home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Valencia C.F.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F.  (Læst 30522 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #30: 26 Nov 2014, 17:09 »

Skal vi ikke have lidt gang i tråden igen. Efter flere forsøg med andre klubber valgte jeg at tage til Valencia (Elsker spanien). Jeg har lavet 2 taktikker begge en 4-2-3-1, hvor min "defensive" er med 2 DM. Jeg har valgt at opsige med lejeaften med den brasilianske midtbane spiller(kan ikke huske hvad han hedder). Spillere der er trådt til klubben er: Lucas Romero, Pavel Savitskiy, Ante Coric og Jesus Vallejo. Jeg har også valgt at forlænge med Paco, han er mit store håb i front.
Da klubben ikke bugner med penge har jeg valgt at opgradere mine faciliteter så jeg skal fokusere på talentudvikling. Regner med der kommer nogle fremragende talenter op fra akademiet.

Har spillet 2 kampe i ligaen. Spillede 1-1 mod Sevilla ude, der skulle jeg have vundet. 4 gange ramte jeg træværket men er okay tilfreds med en uafgjort. Malaga kom på besøg og blev smadret 5-0. Så det tegner godt. Jeg kommer med en update når jeg er kommet længere i spillet. Smiley

Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #31: 26 Nov 2014, 21:53 »

Så har jeg fået spillet frem til d. 4 januar og vi gør det godt. Barcelona stormede bare der ud af i starten og på et tidspunkt var jeg 4 point bagefter dem. Lige nu ligger pt. nummer 1 med 6 point ned til Barcelona som har spillet 2 færre kampe end mig. Holdet fungere så perfekt sammen, kan slet ikke tro det. af nævnværdige resultater kan nævnes, 4-1 over Atletico Madrid, 7-2 over Villarreal, 5-1 over Athletic, 3-0 over Barcelona & 2-0 over Real Madrid. Jeg kan ikke nævne en specifik person som bare spiller fantatisk, fordi det er hele holdet der bare spiller. Negredo har spillet 6 + 3 indskiftninger 11 mål. Paco 12 + 2 indskiftninger 11 mål, jeg kunne blive ved. Det er virkelig et sjovt hold at spille med. I Ligaen har jeg scoret 45 mål og kun lukket 9 ind. Det syntes jeg personligt selv er rigtig flot. Taktikken fungere bare så det er dejligt.

Sergio Roberto er sat til salg hos Barcelona for sølle 21 mio og ham vil jeg gerne have fat i, men manden forlanger svimlende 31 mio om året og det vil jeg sgu ikke give. Jeg laver ingen januar køb da holdet ikke har brug for forstærkninger, måske kun noget bredde men det venter vi med til den nye sæson hvor der forhåbentligt kommer flere kampe på kampprogrammet pga. CHL :-)

Jeg vender tilbage når sæsonen er slut.
Logged

H A L A   M A D R I D!

mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #32: 27 Nov 2014, 10:03 »

Så har jeg fået spillet frem til d. 4 januar og vi gør det godt. Barcelona stormede bare der ud af i starten og på et tidspunkt var jeg 4 point bagefter dem. Lige nu ligger pt. nummer 1 med 6 point ned til Barcelona som har spillet 2 færre kampe end mig. Holdet fungere så perfekt sammen, kan slet ikke tro det. af nævnværdige resultater kan nævnes, 4-1 over Atletico Madrid, 7-2 over Villarreal, 5-1 over Athletic, 3-0 over Barcelona & 2-0 over Real Madrid. Jeg kan ikke nævne en specifik person som bare spiller fantatisk, fordi det er hele holdet der bare spiller. Negredo har spillet 6 + 3 indskiftninger 11 mål. Paco 12 + 2 indskiftninger 11 mål, jeg kunne blive ved. Det er virkelig et sjovt hold at spille med. I Ligaen har jeg scoret 45 mål og kun lukket 9 ind. Det syntes jeg personligt selv er rigtig flot. Taktikken fungere bare så det er dejligt.

Sergio Roberto er sat til salg hos Barcelona for sølle 21 mio og ham vil jeg gerne have fat i, men manden forlanger svimlende 31 mio om året og det vil jeg sgu ikke give. Jeg laver ingen januar køb da holdet ikke har brug for forstærkninger, måske kun noget bredde men det venter vi med til den nye sæson hvor der forhåbentligt kommer flere kampe på kampprogrammet pga. CHL :-)

Jeg vender tilbage når sæsonen er slut.
Kan du ikke fortælle lidt om din taktik?
Jeg har haft et Valencia save, men jeg droppede det efter en sæson fordi jeg blev fyret. Det fungerede slet ikke.
Jeg elsker dog Valencia, så jeg kunne godt tænke mig at starte et nyt save, hvis jeg kan finde en taktik der fungerer bare en lille smule  Grin
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #33: 27 Nov 2014, 11:57 »

Kan du ikke fortælle lidt om din taktik?
Jeg har haft et Valencia save, men jeg droppede det efter en sæson fordi jeg blev fyret. Det fungerede slet ikke.
Jeg elsker dog Valencia, så jeg kunne godt tænke mig at starte et nyt save, hvis jeg kan finde en taktik der fungerer bare en lille smule  Grin

Jeg kommer med en update senere, der vil være lidt omkring min taktik Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #34: 27 Nov 2014, 11:58 »

Jeg kommer med en update senere, der vil være lidt omkring min taktik Smiley
Det vil jeg glæde mig til, jeg starter med Los Che i aften også  Thumbs Up
Logged

thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #35: 27 Nov 2014, 17:55 »

Så fik jeg også endelig startet op med Valencia! Det ser stærkt ud fra start!
Inden jeg er nået til kampene har jeg lavet små ændringer i truppen.

Ud: Feghouli til Monaco for 27.5 mio euro.
Ind: Memphis Depay og Lucas Romero til samlet 30 mio euro.

Min taktik i opstarten kommer til at være en bred 4-2-3-1.

Mm: Alves
Forsvar: Barragan, Otamendi, Mustafi, Gaya
Midt (2x CM): Romero, Parejo
Off. Midt: Rodrigo, De Poul, Depay
Angreb: Alcacer

Jeg håber den unge stamme kan spilles sammen og kun blive bedre de næste mange sæsoner!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #36: 28 Nov 2014, 02:38 »

Det vil jeg glæde mig til, jeg starter med Los Che i aften også  Thumbs Up

Faldt sgu i søvn så ved ikke om min update først kommer i morgen eller om den kommer her i nat Smiley
(FRI I DAG) Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #37: 28 Nov 2014, 20:25 »

Nå, men beklager det kommer ikke en ny update fra mig. Valgte at hive stikket ud til computeren fordi jeg skulle støvsuge (troede ikke min computer var tændt). Så beklager drenge, mit Valencia eventyr er fordi.

Men kan klart anbefale andre at starte med klubben. Rigtig ved klub at spille med Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #38: 08 Dec 2014, 13:24 »

Vi skal da have gang i Valencia-tråden igen!

Mit save kører rigtig fint! 2 3. pladser i Ligaen i de to første sæsoner har givet et lidt større lønbudget (925K euro/uge) men er selvfølgelig stadig langt fra de to giganter Real og Barca. Det er også blevet til en semifinale i CHL!
Generelt har jeg prøvet at sælge nogle af stjernerne så der er plads til nye spændende spillere.

Store transfer ud: Feghouli (1. sæson 27.5 mio euro), Parejo, Negredo og Otamendi (3. sæson samlet 75 mio euro)
Store transfer ind:
Jesus Vallejo (1. sæson 2.5 mio euro) - Fast mand i forsvaret ved siden af Mustafi/Vezo
Lucas Romero (1. sæson 9 mio euro) - Bedste mand på midtbanen
Memphis Depay (1. sæson 23 mio euro) - Dyr handel men har været fremragende +20 mål som IF hver sæson.

Holdet spiller en 4-2-3-1 med 2xDMC
                  Alves
Aurier   Vallejo   Mustafi   Gaya
          Romero   Kranevitter
       Fede    De Paul   Depay
                 Alcacar

Jeg har desværre i 3. sæson været nødt til at give Depay og Romero nye kontrakter, begge på 125k euro/uge. Har nok ikke råd til at holde dem meget længere end denne ene sæson, så hvis jeg skal vinde noget, skal det være nu!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #39: 12 Dec 2014, 02:00 »

Hvad er folks erfaringer med transferbudgettet til 2.sæson?
For jeg har hørt at man får mellem 100 til 200 millioner, men også set et screenshot fra en der kun fik 30 millioner på trods af CL kvalifikation.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #40: 12 Dec 2014, 08:24 »

Hvad er folks erfaringer med transferbudgettet til 2.sæson?
For jeg har hørt at man får mellem 100 til 200 millioner, men også set et screenshot fra en der kun fik 30 millioner på trods af CL kvalifikation.

Det handler vidst meget om hvordan man har brugt pengene i den første sæson. Personligt har jeg brugt hvad der bruges kan, så mit transferbudget var ca. på 30 millioner DKK i 2. sæson og det er efter en tredjeplads i 1. sæson. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gungner
Gæst
 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #41: 12 Dec 2014, 08:44 »

Det tror jeg du har ret i. Så det gælder om at finde nogle spillere hvis kontrakter udløber om sommeren, så man slet ikke behøver et budget til 2.sæson Tunge
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #42: 12 Dec 2014, 10:54 »

Som jeg har skrevet med Gungner om så har det meget at sige hvordan du opfylder bestyrelsens krav, også omkring hvordan du klarer dig i ligaen. Jeg endte med at finde ligaen og fik en transferbudget på 100-200 mio. Jeg købte ind for 60-70 mio første sæson, og fik et større lønbudget ved at spørge om det blev højere.

Man skal også huske på hvordan man har sat sin manager op, man kan jo gøre sådan at man oftere får trumfet noget igennem ved at spørge bestyrelsen. :-)
Logged

H A L A   M A D R I D!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #43: 12 Dec 2014, 13:49 »

Som jeg har skrevet med Gungner om så har det meget at sige hvordan du opfylder bestyrelsens krav, også omkring hvordan du klarer dig i ligaen. Jeg endte med at finde ligaen og fik en transferbudget på 100-200 mio. Jeg købte ind for 60-70 mio første sæson, og fik et større lønbudget ved at spørge om det blev højere.

Man skal også huske på hvordan man har sat sin manager op, man kan jo gøre sådan at man oftere får trumfet noget igennem ved at spørge bestyrelsen. :-)

Jeg er helt enig, og det er jo et eller andet sted logisk nok, at hvis man vinder, får man flere penge. Smiley

Det tror jeg du har ret i. Så det gælder om at finde nogle spillere hvis kontrakter udløber om sommeren, så man slet ikke behøver et budget til 2.sæson Tunge

Det er ihvertfald en mulighed - jeg har selv hentet et par stykker på den måde, og så solgt lidt ud af de dyre drenge i sommerferien til 2. sæson, så der er lidt at gøre med.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #44: 30 Dec 2014, 15:41 »

Sæson 1:

Så fik jeg færdigspillet første sæson.. Jeg gik målrettet efter en 7. plads i ligaen, men tror sgu vi tog røven på de fleste og nuppede sikkert sølvmedaljerne efter buldrende Barcelona Thumbs Up I pokalen blev det til en stor skuffelse, da vi røg ud til Espanyol stik mod spil og chancer i begge kampe.. Ydmygende, pinligt og ikke i orden.. DET skal der rettes op på Sur

Som I tidligere har skrevet bugner angrebet af talent og holdets succes er grundlagt af det offensive trekløver Rodrigo, Negredo og Alcacer.. Thumbs Up Kontrakten er forlænget med Alcacer, mens Rodrigo er genlejet for sæson 2.. håber på at kunne hente ham permanent på et tidspunkt, men jeg har valgt at disponere anderledes med økonomien.. Peace















 
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010