home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198825 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #360: 24 Nov 2014, 20:45 »

Step 1 - Tag Screenshot
Først trykker man på knappen "Prnt Scrn" eller "Prt Scn" den findes oftes til højre for F12 knappen.
Forskelligt fra tastatur til tastatur hvad der står, men den har samme funktion, den ser ud som nedenstående:


Step 2 - Åben Paint
Så skal man åbne programmet Paint, som ligger på følgende sti: Start > Alle programmer > Tilbehør > Paint
Og hvis det er på engelsk er det selvfølgelig bare: Start > All programs > Accessories > Paint

Step 3 - Indsæt Screenshot
Åben Paint og tryk på det hvide felt inde i paint.
Derefter kan du indsætte screenshottet ved at trykke Ctrl + V som er genvejen til indsæt.
Ellers kan du gå op i den vandrette menu øverst og trykke på Rediger > Sæt Ind
Og engelsk: Edit > Paste

Step 4 - Gem Screenshot
Nu skal billedet blot gemmes.
Det gøres ved at trykke på Filer i den vandrette menu og derefter Gem som... og så ellers gemme den hvor man føler det er passende, vil du være sikker på at finde den, så gem den på skrivebordet.
Er det på engelsk hedder det bare Files > Save as...

Step 5 - Gå ind på en hjemmeside hvor du kan uploade. Fx. www.tinypic.com




Det virker lidt overdrevent at gøre på den måde.
Bare tryk Alt+F9, så gemmer spillet dit screenshot i mappen Screenshots inde i Football Manager 2015 mappen.
Så går du bare ind på en hjemmeside (som fx tinypic eller photobucket) og uploader screenshottet direkte fra computeren.
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #361: 24 Nov 2014, 20:46 »

eller f12 Smiley
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Waste time
« Svar #362: 26 Nov 2014, 00:35 »

Bemærkede den anden dag jeg kunne trække tiden under "shouts", men i dag er denne detalje væk. Er det også sket for jer?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #363: 26 Nov 2014, 00:39 »

Har den funktion ikke noget at gøre med hvor lang tid der er tilbage af kampen?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #364: 26 Nov 2014, 00:43 »

Har den funktion ikke noget at gøre med hvor lang tid der er tilbage af kampen?
arh, det kan godt være - det vil jeg lige tjekke i næste kamp...
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #365: 26 Nov 2014, 01:01 »

Har den funktion ikke noget at gøre med hvor lang tid der er tilbage af kampen?
du havde ret - den kom frem igen. Har den været med i hele fm2015? For så har jeg godt nok sovet i timen  Rullende Øjne
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #366: 26 Nov 2014, 01:43 »

Tror det har noget at gøre med hvor længe der er tilbage af kampen, og om du er foran eller bagud.
Mener ikke du har muligheden for at trække tiden, hvis du fx. er bagud. Jeg kan self tage fejl.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #367: 26 Nov 2014, 09:01 »

Tror det har noget at gøre med hvor længe der er tilbage af kampen, og om du er foran eller bagud.
Mener ikke du har muligheden for at trække tiden, hvis du fx. er bagud. Jeg kan self tage fejl.
Det er korrekt - måske onde tunger vil påstå jeg aldrig er foran til sidst, når jeg ikke har bemærket denne funktion  Rullende Øjne
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #368: 26 Nov 2014, 09:22 »

Hm det vidste jeg sgu ikke, men nu er jeg jo aldrig bagud hihi!
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #369: 26 Nov 2014, 12:56 »

Jeg har et spørgsmål, som har irriteret mig meget :-)

Jeg har ikke spillet FM 13 & 14, der er sket meget siden jeg sidst spillede 12'eren. Men jeg leder efter en "holdrapport" hvor den viser startopstillingen og hvor mange stjerner de forskellige spillere har - og evt hvor min assistent manager synes der skal forstærkes.

Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #370: 26 Nov 2014, 14:45 »

Jeg har et spørgsmål, som har irriteret mig meget :-)

Jeg har ikke spillet FM 13 & 14, der er sket meget siden jeg sidst spillede 12'eren. Men jeg leder efter en "holdrapport" hvor den viser startopstillingen og hvor mange stjerner de forskellige spillere har - og evt hvor min assistent manager synes der skal forstærkes.


Du skal ind under 'trup' og så vælge fanen 'trupbredde'.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2014, 18:35 af 0603anderss » Logged

Simply Arsenal.

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #371: 26 Nov 2014, 23:56 »

Hej
Jeg har oprettet et online spil sammen med 2 kammerater.
Vores problem er vi ikke spiller samtidig, vi spiller f.eks. alle sammen om lørdagen men på forskellige tidspunkter. Hvilket betyder vi skal vente på hinanden og så kommer sæsonen til at tage lang tid.

Kan man ikke ændre dette?

I FM14 kunne man sætte til at spille kampe onsdag og lørdag og det tror jeg de har fjernet, kan i hvert fald ikke finde det
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #372: 27 Nov 2014, 21:23 »

Har set et par gange, at under taktikdelen ser man også udskifterne i højre side. Dette dukker dog ikke op ved mig. What to do? Er det noget med skærmopløsningen at gøre eller hvordan og hvorledes?

Ligeledes har jeg også et problem, at jeg normalt ikke kan se positionerne på spillerne under taktik - altså mellem spillerens navn og vedkommendes form. Jeg har det på billedet nedenunder, fordi jeg har tilpasset det, så at jeg kan se den, men i starten skulle jeg altid skifte over til den "kopi", hvilket var ret irriterende, i det jeg ikke kendte spillernes positioner og så tog det tid. Nu tør jeg ikke at ændre ved den igen, i tilfælde af at førnævnte skal ske igen, men jeg har forsøgt at forklare det Smiley

http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2014-11-27kl212037.png
Logged


bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #373: 27 Nov 2014, 21:47 »

Hey,
Har roddet lidt rundt i editoren, men jeg kan ikke gennemskue, hvad der skal til for at gøre danmarksserien spilbar. Har ledt en del på nettet også, men videoerne om editor er typisk fra 14'eren. Er der en venlig sjæl, som har lidt forstand på editoren? :-)
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #374: 01 Dec 2014, 13:51 »

Step 1 - Tag Screenshot
Først trykker man på knappen "Prnt Scrn" eller "Prt Scn" den findes oftes til højre for F12 knappen.
Forskelligt fra tastatur til tastatur hvad der står, men den har samme funktion, den ser ud som nedenstående:


Step 2 - Åben Paint
Så skal man åbne programmet Paint, som ligger på følgende sti: Start > Alle programmer > Tilbehør > Paint
Og hvis det er på engelsk er det selvfølgelig bare: Start > All programs > Accessories > Paint

Step 3 - Indsæt Screenshot
Åben Paint og tryk på det hvide felt inde i paint.
Derefter kan du indsætte screenshottet ved at trykke Ctrl + V som er genvejen til indsæt.
Ellers kan du gå op i den vandrette menu øverst og trykke på Rediger > Sæt Ind
Og engelsk: Edit > Paste

Step 4 - Gem Screenshot
Nu skal billedet blot gemmes.
Det gøres ved at trykke på Filer i den vandrette menu og derefter Gem som... og så ellers gemme den hvor man føler det er passende, vil du være sikker på at finde den, så gem den på skrivebordet.
Er det på engelsk hedder det bare Files > Save as...

Step 5 - Gå ind på en hjemmeside hvor du kan uploade. Fx. www.tinypic.com



Tak for svaret.. men når jeg printer screenshot inde i spillet så printer den screenshot af skrivebordet i stedet? Nogen forklaring på det?
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010