home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Ups & Downs 15'
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Ups & Downs 15'  (Læst 32239 gange)
Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #90: 24 Okt 2014, 22:20 »

Det er virkelig ikke pænt... Jeg prøver pt. at vænne mig til det, men det er sq svært.
Men generelt synes jeg det nye interface er virkelig grimt.

Tror aldrig det har været som grimt at se på, som det er i dette FM. Håber på at der er nogle som vil lave skins, hvor de går et step back, hvis dette skulle være dem muligt.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #91: 24 Okt 2014, 22:41 »

Den største udfordring er godt nok at menuen er ude til venstre. Og når man så har fundet den rette menu så skal man så finde den rette undermenu derinde.

Men indtil nu er jeg bestemt positivt overrasket over spillet  Thumbs Up
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #92: 24 Okt 2014, 22:45 »

Tror aldrig det har været som grimt at se på, som det er i dette FM. Håber på at der er nogle som vil lave skins, hvor de går et step back, hvis dette skulle være dem muligt.

Et step back ?
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #93: 24 Okt 2014, 22:45 »

Synes sgu ikke det er grimt.
Logged

JaWocKa

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #94: 24 Okt 2014, 22:47 »

Et step back ?

Ja altså dem som laver skins, jeg håber de tager et step back, og laver et skin som er ligesom Fm14 i menu layout.

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #95: 24 Okt 2014, 22:47 »

Ja altså dem som laver skins, jeg håber de tager et step back, og laver et skin som er ligesom Fm14 i menu layout.



Ah det tror jeg ikke lige du skal forvente på nogen måde er muligt Smiley
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #96: 24 Okt 2014, 22:49 »

Ah det tror jeg ikke lige du skal forvente på nogen måde er muligt Smiley

Nej, men håbet kan ingen tage fra mig.

Men hold da op, jeg kan ikke finde rundt i det her. Tror det bliver det første Fm spil, jeg spiller under 100 timer.

Om andre kan lide det godt for dem.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #97: 24 Okt 2014, 22:52 »

Jeg vil nu personligt mene at det er et spørgsmål om tilvænning jeg brugte også en del timer på det men nu ja føles det som om det aldrig har været anderledes. Der er så mange sparede klik hver gang man skal noget så det er super.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #98: 24 Okt 2014, 22:57 »

Altså mit forsvar sejler totalt. Har sjældent set så mange mærkelig mål. Mine forsvarsspillere kan ikke finde ud af, at dække op, tackle eller tæmme en bold. Virkelig mange mål i klumpspil pga. manglende clearinger..
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #99: 24 Okt 2014, 23:08 »

Jeg vil nu personligt mene at det er et spørgsmål om tilvænning jeg brugte også en del timer på det men nu ja føles det som om det aldrig har været anderledes. Der er så mange sparede klik hver gang man skal noget så det er super.

Håber jeg, for pt er der så mange klik fra min side, som jeg ikke behøver at lave.

Rent æstetisk, så er det bare ikke kønt i mine øjne. Hvilket nok måske er den største grund dertil.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #100: 24 Okt 2014, 23:09 »

hvordan mener du at du har ekstra klik ? målet er netop at minimere antallet så prøv at fortæl et eksempel.
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #101: 24 Okt 2014, 23:17 »

hvordan mener du at du har ekstra klik ? målet er netop at minimere antallet så prøv at fortæl et eksempel.


Granske kort så klikker jeg forkert, fordi jeg stadigvæk ikke fatter hvorfor der er ting som nu er en menu for sig selv ude i en side.

Det at ens andet hold og ungdoms hold har fået en menu for sig selv, er nok til at jeg går ned. Jeg ender med at klik på players igen og igen, fordi jeg ikke har forstået at det er en menu til venstre. Fordi jeg aldrig i mit liv kunne drømme om at kigge til venstre for det.

Så jeg laver 3-4 fejl klik før jeg ender, hvor jeg skulle være.
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #102: 24 Okt 2014, 23:24 »

Granske kort så klikker jeg forkert, fordi jeg stadigvæk ikke fatter hvorfor der er ting som nu er en menu for sig selv ude i en side.

Det at ens andet hold og ungdoms hold har fået en menu for sig selv, er nok til at jeg går ned. Jeg ender med at klik på players igen og igen, fordi jeg ikke har forstået at det er en menu til venstre. Fordi jeg aldrig i mit liv kunne drømme om at kigge til venstre for det.

Så jeg laver 3-4 fejl klik før jeg ender, hvor jeg skulle være.
Det er jo bare en fejl 40 Smiley Det er et spørgsmål om tilvænning Jeg er personligt også stadig forvirret over nogle af tingene, men jeg er sikker på, at når man først har spillet et stykke tid, så vænner man sig til det og ser at det er blevet nemmere at navigere rundt i menuerne Smiley
For at nævne noget andet, så er jeg yderst tilfreds med spillet indtil videre! Der er de uundgåelige bugs, hvoraf de fleste jeg har oplevet allerede er postet på SI's forum, men udover dem er det virkelig et lækkert spil! Det er IMO flere gange bedre end FM14, som jeg hurtigt gik død i pga. spillets ME. Men FM15 virker rigtig lovende Smiley
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #103: 24 Okt 2014, 23:31 »

Jeg vil påstå at for dem af os der har været med siden Huh. Ja jeg kan ikke engang lige sige et årstal, at det nye interface vækker minder. Eller det er minder om cm eller fm fra nogle tidligere årgange, hvor netop mange menu var at finde i venstre eller højre bjælke. Jeg selv - Elsker det.
Og er sikker på det er tilvænning for dem der syntes det er forvirrende.. Syntes selv jeg kæmper med at finde rundt pt, men ved jeg vil sætte pris på det om ikke ret mange timer..

Og husk nu det er en Beta, så div fejl, mangler skævheder må accepteres.. MEN, 7/11?? No way, der skal det fungere som minimum. Som nævnt i anden tråd tør jeg godt sætte en hund på, der er mere brok over det spil her efter release..

Mange skader

Skærme af?? Eksisterer ikke

Dødbolde hagler ind

Ualmindelige lidt effektive angribere

4 ting jeg tør vædde med er emnerne efter release. Præcis som de foregående 15 år.. Man undres. Og nej jeg lader ikke længere tvivlen komme SIgames til gode, den tillid er ødelagt for mange år siden. Min egen strategi er, at holde fast i Betaen til omkring jul. I FM 14, skulle det være gjort til Marts. Så er jeg sikker på at jeg nok skal få spillet fm mere end 30 timer i FM 15
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #104: 24 Okt 2014, 23:46 »

Holde fast i betaen til jul ? betaen udløber den 8 november Peace
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010