home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AGF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: AGF  (Læst 19874 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #30: 18 Jan 2015, 22:55 »

sebbe læs hvad han skriver igen, tror ikke det er transferbudgettet, men overskuddet eller balancen Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #31: 18 Jan 2015, 23:13 »

sebbe læs hvad han skriver igen, tror ikke det er transferbudgettet, men overskuddet eller balancen Peace

Tak, det er hermed rettet.  Kys
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #32: 27 Jan 2015, 11:02 »

Er der nogen af jer der har fået udviklet Oskar Buur fornuftigt? Jeg er er midt i første sæson og er lidt i tvivl om jeg skal bruge resurser på at udvikle knægten yderligere!
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #33: 27 Jan 2015, 13:29 »

Ikke endnu.
Det kan dog være svært i forhold til de faciliter man har fra starten. Så det kræver, at du kan få investeret nogle penge i det og finde nogen dygtige trænere Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #34: 27 Jan 2015, 13:56 »

Ikke endnu.
Det kan dog være svært i forhold til de faciliter man har fra starten. Så det kræver, at du kan få investeret nogle penge i det og finde nogen dygtige trænere Smiley

Yes det har du ret i. Jeg har rigtig gode trænere på samt Cortes som tutor. Jeg prøver ligeledes at give ham kampe på førsteholdet. Dette er dog mest i pokalen eller som indhopper i 2. halvleg. Jeg har fået sat opgradering af ungdomsfaciliteter i gang, men der er ikke penge i kassen til at investere i træningsfaciliteter endnu!! 1. division af satme en underskudsforrrentn ing!!! Smiley
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #35: 28 Jan 2015, 21:45 »

Jeg brugte Andersen til højre, så havde ikke tænkt på Buur som et alternativ. Er heller ikke sikker på han bliver til noget i mit spil Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #36: 29 Jan 2015, 11:30 »

Jeg benyttede mig også af Andersen i højre side i de første kampe, men han ville MEGET gerne videre og var meget utilfreds med at jeg ville holde på manden. Så jeg solgte ham; ikke for meget, men nok til at det var okay. Jeg har primært brugt Cortes i højre side, og han er overraskende udholdende i forhold til hans fremskredne (fodbold)alder Smiley Jeg er midt i første sæson nu, og har givet Buur en del kampe. Han udvikler sig udmærket, men håber på, at Cortes har én sæson mere i sig - så er Buur (forhåbentligt) klar til at tage over Smiley Uhh jeg er en sucker for talentarbejde!! Smiley
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #37: 29 Jan 2015, 13:06 »

Jeg holdet på ham i første sæson og skippede ham så videre for 12 mio. til FCM. Har stort set solgt ud af alle mine spillere. Var ikke opmærksom på jønssons frikøbsklausul, så han røg til AAB for 5 mio.

Sorin har spillet i højreside her i anden sæson, vil gerne have haft en anden, men økonomien var ikke til det. Så benyttede mig af, at jeg kunne leje en forsvar i City og skubbede ham ud til højre.

BTW. Er overrasket over man kan leje så mange  spiller i superligaen. Er det en fejl? Jeg er gået fra FM 12 til denne version, og der har man kun haft mulighed for 4 langtidslån. Så synes det er vildt, at der ikke er noget loft. Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #38: 01 Maj 2015, 16:32 »

Jeg holdet på ham i første sæson og skippede ham så videre for 12 mio. til FCM. Har stort set solgt ud af alle mine spillere. Var ikke opmærksom på jønssons frikøbsklausul, så han røg til AAB for 5 mio.

Sorin har spillet i højreside her i anden sæson, vil gerne have haft en anden, men økonomien var ikke til det. Så benyttede mig af, at jeg kunne leje en forsvar i City og skubbede ham ud til højre.

BTW. Er overrasket over man kan leje så mange  spiller i superligaen. Er det en fejl? Jeg er gået fra FM 12 til denne version, og der har man kun haft mulighed for 4 langtidslån. Så synes det er vildt, at der ikke er noget loft. Smiley
Tror simpelthen ikke der er lånebegrænsning. Der står ikke noget om det her: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.dbu.dk%2Fturneringer_og_resultater%2Flove_og_regler%2Flandsdaekkende_turneringer%2Fturneringspropositioner%2Fpropositioner%2520for%2520danmarksturneringen.aspx&h=9AQENMhBs
Logged

brianlucas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #39: 19 Maj 2015, 16:36 »

gode spiler til angreb
Logged

Fynboen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #40: 23 Jun 2015, 12:58 »

Vil da lige komme med en status fra mit save Smiley

Herunder er mine transfer:


Jeg valgte at hente Patrick Mortensen da Mate Vatsadze forlangte at få lov til at skifte, men der var så ingen der ville købe ham, så det endte med at han måtte blive.
Det har givet mig lidt i luksusproblem i front, men jeg veksler lidt imellem Patrick Mortensen og Mate Vatsadze som spidsangriber, men Mate har godt nok været vild i mit spil:


Herunder er min "foretrukne" opstilling:



Som i nok kan se så har jeg benyttet mig af fordelen ved at leje af Man City Thumbs Up

Jeg ved ikke hvorfor billederne ikke bliver vist i indlægget, men hvis du klikker på billedet så kommer de frem  Smiley
Logged

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #41: 23 Jun 2015, 13:40 »

Vil da lige komme med en status fra mit save Smiley

Herunder er mine transfer:


Jeg valgte at hente Patrick Mortensen da Mate Vatsadze forlangte at få lov til at skifte, men der var så ingen der ville købe ham, så det endte med at han måtte blive.
Det har givet mig lidt i luksusproblem i front, men jeg veksler lidt imellem Patrick Mortensen og Mate Vatsadze som spidsangriber, men Mate har godt nok været vild i mit spil:


Herunder er min "foretrukne" opstilling:



Som i nok kan se så har jeg benyttet mig af fordelen ved at leje af Man City Thumbs Up

Jeg ved ikke hvorfor billederne ikke bliver vist i indlægget, men hvis du klikker på billedet så kommer de frem  Smiley
Spændende rigtig god ide, at leje spillere fra City  Thumbs Up Vil foreslå dig at have Patrick Mortensen på support som target man - så spiller han bedre, hvis du samtidig bruger ham fra City som skarpretter/poacher eller som advanced forward attack
Logged

Fynboen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #42: 24 Jun 2015, 12:00 »

Spændende rigtig god ide, at leje spillere fra City  Thumbs Up Vil foreslå dig at have Patrick Mortensen på support som target man - så spiller han bedre, hvis du samtidig bruger ham fra City som skarpretter/poacher eller som advanced forward attack

Tak for input, det vil jeg prøve  Thumbs Up
Det jeg er mest ked af er at den opstilling ikke rigtig giver plads til Kim Aabech, men det kan være at der er nogen der har et forslag til det  Smiley
Logged

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #43: 24 Jun 2015, 13:29 »

Tak for input, det vil jeg prøve  Thumbs Up
Det jeg er mest ked af er at den opstilling ikke rigtig giver plads til Kim Aabech, men det kan være at der er nogen der har et forslag til det  Smiley

Havde rigtig god succes med Aabech i en 4-1-2-3, hvor Aabech spillede advanced playmaker på den centrale midtbane Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010