home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189173 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #345: 31 Mar 2015, 15:52 »

Portsmouth!

En gammel klub i england, der tidligere lå i den bedste række, hvor højdepunktet var FA cuppen i 08. Klubben har længe været under økonomiske vanskeligheder, hvilket har gjort at den nu befinder sig i league 2 (eller noget). Du har ikke nogen penge at handle ind for den første sæson så vidt jeg husker, men du har et ungt hold. Kan du få portsmouth tilbage til toppen?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #346: 01 Apr 2015, 21:39 »

Er totalt lost med FM for tiden, så søger et hold der kan bringe lysten tilbage. De må gerne have et par profiler og penge at gøre godt med. Ellers er jeg åben for det meste.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #347: 01 Apr 2015, 21:43 »

Er totalt lost med FM for tiden, så søger et hold der kan bringe lysten tilbage. De må gerne have et par profiler og penge at gøre godt med. Ellers er jeg åben for det meste.

Dnipro eller Metalist fra Ukraine måske. Begge hold med store startbudgetter, Metalist dog det største, og samtidigt er de kun spået en 4. plads så presset er måske ikke så stort igen. En chance for at skabe noget fænomenalt i en spændende liga, hvor du samtidigt ikke har de store forventninger til at starte med.

Dertil kommer at Shakhtar nok har sat sig på tronen dernede, hvert fald omtale mæssigt. Der kunne være en fed udfordring at finde der.

Ellers er der også Belgiske Lokeren, som med en historie der rummer Preben Elkjær, måske kunne bruge en succesfuld dansk manager til at ryste tingene lidt på plads, og sikre klubben sit første mesterskab. Du vil i det tilfælde få Alexander Scholz som landsmand og mulig anfører.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #348: 01 Apr 2015, 21:47 »

Dnipro eller Metalist fra Ukraine måske. Begge hold med store startbudgetter, Metalist dog det største, og samtidigt er de kun spået en 4. plads så presset er måske ikke så stort igen. En chance for at skabe noget fænomenalt i en spændende liga, hvor du samtidigt ikke har de store forventninger til at starte med.

Dertil kommer at Shakhtar nok har sat sig på tronen dernede, hvert fald omtale mæssigt. Der kunne være en fed udfordring at finde der.

Ellers er der også Belgiske Lokeren, som med en historie der rummer Preben Elkjær, måske kunne bruge en succesfuld dansk manager til at ryste tingene lidt på plads, og sikre klubben sit første mesterskab. Du vil i det tilfælde få Alexander Scholz som landsmand og mulig anfører.
Ukraine siger mig ikke noget. Kunne godt finde på at spille i beligen, Brugge måske, kan godt lide dem. Btw spiller Scholz ikke i Leige nu?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #349: 01 Apr 2015, 21:51 »

Pas, jeg hentede fra fra Lokeren sidst jeg hentede ham i FM. Det ser dog ud til at han skiftede omkring 20. Januar, nuvel, så må du undvære ham :p

Måske det ville hjælpe hvis du skrev lidt om hvilke ligaer/steder du plejer at søge til, og hvilke du absolut ikke har lyst til Smiley Svært bare at hive navne op af hatten hvis du selv er lukket af for et sted.

Der er selvfølgelig altid Kina, hvis du kan håndterer reglen om max antal ikke asiatiske spillere og at du SKAL have en kinesisk keeper.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #350: 01 Apr 2015, 21:57 »

Pas, jeg hentede fra fra Lokeren sidst jeg hentede ham i FM. Det ser dog ud til at han skiftede omkring 20. Januar, nuvel, så må du undvære ham :p

Måske det ville hjælpe hvis du skrev lidt om hvilke ligaer/steder du plejer at søge til, og hvilke du absolut ikke har lyst til Smiley Svært bare at hive navne op af hatten hvis du selv er lukket af for et sted.

Der er selvfølgelig altid Kina, hvis du kan håndterer reglen om max antal ikke asiatiske spillere og at du SKAL have en kinesisk keeper.
Det blev Brugge!
Logged

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #351: 04 Apr 2015, 16:50 »

Hjaelp!!!

Jeg er ved at gaa lidt doed i spillet. jeg haft et par gode spil. blandt andet et karriere spil der gik fra / ingen klub, elfsborg, tottenham, real madrid, paa cirka fem saesoners tid.

et spil med EFB hvor jeg efter fem saesoner havde vundet cl , liga og pokalen. og blandt andet blev femdobbelte mestre og firedobbelt pokal mester.

jeg er ikke saa meget til at vaere en absolut storklub.. jeg kan godt lide at udrette noget. som f.eks i efb, eller karrierespil som med elfsborg, spurs og real...

Men har i nogle ideer til hvem det kunne vaere? Jeg er ikke interesseret i den italienske og tyske liga. de siger mig ikke ret meget.

ellers er jeg aaben overfor en alternativ liga, hvor man f.eks er en klub paa efbs niveau, og ser om man kan opnaa kaempe succes.. kravet er dog at jeg meget gerne vil hoerer hvorfor jeg skal vaelge netop den foreslaaede klub..

jeg gider dog heller ikke llm spil.. da jeg loeber toer for motivation i disse spil.

men giv mig meget gerne nogle ideer,da jeg selv er gaaet doed i dem jeg har proevet at starte, med f.eks ajax(talentfabrikken der ku udvikle sig til den absolutte topklub) og rb leipzig - der ku blive en stor klub i tyskland, dog siger tyskland som naevnt mig ikke saa meget...

saa hjaelp mig med at finde et spil hvor jeg kan bevarer motivationen.. gerne med lidt flere forskellige ideer Smiley paa forhaand tak
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #352: 04 Apr 2015, 17:00 »

Hjaelp!!!

Jeg er ved at gaa lidt doed i spillet. jeg haft et par gode spil. blandt andet et karriere spil der gik fra / ingen klub, elfsborg, tottenham, real madrid, paa cirka fem saesoners tid.

et spil med EFB hvor jeg efter fem saesoner havde vundet cl , liga og pokalen. og blandt andet blev femdobbelte mestre og firedobbelt pokal mester.

jeg er ikke saa meget til at vaere en absolut storklub.. jeg kan godt lide at udrette noget. som f.eks i efb, eller karrierespil som med elfsborg, spurs og real...

Men har i nogle ideer til hvem det kunne vaere? Jeg er ikke interesseret i den italienske og tyske liga. de siger mig ikke ret meget.

ellers er jeg aaben overfor en alternativ liga, hvor man f.eks er en klub paa efbs niveau, og ser om man kan opnaa kaempe succes.. kravet er dog at jeg meget gerne vil hoerer hvorfor jeg skal vaelge netop den foreslaaede klub..

jeg gider dog heller ikke llm spil.. da jeg loeber toer for motivation i disse spil.

men giv mig meget gerne nogle ideer,da jeg selv er gaaet doed i dem jeg har proevet at starte, med f.eks ajax(talentfabrikken der ku udvikle sig til den absolutte topklub) og rb leipzig - der ku blive en stor klub i tyskland, dog siger tyskland som naevnt mig ikke saa meget...

saa hjaelp mig med at finde et spil hvor jeg kan bevarer motivationen.. gerne med lidt flere forskellige ideer Smiley paa forhaand tak
Newcastle tilhører ikke den absolutte top i England, men er en stor klub med potentiale i en stor fanbase. En anden mulighed kunne være Lyon, idet mange talenter herfra er ved at finde vej til at blive klassespillere. Lyon har potentialet til at spille med i toppen af fransk fodbold, selvom man ikke har samme økonomiske ramme som PSG
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #353: 07 Apr 2015, 20:58 »

Har besluttet mig at vælge at starte et save med en fransk klub fra enten den 2. eller 3. bedste række, men er lidt i tvivl om hvilket? Er der nogen der har nogle gode erfaringer med et hold fra Ligue 2 eller Nationale?
Overvejer lidt Strasbourg, Le Havre eller Auxerre. Smiley
« Seneste Redigering: 07 Apr 2015, 21:03 af TobiasA » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #354: 07 Apr 2015, 21:40 »

Har besluttet mig at vælge at starte et save med en fransk klub fra enten den 2. eller 3. bedste række, men er lidt i tvivl om hvilket? Er der nogen der har nogle gode erfaringer med et hold fra Ligue 2 eller Nationale?
Overvejer lidt Strasbourg, Le Havre eller Auxerre. Smiley

Strasbourg ! der er ikke andre muligheder ! den klub har alt undtagen penge ! hent David Ledy tilbage ! han er gud i det spil !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #355: 10 Apr 2015, 14:01 »

Jeg har brug for et nyt hold. Det skal ikke være dansk eller blandt de fem store lande, altså Tyskland, Spanien, England, Italien og Frankrig. Helst ikke en klub i den bedste division, medmindre det er et lille land. Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #356: 10 Apr 2015, 15:12 »

Jeg har brug for et nyt hold. Det skal ikke være dansk eller blandt de fem store lande, altså Tyskland, Spanien, England, Italien og Frankrig. Helst ikke en klub i den bedste division, medmindre det er et lille land. Smiley
AGF er et sjovt bud. Her er potentiale til mange tilskuere efter danske forhold.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #357: 10 Apr 2015, 15:40 »

AGF er et sjovt bud. Her er potentiale til mange tilskuere efter danske forhold.
Jeg vil helst gerne prøve noget andet end dansk fodbold, da jeg indtil videre kun har bevæget mig i den retning.  Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #358: 10 Apr 2015, 15:46 »

Jeg har brug for et nyt hold. Det skal ikke være dansk eller blandt de fem store lande, altså Tyskland, Spanien, England, Italien og Frankrig. Helst ikke en klub i den bedste division, medmindre det er et lille land. Smiley
Røde stjerne i Serbien? Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #359: 10 Apr 2015, 20:52 »

Jeg har brug for et nyt hold. Det skal ikke være dansk eller blandt de fem store lande, altså Tyskland, Spanien, England, Italien og Frankrig. Helst ikke en klub i den bedste division, medmindre det er et lille land. Smiley

Shamrock Rovers fra Irland.
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010