home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 160553 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #390: 15 Dec 2014, 20:53 »

Det bliver vildere Wink det lover jeg dig faktisk! Skal lige handle færdig, har pænt fart i svingdøren lige nu.
STREAM!!!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #391: 15 Dec 2014, 20:59 »

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #392: 15 Dec 2014, 21:24 »

Endnu et mesterskab 4/4.,stærkt! :-)
Røg ud til p$g i Cl kvartfinale samlet 4-2. Mangler lige en pokalfinale mod esbjerg den skulle gerne være sikker hjemme.

Op til den nye sæson har jeg en 2-3 helt unge talenter der bliver smidt op på førsteholdet. Bliver spændende at følge deres udvikling
Luka jovic slår lige pr alle rekorder der findes. Han er så vild!.
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #393: 16 Dec 2014, 21:37 »

Kan i få nogle gode samarbejdsklubber?, jeg havde mulighed for koln skal op og spille bundesliga i sæson 5, men deres bestyrelse ville ikke lave et samarbejde. Eller er det midthold fra den brasilianske/argentinske poslkse liga osv. Ikke optimalt at leje sine talenter udtil sådan nogle hold.
Logged

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #394: 16 Dec 2014, 21:55 »

Uden at sige for meget om mit nye BIF save, fordi 1. sæson ikke er spillet færdig endnu, vil jeg dog lige sige 2 ting.

1. Handel over 48 måneder er stadig effektivt som bare fanden!
2. Østeuropa.

Edit: Det save kommer max til at vare 3 sæsoner, jeg vil have mig et mere dansk orienteret save her over julen.
Siger ikke det bliver et "sælg alt der ikke er dansk" save, men noget i stil med ud af en 25 mands trup, max 5 udlændinge fra starten af 2. sæson, undtagelsen bliver spillere af egen avl/fra eget akademi. Det giver stadig plads til et par tjekker, uden at jeg skal have dage hvor holdet har 1 dansker på banen. Grin
Går du simpelthen bare ind i tilfældige klubber i østerupa og spejder en masse spillere? Smiley
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #395: 17 Dec 2014, 21:41 »

luka jovic 113kampe 105mål  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt køb ham boys
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #396: 17 Dec 2014, 23:09 »

Går du simpelthen bare ind i tilfældige klubber i østerupa og spejder en masse spillere? Smiley

Også det!, men mere specifik scouter jeg de fleste lande derovre både på A og U21 niveau. Derudover søger jeg efter folk med nøglestats til deres roller, eksempelvis backs søger jeg efter folk med 16+ udholdenhed, 10+ markering, tackling, dribling og indlæg. Selvfølgelig har jeg maskering slået til, så det er ikke alle der dukker op, men så skærer jeg ned, og kigger efter folk under 28 år, med 17+ udholdenhed, og som kan spille den ønskede position til dels, og har det ønskede foretrukne ben, bruger konsekvent aldrig en venstrebenet højreback eksempelvis, hvorimod jeg på kanterne foretrækker de er begge, eller modsat benet.

Fandt en dmc på et tidspunkt ved navn Havlik på denne måde, som jeg syntes var perfekt som venstreback, så det blev han skolet til.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #397: 18 Dec 2014, 14:33 »

Også det!, men mere specifik scouter jeg de fleste lande derovre både på A og U21 niveau. Derudover søger jeg efter folk med nøglestats til deres roller, eksempelvis backs søger jeg efter folk med 16+ udholdenhed, 10+ markering, tackling, dribling og indlæg. Selvfølgelig har jeg maskering slået til, så det er ikke alle der dukker op, men så skærer jeg ned, og kigger efter folk under 28 år, med 17+ udholdenhed, og som kan spille den ønskede position til dels, og har det ønskede foretrukne ben, bruger konsekvent aldrig en venstrebenet højreback eksempelvis, hvorimod jeg på kanterne foretrækker de er begge, eller modsat benet.

Fandt en dmc på et tidspunkt ved navn Havlik på denne måde, som jeg syntes var perfekt som venstreback, så det blev han skolet til.
Hvilke lande har du så egentlig med? Smiley
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #398: 19 Dec 2014, 16:36 »

er startet op med et nyt Brøndby spil

se lige hvem der topscoren i superligaen Opstemt

http://gyazo.com/20e020a73659b2e5f3605691ff074f62
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #399: 20 Dec 2014, 11:53 »

Så blev Uffe Bech skudt afsted til Rusland 48 mio. Smiley De unge stod i kø for at komme til på førsteholdet, eller var han ikke blevet solgt. En super stabil og målfarlig spiller som jeg enlig var meget glad for.
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #400: 21 Dec 2014, 01:42 »

Alle mine spillere vil hele tiden til større klubber.... Sur
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #401: 21 Dec 2014, 14:04 »

Alle mine spillere vil hele tiden til større klubber.... Sur

enig vil mine også efter der har været patch

før var det intet problem men nu :O
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #402: 21 Dec 2014, 15:13 »

Står lidt i et dilemma, jeg skal til 4 sæson nu, og har 3 spillere som tjener mange penge men som jeg ikke ved er helt det værd. De tre er Kalle, Agger og Frederik Sørensen, Frederik er der mange penge at tjene på. De andre to ikke så meget. Agger er i princippet alle hans penge værd. Men han har en klausul der går at han tjener det samme som den der får mest i klubben. Og jeg regner med at gå ud og lave en stor transfer i dette vindue. Til sidst er der kalle, som kun er back up, men han tjener heller ikke det samme som de andre. Plus han er et klub ikon....
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #403: 21 Dec 2014, 17:30 »

vil gerne anbefalde alle. der startet et nyt spil med Brøndby . at leje kane fra tottenham:D virkelig vild
betaler kun ca 50k løn ca
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #404: 21 Dec 2014, 18:52 »

Skal bruge en falsk 9'er i Brøndby i 4 sæson. Har 100 millioner, nogen bud?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010