home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 154684 gange)
Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #330: 17 Dec 2014, 15:54 »

Tror jeg taler for os alle sammen, når jeg siger det her; Hugol, vil du være så venlig at holde kæft? Du er da nok den mest pigefornærmet person, som jeg længe har stødt på - det er helt utroligt...

Først og fremmest så kommer jeg med en kritik ingen har kunnet modbevise endnu. For det andet, så har jeg ret til at brokke mig, hvis jeg køber et produkt der efter snart 10 stadig henvender sig til 12-13 årige.

Hvis du ikke kan tåle at jeg brokker mig, så lad vær med at læse indlægget. Eller er denne her tråd kun for jubelglade mennesker ?

https://www.youtube.com/v/H--lwkJnZOw

Check denne her kasse og se om i har oplevet sådan et mål i FM. Det er et ganske almindeligt indad skruet mål. Det kan spillerne ikke i FM, hvorfor mange en til en situationer med målmanden ender i afbrændere, nøjagtig som i 2010 og 2011.. Det gælder i øvrigt mange afleveringer også at spillerne ikke kan lave skruede afleveringer til sine medspillere. Endvidere så er der utallige af fejl i måden spillerne løber med bolden på også uden. Derfor kan en spiller der sidestepper følge med Ronaldo i fuld sprint.. Det holder jo ingen vejne.. Hvordan skal man sætte en taktik efter så graverende fejl ? Hvor tit har folk set spillerne lave en Modric aflevering ? https://www.youtube.com/v/eD05pjd3kpI hans yderside

Der var faktisk en som skrev tidligere at han kørte med 2D. Og det vil måske også gøre spillet mere interessant at spille kun med tekst eftersom at 3d og 2d versionen bare ødelægger spilleglæden.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2014, 16:20 af Hugol » Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #331: 17 Dec 2014, 18:54 »

Hugol. jeg tror desværre det er dine forventninger til et biprodukt i spillet der er problemet - jo ville da på sin vis ønske mig at ME viste mig en fodboldkamp der kunne være taget ud af virkeligheden, men det er et computerspil, som jo egentlig er tekstbaseret med et overlay der gør det visuelt præsentabelt i moderne tid - og på opfordring har SI giver os 3D muligheden, med sine "mangler og fejl"

muligheden er jo netop som du selv siger at gå væk fra 3D - jeg bruger det selv, og oplever ikke de fejl du taler om med spillere der går i stå i tacklinger, eller som Modric's aflevering aldrig forekommer.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #332: 17 Dec 2014, 21:15 »

Hugol. jeg tror desværre det er dine forventninger til et biprodukt i spillet der er problemet - jo ville da på sin vis ønske mig at ME viste mig en fodboldkamp der kunne være taget ud af virkeligheden, men det er et computerspil, som jo egentlig er tekstbaseret med et overlay der gør det visuelt præsentabelt i moderne tid - og på opfordring har SI giver os 3D muligheden, med sine "mangler og fejl"

muligheden er jo netop som du selv siger at gå væk fra 3D - jeg bruger det selv, og oplever ikke de fejl du taler om med spillere der går i stå i tacklinger, eller som Modric's aflevering aldrig forekommer.

Kan du ikke uploade en af dine kampe til youtube ?, jeg er ikke sikker på at vi spiller samme spil !
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #333: 17 Dec 2014, 22:51 »

Kan du ikke uploade en af dine kampe til youtube ?, jeg er ikke sikker på at vi spiller samme spil !

Det bliver desværre efter jul så, da jeg ikke er hjemme pt. Smiley

EDIT: https://www.youtube.com/v/QWBXiMCYJh4
havde en film liggende i forvejen, som jeg synes viser at ME virker fint (i hvert fald her og for mig)
« Seneste Redigering: 17 Dec 2014, 23:36 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #334: 18 Dec 2014, 00:55 »

Jeg vil sige, at det er muligt at 3D maskinen ikke skruer boldene, men lige netop Kroos' mål har jeg oplevet tilsvarende i spillet, og flere at de afleveringer, der er fra Modric, har jeg oplevet, selvfølgelig ikke hvor den skruer først den ene vej, og ender et andet sted.

Men spillet er jo et spil, og jeg finder det faktisk meget realistisk på mange parametre. Jeg synes alt efter hvordan taktik osv. er, at man sagtens kan få stikninger i dybden, spillere der lægger bolden tilbage, og skud som Kroos'..., det er ganske almindeligt og muligt, men kommer som sagt an på spillere, stats, og ens taktik.

Men selvfølgelig er der ting som ikke sker i spillet, som sker i virkeligheden..., Ronaldo og Messi sætter ikke konstant scoringrekorder i spillet. Der er spillere der ikke agere i virkeligheden, som de gør i spillet om omvendt...., og det er fordi? Det er et SPIL..., det er simulation, af alle de ting der KAN lægges ind. Skulle man gøre det endnu mere realistisk, skulle det nok fylde en 100-1000 gange mere. For data i den dur som det lyder som om du vil have det, vil fylde MEGET, og tror reelt at hvis man sidder med de ambitioner, om at det skal være sådan, kan man vist lige så godt tage ned og agere fodboldtræner i den lokale klub, for det vil man vist få mere ud af..., der kan de fleste skrue en bold, og der kan ske endnu flere realistiske ting. Wink
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #335: 18 Dec 2014, 09:21 »

Jeg vil sige, at det er muligt at 3D maskinen ikke skruer boldene, men lige netop Kroos' mål har jeg oplevet tilsvarende i spillet, og flere at de afleveringer, der er fra Modric, har jeg oplevet, selvfølgelig ikke hvor den skruer først den ene vej, og ender et andet sted.

Men spillet er jo et spil, og jeg finder det faktisk meget realistisk på mange parametre. Jeg synes alt efter hvordan taktik osv. er, at man sagtens kan få stikninger i dybden, spillere der lægger bolden tilbage, og skud som Kroos'..., det er ganske almindeligt og muligt, men kommer som sagt an på spillere, stats, og ens taktik.

Men selvfølgelig er der ting som ikke sker i spillet, som sker i virkeligheden..., Ronaldo og Messi sætter ikke konstant scoringrekorder i spillet. Der er spillere der ikke agere i virkeligheden, som de gør i spillet om omvendt...., og det er fordi? Det er et SPIL..., det er simulation, af alle de ting der KAN lægges ind. Skulle man gøre det endnu mere realistisk, skulle det nok fylde en 100-1000 gange mere. For data i den dur som det lyder som om du vil have det, vil fylde MEGET, og tror reelt at hvis man sidder med de ambitioner, om at det skal være sådan, kan man vist lige så godt tage ned og agere fodboldtræner i den lokale klub, for det vil man vist få mere ud af..., der kan de fleste skrue en bold, og der kan ske endnu flere realistiske ting. Wink

Det er jeg også enig i, og sådan har jeg også haft det i tidligere spil at der bare sker nogle ting som realistisk set ikke kan ske.. Men game engine er åbenbart blevet for mig, bare noget der er der, fordi det ikke engang er logisk det der sker på banen. Så min taktik for eksempel kan jeg kun se giver bonus i resultatet og chancer. Det er jo ikke sådan at jeg kan få mit hold til at spille posession konstant og skabe chancer efter dette, for det er GE slet ikke god nok til. Spillerne er ikke kloge nok i spillet til at indse at de ikke bare skal tage en spurt direkte ind i 3 spillere, men måske spille den til siden. Det er fint nok som sådan at GE ikke er bedre, men så synes jeg 50 euro er for meget at betale for et spil der lover mere end det holder.

Jeg håber da også snart at der kommer flere updates der gør GE bedre at se på, men lige nu er der ikke meget jeg kan gøre..

Endvidere så synes jeg ikke der er meget der hænger sammen i spillet, med de ting man kan gøre og de ting man får at vide.. Det er stadig for mig lidt som CM 01-02 hvor du bare skal købe de bedste spillere du kan, og stille en formation og så vinder holdet nogen gange og andre gange ikke. Der er ikke noget der får mig til at føle at det er noget der prøver at ramme virkeligheden, udover de seneste par timer af transfer vinduet.. Det er den eneste feature jeg synes er fed.

Pressen stinker og det bliver hurtigt for ens, GE er som sagt bare en gang rod hvor man scorer mange freak goals, og spillerne ikke aner hvordan man afslutter, samt at målmændene kaster sig før tid osv. Så får du en masse kommentarer fra din assistent træner men som ikke ændrer sig selvom du prøver at ændre fra kamp til kamp. Jeg får altid at vide at Bale kan spille mere direkte, selvom det ikke kan blive mere direkte. Og hvad hvis jeg ikke gider det og at han skal spille det jeg siger..

Hertil er alt med de spanske hold ødelagt for B holdene da de laver dem som samarbejds klubber. Det er da fatalt at de fortsætter med at lave den fejl år efter år.

Og så er det da åndssvagt at de ikke har fået rettighederne til den tyske liga.. Altså det er sgu da sådan noget 90er shit.

Så er det da belastende at du ikke kan vælge hvem der skal sparke de mere ufarlige frispark.. Altså Ronaldo skal kun tage farlige frispark eksempelvis. Jeg kan aldrig ligge Ronaldo ind i feltet hvis Kroos skal sparke den ind over. Det er ikke muligt ! Du kan ikke træne frisparks kombinationer. Du kan ikke vælge særlige øvelser dine spillere skal træne op til en kamp. Samtalerne med spillerne er stadig håbløse ringe så det er bedre at lade være med at sige noget for det meste til dem.

Det er endvidere elendigt at man ikke kan kalde reserver eller unge op til træning. Til en træning der bare er der for at den lige skal være der. Det er på træningsbanen at du kan udvikle ting og sager, men spillet er jo på ingen måder i den retning. Du skal blot spille dine kampe på en Game Engine hvor du får et rodet billede af hvad dine spillere får at vide de skal gøre.

Det var en general vurdering af spillet som sådan. Men Game Engine er klart den største skuffelse, og spillet får ikke mere end 2 stjerner ud af 5 hos mig.

« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 09:35 af Hugol » Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #336: 18 Dec 2014, 18:09 »

Jeg er ikke stødt på crash i de seneste par år. Er du sikker på, det ikke er din computer den er gal med? Måske er det hukommelsen, måske er det fordi den er for varm, måske har du bare gang i for mange andre ting i mens?
Prøv og kig på andre FM forums end dette og du vil se det langt fra er et enestående tilfælde ^^
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #337: 18 Dec 2014, 18:45 »

Prøv og kig på andre FM forums end dette og du vil se det langt fra er et enestående tilfælde ^^

Det er jeg klar over. Men tillad mig at bruge en metafor:

Hvis en løber bliver skadet af at løbe i ét par sko, betyder det jo ikke nødvendigvis, det er skoen den er gal med. Det kan lige så vel være belastningen, personen eller noget helt tredje.

Kan du se hvor jeg vil hen?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #338: 18 Dec 2014, 18:55 »

Det er jeg også enig i, og sådan har jeg også haft det i tidligere spil at der bare sker nogle ting som realistisk set ikke kan ske.. Men game engine er åbenbart blevet for mig, bare noget der er der, fordi det ikke engang er logisk det der sker på banen. Så min taktik for eksempel kan jeg kun se giver bonus i resultatet og chancer. Det er jo ikke sådan at jeg kan få mit hold til at spille posession konstant og skabe chancer efter dette, for det er GE slet ikke god nok til. Spillerne er ikke kloge nok i spillet til at indse at de ikke bare skal tage en spurt direkte ind i 3 spillere, men måske spille den til siden. Det er fint nok som sådan at GE ikke er bedre, men så synes jeg 50 euro er for meget at betale for et spil der lover mere end det holder.

Jeg håber da også snart at der kommer flere updates der gør GE bedre at se på, men lige nu er der ikke meget jeg kan gøre..

Endvidere så synes jeg ikke der er meget der hænger sammen i spillet, med de ting man kan gøre og de ting man får at vide.. Det er stadig for mig lidt som CM 01-02 hvor du bare skal købe de bedste spillere du kan, og stille en formation og så vinder holdet nogen gange og andre gange ikke. Der er ikke noget der får mig til at føle at det er noget der prøver at ramme virkeligheden, udover de seneste par timer af transfer vinduet.. Det er den eneste feature jeg synes er fed.

Pressen stinker og det bliver hurtigt for ens, GE er som sagt bare en gang rod hvor man scorer mange freak goals, og spillerne ikke aner hvordan man afslutter, samt at målmændene kaster sig før tid osv. Så får du en masse kommentarer fra din assistent træner men som ikke ændrer sig selvom du prøver at ændre fra kamp til kamp. Jeg får altid at vide at Bale kan spille mere direkte, selvom det ikke kan blive mere direkte. Og hvad hvis jeg ikke gider det og at han skal spille det jeg siger..

Hertil er alt med de spanske hold ødelagt for B holdene da de laver dem som samarbejds klubber. Det er da fatalt at de fortsætter med at lave den fejl år efter år.

Og så er det da åndssvagt at de ikke har fået rettighederne til den tyske liga.. Altså det er sgu da sådan noget 90er shit.

Så er det da belastende at du ikke kan vælge hvem der skal sparke de mere ufarlige frispark.. Altså Ronaldo skal kun tage farlige frispark eksempelvis. Jeg kan aldrig ligge Ronaldo ind i feltet hvis Kroos skal sparke den ind over. Det er ikke muligt ! Du kan ikke træne frisparks kombinationer. Du kan ikke vælge særlige øvelser dine spillere skal træne op til en kamp. Samtalerne med spillerne er stadig håbløse ringe så det er bedre at lade være med at sige noget for det meste til dem.

Det er endvidere elendigt at man ikke kan kalde reserver eller unge op til træning. Til en træning der bare er der for at den lige skal være der. Det er på træningsbanen at du kan udvikle ting og sager, men spillet er jo på ingen måder i den retning. Du skal blot spille dine kampe på en Game Engine hvor du får et rodet billede af hvad dine spillere får at vide de skal gøre.

Det var en general vurdering af spillet som sådan. Men Game Engine er klart den største skuffelse, og spillet får ikke mere end 2 stjerner ud af 5 hos mig.



tænker lidt hvorfor du egentlig spiller spillet hvis du synes det er så dårligt???

det er ikke meget af det du skriver jeg er enig i!
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Lund Larsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #339: 18 Dec 2014, 23:39 »

Taber alle kampe i 90 - 95 min...

har lige smadret min skærm Skuffet(((((((

arggghhhhhhh
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #340: 19 Dec 2014, 07:50 »

tænker lidt hvorfor du egentlig spiller spillet hvis du synes det er så dårligt???

det er ikke meget af det du skriver jeg er enig i!

Fordi jeg har købt spillet :-), det var en fejl af mig at jeg ikke checkede det bedre før jeg købte det. Men blev overtalt af en kammerat.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #341: 19 Dec 2014, 08:45 »

CHL semi mod lille, samlet i de 2 kampe har de 4 skud inden for rammen og jeg taber 3-3 samlet på udebane mål !!!! ticked off
som ekstra bonus kan jeg fortælle at jeg sammen lagt have 11 åbne mål chancer, så kender vi FM igen !!
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #342: 19 Dec 2014, 12:58 »

Taber alle kampe i 90 - 95 min...

har lige smadret min skærm Skuffet(((((((

arggghhhhhhh

Det var da ekstremt dumt...
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #343: 19 Dec 2014, 13:18 »

Hahahaha! Ja undskyld men at du har smadret din skærm er ret sjovt Opstemt
PS: God jul.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #344: 19 Dec 2014, 14:14 »

Har oplevet 2 gange inde for kort tid nu at en af mine spillere har fået bolden et godt stykke inde på banen, og helt upresset løbet den udover sidelinjen HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010