01 »

vi er to der skal spille online. jævnbyrdige hold. Niveau er ligemeget. Helst en forholdsvis stor liga.
Tottenham - Arsenal
Liverpool - Everton
Real Madrid - Barcelona/At. Madrid
Milan - Inter
Logged

H A L A   M A D R I D!

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #380: 25 Apr 2015, 12:47 »

Er alene hele weekenden og vil gerne have startet et nyt spil op.

Da tiden ikke er til så meget FM. som tidligere, så skal det være et hold fra den bedste række i Tyskland, England, Frankrig eller Italien. Ikke et top hold. Men gerne et hold i midten eller i bunden af ligaen, som man kan bygge op.

Nogle gode forslag?

Jeg er begyndt med Newcastle. Et udemærket hold fra start, med talent og penge til at handle for Smiley

Jeg er personligt blevet fanget af det, så synes du skulle give det et skud. 
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #381: 01 Maj 2015, 22:58 »

Da jeg er begyndt at få massere af nattevagter og derfor må spille noget manager på min laptop, søger jeg ideer til nye klubber at prøve kræfter med.
Jeg har allerede givet mig i kast med Portsmouth (4 sæsoner inde), som jeg er kørt lidt død i. På min anden PC har jeg et save med Valencia kørende. Jeg har ikke de store krav, udover jeg er åben for alle former for udfordringer.

Har selv tænkt på USA's MLS, nogen der har erfaringer derfra eller måske andre ligaer i Nord/Sydamerika?
Derudover lå mine tanker i Serie A med måske Inter eller Sampdoria, men jeg har svært ved at vælge!

Ideer til natteravnen, please? :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #382: 01 Maj 2015, 23:12 »

Peru = Alianza Lima, Go nuts !

Ligaen har den fedeste opbygning, spillerne er gode og billige, stort potentiale til at tjene penge !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #383: 02 Maj 2015, 13:42 »

Da jeg er begyndt at få massere af nattevagter og derfor må spille noget manager på min laptop, søger jeg ideer til nye klubber at prøve kræfter med.
Jeg har allerede givet mig i kast med Portsmouth (4 sæsoner inde), som jeg er kørt lidt død i. På min anden PC har jeg et save med Valencia kørende. Jeg har ikke de store krav, udover jeg er åben for alle former for udfordringer.

Har selv tænkt på USA's MLS, nogen der har erfaringer derfra eller måske andre ligaer i Nord/Sydamerika?
Derudover lå mine tanker i Serie A med måske Inter eller Sampdoria, men jeg har svært ved at vælge!

Ideer til natteravnen, please? :-)

Hvis du har mod på det kan jeg klart anbefale den challenge, som jeg har smidt op, der hedder The real SAF challenge.
Vi nogle stykker der hygger os med den og det ville være fedt hvis der kom lidt flere deltagere  Smiley

Ellers har Wester smidt nogle spændende officielle challenges op!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #384: 02 Maj 2015, 15:19 »

Hvis du har mod på det kan jeg klart anbefale den challenge, som jeg har smidt op, der hedder The real SAF challenge.
Vi nogle stykker der hygger os med den og det ville være fedt hvis der kom lidt flere deltagere  Smiley

Ellers har Wester smidt nogle spændende officielle challenges op!

Hvor finder jeg den? Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #385: 02 Maj 2015, 15:45 »

Hvor finder jeg den? Smiley

Kan se du selv fandt den  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

brianlucas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #386: 02 Maj 2015, 18:08 »

hej hvem er den største klub i fm med penge
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #387: 02 Maj 2015, 20:05 »

hej hvem er den største klub i fm med penge


PSG har klart flest penge, hvis man ser på de kommende sæsoner, men andre klubber som f.eks. Man City, Chelsea, Barca osv. har også godt med penge. Det skal dog siges, at PSG får omkring 1.7 mia i 2. sæson og derefter stiger transferbudgettet sæson for sæson Thumbs Up
Logged

The best
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #388: 03 Maj 2015, 20:22 »

Jeg vil helt klart anbefale Brøndby. Man har gode faciliteter, fornuftigt budget og man har nogle gode talenter, fx en Nicolai Laursen, og hvis man så også køber Sisto har man et godt hold der også kan overaske lidt i europa. Derudover kan man nemt få opgraderet sine faciliteter, og har gode muligheder for at udvikle nogen gode regens.
Logged

Nok kan vi tabe, men Brøndby vil aldrig kunne besejres.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #389: 04 Maj 2015, 10:08 »

Jeg vil helt klart anbefale Brøndby. Man har gode faciliteter, fornuftigt budget og man har nogle gode talenter, fx en Nicolai Laursen, og hvis man så også køber Sisto har man et godt hold der også kan overaske lidt i europa. Derudover kan man nemt få opgraderet sine faciliteter, og har gode muligheder for at udvikle nogen gode regens.

Jeg er EfB-fan og har på ingen måde nogen form for kærlighed til Brøndby, derfor vil jeg ikke starte et save med dem. Mit egentlige forhold til dem og deres fans gør bare, jeg ikke finder dem interessant Peace
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010