home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83471 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #180: 01 Nov 2014, 03:03 »

Så er der spillet 9 kampe i 1. division, og jeg er mere end tilfreds. Pt. er det blevet til 6 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag, hvilket placerer os på 2. pladsen. Vi fik noget modgang da vi efter 4 sejre i træk, fik 3 kampe uden sejr, men heldigvis er vi kommet tilbage på vindersporet igen.

Transfers, tabel og kampe kan ses på de links, jeg har postet for neden. I må endelig spørge ind, hvis i har spørgsmål til evt. spillerindkøb, eller hvis i vil se nogle specifikke screenshots.

Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #181: 01 Nov 2014, 03:05 »

Godt klaret!

Spændende med købet af Jan Frederiksen, overvejede ham i 2. sæson Opstemt
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #182: 01 Nov 2014, 03:09 »

Mange tak. Smiley

Eftersom Farver var den eneste ordentlige venstreback på holdet, var jeg nødsaget til at hente en back-up. På grund af præstationer er Farver faktisk kommet på bænken, da Frederiksen har gjort det bedre.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #183: 01 Nov 2014, 03:09 »

Farver er rigtig ustabil hos mig, og han bliver ofte skadet. Derudover har han altså bare ikke niveauet i Superligaen :/
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #184: 01 Nov 2014, 03:10 »

FAST INVENTAR I SUPERLIGAEN | 2017/2018
25. MAJ 2018

Så er vores anden sæson i Superligaen under ledelse af mig i hus, og det blev til en imponerende 6. plads, efter et fantastisk forår. Vores klart bedste spiller har endnu engang været vores angriber Kjartan Henry Finnbogason, som har scoret 13 mål i 28 ligakampe, hvilket også gav ham en kandidatmulighed til Årets Superligaspiller, trods han ikke vandt.
Derudover har Younes Namli været en utrolig solid offensivspiller for os - en fantastisk klubmand.

Det er blevet til sejren over hold som AaB, OB og Brøndby, og netop Brøndby overhalede vi i sidste spillerunde, da vi spillede 1-1 mod FC Midtjylland. Et utroligt vigtigt point, eftersom det giver os en ekstra hjemmebanekamp i næste sæson.

I Pokalturneringen skuffede vi lidt, eftersom vi ikke kunne håndtere AGF, som vi ellers endte over i ligaen.

Eftersom vi nu har etableret os nogenlunde stabilt i Superligaen, så vil jeg i næste sæson foreslå bestyrelsen at visionen "Hjerte & Hjerne" skal genoprettes med det formål at have den yngste trup i Superligaen og stadig kunne forblive stabilt i rækken.

Ungdomssystemet er også i gang med endnu en opgradering, som vil tage en stor del af vores penge, og derfor bliver det ikke til store forstærkninger på holdet, som det dog heller ikke føles nødvendigt med, eftersom vi snart har nogle rimelige talenter der kan tage over for de mere rutinerede spillere.





Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #185: 01 Nov 2014, 03:14 »

Derudover har han altså bare ikke niveauet i Superligaen :/
Det er der nu ikke så mange AB-spillere der har. Opstemt

Godt gået, en 6. plads er en super flot placering! Thumbs Up
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #186: 01 Nov 2014, 03:16 »

Bare vent til du ser Andreas Baes om nogle år Opstemt

Derudover synes jeg også Namli har været kanon god indtil i år, hvor han desværre nok bliver sat af. Men ja, jeg tror han har potentiale til udlandet, som også Simon Bræmer tror IRL.

Tak Opstemt Som du kan se, rimelig heldigt med et point i den sidste kamp mens Brøndby tabte xD
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #187: 01 Nov 2014, 03:35 »

Problemet er bare, at Baes kun er reserve, da Kasper Hansen står foran ham i køen. Namli gør det dog godt for mig ind til videre.

Jeg må altså også sige, Linus Olsen startede sæsonen med et brag. Han scorede 6 mål i de første 5 kampe! Smiley

Fuck om sidste runde var heldig, det ændrer ikke på, at det har været en flot sæson! Thumbs Up
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #188: 01 Nov 2014, 03:37 »

Bare du holder på ham, for han er en vigtig starter hos mig Wink

Nice! Opstemt

True, jeg er også stolt over jeg kan præstere så flot med den ME Opstemt
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #189: 01 Nov 2014, 03:39 »

Btw, jeg har kig på en 17-årig fra Island, men jeg er vidst ikke den eneste...

Logged

JaWocKa

Dida
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #190: 01 Nov 2014, 11:30 »

Så fik jeg endelig taget mig sammen og købt Football manager 15, og tror det første hold jeg vil kaste mig over bliver AB Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #191: 01 Nov 2014, 12:05 »

Lækkert valg! Opstemt
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #192: 01 Nov 2014, 13:07 »

Fedt Præludium! Så er vi 3 herinde, som spiller med AB. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #193: 01 Nov 2014, 13:09 »

Det er alligevel blevet en ret aktiv tråd Opstemt

Jeg kommer med en opsummering af sommertransfers og de første 8 kampe her om 1-2 times tid Smiley
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #194: 01 Nov 2014, 13:55 »

EN SPÆNDENDE SÆSON SAT I GANG | 2018/2019
3. SEPTEMBER 2018

Efter et svært kampprogram har vi fået en lettere ringe opstart, hvor det efter 7 kampe er blevet til 8 point, som giver os en 9. plads.

Vi må kæmpe for at blive oppe i denne sæson, også fordi at vi ikke har de "walk-overs" såsom Fredericia i år, da Superligaen ser rigtig stærk ud. Derudover har jeg handlet dumt og uansvarligt... Økonomien ser slet ikke god ud lige nu, og jeg har også prøvet at finde en klub til Younes Namli, men desværre uden held.

I Pokalturneringen har vi trukket AC Horsens, som vi skal møde i anden runde, og det bliver en svær kamp, som jeg virkelig håber vi kan vinde.





TRANSFERFRONTEN
IND:
Aron Svavarsson (Husk dette navn!), 3,25 mio. dk. - Det her køb er en fuldstændig satset køb. Han har virkelig potentiale den her knægt, som kommer til at være førsteholdsspiller her i AB i en alder af 17 år, men det er også hele vores transferbudget der er røget på denne unge gut. Han har dog været utroligt eftertragtet i klubber som Tottenham, Napoli, Lazio, Everton, Newcastle og Real Sociedad, så jeg var glad da vores trofaste angriber ville lægge et godt ord ind for at han skulle komme her til AB.
Mads Aaquist, fri transfer - Efter at han har været på leje for klubben, har vi nu valgt at signe ham, eftersom vi mangler en højreback. Han er lidt under niveau, men han skal nok komme derop.
Lucas Simonsen, leje - Endnu en sæson hvor vi har lejet Lucas Simonsen, inden Razak Odeyemi tager over, som han sandsynligvis vil i denne sæson på et tidspunkt når han er klar.



UD:
Marin Skender, pensioneret - Den kroatiske målmand Marin Skender har pr. 26. juni 2018 trukket sig tilbage fra fodbolden efter en lang karriere med i sær succes i Danmark, hvor han huskes fra sin tid i SønderjyskE.
Nabil Aslam, pensioneret - Nabil Aslam ankom samme tid som jeg til AB, og han har været en fantastisk forsvarsspiller. Det er nu på tide at han bliver talentspejder!
Leo Sakharoff, førtidspensioneret - Af grunde som jeg ikke ved har Leo Sakharoff valgt at trække sig tilbage i en alder af blot 21 år. Det er en skam, eftersom han havde et utroligt potentiale som blot ventede på at blive høstet.
Louis Lundsteen, fri transfer - Han blev spået en stor karriere, men han har simpelthen ikke arbejdet hårdt nok, en skam.
Emil Farver, fri transfer - Emil Farver har været en trofast klubmand og har haft et utroligt talent som ung, men han har desværre ikke niveauet til Superligaen, så hans kontrakt blev ikke forlænget denne sommer.
Max Mölder, fri transfer -    Endnu en spiller som er blevet for gammel til dette niveau, og vi er ham taknemmelig for hans præsteren på banen for AB.
Nicklas Lønstrup, fri transfer - Lønstrup har desværre ikke talentet til at blive i klubben, så han skfiter til FC Roskilde på en fri transfer.
Lasse Johansen , leje - Lasse har endnu ikke fundet sit rette potentiale, så han er blevet udlejet til FC Helsingør for at prøve at udvikle sig som fodboldspiller.
Martin Jørgensen , leje - Den 18-årige fløjspiller er blevet udlejet til Næstved, eftersom han alligevel ikke er tiltænkt en plads på førsteholdet.
Nicolai Juul , leje - Med et kæmpe potentiale får Nicolai Juul noget fast spilletid i Brønshøj i denne sæson.
Jørgen Mønster , leje - Knægten med det fede navn har også et stort potentiale, og det skal udløse sig for FC Helsingør i denne sæson.
Heino Mortensen , leje - Endnu et talent som får chancena for spilletid andetsteds. Han ryger til HIK sæsonen ud.
Jakob Steffensen , leje - Ej heller får Steffensen spilletid for førsteholdet i denne sæson, og derfor skifter han nu til FC Vestsjælland på en lejekontrakt gældende sæsonen ud.
Lukas Lerager, 200K - Et bud på Lukas Lerager, den fantastiske klubmand, blev desværre accepteret på sidste transferdag, idet økonomien er stram og han kun er 3. valg.
Logged

JaWocKa

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010