home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Valencia C.F.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F.  (Læst 30526 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #60: 03 Apr 2015, 17:44 »

Hvordan har du fået Digne, Marquinhos og Kolopnyanka så billigt?
I den nye patch er Digne og Marquinhos sat til salg. Går ud fra Klopnyanka er så billig fordi hans kontrakt udløber.
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #61: 03 Apr 2015, 18:51 »

Hvordan har du fået Digne, Marquinhos og Kolopnyanka så billigt?

Marquinhos og Digne var til salg for den pris. Jeg skrev under med Konoplyanka omkring jul, også købte jeg han efter at han have accepteret
« Seneste Redigering: 03 Apr 2015, 18:56 af rani2109 » Logged

Winners never quit and quitters never win

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #62: 03 Apr 2015, 19:34 »

Lille opdatering efter første transfer vindue i 2. sæson.

Jeg har købt Richairo Zivkovic fra Ajax for 55 mio og Jese fra Real Madrid for 40 mio

Ud er gået: Mustafi 145 mio
Paco Alcacer 285 mio
Feghouli - 200

Ud over dette er jeg ved at sælge Otamendi for 167 + 100 over 12 måneder og Pareja for omkring 90 mio.

Begge spillere er utilfredse i klubben og vil gerne videre. Parejo har udløb i 2016, så skal sælge nu, for at få lidt mønt for ham.
Jeg har taget beslutning omkring begge spillere at de ikke længere indgår i mine planer, indtil næste transfer vindue, hvor de vil komme videre.

Jeg er igang med at signe Balanta, som erstatning for Otamendi og Rabiot for Parejo
Logged

Winners never quit and quitters never win

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #63: 05 Apr 2015, 22:41 »

2. sæson færdig, på mange måder bedre end 1. sæson, men resultat mæssigt svagere.

Starter sæsonen fremragende og ligger helt i top med Real og Barca. Vi 3 følger hinanden indtil omkring oktober, hvor jeg taber to dumme kampe til Real Betis og Malaga, hvilket betyder at løbet næsten allerede er kørt. Jeg har et periode fra November til Marts hvor jeg ikke taber en kamp, men når de to mastodonter ikke mister point, er det svært at hente ind på dem. Alt i alt slutter jeg sæsonen på en 3. plads, hvor jeg faktisk overgøre mesterskabet, ved at slå Real i sidste kamp og dermed vinder Barca.

Tidligt i sæsonen bliver Parejo og Otamendi så utilfredse at jeg bliver nødt til at sælge dem. Det betyder samtidig at jeg vælger at udelukke dem for at spille mere, indtil de er solgt. (Dette kunne jeg dog ikke helt holde pga. skader)

Ind istedet kom Tielemans og Balanta som har været fantastiske signinger!

I ChL går jeg videre fra gruppen som 2. og skal derefter møde Liverpool, hvor jeg samlet taber 4-3 .. Lidt bittert, men spillerne har ikke rigtig rutine i er europa og min spillestil ude, er måske lidt naiv. Men så er det noget at tage med til næste sæson.

Ligger lige et par billeder af spiller præstationer hvor især hvor flere spillere er fuldstændig vanvittige!

Pione Sisto:


Rodrigo de Paul:


Richairo Zivkovic



Udover det spiller Marquinhos latterligt godt i forsvaret.
 
Logged

Winners never quit and quitters never win

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #64: 06 Apr 2015, 08:12 »

Fedt endelig at bide skeer med de store og tillykke med 3. pladsen rani! Har planer om at starte et save her efter påske.

Kan du fortælle lidt om din taktik?
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #65: 06 Apr 2015, 11:50 »

Fedt endelig at bide skeer med de store og tillykke med 3. pladsen rani! Har planer om at starte et save her efter påske.

Kan du fortælle lidt om din taktik?


Blev 2'er første sæson, så resultat mæssigt dårligere 2. sæson, men på alle andre parametre synes jeg sæsonen var bedre. Smal trup, der skulle deltage i 3. turninger med mange urutinerede spillere

Men jo, kan lige uploade et par billeder:






Kan lige siges jeg solgte Andre Gomes for 285 til Arsenal, og købte Gaston gil Romero, som erstatning for 50 mio ca.

Jeg mistede begge mine målmænd til skader i optakten, og købte derfor Ron Robert Zieler, for 70 mio, som erstatning.
Logged

Winners never quit and quitters never win

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #66: 08 Apr 2015, 07:18 »

Wow! Vidste godt, Andre Gomes var en glimrende spiller, men ikke at han var lige knap 300 mio. værd Smiley Hvordan er økonomien op til 3. sæson?
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #67: 08 Apr 2015, 08:20 »

Har nedsat min gæld til omkring 1.1 mia og den projekteret saldo for sæsonen hedder 197 mio i plus, så det går da fremad. Men har så også solgt spillere til omkring 1,6 mia kr, så det hjælper jo helt sikkert på det!
Logged

Winners never quit and quitters never win

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #68: 26 Apr 2015, 10:24 »

hej
hvad har i fået i transfer budget efter 1.sæson??
jeg har netop afsluttet 1sæson og jeg blev nr 3 efter barca og atl madrid, men holdte real bag mig.

men det betyder jeg er i ChL i 2sæson og jeg mangler forstærkninger, men jeg har sølle 30mil kr.
det kommer jeg sgu ikke langt for..

så hvor meget fik i i transfer budget efter 1.sæson???
Logged

Love the Blues

Gungner
Gæst
 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #69: 26 Apr 2015, 11:50 »

Jeg spillede med Valencia for noget tid siden, og fik et stort fedt rundt 0 til 2.sæson.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #70: 26 Apr 2015, 16:53 »

Jeg spillede med Valencia for noget tid siden, og fik et stort fedt rundt 0 til 2.sæson.

Hvordan gik din 2.sæson så?
Logged

Love the Blues

Gungner
Gæst
 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #71: 26 Apr 2015, 21:26 »

Fik kun spillet et par kampe, så opgav jeg savet.
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #72: 27 Apr 2015, 19:26 »

Jeg er også begyndt med Valencia, status på første sæson:

2’er i ligaen med 85 point, Barcelona sejrede med 91. Pokalturneringen blev vundet, efter at have slået Real i semifinalen og Barcelona i finalen.
Af indkøb, har jeg 2 spillere, jeg normalt forsøger at holde mig fra, da det bliver for kedeligt med disse spillere, men i dette spil gav jeg mig selv lov til at hente et par stykker af dem.

Ind: Balanta, Gaston Gil Romero, Santi Mina, Guilhermo Burdisso og Breel Embola. (Samlet: 297)
Ud: Feghouli, Piatti, Lato, Fuego og Otamendi. (Samlet 382)

Op til anden sæson, udløste City De Paul’s frikøbsklausul på 280, og havde samtidig lovet Mustafi at sælge til City hvis de bød et bud som jeg fandt acceptabelt.
Ind: Negredo(Tvunget), Harry Kane, Kurt Zouma, Maicon og Isco. (Samlet 1,18 mia)
Ud: Orban, Mustafi, De Paul, Vezo, Arujo, Fede Cartabia(leje) (Samlet 669)


Eneste jeg er nervøs for her i anden 2 sæson,er bredden. Med både Championsleague og Ligaen på spil så kan det godt vise sig, at truppen bliver for smal. Selve start 11’eren er ganske fornuftig.

Jeg fik heldigvis lavet ny kontrakt med Dani Parejo da både City og United var efter ham, men nu er frikøbsklausulen heldigvis kommet længere op. En spiller, som er kommet på det spanske landshold, skal sgu koste mere end den tidligere frikøbsklausul, samme historie med Gayá.

Truppen til #2 sæson: http://gyazo.com/e457202fdd7e52e2d0c606c89a941b86

« Seneste Redigering: 27 Apr 2015, 19:30 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #73: 27 Apr 2015, 22:03 »

Bianconeri - hvad måtte du slippe for isco?
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #74: 28 Apr 2015, 17:27 »

Bianconeri - hvad måtte du slippe for isco?

Jeg måtte slippe en pæn sum, 400 millioner. Men da jeg solgte De Paul for 280, syntes jeg godt jeg kunne tillade mig at springe "banken" en smule for at hente en gammel Valencia dreng tilbage. I sæsonens første 15 kampe har han gjort det glimrende.  Smiley
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010