home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 309 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 304304 gange)
r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1050: 28 Sep 2015, 12:08 »

Kurzawa er i PSG. Anyways, fik løst problemet. Jonathan Silva er nu Milan spiller. Han var ikke i City alligevel, tog vist fejl af et par navne. Han kostede mig £18 millioner, så håber han er det værd.

Ham skal du nok blive glad for!  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1051: 04 Okt 2015, 13:16 »

Jeg søger en målmand til SønderjyskE i oktober af anden sæson. Jeg har en ung mand på posten som jeg kan overleve med (tror jeg) til vinterpausen, men mangler i den grad en fast keeper. Lukker for mange mål ind.

Budget: 4 Mil
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1052: 04 Okt 2015, 13:53 »

Klub: Liverpool

Jeg skal bruge en Keeper der præsterer fra dag 1

Mit save er lige startet op og har lige nu 200mil...

Jeg har budt på Tim Krul som jo er en rutineret PrL keeper, men ønsker en der lidt mere "star player"- agtig...
Logged

Love the Blues

Svartovich
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1053: 04 Okt 2015, 19:12 »

Har du solgt Mignolet? Han er da mindst lige så god i FM som blandt andet Tim Krul. Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1054: 04 Okt 2015, 19:29 »

Han er ikke solgt..
Men han er degraderet til backup.... Bogdan er sat til salg..

Jeg har hentet Timo Horn som 1.keeper
Logged

Love the Blues

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1055: 04 Okt 2015, 20:12 »

En HB til FCK 2. sæson? gerne så billig og ung som muligt, vil lige høre forslag
Logged

Tidligere: Baloo38

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1056: 04 Okt 2015, 21:01 »

En HB til FCK 2. sæson? gerne så billig og ung som muligt, vil lige høre forslag
Efter et par sæsoner kan du i hvert fald få Pablo Maffeo billigt. Han var rigtig god offensiv højre back for mig i AGF.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1057: 08 Okt 2015, 17:28 »

Klub: Genoa
Budget: 30 Millioner - 12 Millioner til lønninger

Jeg leder efter billige solide spillere til Genoa.. Det behøver ikke at være unge mega talenter til ingen penge, for ældre spillere går også. Jeg er bare træt af, at alle spillere jeg finder, som enten kan erstatte en spiller fra Start XI eller være en solid udskifter koster hele budgettet. Imens kan jeg så læse under "Overskrifter" at andre spillere skifter for næsten ingen penge til konkurrenter. Da jeg ikke før har været i en klub alla Genoa (OB, Hoffenheim og Chelsea er de eneste saves jeg har haft) og ikke har spillet vanvittigt meget FM15 så håber jeg der sidder nogen derude, som har et par navne som man kunne lokke til Genoa for små penge.

Jeg er klar over at 30 millioner ikke er alverden, men det må vel for pokker være nok til 3-4 spillere - Det er trods alt ikke Messi og Ronaldo jeg skal have. Så skyd med alt hvad I har - Jeg er åben over for alle positioner og alle verdenshjørner Smiley

Og det skal måske tilføjes at jeg spiller med den seneste update fra SI og ingen sommer transferupdate..
« Seneste Redigering: 08 Okt 2015, 17:30 af Gilly » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1058: 08 Okt 2015, 17:32 »

Hvilke positioner leder du efter? Der kan nævnes en Jesus Vallejo, midterforsvarer fra Zaragoza. Han har en frikøbsklausul på £1,1 millioner (ved ikke hvad den er på i danske kroner, men vel omkring de 10 mil). Han er kun 17 år gammel, men stadig god nok til at spille fast, og han udvikler sig til en af spillets bedste forsvarer. Ellers kig på hvem der er sat til salg af deres klubber. Der kan ofte gøres et par røverkøb.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1059: 08 Okt 2015, 17:37 »

Hvilke positioner leder du efter? Der kan nævnes en Jesus Vallejo, midterforsvarer fra Zaragoza. Han har en frikøbsklausul på £1,1 millioner (ved ikke hvad den er på i danske kroner, men vel omkring de 10 mil). Han er kun 17 år gammel, men stadig god nok til at spille fast, og han udvikler sig til en af spillets bedste forsvarer. Ellers kig på hvem der er sat til salg af deres klubber. Der kan ofte gøres et par røverkøb.
Som sådan alle positioner (Måske med undtagelse af Keeperpositionen). Min Start 11'er er egentlig okay, men et par skader vil gøre rigtig ondt. Så håbet var, at der måske var nogen der spillede med lignede klubber, og kendte solide spillere (Behøves som sagt ikke at skulle bære holdet for fremtiden, men være en god backup i 2 sæsoner eller noget i den dur) til 5-10 millioner, sådan at det var muligt at få en spiller i hvert geled Smiley
Logged

Tanderup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1060: 08 Okt 2015, 17:47 »

Jeg har ofte, med stor succes, hentet Jop van der Linden i Go Ahead Eagles (25 år) til mit centrale forsvar, når jeg har taget styringen i midter-klubber. Han vil helt sikkert elske at skifte til Genoa og kan købes relativt billigt. Max 6 mio kr.

Og så er han vanvittig på frispark  Smiley 
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1061: 10 Okt 2015, 13:55 »

Jeg har ofte, med stor succes, hentet Jop van der Linden i Go Ahead Eagles (25 år) til mit centrale forsvar, når jeg har taget styringen i midter-klubber. Han vil helt sikkert elske at skifte til Genoa og kan købes relativt billigt. Max 6 mio kr.

Og så er han vanvittig på frispark  Smiley 
Lige præcis sådanne forslag jeg ledte efter Smiley Hans 6 i Markering er nok den eneste bekymring, men han er billig og ganske solid. Mange tak  Thumbs Up
Logged

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1062: 11 Okt 2015, 15:27 »

Jeg søger en ny højre back til West Ham.. Er i sommerpausen mellem 1. og 2. sæson. Jenkinson er røget retur til Arsenal og der var ikke aftalt et transferbeløb. Jeg spiller med sommerupdate og har omkring 100mio til indkøb. Må dog gerne gøres rimelig billigt Smiley

Søger også en erstatning for Song som er sendt tilbage til Barcelona. De vil ikke leje ham ud igen eller sælge ham..
Logged

Come On You Irons!

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1063: 11 Okt 2015, 16:32 »

Jeg søger en ny højre back til West Ham.. Er i sommerpausen mellem 1. og 2. sæson. Jenkinson er røget retur til Arsenal og der var ikke aftalt et transferbeløb. Jeg spiller med sommerupdate og har omkring 100mio til indkøb. Må dog gerne gøres rimelig billigt Smiley

Søger også en erstatning for Song som er sendt tilbage til Barcelona. De vil ikke leje ham ud igen eller sælge ham..

Til HB: Serge Aurier, Flanagan, Sebastian Corchia
Til CM: Kranevitter, Lucas Romero, Gasto Gil Romero eller Lucas Vacha
Logged

Thaurat al Shabab

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1064: 12 Okt 2015, 11:25 »

Til HB: Serge Aurier, Flanagan, Sebastian Corchia
Til CM: Kranevitter, Lucas Romero, Gasto Gil Romero eller Lucas Vacha

Tusind tak - blev så hooked at jeg er endt med at leje Kranevitter og købe Gaston Gil Opstemt

Nu er jeg dog kommet i problemer på OMH hvor jeg er blevet tyndt besat efter Amalfitano ikke ville forlænge + Moses og Lanzini røg retur efter endt låneperiode.. Nogle bud på et hurtigt køb til OMH (fløjspiller) eller alternativt OMV (indvendig angriber).. Har ikke så mange penge at gøre godt med, så en lejemål ville være fint..
Logged

Come On You Irons!

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010