home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Ups & Downs 15'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Ups & Downs 15'  (Læst 32187 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #120: 25 Okt 2014, 02:59 »

Cool. Og det giver ikke problemer hvis man fx har Fulham's trøje liggende i en mappe der hedder Premier League, selvom de ligger i Championship? Går ud fra spillet regner den ud via tal-koder, og ikke hvilken mappe trøjen er i, så længe den altså er inde under "Graphics"
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #121: 25 Okt 2014, 03:01 »

Cool. Og det giver ikke problemer hvis man fx har Fulham's trøje liggende i en mappe der hedder Premier League, selvom de ligger i Championship? Går ud fra spillet regner den ud via tal-koder, og ikke hvilken mappe trøjen er i, så længe den altså er inde under "Graphics"
Det mener jeg ikke har lavet problemer de seneste år, nej Smiley
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #122: 25 Okt 2014, 12:01 »

Hehehehehe kender følelsen...

Så skete det igen, igen. Har spillet første halveg imod OB, og er foran 1-0, MEN to gange i kampen har mine midtstoppere fumlet med bolden, så deres frontangriber kan snuppe den til en friløber. Jeg ved ikke hvad, jeg kan gøre, for det er jo personlige fejl, og en spiller som Amartey bør da kunne holde bedre på bolden..
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #123: 25 Okt 2014, 15:08 »



Fed ting at blive udnævnt til sig selv!
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #124: 25 Okt 2014, 15:14 »

Haha. Well, det er vel betaen :-)
Logged

Supra Societatem Nemo

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #125: 25 Okt 2014, 23:12 »

Scorer i egentlig også ret ofte på frispark?

I min første sæson med FCM stod; Jakob Poulsen, Pione Sisto og Jesper Lauridsen bag en 17-20 mål, direkte på frispark. Det syntes jeg måske lige er i overkanten. Der blev også scoret flittigt mod mig, på den måde.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #126: 25 Okt 2014, 23:15 »

Scorer i egentlig også ret ofte på frispark?

I min første sæson med FCM stod; Jakob Poulsen, Pione Sisto og Jesper Lauridsen bag en 17-20 mål, direkte på frispark. Det syntes jeg måske lige er i overkanten. Der blev også scoret flittigt mod mig, på den måde.

Nej.
Jeg synes derimod bolden tit rammer muren på frispark.
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #127: 25 Okt 2014, 23:16 »

Scorer i egentlig også ret ofte på frispark?

I min første sæson med FCM stod; Jakob Poulsen, Pione Sisto og Jesper Lauridsen bag en 17-20 mål, direkte på frispark. Det syntes jeg måske lige er i overkanten. Der blev også scoret flittigt mod mig, på den måde.

Altså der er blevet scoret nogle stykker, men ikke så mange som du oplever. 17-20 er godt nok mange. :-P
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #128: 25 Okt 2014, 23:17 »

Forresten også +1 for endeligt at gøre det muligt at vælge sin egen alder (under 25) når man laver sin managerprofil. Det har jeg længe gerne ville have!

Nej.
Jeg synes derimod bolden tit rammer muren på frispark.
Altså der er blevet scoret nogle stykker, men ikke så mange som du oplever. 17-20 er godt nok mange. :-P
Ja okay. Ja det er sjovt med den forskel. Jakob Poulsen scorer jo nærmest på alle frispark han kommer i nærheden af, når vi nærmer os feltet.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #129: 25 Okt 2014, 23:18 »

I øvrigt er jeg tosset med at man kan se de løfter man giver til sine spillere!
har før tit haft svær ved at huske hvem jeg lover spilletid eller lover at sælge, nu kan jeg altid lige tjekke op på det!

Virkelig lækker funktion!

Logged


snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #130: 25 Okt 2014, 23:19 »

Scorer i egentlig også ret ofte på frispark?

I min første sæson med FCM stod; Jakob Poulsen, Pione Sisto og Jesper Lauridsen bag en 17-20 mål, direkte på frispark. Det syntes jeg måske lige er i overkanten. Der blev også scoret flittigt mod mig, på den måde.
Jeg scorer også rigtig tit på frispark, ja. Eller også rammer jeg stolpen og så ryger den ud til en af mine spillere som bare skal prikke den i mål. Lukker dog ingen mål ind på frispark Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #131: 25 Okt 2014, 23:20 »

I øvrigt er jeg tosset med at man kan se de løfter man giver til sine spillere!
har før tit haft svær ved at huske hvem jeg lover spilletid eller lover at sælge, nu kan jeg altid lige tjekke op på det!

Virkelig lækker funktion!



Funktionen er i og for sig meget lækker, ja! Men jeg giver dem ikke spilletid alligevel. Jeg ender altid bare med at love dem det, så der er harmoni i truppen, indtil jeg kan sælge dem i et transfervindue Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #132: 25 Okt 2014, 23:28 »

Eller også rammer jeg stolpen og så ryger den ud til en af mine spillere som bare skal prikke den i mål.
Det har jeg også oplevet nogle gange. Smiley
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #133: 25 Okt 2014, 23:41 »

Efter jeg har valgt Roma, har jeg fundet ud af hvor forpulet træls det er, IKKE at spille med et hold med mørke farver. FAK det farvetema der er nu jo!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Gungner
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #134: 25 Okt 2014, 23:44 »

Farvetemaet ligner noget der blev fundet på af en medarbejder, der slugte en regnbue og derefter kastede op på monitoren...
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010