home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83558 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #135: 30 Okt 2014, 17:17 »

Hvordan går det? Er du kommet over stregen endnu? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #136: 30 Okt 2014, 17:28 »

Jeg kæmper endnu Smiley



Hvad med dig, kom du i gang? Peace
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #137: 30 Okt 2014, 17:40 »

Der er ikke langt derop efterhånden! Smiley

Jeg kan lige lave en lille opdatering her efter 3 kampe. Det skal lige siges jeg startede om i dag, da jeg alligevel ikke rigtig var kommet igang igår. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #138: 30 Okt 2014, 17:43 »

Nej, men jeg har også lige fået et stort 4-0 nederlag til AaB som ikke hjælper på drengenes moral Skuffet

Godt Opstemt
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #139: 30 Okt 2014, 17:54 »

Så er de 3 første kampe spillet, og jeg er mere end tilfreds. Den første kamp var imod Horsens på hjemmebane, og naturligvis var point i den kamp meget usandsynlige. Vi kom foran 1-0 på et indlæg af Bræmer, som en Vejle spiller uheldigt sendte i eget net. Herefter laver Storch et drop. Retov skyder lige på ham, og selvom han uden at bevæge sig kan få hænderne på, parerer han den ind i eget net. Heldigvis var Kristian Uth vores redningsmand, og han scorede et flot mål i slutminutterne.

Kampen efter var Vendsyssel på udebane. Det var en meget lige kamp, og på trods af vi tabe 0-2, havde vi både et stolpeskud, og et hovedstød som lige akkurat blev reddet på stregen.

Kampen efter var imod Vejle på hjemmebane. Dette forudså jeg som en rigtig svær kamp, især efter at have tabt 0-2 til Vendsyssel. Men vores kontraspil fungerede rigtig godt, og vi vandt kampen hele 4-1. Så status er 2 sejre og 1 enkelt nederlag. Jeg er meget tilfreds, da klubbens målsætning er at overleve, og fordi vi allerede har slået 2 fuldtidsprofessione lle klubber.

På transferfronten er der også sket en del.

Indkøb:
Ayo Simon Okosun - Fri
Andreas Winding - Fri
Kasper Hansen - Fri
Sebastian Pedersen - Brøndby - Fri
Lucas Lerager - Viborg - Leje

Salg:
Ingen

Først og fremmest er det værd at lægge mærke til at 3 ud af 5 nyindkøb er tidligere AB-spillere. Forsvaret var utrolig tyndt, og derfor kom Winding ind som rotationsspiller. Derudover hentede jeg Sebastian Pedersen fra Brøndby's ungdomshold. Han blev den yngste spiller til at spille for AB i en alder af blot 16, og allerede i hans 3. kampe blev han også den yngste målscorer, ved at score imod Vejle.

Okosun blev hentet, da jeg ser ham have et stort potentiale, og jeg manglede hans type som boldvindende midt. Lerager blev hentet på leje, da han allerede kender klubben, og fordi Viborg betaler hans løn. Kasper Hansen blev også hentet, og han er naturligvis en nøglespiller. Han har allerede fået nr. 10 på ryggen, og anførerbindet om armen.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #140: 30 Okt 2014, 17:58 »

Spændende! Og mega fed signing af Okosun - en legende!

Også mega fedt at du har fået Lerager på en lejeaftale Opstemt
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #141: 30 Okt 2014, 18:19 »



Og med en sejr over Hobro er vi endelig over stregen! Så gælder det bare om at holde placeringen!!!
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #142: 30 Okt 2014, 18:24 »

Godt gået! Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #143: 30 Okt 2014, 20:35 »

VI BLIVER I SUPERLIGAEN!!!! Det blev sikret i ligaens 32. spillerunde med en flot 5-2 sejr over Esbjerg!
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #144: 30 Okt 2014, 20:54 »

Nice. Jeg glæder mig til at prøve AB igen d. 7. Tunge
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #145: 30 Okt 2014, 20:56 »

VI BLIVER I SUPERLIGAEN!!!! Det blev sikret i ligaens 32. spillerunde med en flot 5-2 sejr over Esbjerg!

stærkt gået at du blev oppe!  Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #146: 30 Okt 2014, 21:29 »


SUP SUP SUPERLIGA - IGEN! 2016/2017
5. JUNI 2017

Efter 3 sæsoner som manager for AB må jeg bare konstatere, at det er i foråret at vi er bedst. Det var en ikke imponerende 11. plads vi gik til vinterpause med, og den blev forbedret i løbet af Superligaen - andet var også svært, da Hobro aldrig rigtigt vendte tilbage fra deres 12. plads.

Det blev til en flot 8. plads i Superligaen, som kom af en sejr over Esbjerg i 32. spillerunde hvor vi gik fra en 10. plads op helt op til en 6. plads i ligaen, som siger noget om hvor tæt der var nederst i ligaen. Det kunne endda have været blevet en 6. plads hvis vi havde formået at holde uafgjort mod FCK i sidste kamp, men eftersom de scorede på straffe i 87. minut til 1-0 måtte vi desværre tage til takke med 8. pladsen, som vi dog også er tilfredse med.

I Pokalturneringen nåede vi jo til en kvartfinale mod Randers FC, og desværre også endestationen for os. N. Aslim scorede et typisk FM15'sk selvmål i 6. minut, og herefter udlignede A. Baes så til 1-1 som blev resultatet i ordinær spilletid. Det endte så i straffe hvor vi selvfølgelig tabte 7-8 - virkelig bittert når man føler at man har det meste i kampen, men vi nåede trodsalt længere end vi forventede.



Nu er det tid til en sommerpause. Eller, pause og pause, for vi skal sikre at vi ikke er med i nedrykningskampen lige så stramt som i år i hvert fald. Økonomien er nu også rigtig sund, og så snart jeg for muligheden vil jeg gå til bestyrelsen med et ønske om at forbedre vores ungdomssystem endnu engang.

Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #147: 30 Okt 2014, 22:16 »

Efter 1 sæson i Superligaen er vi blevet fuldtidsprofessione lle Smiley

Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #148: 30 Okt 2014, 22:27 »

Fedt! Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #149: 30 Okt 2014, 22:53 »

Meget!

Så er der brugt tid på at finde noget ordentligt personale - nu skal vi bare ud og finde spillerne!
Logged

JaWocKa

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010