home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199014 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #420: 16 Dec 2014, 18:19 »

Hvad skal der endeligt til for at en spillere vinder Guldbolden?
Messi har lige vundet den hos mig med en gns. karaktere på lige under 8. Men Lasse Schöne spiller gns 8.50 samlet? undrede bare over det Smiley
det er fordi det er kodet ind i spillet at Messi skal have prisen uanset hvor ringe han end måtte spille. Det er det samme år efter år også i fm12.
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #421: 16 Dec 2014, 18:24 »

det er fordi det er kodet ind i spillet at Messi skal have prisen uanset hvor ringe han end måtte spille. Det er det samme år efter år også i fm12.

Nu har jeg vundet prisen med Reus, men forstår bare ikke hvordan spillet vælger hvem der er bedst Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #422: 16 Dec 2014, 18:29 »

Der er helt sikkert også taget højde for spillernes omdømme. Det ville være lidt usselt hvis en eller anden tilfældig spiller fra den indonesiske liga vandt prisen, blot fordi han scorer hattrick i hver kamp.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #423: 16 Dec 2014, 18:29 »

Først og fremmest: Imponerende at hive dét ud af Schöne!

Dernæst: Det har nok en stor betydning, at Schöne spiller i Holland (går jeg ud fra, han gør? Jeg kunne ikke rigtigt se noget på dine SS). La Liga er alt andet lige en større og bedre liga end Æresdivisionen, hvorfor det - i teorien anyhow - er sværere at spille til 8.50 end det er i Holland. Og så forestiller jeg mig, at ry/omdømme spiller en rolle.

Så Messi vinder måske prisen, fordi han er den fra de store ligaer, der har gjort det bedst. Skulle Schöne vælte ham af pinden, skulle han formentligt have spillet på et vanvittigt højt niveau, for at kompensere for forskellen i ligaens styrke.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #424: 16 Dec 2014, 18:36 »

+ omdømme er nok den største faktor for at vinde de priser.

EDIT: Som Nibali også nævner.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #425: 16 Dec 2014, 19:14 »

Der er helt sikkert også taget højde for spillernes omdømme. Det ville være lidt usselt hvis en eller anden tilfældig spiller fra den indonesiske liga vandt prisen, blot fordi han scorer hattrick i hver kamp.

Enig. Det var også mere bare for at hører omkring hvad der sådan skulle til Smiley

Først og fremmest: Imponerende at hive dét ud af Schöne!

Dernæst: Det har nok en stor betydning, at Schöne spiller i Holland (går jeg ud fra, han gør? Jeg kunne ikke rigtigt se noget på dine SS). La Liga er alt andet lige en større og bedre liga end Æresdivisionen, hvorfor det - i teorien anyhow - er sværere at spille til 8.50 end det er i Holland. Og så forestiller jeg mig, at ry/omdømme spiller en rolle.

Så Messi vinder måske prisen, fordi han er den fra de store ligaer, der har gjort det bedst. Skulle Schöne vælte ham af pinden, skulle han formentligt have spillet på et vanvittigt højt niveau, for at kompensere for forskellen i ligaens styrke.

+ omdømme er nok den største faktor for at vinde de priser.

EDIT: Som Nibali også nævner.

Tak skal du have Smiley
- Det kan der være noget om. ja han spiller på mit Ajax hold. men det er nok rigtig nok det med liga omdømme osv Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #426: 16 Dec 2014, 19:30 »

Har andre også problemer med at deres angriber bomber løs i starten også går der længere og længere mellem målene? hvis ja hvad ændre i? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #427: 17 Dec 2014, 09:28 »

I mit Aston Villa save - er jeg blevet opkøbt at en olie-sheik!
Balancen er gået fra -30 mill., til et plus på 1.2 milliard!
Jeg har fået ny kontrakt og fået forbedret ungdomsfacilitetern e - men han har ikke frigivet en krone i hverken transfer eller løn-budget!

Jeg kan ikke anmode om det i samtaler - og pressen kører en del på min "neutrale" handlinger.

Er der nogen der har prøvet det? Og er det mon bare at vente (ikke andet end 2 mdr. siden han opkøbte) så kommer der jo nok et budget?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #428: 17 Dec 2014, 22:42 »

Hvorfor er det lige man ikke engang kan se spillernes stats når man er ved at finde en ny klub. Er blevet fyret men er blevet tilbudt nyt job i nice også ville jeg lige tjekke hvad du havde af spillere men kan næsten ikke se nogle tal.. det da mærkeligt er det ikk? anyone?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #429: 17 Dec 2014, 23:28 »

Har du attribute masking slået til?
For så kan du ikke se udvalgte stats før spilleren er blevet scoutet.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #430: 17 Dec 2014, 23:58 »

Ja hvis du har maskering af egenskaber slået til så er der ikke noget at gøre.
Man kunne ønske sig en feature til fremtidige versioner, hvor man ved henvendelse fra en klub man ikke kender, har muligheden for en af følgende ting:

1. Blive inviteret til et interview på en kampdag og se kampen i forbindelse med interviewet / derved få lidt information om spillermaterialet.
2. Få en basis gennemgang af truppen fra klubbens stab, noget i stil med en top 3 på hver position over spillere, vurderet i stjerner ud fra assistentens egenskaber.
3. Få en fuld rapport på klubbens 2-3 bedste spillere.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #431: 18 Dec 2014, 08:19 »

ej hvor træls og det hjælper ikke noget at slå det fra igen eller hvad? Sådan var det da ikke i det forrige spil? Det måske også lettere at se spilleres stats når man er i job hvis spiller egenskaber ikke er slået til?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #432: 18 Dec 2014, 13:17 »

Hvis du ikke spiller med maskering, så kan du se alle stats, uden at være i nogen klub. Det fjerner bare lidt nødvendigheden af scouts, og gør det specielt i de lavere rækker, alt for nemt at finde spillere, da du kan lave en direkte søgning på 2-3 nøglestats, samt en stribe "support" stats som du finder nødvendige til en rolle.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #433: 18 Dec 2014, 13:29 »

Selvom du har slået maskering til, vil du kunne se spillernes egenskaber i den klub du er træner for. Alle andre, nej.
Og nej, du kan ikke bare slå det fra igen. Du skal starte et nyt spil uden maskering, hvis du ønsker det væk.
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #434: 18 Dec 2014, 14:19 »

http://i.gyazo.com/b4d48921051df02fcb4b9d7af4de3209.png

HVORDAN KAN DET HER VÆRE REALISTISK? JEG ER AGF?Huh
Er lige rykket op, også forventer de jeg slutter i toppen? Stop nu.... det ødelægger spillet.
Logged


Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010