home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 63972 gange)
Falken
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #135: 02 Nov 2014, 14:28 »

Er der ikke en der vil smide SS op af Toutouh og amankwaa ? Smiley Det er ligegyldigt hvornår det er fra.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #136: 04 Nov 2014, 11:22 »

Hvordan spiller i med Corner? Synes ikke rigtig jeg kan få ham ordentligt igang. I starten var han sat som Targetman, men så ændrede jeg til Skarpretter, men synes heller ikke det hjælper :/ Han har spiller 13(1) kampe og scoret 6 mål, hvilket egentligt er okay, men vil gerne se ham lave lidt flere mål... Har i nogen ideer/forslag?
Btw. på kanterne har jeg fløjspillere (angreb) og bag Corner har jeg en skyggeangriber (angreb)
Logged

UlrikE
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #137: 04 Nov 2014, 13:08 »

Synes jeg har haft god succes med ham som Targetman på support og så en hurtig skarpretter ved siden af ham. Hans målscoringer ligger meget lige med de gennemsnitlige  superliga angribere (med undtagelse af Pourié som har banket 15 mål ind i 10 kampe :O ). Corne ligger pt med en gennemsnitskarakter på 7,43
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #138: 05 Nov 2014, 10:35 »

Oplever i også at FCK indtræder i CHL kvalen blandt "vindere", hvorimod AaB indtræder blandt "bedst placerede"..?


Ja det samme skete i mit. Jeg mødte først et hold fra Azerbadjan og i sidste runde AEL Limassol fra Cypern. Begge hold blev klasket med tenniscifre. Det må være en fejl som forhåbentlig bliver rettet i det "rigtige" spil.
Det ødelagde det hele for mig, at man nærmest fik en fribillet til CL :/
Logged

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #139: 09 Nov 2014, 23:45 »

Tråden har været død efter fuldversionen er udkommet. Så jeg kan lige prøve og genoplive den. Det bliver lidt kortfattet, da jeg sidder med en brækket finger, og det tager lidt længere tid at skrive.

Men jeg er lige begyndt på anden sæson af mit FCK spil. Første sæson var meget svingende, havde svært ved at få min taktik til at fungere ordentlig, og ændrede indstillinger og roller gennem hele sæsonen for at finde frem til en løsning.
Jeg endte med vinde superligaen med 4 points ned til FCM. Var eller 4 point efter FCM da der var spillet 27 eller 28 runder. Men typisk FCM at smide det hele til sidst.
Corner blev sikker topscore med 23 mål i 32 kampe, hans mål kom meget i stimer, mener han havde en periode midt i superligaen på 10 kampe hvor han kun scorede et mål. efter dem kom Uffe Bech og NJ med 8 og 7 mål, derefter tror jeg det var Zanka med 5-6 mål.
Pokalturneringen blev også vundet sikkert med 4-1 i finalen mod FCM.
Min europæiske deltagelse var derimod direkte pinlig. Røg ud af CL kvalen til Napoli, det kunne jeg ikke gøre så meget imod. Men EL... puha.... Rød i gruppe med Villareal EA Guingamp, og Krasnador. Fik 4 points i alt med en målscore på 9-13 hvor de to nederlag mod dansker-kolonien især slog hårdt.

Transfer 1. sæson


Det var lidt svært at komme af med spillere, og finde nogle til at gå direkte ind på holdet. Det var kun Uffe Bech som skulle gå ind omkring staropstillingen med det samme. Eller var spillerene mest til fremtiden. Jeg vil gerne råde alle til at KØBE KRISTOFFER AJER. Her i anden sæson er han allerede sikker starter som 17 årig. Hvis jeg vil sælge ham kan jeg få omkring 100 mil for ham.

Transfer 2. sæson


Nu har jeg fået ryddet lidt op i truppen, Mens jeg har hentet et nyt midterforsvar. Har også købt Luka Jovic som dog først kommer til vinter for ca. 55 mill. Blev lidt utålmodig til sidst, da alle mine planer blev ødelagt.
Derudover kan lige nævnes salget af TutTut. 77 millioner! wtf? Ikke meget andet at sige til det.
HAr solgt meget men truppen er alligevel bred nok, med alle de spillere som kom tilbage fra udlejning. Dog i lidt den tynde ende, havde regnet med at jeg fik Jovic med det samme.

Sæson 2015/2016



Sådan kommer holdet/taktikken nok til at se ud i den nye sæson. Dog med meget rotation. Deleaney, Amartey og Ajer er meget tæt. Zanka, er også meget tæt på holdet, og får en stor del kampe. I offensiven kommer der også meget rotation, hvor Kadrii, Mussis, Amankwaa og Felfel får en del spilletid. Også lidt for for at holde de vigtige reserver tilfredse(reserver er nogle tøser i den her udgave).
Sæsonen er started som lyn og torden. De første 5 kampe har budt på 5 sejre og en målscore på 22-2. Hvor Corner og Felfel hver har scoret 4 mål
Årets mål er selvfølgelig the double, ryge i CHL, og spille europæisk i forårssæsonen.
Logged

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #140: 11 Nov 2014, 16:14 »

Så er jeg kommet til vinter pausen i sæson 15/16.
Startede sæsonen fantastisk, men det blev lidt mere svingende midt i halvsæsonen. Ligger dog på 1. pladsen ved pausen med 42 points (13-3-2). Corner er igen topscore med 15 mål i SL, efterfulgt af NJ med 8 mål.

Champions League gruppen blev noget af det mest frustrerende jeg har prøvet. Var i 4. seedningslag, og kom i en dynamitpulje med Arsenal, Dortmund og Sporting. Endte på 4 pladsen med sølle 4 points, dog á point med Sporting. Havde en bedre målscore, men røg ud på grund af færrest udebanemål i indbyrdes opgør. Tabte 1-0 til sporting ude og vandt 3-2 over dem hjemme. Derudover spillede jeg uafgjort hjemme mod Arsenal.
Fandt derudover ud af at jeg er utrolig dårlig i de sidste 10 min i CHL. Hvis kampene kun varede 80 minutter var jeg endt på 9 points og var gået videre i CHL. 1-0 nederlaget mod Sporting skete ved at min reservekeeper (havde glemt at skiftet SA ind igen efter en pokalkamp :/ ) vælger at boks bolden i eget i overtiden. Mod Arsenal ude var jeg foran 2-1, men de formår at score efter 86 og 92 minutter og jeg taber 2-3. I den sidste kamp mod Dortmund, hvor jeg kan nøjes med uafgjort for at ende i EL, taber jeg 0-1 på et langskud langt uden for feltet efter 87 minutterspil.......

Vinterens transfervindue skal helst blive meget stille og rolig. Får Luka Jovis ind, eller har jeg kun planer om at sælge Pourie. Og så må jeg bare håbe at der ikke kommer nogle bud på mine spillere, så jeg kan holde holdharamenion oppe. Efter jeg har fået et overskud på 250 millioner kroner i den her sæson har bestyrelsen været så storsindet at forøge min transferbudget fra 2,5 mio. kr. til hele 5 mio. kr. Så det bliver nok ikke til nogen nyindkøb.

Regner med at lave en opdatering efter hver halvsæson, dog kun hvis der begynder at komme lidt mere liv herinde
Logged

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #141: 16 Nov 2014, 15:19 »

Meget fortjent sejr. Vil gerne takke Dani Alves for denne mulighed, uden hans 2 begåede straffespark, var denne sejr ikke mulig Smiley



Var glad for at Corner endelig var sikker på straffe, før denne kamp har Corner brændt 3-4 straffespark i streg. Den nye straffesparkskytte var bare ikke på banen i dag.
Logged

melandud
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #142: 17 Nov 2014, 18:46 »

Har i også oplevet SA lukke nogle dumme mål ind i jeres spil? Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #143: 17 Nov 2014, 19:14 »

Så spillet er bare lidt realistisk Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #144: 21 Nov 2014, 11:49 »

Jeg har netop givet mig selv noget af en udfordring med hjerteklubben, FCK.

Efter at have spillet godt en halv sæson med Sassuolo, hvor det i øvrigt gik rigtig godt, så jeg at FCK fyrede den kære Ståle. Da jeg så gik ind på holdet så jeg til min store overraskelse at de lå nummer 11 i ligaen efter 13 kampe (med 6 point op til 10. pladsen)... ja du læste rigtigt! Eneste trøst er vel at det heldigvis ikke er Brøndby der ligger til at skulle vinde, men herimod OB der er det suveræbe tophold.
Så jeg droppede et ellers lovende save med Sassuolo, for at kunne føre byens hold tilbage til storhed.

Spillere som Nicolaj Jørgensen, Cornelius, Delaney, Amartey, Pierre og Remmer er alle sammen røget.

I stedet har jeg spillere som Jradi, Nattestad, Blåbjerg, Rømer (fra FCM), Marco Larsen, Rasmus Jønsson og Ishak.

Et svækket hold, ja. Men et hold der trods alt berettiger til mere end en 11. plads, efter min mening.

Jeg har fået følgende start:

Esbjerg (ude) gav en 1-0 sejr
Aab (ude) gav en uafgjort 1-1'er, og dette endda efter at Christan Poulsen blev udvist efter nogle af tyve minutter.
Randers (ude) gav en 5-1 sejr

Nu er jeg så nået til sidste kamp før vinter pausen, som er mod FCM på hjemmebane. Her forventer jeg en sejr, da det faktisk kan få mig over stregen, men en uafgjort kan også gå en Smiley

Mere følger!
Logged

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #145: 21 Nov 2014, 16:19 »

Så står den på CHL kvartfinalen for anden år i træk. Efter den første kamp som endte 1-1 på hjemmebane, havde jeg ikke stor tro på at gå videre. Især ikke da Corner blev skadet lige før kampen.



Sådan endte gruppe spillet. Endnu engang slog jeg Barca i en kamp. Og har indtil videre en statistik mod dem som lyder 2 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag.


Her er superligaen som jeg ødelægger. HAvde lige en down periode hvor jeg fik to uafgjort resultater i træk. Havde ellers håber på en "perfect season"




Så har jeg også lidt spiller statistik. Corner er virkelig begyndt at bombe. Har havde dog en lidt dårlig periode efter en skade, hvor han kun scorede 2 mål i 9 kampe. SOm dog kun gør hans målscoringssnit endnu bedre.

Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #146: 29 Nov 2014, 16:30 »

nogle der har en succesfuld taktik med FC de vil dele? for jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere.

Spiller 4-2-3-1 eller en 4-1-2-2-1 og ingen af dem fungere rigtig for mig, men jeg brænder altid et hav af chancer!!
Logged

No Totti No Party

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #147: 30 Nov 2014, 18:19 »

nogle der har en succesfuld taktik med FC de vil dele? for jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere.

Spiller 4-2-3-1 eller en 4-1-2-2-1 og ingen af dem fungere rigtig for mig, men jeg brænder altid et hav af chancer!!

Jeg har brugt BelthazorDK's taktik, og ændret lidt i den for at bedre tilpasset den til mine spillere og mine normale præferencer
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38288.msg1193203#msg1193203


Jeg kan også lige komme med en kort status opdatering på mit spil. Jeg er kommet til sæson 2018/2019. Jeg vandt superligaen sidste sæson med 91 points mens FCM fik andenpladsen med 64 points. Derudover endte Brøndby med at rykke ned i 1. division he he.
De sidste to sæsoner er jeg røget ud i kvartfinalen i CHL. SIdste sæson kom jeg i gruppe med Barcelona, Dinamo Kiev og AZ, og røg videre med 11 points. I 1/8 finalen slog jeg Man CIty ud med 2-1. 1-1 på hjemmebane, og så vandt jeg meget overraskende 1-0 på udebane. Derefter røg jeg ud mod CHelsea, også med 2-1.

Transfervinduet var som så mange andre meget frustrerende i starten. Alle de planer som jeg havde gik i vasken. Blandt andet en verdensstjerne regens spiller smed en frikøbsklausul på 100 mio, men med det samme jeg bød, blev klubber som Real MAdrid og Barcelona også interesseret. Men endte dog med at få nogle gode kantspillere til sidst, i form af Paizon, Markovic og Bakkali. Markovic har ikke spillet fantastisk, men Paizon har overrasket mig med med 10 mål i 7(2) kampe som indvendig angriber. Jeg vil gerne have erstattet Remmer med en super højreback, men det er simpelthen umuligt at finde gode backs i det her spil.
Målet i år er en semifinale i CHL, men er dog røget i en ret svært gruppe med Anderlect, Atletico Madrid og Juventus.


Mit hold ser således ud


Det er desværre småt med danskere, men kan simpelthen ikke få fat i nogle der er gode nok til en startplads. Fischer og Andersen er skiftet, og Huddensfield vil have en urealistisk høj beløb for Billing.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #148: 06 Dec 2014, 04:29 »

Hej alle Manager Freaks  Smiley

Nu er jeg også startet med FCK.
Første sæson er nu vel overstået og vi har spillet første kamp i anden sæson. Men for lige at lave en opsumering af første sæson.

Transfers Ind:
Justin Shaibu - HB Køge £85K (fik 4 kampe som indskifter i ligaen og scorede 3 mål)
Ludwig Augustinsson - IFK Göteborg £1.3M (Allerede købt når man starter)
Martin Ødegaard - Strømsgodset £9.75K (Kom til i Januar spillede i alt 11 kampe med et snit på 6.94)
Tommy Ilsø - B93 Gratis (Regen)

Transfer Ud:
Mikael Antonsson - Young Boys £100K (Ville væk da han ikke spillede nok)
Johan Wiland - ? (Ville væk da han ikke var glad i Danmark, desværre var der ikke nogen klubber der ville købe ham)
Pierre Bengtsson - Malmø FF (Da hans kontrakt udløb, kan dog ikke se dette skifte som et skridt op)

Rigtig mange ungdoms spiller fra U19 og B holdet har fået revet deres kontrakter i stykker da jeg ikke så dem som spiller jeg kunne bruge i fremtiden.

Turneringer:

Superligaen blev vundet meget sikkert med hele 25 sejre, 7 udafgjorte og 1 enkelt nederlag, lidt bittert da det kunne havde været fedt at gå ubesejret igennem ligaen.
Pierre Bengtsson vandt Årets Profil i Superligaen foran Andreas Cornelius og Nicklas Helenius
Andreas Cornelius blev top score med 20 mål i 28 kampe og han vandt også Årets spiller i Superligaen.

DBU Pokalen startede for os i tredje rundet i en kamp imod Holbæk som vi dominerede men kun vandt 2-0, i fjerde rundte stod vi over for Aab som var noget svære for vores reserver at knække men vi endte med at vinde 3-2. Kvart finalen blev en kamp som virkelig satte sine spor på vores spiller da de i et allerede presset program skulle helt ud i straffespark for at sikre sejren efter 3-3 i ordinær spilletid.
Semi finalen stod vi over for rivalerne fra vestegnen, et hold som vi i superligaen havde slået 4-0, 4-1 og 6-0 så det var en kamp som vores fans forventede at vi ville vinde sikkert, dog blev det vores tætteste kamp i sæsonen, men i sidste ende vandt vores reverver 2-1.
Finalen skulle spilles imod Esbjerg, og efter sidste års brøler imod Aab skulle pokalen tilbage til København, og det blev gjort med en meget sikker sejre på 3-0.

Champions League. Vi kvalificerede os til gruppe spillet hvor vi fik den værst tænkelig lodtrækning, Barcelona, Manchester City og Napoli.
Det blev til 5 Nederlag og 1 enkelt sejre hjemme imod Manchester City på 3-0, vi sluttede af med en målscore på 6 for og 16 imod.
Ikke noget vi kan være helt tilfreds med, da det burde havde været muligt at få en tredje plads i gruppen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anden Sæson er lige gået i gang, så her kan vi lige lave en hurtig gennem gang af transfer.

Transfer Ind:
[DL] Mickaël Pierrot - Mons £300K (Undgomsspiller med potentiale 4 gule og 1 sort stjerne)
[MC] Can Yilmaz - Heracles £850K (Ungdomsspiller med potentiale 4 gule og 1 sort stjerne)
[DC] Mark Lange - Vejle £15.5K (Ungdomsspiller med potentiale 3 gule og 1 sort stjerne)
[AML] Rasmus Fredgaard - OB £28.5K (Ungdomsspiller med potentiale 3 gule og 1 sort stjerne)
[GK] Asger Lindegaard - Lyngby £71K (Ungdomsspiller med potentiale 3.5 gule og 1 sort stjerne)
[MC] Adrien Rabiot - PSG Gratis (Er virkelig spændt på hvad han kan udvikle sig til)
[FC] Nicklas Bendtner - Wolfsburg £600K (var blevet utilfreds efter kun at have spillet 7 kampe, blev scoutet til en værdi imellem £500K - £1.3M)
[DC] Jacob Dehn - Randers FC £750K (blev købt som erstatning for Kris Stadsgaard i næste sæson, lånt tilbage til Randers i hele sæsonen)
[AML] Jesse Lingard - Man Utd Lån (Han kontrakt udløber efter denne sæson, så hvis han spiller godt nok kunne det være at han kunne få en permanent kontakt)

Transfer Ud:
Bashkim Kadrii - Nantes £4.5M (kunne ikke sige nej til dette tilbud, da vi har Amankwaa og Ødegaard til samme plads)
Franco Mussis - Newell's £1.2M (Gad ikke bruge tid på at spille ham i for efter at han kun spillede 9 kampe i Genoa)
Youssef Toutouh - Bournemouth £2.9M (Samme grund som ved salget af Kadrii)
Marvin Pourié - APOEL £500K (Han skulle bare væk da jeg ikke så nogen fremtid for han i klubben)
Daniel Amartey - Lazio £6.75M (+ £151K i 12 mdr. Et tilbud jeg desværre ikke kunne sige nej til)
Logged

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #149: 09 Dec 2014, 17:58 »

Farvel min kære ven...


Nu skal der handles ind
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010