home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83462 gange)
r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #165: 31 Okt 2014, 15:26 »

 FC Fredericia i superligaen, haha  Tunge
Logged

Supra Societatem Nemo

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #166: 31 Okt 2014, 15:54 »

En lækker 7-1 sejr som dog bærer præg af en slem skade til Mads Aaquist som er ude i 4 måneder....
Ellers hattrick til unge Matthias Cramer på 16 år som jeg forventer mig meget af.



Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #167: 31 Okt 2014, 16:39 »

Så er der nyt om ungdomssystemet! Desværre når det ikke at blive opgraderet til næste ankomst af ungdomsspillere Skuffet

Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #168: 31 Okt 2014, 17:03 »

Er det ikke virkelig dyrt for klubben, eller har du fået en masse penge i kassen? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #169: 31 Okt 2014, 17:11 »

Jeg fik 13 mio for at ligge på en 5. plads i ligaen, så pt. har klubben 20 mio Opstemt Altså før de 15 mio er trukket Smiley
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #170: 31 Okt 2014, 17:13 »

Okay. Det er alligevel en stor slat at bruge af budgettet, men det kommer helt sikkert til være en god investering i længden! Thumbs Up
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #171: 31 Okt 2014, 17:18 »

Det er det jeg går efter, så jeg synes bare det skal overståes Peace
Logged

JaWocKa

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #172: 31 Okt 2014, 18:00 »

fedt at se du har købt min barndoms kammerat. kan du evt. uploade ss (Mikkel agger)
Logged

H A L A   M A D R I D!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #173: 31 Okt 2014, 18:03 »

Ja da Smiley

Det vra ham der sikrede mig sejren mod Thisted FC i 3. runde i Pokalen med 2 mål Opstemt

Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #174: 31 Okt 2014, 22:05 »

BEDSTE EFTERÅR TIL DATO + TRANSFERVINDUET | 2017/2018
2. FEBRUAR 2018

Efter en ekstremt god opstart på Superligaen, holdt vi lige en lille pause på 3 kampe med nederlag, hvorefter vi tog fat igen. Det er faktisk blevet til sejr over hold som OB, AGF og AaB. Endda 2 over AaB! Vi indtager pr. vinterpausen en flot 5. plads, som vi ynder at holde fast i!
Bestyrelsen har valgt at give mig muligheden for at genoverveje vores forventninger til sæsonen, og jeg har valgt at tro på, at vi kan ende i midten af ligaen!

I Pokalturneringen blev det i anden runde en 7-1 sejr over Vojens med nogle af de yngre spillere såsom Zander Helenius og Matthias Cramer, hvor sidstenævnte scorede et smukt hattrick med 2 langskudsmål!

I tredje runde besejrede vi Thisted FC med 3-1, hvor Mikkel Agger fik chancen, efter at Finnbogasson har leveret i Superligaen lige siden sin ankomst, og han endte også med at score 2 kasser.

I fjerde runde blev det så til et møde med AGF, som vi jo havde vundet 2-1 over i Superligaen, men desværre blev det til et skuffende 2-4 nederlag hvor vi bare ikke var gode nok. Desværre røg vi altså ud før mit personlige mål som var kvartfinalen.




TRANSFERFRONTEN
IND:
Ingen spillere er hentet ind i vinterpausen. Dette fordi jeg vil prøve at opretholde økonomien på et stabilt niveau, eftersom 15 millioner er afsat til opradering af ungdomssystemet senere på sæsonen.


UD:
Nicklas Lønstrup, leje - Eftersom han ingen plads har på førsteholdet, har jeg valgt at leje unge Lønstrup ud til FC Helsingør.
Jakob Steffensen, leje - FC Roskilde har fået æren af at have Steffensen på holdet resten af sæsonen, idet han heller ikke har niveauet til førsteholdstruppen endnu.
Morten Hegaard, fri transfer - Morten Hegaard har desværre fået sin kontrakt revet over eftersoms hans potentiale er styrtdykket, og han har ikke været målrettet nok.
Slutteligt har jeg aktivt forsøgt at sælge Festersen og Skender, dog uden held. De er simpelthen ikke gode nok længere, men de vil være at finde i klubben i
ndtil deres kontrakter udløber eller indtil et bud vil falde ind. Skender's kontrakt udløber 31. juni 2018, mens Festersen's kontrakt udløber 31. juni 2019.

Vores første 3 kampe i foråret ser forresten sådan her ud:



EDIT: Og resultatet af disse:


« Seneste Redigering: 31 Okt 2014, 23:11 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #175: 01 Nov 2014, 00:46 »

Fedt med endnu en opdatering. Efter jeg de mange selvmål og kæmpe fejl gjorde mig godt og grundigt vred, gik jeg som sagt igang allerede dagen efter. Havde dog slettet det andet spil, så det var forfra igen. Er du/i interesseret i en opdatering omkring transfers og de første par kampe igen, eller skal jeg vente til jeg er lidt længere? :-)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #176: 01 Nov 2014, 00:50 »

Du giver bare alle de updates du lyster! Opstemt

Jeg kan fortælle at jeg er ved 1. april og har for knap en måned siden fået mine nye ungdomsspillere ind. Der var 2 der måske bliver noget værd, men ellers ikke meget. Og har ikke haft held ved at finde nogle spillere andetsteds :/ Dog vil jeg helt sikkert holde øje med Marokko her indenfor dennærmeste fremtid, eftersom de ser ud til at have nogle billige spillere i forhold til potentialet!

Jeg prøvede at lave en forespørgsel på ham som jeg missede på fri transfer, og jeg fik et svar der lød på 75 mio....
Logged

JaWocKa

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #177: 01 Nov 2014, 00:52 »

Stort set alle de afrikanske lande har unge spillere med Superliga niveau.
Ellers så kig i Norge og Sverige, muligvis også på Færøerne.
Logged

Supra Societatem Nemo

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #178: 01 Nov 2014, 00:52 »

Okay, så kommer der en opdatering, efter jeg har spillet et par kampe mere. Smiley

75 mio, hahaha.. Så meget er han dog ikke værd - ikke endnu i hvert fald. Tunge
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #179: 01 Nov 2014, 00:53 »

God idé med Færøerne!

Sydafrika har jeg allerede en scout som snart vender tilbage fra Opstemt

Nej, men jeg vil vædde med jeg kunne sælge ham for en ordentlig sjat om nogle år Skuffet
Logged

JaWocKa

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010