home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 35449 gange)
JonasKlindt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #45: 25 Aug 2015, 17:19 »

Engelske spillere kan man altid få meget for Grin hehe

Dele Ali er mig stadig en gåde. Han spillede ikke rigtig fast, men Liverpool betalte gladeligt Wink

Harry Kane, blev brugt som Targetman eller komplet angriber (kan tjekke det når at jeg er hjemme), men han bombede! Det var så også med diverse klausuler, så fik 340 mil udbetalt, som senere steg til 550 mil..
Fedt nok Wink. Tilbyd du dem til klubberne eller bød de selv? Synes jeg har svært ved at få dem solgt til sådanne priser.. Og de bliver altid sure når jeg f.eks tilbyder kane væk, uden at få et bud
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #46: 25 Aug 2015, 18:48 »

De bød selv.. Og det er egentligt også det første spil hvor jeg har solgt spillere for rigtig mange penge.. Hvis man selv tilbyder får man aldrig noget for dem!

andre nævneværdige salg i spillet med Spurs:
Morata (355 mil til United, hentet for 45 mil)
Teilemans (300 til City, hentet for 42 mil)
Ruben Garcia (180 mil til Roma, hentet op fri)

Så der har været okay bud efter mine spillere Wink

Nuværende opstilling til sæsonen 22/23



Lidt mange regens
Logged

JonasKlindt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #47: 25 Aug 2015, 19:04 »

De bød selv.. Og det er egentligt også det første spil hvor jeg har solgt spillere for rigtig mange penge.. Hvis man selv tilbyder får man aldrig noget for dem!

andre nævneværdige salg i spillet med Spurs:
Morata (355 mil til United, hentet for 45 mil)
Teilemans (300 til City, hentet for 42 mil)
Ruben Garcia (180 mil til Roma, hentet op fri)

Så der har været okay bud efter mine spillere Wink

Nuværende opstilling til sæsonen 22/23



Lidt mange regens

Så er det nok derfor, har ret svært ved at få dem solgt når de har en høj værdi. Dembele er f.eks 170mio værd, men når jeg tilbyder ham til andre klubber (Man U er interesseret) byder de omkring de 100mio. Ret så irriterende.

Vildt hold du har fået bygget op! Hvordan bevare du motivationen?
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #48: 26 Aug 2015, 09:22 »

Kane spiller som skarpretter ved mig, rekorden er 35 mål i 36 PL kampe  Thumbs Up
Kan ikke rigtig finde plads til Dele Ali, så lejer ham ud hver sæson. Gjorde det samme med Dier i 2. sæson, hvor han spillede fast for Newcastle og udviklede sig godt  Rullende Øjne

Hvis jeg skulle foreslå nogle gode køb til Tottenham:

Depay
Pione Sisto
Douglas Costa
Samuel Umtiti
Bilal Ould- Chikh
Yannick Ferreira Carrasco
Kingsley Coman
Bernardo Silva
Pierre - Emile Højbjerg

Wink

Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #49: 26 Aug 2015, 09:31 »

Så er det nok derfor, har ret svært ved at få dem solgt når de har en høj værdi. Dembele er f.eks 170mio værd, men når jeg tilbyder ham til andre klubber (Man U er interesseret) byder de omkring de 100mio. Ret så irriterende.

Vildt hold du har fået bygget op! Hvordan bevare du motivationen?

Når jeg har solgt mine spillere dyrt er det fordi at klubberne har henvendt sig, har aldrig fået mange penge hvis jeg tilbyder dem :/

Men ja, jeg er rigtig godt tilfreds med holdet! Men det er at finde sig nogle nye mål hele tiden, eller afprøve ny taktik! Jeg har aldrig spillet med 3 forsvare før, så det prøvede jeg.. det krævede andre spillere osv. Samtidig sørger jeg for at have en god blanding af unge og gamle spillere, med de gamle spillere kommer der en naturlig udskiftning. Højbjerg er f.eks. et ny indkøb fordi Toni Kroos var blevet gammel og ville hjem til Tyskland.

Også har jeg stadig ikke vundet Champions League Skuffet selvom jeg har haft 2 finaler! Men har lige sat point rekord i PrL med 96 point, og med 120 mål..
Logged

JonasKlindt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #50: 26 Aug 2015, 18:43 »

Kane spiller som skarpretter ved mig, rekorden er 35 mål i 36 PL kampe  Thumbs Up
Kan ikke rigtig finde plads til Dele Ali, så lejer ham ud hver sæson. Gjorde det samme med Dier i 2. sæson, hvor han spillede fast for Newcastle og udviklede sig godt  Rullende Øjne

Hvis jeg skulle foreslå nogle gode køb til Tottenham:

Depay
Pione Sisto
Douglas Costa
Samuel Umtiti
Bilal Ould- Chikh
Yannick Ferreira Carrasco
Kingsley Coman
Bernardo Silva
Pierre - Emile Højbjerg

 Wink



Lyder vildt! Har dog allerede investeret i Depay, men føler Sisto mangler det sidste..
Men ellers tak for de gode navne... Overvejer også at leje Dier ud, men har derimod lejet Yedlin ud til Ipswich og håber på at han får nogle gode kampe Smiley
Logged

JonasKlindt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #51: 26 Aug 2015, 18:45 »

Når jeg har solgt mine spillere dyrt er det fordi at klubberne har henvendt sig, har aldrig fået mange penge hvis jeg tilbyder dem :/

Men ja, jeg er rigtig godt tilfreds med holdet! Men det er at finde sig nogle nye mål hele tiden, eller afprøve ny taktik! Jeg har aldrig spillet med 3 forsvare før, så det prøvede jeg.. det krævede andre spillere osv. Samtidig sørger jeg for at have en god blanding af unge og gamle spillere, med de gamle spillere kommer der en naturlig udskiftning. Højbjerg er f.eks. et ny indkøb fordi Toni Kroos var blevet gammel og ville hjem til Tyskland.

Også har jeg stadig ikke vundet Champions League Skuffet selvom jeg har haft 2 finaler! Men har lige sat point rekord i PrL med 96 point, og med 120 mål..

Så forstår jeg det bedre Smiley. Kunne ikke forstå at de ikke gad punge ud for dem Smiley Jeg overvejer også her efter 1 sæson hvor jeg nok vinder ligaen, at jeg går ned til 3 forsvar's system Smiley
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #52: 26 Aug 2015, 18:59 »

Vil da lige kort give en lille update omkring savet  Rullende Øjne
i sæsonen 17/18 tog jeg min 2 PL titel til Tottenham, desværre de eneste titler i løbet af sæsonerne, men håber på at vinde EL (blev. nr. 6 året forinden, hvor vi lå 1 point fra 2. pladsen).

Dortmund blev basket 13-1 i semifinalen, så nu skal jeg bare vinde over Chelsea i finalen  Peace

Depay...Depay...Dep ay, der kan skrives historier om den mand i FM!
På 4 sæsoner har han scoret 100 mål i PL, spillet med et gennemsnit omkring 7.63  Rullende Øjne

Nogen har der nogle idéer der kan peppe savet en smule op?
Har en del potentielle verdensklasse spillere i truppen, de fleste købt udefra, så savet kører meget ensporet her for tiden  Huh
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #53: 27 Aug 2015, 16:26 »

Vil da lige kort give en lille update omkring savet  Rullende Øjne
i sæsonen 17/18 tog jeg min 2 PL titel til Tottenham, desværre de eneste titler i løbet af sæsonerne, men håber på at vinde EL (blev. nr. 6 året forinden, hvor vi lå 1 point fra 2. pladsen).

Dortmund blev basket 13-1 i semifinalen, så nu skal jeg bare vinde over Chelsea i finalen  Peace

Depay...Depay...Dep ay, der kan skrives historier om den mand i FM!
På 4 sæsoner har han scoret 100 mål i PL, spillet med et gennemsnit omkring 7.63  Rullende Øjne

Nogen har der nogle idéer der kan peppe savet en smule op?
Har en del potentielle verdensklasse spillere i truppen, de fleste købt udefra, så savet kører meget ensporet her for tiden  Huh

Du kunne skifte taktik, evt til noget du ikke har erfaringer med. Dette kræver nogle gange også nye spillere Wink Eller holde en bestemt transferplan, implementere flere f.eks. engelske eller danskespillere..
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #54: 27 Aug 2015, 22:17 »

tror du har ret angående taktik...
Plejer altid at bruge den samme  Rullende Øjne
Måske jeg skal prøve på at få implementeret flere spillere fra egne rækker  Thumbs Up
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #55: 27 Aug 2015, 23:47 »

Havde muligheden for at hente Depay for 45 mil! En sæson efter at jeg overtog Tottenham, men på daværende tidspunkt klarede Chadli sig rigtig godt! så tænkte det var lige meget :p dooh
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #56: 28 Aug 2015, 08:26 »

Wow!
Det kunne have været et guld-køb  Cool
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #57: 28 Aug 2015, 08:37 »

Er også lige gået igang med et Tottenham save, hvor jeg prøver at gøre dem til en "dansker" klub.

I første sæson har jeg hentet Sisto og Lasse Vigen så jeg er oppe på 3 danskere. Derudover holder jeg øje med Victor Fischer, Jannik Vestergaard og Højbjerg.
Højbjerg er nok i første omgang kun aktuel på leje.

Har i andre danskere jeg skal holde øje med?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #58: 28 Aug 2015, 08:48 »

Er også lige gået igang med et Tottenham save, hvor jeg prøver at gøre dem til en "dansker" klub.

I første sæson har jeg hentet Sisto og Lasse Vigen så jeg er oppe på 3 danskere. Derudover holder jeg øje med Victor Fischer, Jannik Vestergaard og Højbjerg.
Højbjerg er nok i første omgang kun aktuel på leje.

Har i andre danskere jeg skal holde øje med?

Lucas Andersen, Bendtner, Boilesen og Okore
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #59: 28 Aug 2015, 08:54 »

Bendtner havde jeg på en eller anden måde fuldstændig glemt, kunne være jeg skulle se om jeg kunne give ham lidt succes.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010