home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199119 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #435: 18 Dec 2014, 15:28 »

http://i.gyazo.com/b4d48921051df02fcb4b9d7af4de3209.png

HVORDAN KAN DET HER VÆRE REALISTISK? JEG ER AGF?Huh
Er lige rykket op, også forventer de jeg slutter i toppen? Stop nu.... det ødelægger spillet.

Er det ikke normalt for AGF ?

Jeg synes satme det er godt gået af Sigames at få den element med i spillet!

Husker du ikke: http://www.bold.dk/nyt/Erik-R-Vi-er-landets-bedste

Behøver jeg at nævne at de rykkede ned selv samme år? hæhæ
« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 15:29 af NAsMaR » Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #436: 18 Dec 2014, 15:31 »

Synes også det helt fint med den måde man skal scoute spiller på når man er i job det gør det jo som sagt lidt sværer at finde gode spiller med mindre klubber, men synes dog det er træls man ikke kan se spillerens stats når man er ved at finde et nyt job så aner man jo ikke om de bare har lidt gode spiller.. hvis man har slået maskering til så skal man vel stadig scoute spiller? Så er det vel mere som i de gamle spil? eller?
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #437: 18 Dec 2014, 15:34 »

Så pga nogen idiotiske udmeldelser, så er det = med at det skal være sådan i spillet? Arg
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #438: 18 Dec 2014, 15:46 »

Så pga nogen idiotiske udmeldelser, så er det = med at det skal være sådan i spillet? Arg

Nej, jeg tvivler lidt på det er med vilje - men det er tilgengæld sjovt Grin
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #439: 18 Dec 2014, 15:48 »

Ja, jeg kan godt se det sjove i det. Men synes ALTID, ligemeget hvilken klub jeg er, så er deres krav urealistisk også bliver jeg fyret.
Logged


Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #440: 18 Dec 2014, 16:27 »

Fra spillets start er der kun 6 klubber der har større omdømme i Danmark end AGF. Så det giver jo meget god mening at spillet ser det som en klub der hører til i den øverste halvdel af Suppen. Det er jo virkeligheden der er skandaløs i og med AGF ikke ligger dér Wink
« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 16:30 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #441: 18 Dec 2014, 17:49 »

Jeg har et jævnt irriterende problem mht. løn i ny kontrakt...

Messi skal have en ny kontrakt - Han forlanger 5,5 mill. Jeg kan af en eller anden grund ikke tilbyde mere end 3,5 mill, selvom jeg har 10 mill. 'luft' i lønbudget Huh

Hvad kan man gøre ? - Ville være rigtig træt af at miste Messi i en alder af 29, hvor han bomber kasser ind  Græder
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #442: 18 Dec 2014, 18:11 »

Er jeg den eneste der synes regens er pisse ringe i år? Der kommer højst 1-2 spillere der er noget værd, i løbet af en sæson. (Ud fra klubber i europa)
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #443: 18 Dec 2014, 18:39 »

Ja hvis du har maskering af egenskaber slået til så er der ikke noget at gøre.
Man kunne ønske sig en feature til fremtidige versioner, hvor man ved henvendelse fra en klub man ikke kender, har muligheden for en af følgende ting:

1. Blive inviteret til et interview på en kampdag og se kampen i forbindelse med interviewet / derved få lidt information om spillermaterialet.
2. Få en basis gennemgang af truppen fra klubbens stab, noget i stil med en top 3 på hver position over spillere, vurderet i stjerner ud fra assistentens egenskaber.
3. Få en fuld rapport på klubbens 2-3 bedste spillere.

Men det vil sige jeg skal slå maskering af profil til i stedet for egenskaber for at kunne se spillerne stats bedre? men kan jeg så når jeg er igang med spillet slå den over på egenskaber igen så jeg stadig bedre kan se egenskaberne?
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #444: 18 Dec 2014, 19:11 »

Er jeg den eneste der synes regens er pisse ringe i år? Der kommer højst 1-2 spillere der er noget værd, i løbet af en sæson. (Ud fra klubber i europa)

Jeg synes faktisk at det er blevet mere realistisk..., hvor tit er det i virkeligheden at man reelt ser en spiller, der har 190+ i potentiale, jeg synes at der er masser af talenter med 170-189 der kommer frem hvert eneste år, så jeg kan slet ikke genkende det billede.

Desuden synes jeg faktisk stadig at der kommer en del spillere med 190+..., jeg har spillet i 5 år, og selvom at det ikke er spillere jeg har mulighed for at skaffe (grundet jeg spiller på Gibraltar), så har jeg da set over den 5 års periode 4 med 190+ og en skov af 180+....

Kommer nok også an på hvor stor en database man spiller med, og hvor mange ligaer man har med..., jo flere ligaer, jo flere regens kommer der ind i spillet...
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #445: 19 Dec 2014, 10:54 »

Et lille spørgsmål.. Er sydkoreanerer, afrikanere og mellemøstlige lande udlændinge?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #446: 19 Dec 2014, 13:00 »

Et lille spørgsmål.. Er sydkoreanerer, afrikanere og mellemøstlige lande udlændinge?

Ja, hvorfor skulle de ikke være det?
Det kommer selvfølgelig an på hvilken liga du spiller i.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #447: 19 Dec 2014, 14:54 »

Ja, hvorfor skulle de ikke være det?
Det kommer selvfølgelig an på hvilken liga du spiller i.

Spiller i den franske liga. var bare lidt i tvivl men giver selvf god mening de er udlændinge
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #448: 19 Dec 2014, 15:16 »

Spiller i den franske liga. var bare lidt i tvivl men giver selvf god mening de er udlændinge

I Ligue 1 tæller afrikanere ikke som udlændinge i den forstand, som jeg tror, du mener.
Logged

Bünyamin
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #449: 19 Dec 2014, 15:30 »

I Ligue 1 tæller afrikanere ikke som udlændinge i den forstand, som jeg tror, du mener.
Not gonna lie. That's racism.
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010