home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 188934 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #90: 19 Dec 2014, 21:17 »

Hey gutter.

Jeg ved ikke hvem jeg skal være, vil gerne spille i den tyske, eller den engelske række. Mine krav er ikke så store udover at det ikke skal være et tophold.
Nogle bud?
Jeg synes, at du skal vælge Liverpool. De er ikke ved fordomsstyrke, og det kunne være spændende at føre dem tilbage til toppen af engelsk fodbold, hvor de langt fra befinder sig lige nu.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #91: 19 Dec 2014, 21:19 »

HSV. De har en ret god trup og er hold, der nemt kan lokke gode samt unge spillere til.

Ellers er der altid Liverpool, hvor man kan bruge de første par sæsoner på at rense ud i alt deres skrald.
Logged

Fabregas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #92: 19 Dec 2014, 21:45 »

Tak for svaret, giver liverpool et skud Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #93: 19 Dec 2014, 21:51 »

Tak for svaret, giver liverpool et skud Smiley
Det er jeg glad for at høre. Det skal nok blive en udfordring.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #94: 19 Dec 2014, 22:31 »

Hey gutter.

Jeg ved ikke hvem jeg skal være, vil gerne spille i den tyske, eller den engelske række. Mine krav er ikke så store udover at det ikke skal være et tophold.
Nogle bud?
Hertha BSC uden tvivl
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #95: 20 Dec 2014, 14:47 »

Hejsa. Jeg vil gerne til Spanien og være manager, men er lidt usikker på holdet...
Valget står mellem Valencia, Malaga og Oviedo (Segunda B1 Division)... Valencia er holdet der har lidt penge at lege med, mens Malaga ikke har. Udfordringen bliver her at bringe dem tilbage til Champions League på et stramt budget, mens Oviedo er storholdet i frit fald.

Nogle der har erfaringer med ét eller flere af de tre hold, og evt. kan give lidt gode råd om hvilket hold der skal vælges?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #96: 20 Dec 2014, 14:55 »

Hejsa. Jeg vil gerne til Spanien og være manager, men er lidt usikker på holdet...
Valget står mellem Valencia, Malaga og Oviedo (Segunda B1 Division)... Valencia er holdet der har lidt penge at lege med, mens Malaga ikke har. Udfordringen bliver her at bringe dem tilbage til Champions League på et stramt budget, mens Oviedo er storholdet i frit fald.

Nogle der har erfaringer med ét eller flere af de tre hold, og evt. kan give lidt gode råd om hvilket hold der skal vælges?

Det er tre meget forskellige udfordringer. Det kommer an på, hvilken udfordring, du finder mest attraktivt. Generelt synes jeg det er nemmere at komme med et forslag, hvis du havde tre hold med lignende udfordringer, fremfor tre hold med forskellige udfordringer.

I dette tilfælde skal det jo være op til dig, hvilken udfordring du finder mest attraktiv og du tror, at du kan holde dig motiveret.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #97: 20 Dec 2014, 15:05 »

Det kan du nok have ret i. Var egentlig også mest ude efter om folk havde erfaringer med et eller flere af holdene, og kunne sige om det var noget der tiltalte dem.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #98: 20 Dec 2014, 15:55 »

Det kan du nok have ret i. Var egentlig også mest ude efter om folk havde erfaringer med et eller flere af holdene, og kunne sige om det var noget der tiltalte dem.

Personligt ville jeg nok vælge Valencia. Havde et spil med dem i 2014'eren, hvor økonomien godt nok var noget anderledes - har ikke spillet dem i denne udgave.

Valencia er Spaniens 3. største by og har derfor en selvforståelse af, at man burde true Barcelona og Real Madrid både hvad angår flot offensiv fodboldspil og resultater.

Før finanskrisen kom en ny præsident til, der med store armbevægelser erklærede, at Valencia skulle leve op til byens selvforståelse og derfor selvfølge have de samme stjerne og et stadion på størrelse med de to øvrige klubbers. Man satte byggeriet af Nuevo Mestella i gang, hvoraf budgettet for finansieringen i høj grad var lagt an på ejendomsværdistigni nger og salg af Mestella, der skulle udstykkes til ejerlejligheder.

Desværre for Valencia var præsidenten eksponeret i ejendomssektoren, der som bekendt blev hårdt ramt af finanskrisen. Resultatet blev, at man nu står med et gammelt, ramponeret stadion, som man ikke har haft råd til at vedligeholde samt et halvfærdigt nyt stadion. Der udover har klubben i en årrække været nødt til at sælge sine bedste spillere for at få økonomien til at hænge sammen.

Udfordringen er - sammen med den nye ejer - at få Valencia tilbage i toppen af spansk fodbold, få bygget det nye stadion og implementere en offensiv og underholdende spillestil.
« Seneste Redigering: 20 Dec 2014, 16:02 af Maestrodk » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #99: 20 Dec 2014, 16:07 »

Det nye stadion ER bygget i FM'15, og man flytter ind på det i 2019.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #100: 20 Dec 2014, 16:13 »

Det nye stadion ER bygget i FM'15, og man flytter ind på det i 2019.

Så har du en opgave mindre.
Logged

Citizen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #101: 20 Dec 2014, 18:33 »

Har nu haft et spil kørende med Everton, men vil gerne prøve noget nyt. Er åben for forslag, men vil gerne have mange penge, i forhold til landet som klubben spiller i, og klubben må faktisk gerne være en af de største klubber i landet, men også gerne en klub som ligner Liverpool eller Atletico Madrid.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #102: 20 Dec 2014, 18:56 »

Har nu haft et spil kørende med Everton, men vil gerne prøve noget nyt. Er åben for forslag, men vil gerne have mange penge, i forhold til landet som klubben spiller i, og klubben må faktisk gerne være en af de største klubber i landet, men også gerne en klub som ligner Liverpool eller Atletico Madrid.
Monaco! Smiley ikke en af de største klubber men mange penge og du har en udfordring pga stadion er så lille og de gerne vil have store navne
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #103: 20 Dec 2014, 20:23 »

Har nu haft et spil kørende med Everton, men vil gerne prøve noget nyt. Er åben for forslag, men vil gerne have mange penge, i forhold til landet som klubben spiller i, og klubben må faktisk gerne være en af de største klubber i landet, men også gerne en klub som ligner Liverpool eller Atletico Madrid.

Inter? Har et fornuftigt budget ift. den italienske liga.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #104: 21 Dec 2014, 09:57 »

Tottenham, Arsenal eller Monaco?

begrund gerne Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010