home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 64577 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #120: 23 Maj 2015, 21:09 »

Så er 1.sæson overstået...

Det blev til et mesterskab og ganske overlegent - jeg har fået scoret åndsvagt mange mål.  Thumbs Up (en lille tak skal her rettes til DennisLauridsen for taktiske fif)

Anderledes succesfuldt blev det i FA-cup og LigaCup hvor jeg tidligt røg ud i begge turneringer - ungdommen fik naturligvis chancen her men det rakte ikke så langt...

I ChL røg jeg ud i semifinalen til Real M.. Jeg tabte ude 5-3 i første kamp og vandt hjemme 2-1... Det var mega plat for jeg havde 24 skud inden for rammen men Casillas hev bare den ene klasseredning frem efter den anden...

lidt SS fra sæsonen
https://billedeupload.dk/images/4TtJ.jpg
https://billedeupload.dk/images/Owmg.jpg
https://billedeupload.dk/images/hw2ok.jpg
https://billedeupload.dk/images/spMQa.jpg

Hazard vinder Best Player in Europe og han har virkelig været outstanding hele vejen igennem..

Lige nu er holdet på ferie og jeg er ved at luge ud i truppen
Mikel er solgt til City for 110mil som det eneste indtil videre..

Jeg har sat følgende til salg:
Ivanovic - her tænker jeg at hive Micah Richards ind, yngre, billigere i løn og homegrown og Azpi sidder alligevel tunget på HB
Romeu
Salah
Marin
Moses
Og så kan jeg ikke finde ud af om jeg skal sælge Cech - vil i gøre det.?
Henover sæsonen har der ikke været nogen skader til mine keepere og Cech fik 24kampe og Courtois 34kampe..
Ingen af dem er utilfredse og Cechs kontrakt udløber om et år - skal jeg forlænge eller sælge.?? Hjælp mig her :-)

Jeg har givet Drogba kontakt som u18 træner

Jeg har taget følgende op på 1.holdet fra ungdommen:
Pasalic
Vallejo
Chalobah
Lewis Baker (bliver nok udlejet igen, tror endnu ikke han holder niveau)
Charly Musonda ( han har spillet 12 kamp i 1.sæson er har været ganske imponerende. Så meget at City i vinters var interesseret i ham)
Luka Jovic kommer til januar 2016

Jeg har ikke planer om at handle voldsomt ind - men vil gerne køre unge spillere i stilling samt gøre flere pladser mere engelske..

JT har fået forlænget et år og fik en lønnedgang på 30% hvilket er super...

Lige nu har jeg 330mil i transfer og luft i lønnen på sindsyge 14mil om ugen...

Nu skal jeg se at få arrangeret nogle friendlies så holdet er klar til 2.sæson hvor jeg skal vinde ChL. Det er målsætning nr.1
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #121: 23 Maj 2015, 22:05 »

Så er 1.sæson overstået...

Det blev til et mesterskab og ganske overlegent - jeg har fået scoret åndsvagt mange mål.  Thumbs Up (en lille tak skal her rettes til DennisLauridsen for taktiske fif)

Anderledes succesfuldt blev det i FA-cup og LigaCup hvor jeg tidligt røg ud i begge turneringer - ungdommen fik naturligvis chancen her men det rakte ikke så langt...

I ChL røg jeg ud i semifinalen til Real M.. Jeg tabte ude 5-3 i første kamp og vandt hjemme 2-1... Det var mega plat for jeg havde 24 skud inden for rammen men Casillas hev bare den ene klasseredning frem efter den anden...

lidt SS fra sæsonen
https://billedeupload.dk/images/4TtJ.jpg
https://billedeupload.dk/images/Owmg.jpg
https://billedeupload.dk/images/hw2ok.jpg
https://billedeupload.dk/images/spMQa.jpg

Hazard vinder Best Player in Europe og han har virkelig været outstanding hele vejen igennem..

Lige nu er holdet på ferie og jeg er ved at luge ud i truppen
Mikel er solgt til City for 110mil som det eneste indtil videre..

Jeg har sat følgende til salg:
Ivanovic - her tænker jeg at hive Micah Richards ind, yngre, billigere i løn og homegrown og Azpi sidder alligevel tunget på HB
Romeu
Salah
Marin
Moses
Og så kan jeg ikke finde ud af om jeg skal sælge Cech - vil i gøre det.?
Henover sæsonen har der ikke været nogen skader til mine keepere og Cech fik 24kampe og Courtois 34kampe..
Ingen af dem er utilfredse og Cechs kontrakt udløber om et år - skal jeg forlænge eller sælge.?? Hjælp mig her :-)

Jeg har givet Drogba kontakt som u18 træner

Jeg har taget følgende op på 1.holdet fra ungdommen:
Pasalic
Vallejo
Chalobah
Lewis Baker (bliver nok udlejet igen, tror endnu ikke han holder niveau)
Charly Musonda ( han har spillet 12 kamp i 1.sæson er har været ganske imponerende. Så meget at City i vinters var interesseret i ham)
Luka Jovic kommer til januar 2016

Jeg har ikke planer om at handle voldsomt ind - men vil gerne køre unge spillere i stilling samt gøre flere pladser mere engelske..

JT har fået forlænget et år og fik en lønnedgang på 30% hvilket er super...

Lige nu har jeg 330mil i transfer og luft i lønnen på sindsyge 14mil om ugen...

Nu skal jeg se at få arrangeret nogle friendlies så holdet er klar til 2.sæson hvor jeg skal vinde ChL. Det er målsætning nr.1


Fantastisk det virker for dig. Hvor mange mål har du scoret på hjørne og hvordan klarede Cesc det?
Hvis du skal noget så, sælg Cech og køb et rigtig godt regen talent, selv om du ikke rigtig får behov for at skifte Wink. Ivano er en super spillere og han levere hvergang. Derfor syntes jeg det er en dum ting at sælge. Hvis du vil gøre dit hold mere engelsk, så gik mod leeds, der render en Sam byram rundt, som virkelig ser spændende ud. Ellers patrick Robertson fra fulmham (tror jeg han hedder).
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #122: 23 Maj 2015, 22:28 »

Cesc endte med et snit på 7,78 i ligaen med 5 mål og 6 assist.
Assist kongen blev Cuadrado med 23 stk i ligaen... tror dette har meget at gøre med de korte hjørnespark som blev lagt kort til Cuadrado som lagde den videre til Costa som endte på 39mål i alle turneringer.. ganske fint.. :-)

Jeg er godt med på at Ivano er sej på HB, men hvis du ser på et af mine SS kan du se at Azpi endte med 3.bedste snit i ligaen.. Han har været helt insane gennem hele sæsonen i alle turneringer...

Nu er han solgt til Everton for 50mil... Richards er hevet ind gratis på lavere løn og som backup for Azpi.
Den kloge Chelsea mand vil måske sige at man kunne smide Azpi på VB, men her ligger en næsten ligeså velspillende Jose Gaya.

Jeg har faktisk gennem sæsonen holdt øje med Byram i Leeds, men min Chief Scout De Visser giver ham kun 2 stjerner så jeg har ikke slået til...
Patrick Roberts kender jeg skam godt - og ham har jeg netop scoutet igen - så måske jeg ender med at hente ham..

Mine salg indtil videre gør at jeg har næsten 600 mil i transfer... Men som sagt har jeg hevet ungdom op..
Chalobah, Bamford, Musonda, pasalic og brormand Hazard er alle med i truppen nu...

Jeg har en åndsvag stærk start 11 - og ungdommen gør at mine backups kan se lidt skrøbelige ud, men de skal sgu have chancen før jeg afskriver dem.. Charly Musonda greb chancen da han fik den...
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #123: 23 Maj 2015, 23:52 »

Cesc endte med et snit på 7,78 i ligaen med 5 mål og 6 assist.
Assist kongen blev Cuadrado med 23 stk i ligaen... tror dette har meget at gøre med de korte hjørnespark som blev lagt kort til Cuadrado som lagde den videre til Costa som endte på 39mål i alle turneringer.. ganske fint.. :-)

Jeg er godt med på at Ivano er sej på HB, men hvis du ser på et af mine SS kan du se at Azpi endte med 3.bedste snit i ligaen.. Han har været helt insane gennem hele sæsonen i alle turneringer...

Nu er han solgt til Everton for 50mil... Richards er hevet ind gratis på lavere løn og som backup for Azpi.
Den kloge Chelsea mand vil måske sige at man kunne smide Azpi på VB, men her ligger en næsten ligeså velspillende Jose Gaya.

Jeg har faktisk gennem sæsonen holdt øje med Byram i Leeds, men min Chief Scout De Visser giver ham kun 2 stjerner så jeg har ikke slået til...
Patrick Roberts kender jeg skam godt - og ham har jeg netop scoutet igen - så måske jeg ender med at hente ham..

Mine salg indtil videre gør at jeg har næsten 600 mil i transfer... Men som sagt har jeg hevet ungdom op..
Chalobah, Bamford, Musonda, pasalic og brormand Hazard er alle med i truppen nu...

Jeg har en åndsvag stærk start 11 - og ungdommen gør at mine backups kan se lidt skrøbelige ud, men de skal sgu have chancen før jeg afskriver dem.. Charly Musonda greb chancen da han fik den...

Fedt! Ja man scorer rigtig mange mål på hjørne  Wink.
Tænkte mere han skulle fungere som backup i form af træthed eller skade, men nu har du selvfølgelig solgt ham.

Et godt råd, ikke gå så meget op i stjerner. Jeg har hentet Murru til Inter, og han var vurderet til 2,5 stjerner og min scout mente ikke jeg skulle købe ham. men han spiller til 7.50 i alle kampe. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #124: 24 Maj 2015, 08:35 »

Jeg har nu hentet Roberts ind på 90mil - synes umiddelbart det var lidt dyrt

Petr Cech har sagt ok for at være backup for Coutois og vil gerne forlænge sin kontrakt - men hans latterlige agent vil kræver en kontrakt som er bedre end den han har nu for at sidde på bænken... Giver ingen mening...

Jeg har forhandlet 3 gange nu og Cech er "very interessted" men agenten fucker det bare op...

Det ender sgu nok med jeg må sælge ham.. pis osse... fandme svært at sælge en klub legende..
Logged

Love the Blues

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #125: 24 Maj 2015, 10:14 »

Vil Cech ikke fyre ham hvis du overtaler ham til det.
Logged


Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #126: 24 Maj 2015, 10:21 »

Vil Cech ikke fyre ham hvis du overtaler ham til det.

jeg har ikke kunne finde den "knap" nogen steder..

den plejer kun er poppe op når agenten kræver en ny kontrakt til sin spiller....

-------------edit-----------
Sam Byram er hentet ind - men lånt tilbage til Leeds med det samme...

FUCK, så blev Matic lige skadet i 8 måneder...
Så bliver Ramires sgu lige omskolet til DM..
samt at Paselic får ændret sin træning til samme position...

Har desuden budt på McCarthy, men regner ikke med at få ham, Everton forhandlede mit bud på 190 til 910mil... WTF
« Seneste Redigering: 24 Maj 2015, 10:24 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #127: 24 Maj 2015, 15:11 »

Jeg har nu hentet Roberts ind på 90mil - synes umiddelbart det var lidt dyrt
Patrick Roberts er alle pengene værd, hvis du sørger for at bruge ham og pleje hans talent. Jeg havde brugt ham lidt On/Off indtil VM for Klubhold 2015 (Også med Chelsea), og lige siden - 2 år siden - har han været fast mand på højrekanten og slået Oxlade Chamberlain af. Han er siden blevet Golden Boy 2016, PFA Young Player 16/17 og på Årets Chelsea-hold i både 15/16 og 16/17. Så hvis du bruger ham, bliver han guld værd for dig.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #128: 24 Maj 2015, 16:51 »

Patrick Roberts er alle pengene værd, hvis du sørger for at bruge ham og pleje hans talent. Jeg havde brugt ham lidt On/Off indtil VM for Klubhold 2015 (Også med Chelsea), og lige siden - 2 år siden - har han været fast mand på højrekanten og slået Oxlade Chamberlain af. Han er siden blevet Golden Boy 2016, PFA Young Player 16/17 og på Årets Chelsea-hold i både 15/16 og 16/17. Så hvis du bruger ham, bliver han guld værd for dig.
Hvad så med Cuadrado?
Han er en konge på min højrekant
Logged

Love the Blues

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #129: 24 Maj 2015, 23:14 »

Petr Cech er en klassespiller at have som backup, så syntes bestemt du skal beholde ham.

Du snakkede om du gerne ville have nogen engelske spillere. Kig på John Stones i Everton. Meget alsidig forsvarsspiller, som kan spille både i højre side såvel som centralt. Perfekt erstatning for Cahil eller John Terry. Han ville passe godt ind i fremtiden sammen med Vallejo og Kurt Zouma.

På midtbanen kunne en James Ward-Prowse fra southhampton være en god mulighed, samtidig også en meget alsidig spiller.
Patrick Roberts fra Fulham kan blive vanvittig hvis han får den rigtig mængde spilletid, samt den rigtige træning.

Derudover råder Chelsea jo selv i nogen rigtige store talenter i forvejen. Specielt Jeremie Boga kan blive modbydelig.
Logged

Supra Societatem Nemo

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #130: 26 Maj 2015, 21:09 »

Jeg kunne godt bruge et tip til at få Costa tilbage i form...
Jeg er nu ved juleprogrammet i 2.sæson og Costa har kun lavet 7 mål i alle turneringer..
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #131: 26 Maj 2015, 21:16 »

Jeg kunne godt bruge et tip til at få Costa tilbage i form...
Jeg er nu ved juleprogrammet i 2.sæson og Costa har kun lavet 7 mål i alle turneringer..

Har du prøvet at tage en snak med ham? Ellers så sæt ham på bænken og benyt ham i de "nemme" kampe Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #132: 26 Maj 2015, 21:50 »

Har du prøvet at tage en snak med ham? Ellers så sæt ham på bænken og benyt ham i de "nemme" kampe Smiley

Det var nok bænkning der skulle til..
Remy fik 3kampe hvor efter jeg sætter Costa ind mod Spurs - og BOM, 2 basser...
Lidt syns for Remy, for han lavede 3 mål i de 3 kampe.

Og så har jeg lige gennemtævet Southampton med 10-0 på Broen....

https://billedeupload.dk/?v=GIUT.jpg
Logged

Love the Blues

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #133: 26 Maj 2015, 21:54 »

Utroligt det ikke var saints målmand, der blev udråbt som kampens spiller.  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #134: 26 Maj 2015, 21:59 »

og så er det altid rart at slå rekorder - især når man snupper den fra ManU

https://billedeupload.dk/?v=pKBt.jpg
Logged

Love the Blues

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010