home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 154691 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #165: 31 Okt 2014, 14:33 »

Er jeg den eneste, der næsten ikke kan stille hold, på grund af skader? Jeg er Real Madrid i slutningen af oktober, og jeg har haft 5-6 spillere, der er/har været ude med skader i 3 måneder af gangen. Marcelo har endda haft haft en 3-måneders pause og blev skadet igen i 6 uger i hans første kamp efter de 3 måneder. Jeg har haft op til flere U/19-spillere og småskadede spillere i aktion i både ligaen og Champions League, fordi jeg ellers ikke har haft nok spillere nok. Kun 8 ud af mine 22 førsteholdsspillere har IKKE været skadet indtil videre. Typisk er det 1-2 nye skader pr. kamp.

Jeg håber virkelig, der kommer et fix inden d. 7., så man ikke skal vente over en uge, med at kunne spille ordentligt!
¨
hvad har du sat kamptræning på?
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #166: 31 Okt 2014, 15:36 »

¨
hvad har du sat kamptræning på?

Altså intensitet? Den har jeg næsten altid på meget høj, som jeg altid har haft (også i FM14). Og jeg trænede form i de første uger af pre season. Det har ikke været et stort problem tidligere år, så det lyder (for mig) underligt, hvis det kun skulle være på grund af for hård træning..
Logged

Aldrig alene!

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #167: 31 Okt 2014, 16:06 »

Altså intensitet? Den har jeg næsten altid på meget høj, som jeg altid har haft (også i FM14). Og jeg trænede form i de første uger af pre season. Det har ikke været et stort problem tidligere år, så det lyder (for mig) underligt, hvis det kun skulle være på grund af for hård træning..
jeg har haft samme problem som dig satte min træning ned på middel og nu får jeg ikke så mange skader til træning mere Wink
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #168: 31 Okt 2014, 16:12 »

jeg har haft samme problem som dig satte min træning ned på middel og nu får jeg ikke så mange skader til træning mere Wink

Det vil jeg da prøve så! Tak Thumbs Up
Logged

Aldrig alene!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #169: 31 Okt 2014, 17:16 »

jeg har haft samme problem som dig satte min træning ned på middel og nu får jeg ikke så mange skader til træning mere Wink
gjorde det samme og med succes, for havde også utroligt mange skader i starten. Har også i alle de andre spil haft hård træning og ikke oplevet skader i samme høje dur.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #170: 31 Okt 2014, 19:32 »

Har solgt Hjulsager fra BIF i vinteren 2014/15, for 34 mil til Fiorentina, og så er Nunez utilfreds med salget af et af vores største talenter.. gg, jeg forsøger høfligt at love at erstatte ham, og nu er truppen sur... er der noget jeg har misforstået, eller der 34 millioner ikke en PÆN slat penge?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #171: 31 Okt 2014, 19:35 »

Haha, plat.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #172: 31 Okt 2014, 19:36 »

De skal altid brokke sig. Enten brokker de sig fordi man sælger en spiller, eller også brokker de sig over, at en spiller ikke får lov at forlade klubben. Hpber spillerne tuder lidt mindre til release. :-)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #173: 31 Okt 2014, 19:42 »

Ja altså, så kommer sevilla med et bud på en ellers godt spillende Nunez, så ryger han fandme også. Dog køligt nok, efter et par vinter salg har jeg 55 mil til indkøb, og nu vil bestyrelsen nedsætte det beløb jeg får af salg.. de tåger sku da godt nok rundt. Nå, men jeg skulle egentlig heller ikke købe noget, ville bare af med lidt folk for at streamline min trup lidt - fik hentet lidt rigeligt i sommers :p Ikke til at vide om man skal græde eller grine. Nunez ryger iøvrigt derned til Sevilla for en pæn slat penge, men der er nok nogen som skal tude over det, også.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #174: 31 Okt 2014, 20:10 »

Så var det min tur til at opleve en utilfreds trup over en enkelt episode....
Spiller xx xx beder om en ny kontrakt, fordi han selv føler, at han har været en vigtig brik for holdet. Jeg tager en snak med xx xx og fortæller ham, at han er nødt til at arbejde hårdt til træning og så fremdeles kunne vi tage et kig på forlængelsen, hen mod slutningen af sæsonen. Omtrent tolv-tretten kampe før sæsonen slutter, beder xx xx, så fræk som han er, om en kontraktforlængelse . Han er i forevejen den bedst betalte spiller og jeg har ingen chance for at imødekomme hans fuldstændigt hjernedøde krav.
Forhandlingen falder til jorden og nu er min trup i bestialsk oprør, med den gængse opfattelse af at jeg har skabt splid. Sorry guys, men vi befinder os i League-fucking-shit-hole-two og for mindre end et halvandet år siden, var klubben under administration.
Wankers!
« Seneste Redigering: 31 Okt 2014, 20:12 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #175: 31 Okt 2014, 22:49 »

jeg er sgu ved at give op. det taktik pis fatter jeg ikke en skid af, samt mine spillere ryger ind og ud med skader hele tiden.
Logged

H A L A   M A D R I D!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #176: 31 Okt 2014, 22:52 »

Det er betaen, alt fucker op.
Logged

Supra Societatem Nemo

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #177: 31 Okt 2014, 23:39 »

Det er betaen, alt fucker op.

det ved jeg godt. men burde bare stadig være lidt godt Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #178: 31 Okt 2014, 23:46 »

det ved jeg godt. men burde bare stadig være lidt godt Smiley

Sandt.  Thumbs Up
Logged

Supra Societatem Nemo

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #179: 31 Okt 2014, 23:50 »

er det bare mig eller oplever i også utroligt mange mål på langskud?
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010