home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Fc Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Fc Barcelona  (Læst 20610 gange)
frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #45: 21 Dec 2014, 12:37 »

Så kom jeg også igennem fjerde sæson med Barca.

Af transfers købte jeg nogle unge spillere og Tielemans som rotationsspiller for Pogba for 117 mio. i stedet for Denis Suarez, som røg til Dortmund for 270 + 50 % af næste salg. Thumbs Up

Da jeg i 3. sæson vandt CHL skulle jeg spille den europæiske Super Cup. En sikker 4-0 sejr mod Milan blev det til.
Den spanske Super Cup blev vundet med 1-2 ude og 4-2 hjemme over Real.
Klub VM vandt jeg også sikkert!
Mht. de tre større turneringer:
Det endte med at jeg vandt alle seks turneringer jeg var med i og tabte kun en kamp gennem hele sæsonen - 1-0 ude mod Sporting i gruppespillet i CHL. 57 kampe blev således vundet og syv kampe endte uafgjort. Af store kampe kan nævnes:
De føromtalte sejre i de to Super Cups, 2-1 og 0-2 over Real i ligaen, 2-4 og 5-0 over Atletico i ligaen, 0-2 over Valencia i ligaen, 0-0 og 1-2 over Real i pokalturneringens semifinale, 0-5 og 5-0 over Basel i ottendedelsfinalen, 3-0 og 0-2 over Everton i kvartfinalen, 1-1 og 6-1 over Chelsea i semifinalen og 0-2 over Real i CHL finalen på San Siro. Altså i alle fire turneringer, hvor det var muligt, ødelagde jeg Reals chancer for at vinde titlen! Wink
Disse resultater betyder, at jeg pt. er ubesejret i 51 kampen i Liga BBVA og 53 i alt i klubben.
Det er også værd at nævne, at jeg endte ligaen med 108 point efter 35 sejre og 3 uafgjorte med en målscore på 147-17 efter en hjemmebanestatistik på 19 sejre og en målscore på 94-6. Opstemt

Efter VM 2018, som Belgien vandt 4-0 over Mexico, har jeg ansøgt om landstrænerjobbet for Tyskland og Spanien.

Min startopstilling til den nye sæson ser således ud med førstnævnte som mest brugte spiller:
ter Stegen
Chambers/regen - Bartra/Pique - Balanta/regen - Alba/Grimaldo
Samper/Busquets
Pogba/Tielemans - Halilovic/Iniesta
Munir/Suarez/Deulofeu - Neymar/Reus
Messi/Suarez/Munir

Overvejer meget at stoppe spillet, da det efterhånden er svært fortsat at bevare motivationen i dette spil. Peace
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #46: 21 Jan 2015, 02:38 »

Jeg har fået spillet min første sæson med Barcelona. Det var nærmest for let. Jeg tabte en enkelt kamp, da jeg i den spanske pokalturnering tabte 2-0 ude mod Levante. Jeg gik dog videre efter en sikker 4-0 sejr på Camp Nou. Dertil spillede jeg to kampe uafgjort. Den ene var mod Manchester City i gruppespillet af Champions League, hvor jeg spillede 2-2 i Manchester, mens den anden var i kvartfinalen af Copa del Rey, da jeg spillede 2-2 mod Real Madrid på Santiago Bernabéu. Resten af kampene blev vundet. Maksimal pointhøst i La Liga. Blandt nævneværdige resultater kan jeg nævne en 3-0 sejr over City på Camp Nou, hvor Suárez scorede hattrick, en samlet 9-3 sejr over Dinamo Zagreb i første knockout runde af Champions League, en samlet 8-3 sejr over Chelsea i kvartfinalen af Champions League, en samlet 6-3 sejr over Liverpool i semifinalen af Champions League og en sikker 2-0 sejr over Bayern München i finalen af Champions League.

Messi kørte alle over og scorede 69 mål i 57 kampe, mens han også lagde op til 19. Luis Suárez kom fantastisk fra land og scorede 33 mål i hele sæsonen, med dertilhørende 22 assists. Neymar og Pedro scorede begge 19 mål, mens Neymar lagde op til 22 og Pedro lagde op til 12. Xavi og Rakitić lagde begge op til 19 scoringer, mens førstnævnte scorede 4 og sidstnævnte scorede 9. Derudover kom Munir på tavlen 10 gange, mens Mascherano scorede 8 og Busquets scorede 7.

Jeg er kommet godt i gang med anden sæson, efter at have solgt Thomas Vermaelen og Alex Song i løbet af sommeren. Vermaelen røg til Lazio for 80 millioner kroner, mens Alex Song blev sendt til Paris Saint-Germain for 150 millioner. Derudover har jeg lejet en række unge spillere ud. Gerard Deulofeu er i Lyon, Wilfrid Kaptoum er i Genk, Lionel Enguene er i Real Zaragoza, mens Fabrice Ondoa er i Huracán Valencia. Derudover er Adama Traoré og Sergi Samper også blevet lejet ud. Sidste sæson nød de stor succes hos henholdsvis Augsburg og Stoke. Adama optråde i 32 ud af 34 mulige Bundesliga-kampe for Augsburg, der overraskende stjal 3. pladsen, blot 1 point efter Dortmund på 2. pladsen. Adama er i denne sæson lejet ud til Málaga. Sergi Samper nød enormt stor succes i Stoke, hvor han spillede 29 Premier League kampe, med 1 mål, 5 oplæg og en gennemsnitlig bedømmelse på 7.12 til følge. Han er endnu engang lejet ud til Stoke.

Deulofeu, Ondoa, Adama og Samper er alle startet fantastisk i anden sæson hos deres midlertidige arbejdsgivere. Deulofeu har spillet 8 kampe for Lyon, hvor han har scoret 5 gange, lagt op til 2 og står med et gennemsnit på 7.74. Ondoa har spillet 9 kampe for Huracán, hvor han har holdt buret rent 4 gange og blot lukket 6 mål ind, med et gennemsnit på 7.07. Både Marseille og Huracán fører deres rækker, henholdsvis Ligue 1 og Segunda División B. Traoré har spillet 10 kampe for Málaga, hvor han har scoret 3 gange, lagt op til 2 mål, er blevet kampens spiller 3 gange og har et gennemsnit på 7.33. Sidst har Samper spillet 9 kampe for Stoke, hvor han har lagt op til 4 mål, er blevet kampens spiller 4 gange og har et gennemsnit på 7.76.

Planen er at spillere der ikke er af egen avl, så småt skal udfases, således at jeg til sidst står med et helt hold kun bestående af spillere af egen avl. Derfor er det vigtigt at spillere som Samper, Kaptoum og Deulofeu udvikler sig en del over denne og den kommende sæson.

Her i starten af anden sæson, har jeg vundet samtlige 17 kampe indtil videre, blandt andet en 8-0 sejr over Basel i Champions League, med Messi som min top performer, med 20 mål og 8 assists i 17 optrædener. Derudover er Rafinha kommet fantastisk i gang med denne sæson, med 2 mål og 7 oplæg i 11 kampe. Han har været rigtig, rigtig stærkt spillende.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #47: 17 Feb 2015, 10:43 »

Transferforbuddet er hermed blevet ophævet i mit spil med Barcelona, og jeg benyttede straks lejligheden til at sikre mig Valencias enormt talentfulde venstreback, José Luis Gayá, der formentlig kan blive endnu bedre end Alba er blevet. Desværre var jeg nødt til at udløse frikøbsklausulen, da Valencia slet ikke var interesserede i de andre bud jeg kom med, så jeg endte med at betale 355 millioner kroner for ham. Nu føler jeg dog også at min trup er nogenlunde komplet - i hvert fald i forhold til resten af anden sæson - så jeg kan sagtens vente til sommerpausen med at bruge penge igen. Nu skal jeg dog lige forsøge at afsætte Adriano for en god sum penge, helst over 60 millioner kroner.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #48: 18 Feb 2015, 15:12 »

Med fare for at jinxe resten af hans sæson, vil jeg alligevel lige tillade mig at påpege, hvor vanvittigt spillende Sergi Samper har været her i anden sæson. Det har ganske vidst ikke været for mig, men det er alligevel voldsomt imponerende. Samper blev lejet ud til Stoke i starten af sæsonen, hvilket han også var i første sæson. I første sæson spillede han 29 kampe i Premier League, hvor han scorede 1 mål, lagde op til 5, blev kampens spiller 1 gang og endte med en gennemsnitlig bedømmelse på 7,12. Her den 30. januar i anden sæson, har han spillet 24 kampe i ligaen, lagt op til 8 mål (delt 3. plads i hele Premier League), er blevet kampens spiller 7 gange og har en gennemsnitlig bedømmelse på 7,55, hvilket er 6. bedst i hele Premier League, kun overgået af Agüero, Shaw, Yaya Touré, Hazard og Baines. Der er vidst ikke nogen tvivl om hvem der skal være sommerens signing på den defensive midtbane - og så endda uden at bruge så meget som en øre.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #49: 18 Feb 2015, 17:11 »

Dit spil lyder virkelig fedt! :-) Og dejligt at se at du fortsætter den nuværende trend med at shippe spillere til Stoke (lejeaftale eller ej). :-)
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #50: 25 Feb 2015, 01:18 »

Med fare for at jinxe resten af hans sæson, vil jeg alligevel lige tillade mig at påpege, hvor vanvittigt spillende Sergi Samper har været her i anden sæson. Det har ganske vidst ikke været for mig, men det er alligevel voldsomt imponerende. Samper blev lejet ud til Stoke i starten af sæsonen, hvilket han også var i første sæson. I første sæson spillede han 29 kampe i Premier League, hvor han scorede 1 mål, lagde op til 5, blev kampens spiller 1 gang og endte med en gennemsnitlig bedømmelse på 7,12. Her den 30. januar i anden sæson, har han spillet 24 kampe i ligaen, lagt op til 8 mål (delt 3. plads i hele Premier League), er blevet kampens spiller 7 gange og har en gennemsnitlig bedømmelse på 7,55, hvilket er 6. bedst i hele Premier League, kun overgået af Agüero, Shaw, Yaya Touré, Hazard og Baines. Der er vidst ikke nogen tvivl om hvem der skal være sommerens signing på den defensive midtbane - og så endda uden at bruge så meget som en øre.

Det var ikke ligefrem fordi at jeg jinxede resten af sæsonen for Samper. Tværtimod så blev han faktisk bare bedre. Stoke endte på en 8. plads med Samper som deres absolut største profil. Han endte med at lægge op til hele 17 ligamål i sæsonen, hvilket var flest i Premier League. Han endte samtidig med den næsthøjeste gennemsnitlige bedømmelse med 7,63, hvilket kun blev overgået af Eden Hazard med 7,68. Derfor var det heller ikke ufortjent at Samper blev kåret som Årets Fodboldspiller i Premier League. Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg tror aldrig at en 21-årig har vundet den pris før. Jeg kunne i hvert fald ikke lige finde nogen, da jeg kiggede listen igennem i spillet. Nå, men gennem hele sæsonen endte han med at spille 44 kampe, hvor han scorede 1 mål og lagde op til 21. Han blev kampens spiller 14 gange og endte med en gennemsnitlig bedømmelse på 7,64. Hans værdi er steget til 192 millioner kroner. Det er med lang, lang afstand den bedste lejeaftale jeg nogensinde har oplevet i Football Manager.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #51: 26 Feb 2015, 02:12 »

Forud for min 3. sæson er der virkelig sket noget. Jeg har valgt at skille mig af med en god portion spillere, for at få råd til et par stjerner, der absolut forstærker holdet og truppen. Sommerens helt store mål var således Paul Pogba, som jeg håbede at kunne købe for omkring 630 millioner kroner. Det var dog mere end mit transferbudget tillod, så jeg var nødt til at sælge en røvfuld spillere. Her er hvad jeg gjorde:

- Ivan Rakitic solgt til Paris Saint-Germain for 300 millioner kroner.
- Cristian Tello solgt til Juventus for 140 millioner kroner.
- Gerard Deulofeu solgt til Paris Saint-Germain for 135 millioner kroner. Jeg modtager derudover 35 millioner kroner efter 50 ligaoptrædener og 35 millioner kroner efter 10 ligamål. Potentiel samlet transferværdi: 205 millioner kroner.
- Javier Mascherano solgt til Liverpool for 110 millioner kroner.
- Sergi Roberto solgt til Chelsea for 100 millioner kroner. Jeg modtager derudover 40% af fortjenesten på Sergi Robertos næste transfer.
- Jean-Marie Dongou solgt til Lokeren for 55 millioner kroner. Jeg modtager derudover 15 millioner kroner efter 50 ligaoptrædener og 15 millioner kroner efter 10 landskampe. Potentiel samlet transferværdi: 85 millioner kroner.
- Daniel Alves solgt til Manchester United for 45 millioner kroner.
- Joan Román solgt til Real Betis for 18 millioner kroner. Jeg modtager derudover 13 millioner kroner hvis Real Betis opnår oprykning og 20% af fortjenesten på Joan Románs næste transfer. Potentiel samlet transferværdi: 31 millioner kroner.
- Jérémy Mathieu solgt til AS Monaco for 10 millioner kroner. Jeg modtager derudover 3 millioner kroner efter 50 ligaoptrædener og 140.000 kroner per kamp i 10 kampe. Potentiel samlet transferværdi: 14,4 millioner kroner.

Samlet indtægt: 913 millioner kroner.
Potentiel samlet indtægt: 1.030,4 millioner kroner.

Et fantastisk transfervindue rent indtægstmæssigt med nogle rigtig gode handler, omend jeg gerne ville have haft mere for Mascherano og for Alves. Men salgspriserne er dog generelt absolut til at leve med. Nu gik jeg så en tur på indkøb og købte følgende spillere:

- Paul Pogba hentet hos Juventus for 630 millioner kroner. Juventus skal derudover have 60 millioner efter 50 ligaoptrædener, 60 millioner efter 10 landskampe og 20% af fortjenesten på Paul Pogbas næste transfer. Potentiel samlet transferværdi: 750 millioner kroner.
- Danilo hentet hos FC Porto for 185 millioner kroner. FC Porto skal derudover have 15 millioner efter 50 ligaoptrædener og 20% af fortjenesten på Danilos næste transfer. Potentiel samlet transferværdi: 200 millioner kroner.

Samlet udgift: 815 millioner kroner.
Potentiel samlet udgift: 950 millioner kroner.

Derudover skal det nævnes at Samper er blevet tilføjet på førsteholdet, hvorfor der ikke er behov for en erstatning på den defensive midtbane. Til gengæld mangler jeg stadig en central forsvarsspiller. Jeg har dog stadig omkring 200 millioner i transferbudgettet, så det burde nok kunne lade sig gøre. Worst case scenario må jeg hive Edgar Ié eller Diawandou Diagné op fra B-holdet. Men nu har jeg i hvert fald en kanon stærk startopstilling bestående af Marc-André ter Stegen, Danilo, Gerard Piqué, Éder Álvarez Balanta, Jordi Alba, Sergio Busquets, Andrés Iniesta, Paul Pogba, Luis Suárez, Neymar og Lionel Messi. Måske det stærkeste hold jeg mindes at have haft i Football Manager.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #52: 27 Apr 2015, 16:47 »

Så er jeg startet op med Barcelona..

Målsætningen er på sigt at skabe et hold af egen avl og derfor følgende regler;
Der kan kun fortages to forskellige indkøb;
- Spillere med Barca DNA..
- Spanske spillere på maks 17 år..

Logged

- Veni, vidi, vici -

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #53: 07 Maj 2015, 18:49 »

Hvor lang transfer forbud har barca ?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #54: 30 Jul 2015, 13:55 »

Er der slet ingen, der spiller med barca?Smiley
Logged

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #55: 10 Aug 2015, 17:40 »

er også igang med Barcelona er snart færdig med min anden sæson. vandt alt hvad jeg kunne vinde i først sæson. og i anden ser det os ud til at jeg vinder alt Smiley

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/433822229263912727/95064CBE78F0F503A18BE69D38AC195BFD3244AA/

ved ikke hvordan jeg ligger ss op herinden så i får det lige sådan Smiley det er et ss af en af mine unge spillere
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010