home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189272 gange)
beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #120: 21 Dec 2014, 22:06 »

Til dem der ønsker et spil med kant, og udfordring, kan der anbefales at folk kigger på SI's egen update omkring den Gibraltariske liga.
Der har jeg med held taget mig af det bedste hold, nemlig Lincoln Red Imps FC .
Man starter med en klub uden købemuligheder, som er semi-prof, og som har et vitterligt lavt niveau..., alligevel har man et hold som er ganske gode i deres egen liga, så man er sikker på at spille kvalifikation til europa, og der kan man overraske. Jeg var heldig første sæson, at tabe første kamp 1-0 til Celtic, og så vinde en heldig 3-1 sejr, efter de fik 3 røde kort..., det gav lidt godt på klubbens økonomi, samt i reputation.

Klubben giver ingen problemer i den hjemlige liga, det at udvikle den til at kunne blive prof. over få år er svær og kræver gode resultater og at man kan klare at finde talenter, og udbygge sit hold. Det er en kamp hele tiden at finde spillere der vil spille for en, i en ringe liga..., og samtidig spillere der kan forbedre holdet, så man kan overraske internationalt.

Det giver mange muligheder, for at være kreativ med ens taktik. Der er ikke mange kampe i ligaen, og lange perioder mellem kampene, så det er meget af det omkring klubben man reelt arbejder med, og ikke selve kamp forløbene..., der går tit 2 til næsten 3 uger mellem kampene, hvis man ikke vinder de forskellige cups der er på øen.

Jeg har på 3 år skabt en enkelt stor overraskelse, med et champions league gruppespils deltagelse, hvor jeg blev sollidt nummer 3, med en sejr på 2-1 over Olympiacos, og 0-0 mod dem.., og så nederlag til PSG og R. Madrid..., og foråret bød så på endnu et par nederlag til Arsenal..., men vi klarede os godt nok til at vores klub nu er blevet fuldtids prof.., og jeg har lige skrevet kontrakt med en fri Jose Baxter, og lejet Delac og Kalas i Chelsea fra næste sæson..., det kan godt lade sig gøre at kunne skabe overraskelser, men oftest får man røvfuld internationalt, men kampen om at udvikle klubben er sjovt og spændende.

Så vil sige at Lincoln Red Imps FC, er bestemt et spil værd, hvis man kan lide en stor udfordring i udvikling..., men vil opfordre enhver til lige at læse lidt om øen, og systemet før man kaster sig ud i det..., så man forstår hvorfor man ikke bare altid kan spille træningskampe hjemme, og hvorfor der er så langt mellem kampene Wink
Logged

Zeke
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #121: 21 Dec 2014, 23:36 »

Jeg takker for de to indskud fra Bromberg og Beringer. Et hold fra Gibraltar er måske lige en tand for ukendt og udfordrende til min smag, men jeg kan godt lide idéen med at lave en historie omkring sit spil, og så kan man derudover også opsætte nogle mål for sit spil.
Jeg har valgt med inspiration fra dig Beringer at lave et spil, hvor jeg tiltræder som Paolo Maldini, der skal forsøge at hive AC Milan op blandt verdens bedste igen.
Logged

Arsenal Football Club <3

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #122: 21 Dec 2014, 23:42 »

Jeg takker for de to indskud fra Bromberg og Beringer. Et hold fra Gibraltar er måske lige en tand for ukendt og udfordrende til min smag, men jeg kan godt lide idéen med at lave en historie omkring sit spil, og så kan man derudover også opsætte nogle mål for sit spil.
Jeg har valgt med inspiration fra dig Beringer at lave et spil, hvor jeg tiltræder som Paolo Maldini, der skal forsøge at hive AC Milan op blandt verdens bedste igen.

Lyder som en god mulighed, og et godt match..., der er i hvert fald grundlaget til at du nok skal kunne få gang i noget, blot husk på at satser du efter storhedstiden, a la fortidens historie, vil det tage flere år og en kamp at gøre..., det vil kræve økonomi i særklasse, og en god tilgang i reputation/omdømme..., men god tur Wink

Og ja mit spil er lidt hårdt i perioder, men også det der for mig gør det sjovt...., mit næste bliver fra low league i England, og så hele vejen op, når jeg bliver træt af Lincoln..., men umiddelbart tror jeg ikke det bliver snart. hehe
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #123: 21 Dec 2014, 23:57 »

Valencia, Villarreal eller Real sociedad hvem skal man være og hvorfor?
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #124: 22 Dec 2014, 00:35 »

Valencia, Villarreal eller Real sociedad hvem skal man være og hvorfor?

Skal det være den letteste vej til succes, så er Valencia det oplagte valg. De har en ganske fin ungdoms afdeling, en okay økonomi, og et ganske godt og habilt hold, som er godt besøgt på tilskuerpladserne.

Skal der være lidt mere kant, er Real Sociedad et vidunderligt valg. Som et basker hold, med gigantiske muligheder i ungdoms sektoren, er der mulighed for at skabe et vidunderligt hold på en overkommelig tid, og det med ganske mange spillere af egen avl.

Villarreal, er et hold som er spændende, og som tit har praktiseret en positiv boldomgang, hvilket man også ser på flere af deres spillere. Økonomien er lidt mere beskeden, men de har trods alt stadig en god en af slagsen, har gode muligheder for at komme i Europa, og har en okay ungdomssektor, om end jeg vil sige at Real Sociedads er langt bedre.

Villarreal og Valencia er bedre hold fra start, men udviklingsmulighede rne i Real Sociedad synes jeg er bedre, og deres ungdoms system er langt bedre. Der er mest udvikling i den, men måske er det også lidt hårdere..., men jeg ville vælge Sociedad, alene fordi der er mest mulighed for at få gode spillere op på sigt, fra egen avl.

Jeg har desuden oplevet at Sociedads økonomi tit er bedre på sigt end de to andre klubbers.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2014, 00:36 af beringer » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #125: 22 Dec 2014, 00:51 »

Tak for et godt og grundigt svar Smiley

Jeg var faktisk også mest for Real sociedad ( som du siger de andre kan godt være lidt for lette).
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #126: 22 Dec 2014, 00:59 »

Tak for et godt og grundigt svar Smiley

Jeg var faktisk også mest for Real sociedad ( som du siger de andre kan godt være lidt for lette).


Så lidt Wink Vi skal jo hjælpe hinanden. Opstemt
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #127: 23 Dec 2014, 19:32 »

hej jeg kunne godt tænke mig at starte et spil med et hold fra den laveste række i Spanien nogle bud?
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #128: 23 Dec 2014, 20:25 »

hej jeg kunne godt tænke mig at starte et spil med et hold fra den laveste række i Spanien nogle bud?

Kan man få den 3 division med? Eller er det kun spansk second B, der er med? Hvis man kan få tredje med, er Algeciras et godt bud, dem har jeg tidligere fået helt op, via en del sæsoner. De ligger godt i landet, og har rimelige muligheder for at få opbygget gode ungdoms faciliteter.
I second B, ville jeg vælge et hold som f.eks. Toledo, de er spændende..., ellers Gimnàstic..., de har lidt historie og gode udviklingsmulighede r. Også Hércules fra samme række er gode og sjove at lege med. Hold med lidt bedre omdømme, kunne være Jaén eller Cádiz, men der er INGEN penge at lege med..., men de burde kunne tiltrække lidt bedre spillere grundet omdømme/reputation.

Fra tredje division, har jeg også tidligere moret mig godt med Mérida, som har ganske okay ungdoms faciliteter, og kan udvikles godt.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #129: 23 Dec 2014, 21:05 »

tak for svaret jeg valgte Arroyo Smiley
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #130: 23 Dec 2014, 21:08 »

tak for svaret jeg valgte Arroyo Smiley

Også et spændende valg, hvor du nok skal få kamp til stregen  Peace
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #131: 23 Dec 2014, 21:32 »

Hvordan fungerer økonomien i Tyskland?

får man stort beløb efter sæsonen eller hvordan, for kører pt med kæmpeunderskud pr måned med Wolfsburg og kan ik rigtig få det til at hænge sammen med de har mange penge, hvis der ik kommer stor portion ind efter sæsonen - evt tv-penge ellet andet? Smiley
Logged

Maddox
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #132: 24 Dec 2014, 13:18 »

Ja, hvem skal jeg så være?
Jeg køber FM i morgen, og det bliver min allerførste karriere - og hvilket hold er godt til at klare den opgave? Jeg tænker lidt Manchester City? Jeg elsker holdet, og de har gode penge til at handle for, og jeg tænker, det er et godt hold at komme i gang med FM.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #133: 24 Dec 2014, 13:58 »

Hvis jeg vil satse på talent udvikling af egne spillere i PL, hvilket hold er så mest oplagt?

Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #134: 24 Dec 2014, 15:16 »

Se på West Ham eller Southampton
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010