home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 160400 gange)
jcbrauner
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #465: 20 Apr 2015, 21:46 »

2024

Hvordan ser holdet ud Andreas?
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #466: 20 Apr 2015, 22:06 »

Holst og Hauser er de eneste i kender.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #467: 21 Apr 2015, 17:32 »

Er endnu engang startet med Brøndby. Er pt i Februar første sæson, og kommer bare med en lille update.

Satser alt på at vinde suppen og gøre en god figur i EL og til at hjælpe mig med det har jeg handlet massivt ind og selvfølgelig skilt mig af med lidt spillere

UD :
Dario Dumic - 8,25 mill og 35% af næste salg
Michael Falkesgaard - 830k
Martin Ørnskov - 3 mill
Martin Albrechtsen - 150k
Frederik Holst 25 mill og 45% af næste salg
Lebogang Phiri - 12 mill og 45% af næste salg (elsker den dreng, desværre er hans stats i FM bare rigtig ringe :/
Johan Elmander - 335k (scorede ikke et eneste mål)
Andreas Hansen 150k 45% af næste salg

IND :
Marco Ramkilde - fri
Alexander Tved Hansen - fri
Petteri Forsell - 1,05 mill
Nicklas Røjkjær - 590k
Justin Shaibu - 640k
Bjørn Paulsen - 2,75 mill
Alexander Juel Andersen - 3 mill
John Hou Sæter - 107k
Rasmus Falk - 8,75 mill
James Holland - 5,25 mill
Etzaz Hussain - 5 mill
Humam Tariq - 2,1 mill

Flere af spillerne er self til fremtiden også må vi se hvordan de udvikler sig, kunne være godt hvis de kunne give noget seriøst mønt på sigt.

På sigt håber jeg på at holdet bliver mere skandinavisk, dette kræver dog at jeg kan få fat i de bedste spillere fra norden.
På nuværende tidspunkt kan jeg afsløre at jeg ligger nr 1 i ligaen med 10 point ned til Randers på anden pladsen, og er stadig med i EL hvor Lokomotiv Moscow venter

Vender tilbage efter sæson Smiley
« Seneste Redigering: 21 Apr 2015, 17:37 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Jolar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #468: 21 Apr 2015, 22:03 »

Lyder spændende - kan du få falken til at virke i den gule trøje?  Thumbs Up
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #469: 22 Apr 2015, 11:48 »

Mit Brøndby hold med 2x CHL trofæer Opstemt

Har i denne sæson spillet 16 kampe, hvilket er blevet til 16 vundet med 78 mål scoret og 4 mål lukket ind.

http://share.pho.to/9H9xv

Er lidt ked af der ikke er flere danskere, men de halter virkelig bagud.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #470: 22 Apr 2015, 13:41 »

Godt gået. Du har nogle vilde regens, men Frederik Holst ser godt nok skuffende ud. Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #471: 23 Apr 2015, 08:39 »

Godt gået. Du har nogle vilde regens, men Frederik Holst ser godt nok skuffende ud. Smiley
Ja Holst blev aldrig til noget, men alligevel er han aldrig blevet solgt. Mest fordi han er egen avl.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #472: 23 Apr 2015, 20:48 »

Hej fmfreaks!

Jeg spiller med Brøndby og er 2.5 sæsoner henne. Jeg kan se i andre har stor succes i jeres saves, så tænkte i havde nogle gode forslag.(jeg har dog også selv vundet både mesterskabet og pokalen i begge sæsoner). Jeg kan se i har vundet CHL op til flere gange, så mit spørgsmål går på, hvordan i kan holde på profiler osv. uden at hold som Man City, Chelsea, Barcelona m.m. presser jer til at sælge dem samt, hvordan i forbedrer jeres hold fra sæson til sæson. Her tænker jeg bl.a., at jeg selv henter spillere på fri transfer og talenter, som bliver solgt videre, da jeg ikke kan holde på dem. Smiley

Håber i kan hjælpe!
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #473: 24 Apr 2015, 11:09 »

Jeg holder ikke så meget på mine spillere, jeg lover dem generelt at jeg vil sige ja hvis de store klubber kommer med et bud der matcher hvad jeg synes de er værd, og det holder jeg. Der er ingen spillere som er større end klubben, og sådan vil det altid være. Det er klart det er nemmere nu da jeg to år i træk har vundet CHL. Samtidig sørger jeg altid for at få procenter af næste salg, hvis det er en spiller under 25 som jeg mener der kan blive solgt dyrt.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #474: 24 Apr 2015, 14:16 »

Jeg holder ikke så meget på mine spillere, jeg lover dem generelt at jeg vil sige ja hvis de store klubber kommer med et bud der matcher hvad jeg synes de er værd, og det holder jeg. Der er ingen spillere som er større end klubben, og sådan vil det altid være. Det er klart det er nemmere nu da jeg to år i træk har vundet CHL. Samtidig sørger jeg altid for at få procenter af næste salg, hvis det er en spiller under 25 som jeg mener der kan blive solgt dyrt.


Hvad er din opskrift på at vinde CHL to gange i træk, hvis du ikke holder på dine talenter? Huh
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #475: 24 Apr 2015, 14:33 »


Hvad er din opskrift på at vinde CHL to gange i træk, hvis du ikke holder på dine talenter? Huh
Jeg holder selvfølgelig også på mine spillere, mener bare at de spillere der bliver utilfredse får lov til at skifte. Så handler det bare om at finde en erstatning som kan tage over.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #476: 24 Apr 2015, 21:26 »



Så surt med det ene nederlag....
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #477: 03 Maj 2015, 14:51 »

Så er jeg efterhånden kommet til 2020 i mit Brøndby-save. Jeg har netop vundet CHL for første gang, hvilket jeg mener er et par år for sent. Ligaen og pokalen er vundet alle årene og holdet er nogenlunde.

Min vej til CHL-finalen var bl.a. med sejre over Arsenal, Man Utd og Paris i finalen. Thumbs Up


Spørg endelig for flere screenshots eller lign. Wink

* Skærmbillede 2015-04-30 kl. 18.06.09.png (358,63 KB - hentet 202 gange.)
* Skærmbillede 2015-05-03 kl. 14.51.49.png (496 KB - hentet 223 gange.)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #478: 03 Maj 2015, 14:59 »

Tillykke DANzin, flot gået, men alligevel også imponerende at du har så international en trup, skaber det slet ikke problemer med eksempelvis ikke EU spillere til kampe? Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #479: 03 Maj 2015, 15:04 »

Tillykke DANzin, flot gået, men alligevel også imponerende at du har så international en trup, skaber det slet ikke problemer med eksempelvis ikke EU spillere til kampe? Smiley


Tusind taak! Jeg har slet ikke oplevet problemer med EU spillere overhovedet. Opstemt

De fleste af mine spillere afviser store klubber som Barcelona og Real Madrid, for at blive og de er godt tilfredse. Jeg forsøger ligeledes at holde på stamspillere og så hente spillere på fri transfer, som jeg sælger videre dyrt med en klausul på 50% af næste salg. Dette har jeg eksempelvis gjort med Luka Jovic, Martin Ødegaard, Luka Zahovic og mange andre. Luka Jovic blev solgt videre for 650 mio, så jeg har samlet fået omkring 410 mio for ham Thumbs Up

« Seneste Redigering: 04 Maj 2015, 08:46 af DANzin22 » Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010