home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 160497 gange)
Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #435: 02 Jan 2015, 19:22 »

Så kom Cl i hus  Opstemt 3-2 mod juve i finalen. 2021

Edit : Super cup sejer over Roma 2-1 . Elsker at score i 90+5  Grin
« Seneste Redigering: 03 Jan 2015, 14:55 af Fidjof » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #436: 04 Jan 2015, 17:09 »

Nogen som er nået lidt frem i tiden (+5 år), der kan give mig et SS af Viktor Ankor, Phiri, Kabongo, Nikolai Laursen, Holst, Rezan Corlu og Daniel Stückler Smiley?

Brugere mere eller mindre dem alle sammen ret fast i mit eget save, hvor jeg har spillet halvanden år ca. og især Anker, Phiri og Corlu har udviklet sig voldsomt, så det kunne være sjovt at se hvordan de ser ud længere fremme Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #437: 04 Jan 2015, 17:24 »

Nogen som er nået lidt frem i tiden (+5 år), der kan give mig et SS af Viktor Ankor, Phiri, Kabongo, Nikolai Laursen, Holst, Rezan Corlu og Daniel Stückler Smiley?

Brugere mere eller mindre dem alle sammen ret fast i mit eget save, hvor jeg har spillet halvanden år ca. og især Anker, Phiri og Corlu har udviklet sig voldsomt, så det kunne være sjovt at se hvordan de ser ud længere fremme Smiley

Viktor Anker fik A landholdsdebut for mig i en alder af 19år! Peace Laursen den det sammen og har solgt de fleste andre Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #438: 04 Jan 2015, 18:30 »

Viktor Anker fik A landholdsdebut for mig i en alder af 19år! Peace Laursen den det sammen og har solgt de fleste andre Smiley

Det var alligevel en hurtig debut  Shockeret

Kunne jeg lokke nogle SS af dem ud af dig Smiley?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #439: 04 Jan 2015, 18:50 »

« Seneste Redigering: 04 Jan 2015, 18:55 af HulkOmaniA » Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #440: 04 Jan 2015, 19:45 »

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #441: 04 Jan 2015, 19:55 »

Tusind tak for hjælpen  Thumbs Up

Det var da så lidt, er glad for jeg kunne hjælpe Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #442: 06 Jan 2015, 20:27 »

8x Liga
8x Pokal
2x CL
1x Super Cup
1x Wm for klubhold.

2022!. Stadig langt fra udsolgt til mine kampe  Shockeret Hvad sker der?

Logged

mcbn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #443: 21 Jan 2015, 15:11 »

Jeg har netop vundet mit 4. mesterskab i træk med Brøndby 3 runder før tid og er egentlig meget tilfreds med mit hold udover at jeg ikke klare det så godt i europa. Har netop fået mit bedste resultat ved at blive slået i første knockout runde af Arsenal med samlet 7-5.

Der har været handlet fint ind gennem årene, mest med fri transfer og så er der blevet solgt lidt ud af folk der enten ikke var gode nok eller blev alt for utilfredse og ville væk.

Resultater so far:
14/15: superliga+pokal(FCK) og europa league 1. knockout runde(Real Madrid)
15/16: superliga+pokal(Viborg) og champions league gruppe spil nummer 4(United, Sevilla, Donetsk)
16/17: superliga og europa league 2. knockout runde(southampton)
17/18: superliga+pokal(Randers) og champions league 1. knockout runde(Arsenal)

Vigtige handler ind:
14/15: Rønnow 2,5, Bech 9, Ake 5,5, Falk 12, McLaughlin leje, senere køb 8, Fridjonsson 3,75
15/16: Delac 5, Grøgaard 11, Stryger Larsen 9, Hildebrand fri, Jose Leon fri, Sørensen fri, Olsen fri, J. Pereira fri, A. Pereira fri, Patric fri, Rabiot fri, Araujo fri, Pukki 10
16/17: Benzia fri, Tielemans fri, Christensen leje, Halilovic leje, Ünal leje, Boga leje, Robinson leje, Bay 17, Poulsen 40
17/18: Bellerin fri, Marcondes fri, Horvath fri, Piazon fri, Bernadeschi fri, Najar fri, Jørgensen 13

Store handler ud:
14/15: Hasani 7,5, Ørnskov 4, Nunez 25, Holst 20
15/16: Semb Berge 15, Thygesen 5, Fridjonsson 10, Rashani 10, Dumic 13, Phiri 10, Almebäck 10, Szymanowski 25, Rønnow 11, Ake 13, Kristensen 25(regen), Da Silva 5, Elmander 0,8, Hradecky 20, Araujo 20, Hildebrand 1, Jose Leon 10
16/17: Falk 46, McLaughlin 39, Pukki 52,5, Rabiot 23, Sørensen 25, Skrøder 22(regen), Laursen 65, Grøgaard 25, Patric 20, Nørgaard 22
17/18: Delac 24, Stryger Larsen 20, A. Pereira 40, Olsen 17
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #444: 24 Jan 2015, 17:16 »

Syntes det er længe siden jeg har kastet mig over BIF, så måske det er ved at være på tide med en tilbagevenden fra min side Smiley forestiller mig et lidt mere dansk orienteret save end sidste gang, men nu må vi se hvad pengene og lysten kan drive det til!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #445: 25 Jan 2015, 15:42 »

Som jeg truede med, så ville jeg i gang med et nyt save med Brøndby IF!

Jeg vælger lige at starte ud med at nævne min vej til Europa League gruppespillet, den gik gennem Ukraine og Tjekkiet, derudover var jeg forbi Italien, Holland og Tyskland i selve gruppespillet. Kampe og resultater
I 1. knockout runde venter fiorentina, sejr der vil byde på enten Malmö FF eller Villareal i 2. Knockout runde.

I pokalen mødte jeg Næstved, med nogle unge drenge rev vi en 1-0 sejr hjem, derefter stod den på en hjemmekamp mod Esbjerg fB, som blev slået 2-0, på mål af Elmander og Hjulsager, Kvartfinalen skal spilles i Marts, og her møder vi FCK.

Ligaen førers med 5 points forspring ned til nr. 2, men i det hele taget virker det til at være en utroligt tæt liga, hvor 2-3 gode kampe kan vende op og ned på det meste. Tabellen

Vanen tro blev en stribe unge spillere sendt hjem med indholdet af deres lockerrooms, fordi jeg ikke magter talentløse røvhuller! ticked off Ud er der også røget nogle stykker, i form af handler. Helt præcist for 46 millioner, i form af følgende salg.
Den anden vej er selvfølgelig også blevet brugt, for der var lidt huller i truppen som skulle udfyldes. Mine indkøb. Derudover er en handel med Strømsgodset til i alt 12 millioner sat i stand, der bringer Martin Ødegaard til Brøndby, 5. Januar 2015.

Dette bringer os frem til Vinter vinduet, som jeg vil bruge på lidt oprydning, og et forsøg på at gøre truppen lidt mere skandinavisk, mest af alt er tanken fra start at Alex skal ud, for at Ødegaard overtager pladsen som venstrekant.

Alex blev udbudt for 45 millioner, det gav lidt interesse, og derefter prøvede jeg med 35 millioner, hvor der kom bud mellem 20 og 32 millioner, som det grådige bæst jeg er, blev alt andet end 32 millioner afvist, og Alex endte med at smutte til Tyskland, nærmere betegnet Hertha.

Udover salget af Alex, blev det til et kedeligt vindue, hvor kun en handel ind, blev arrangeret, fra sommeren 2015, naturlig handel i FM regi.

Martin Ødegaard ankom jo selvfølgelig, og der var et par reserver som brokkede sig og ville væk, men intet konkret blev dog fundet. Jacob Dehn blev lejet ud til FC Vestsjælland resten af sæsonen, Christian Nørgaard til Randers FC selvom det tydeligvis ikke var efter knægtens ønske at det skulle blive sådan, han var gal, men jeg håber nu alligevel på han lærer lidt af opholdet i Randers, da jeg gerne så ham blive i klubben på sigt, men ellers er jeg ikke bleg for at sælge ham. Rezan Corlu var opsat på at vise mig, og resten af verden hvor god en spiller han er, og det får han muligheden for i FC Vestsjælland.


De største glæder i savet må dog klart være at Johan Elmander i 17 startere, har scoret 12 basser for mig, samt at Holst virkelig gør fremskridt til træningen, hvor han bliver kørt ind til benet i defensive stats, pt. Markering.

Største skuffelse har til gengæld været Vindheim, jeg gav et stort beløb for ham, og han er blandt mine ringeste spillere i de fleste kampe, og har til tider været sat af holdet, til fordel for at bruge altmuligmanden Thygesen som højreback. Vindheim kommer forhåbentlig efter det.

Da vinduet lukkede smed jeg et bud på 7 millioner på Jonas Knudsen, som til sommer træder til på en 4 årig kontrakt, til 2,5 mil årligt, dette giver Durmisi et halvt år til at sikre sig en god kontrakt i udlandet - for han har flere gange hintet mod at han vil væk, samt det giver Da silva chancen for at nå at slå Durmisi af, og vise at han skal være rotationsspiller med Knudsen til sommer, i stedet for at ende som evighedsreserven.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #446: 25 Jan 2015, 23:44 »

De kan stadig, de gamle Agger blev i øvrigt manden med det højeste snit i ligaen. syntes bare lige jeg ville glæde mig over at have fået Elmander til at score basser!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

LFCogBIF
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #447: 10 Feb 2015, 22:49 »

Hvornår stopper Agger karrieren hos jer? Eller hvornår mister han så meget niveau, at han ikke er værd at bruge?  Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #448: 10 Feb 2015, 22:53 »

Niveauet er først væk når han ikke gider mere. Det sagt, kan hans fysik falde så lavt at det er værd at overveje at bruge ham på en anden plads.

2019 er det tidligste jeg har haft ham til at stoppe, 2023 er det seneste - der var han dog kun indhopper til sidst.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

LFCogBIF
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #449: 12 Feb 2015, 00:40 »

Niveauet er først væk når han ikke gider mere. Det sagt, kan hans fysik falde så lavt at det er værd at overveje at bruge ham på en anden plads.

2019 er det tidligste jeg har haft ham til at stoppe, 2023 er det seneste - der var han dog kun indhopper til sidst.
Det var senere end forventet synes jeg. Tak for svaret.
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010