home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 57093 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #120: 02 Aug 2015, 16:22 »

Hvordan i alverden var DU ved at glemme det?Huh!!! Opstemt

Ja, den er ikke god, men brugte det meste af dagen i går på at pleje tømmermænd, så skulle li indhente alt det forsømte i dag.  Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #121: 02 Aug 2015, 22:49 »

AS Roma Football Manager 2015 patch 15.3.2


7. sæson afsluttet… I år er vi atter gået fra sejr til sejr, holdet virker ustoppeligt…



Herligt at Lazio er rykket ud! Farvel, og forhåbentligt ikke på gensyn lige foreløbig!

Derudover fik jeg denne besked… Meget spændende, men jeg har svært ved at se hvorfor de har fået det, medmindre det er FFP der har ramt dem??? Super spændende udvikling faktisk! Truppen skal trimmes, de ældste spillere skal ud, unge friske kræfter skal til og en start på et generationsskifte skal sættes i værk.

Hvis I har spørgsmål eller ønsker SS eller anden indsigt, så giv et opråb, og jeg skal se hvad jeg kan være behjælpelig med. Indtil vi skrives ved næste gang!



La Maggica
« Seneste Redigering: 02 Aug 2015, 23:22 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #122: 02 Aug 2015, 23:07 »

Bare et heads-up, linket til CL-finalen virker ikke.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #123: 02 Aug 2015, 23:22 »

Bare et heads-up, linket til CL-finalen virker ikke.

Skulle være rettet nu Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #124: 02 Aug 2015, 23:23 »

Fik samme besked, dog om A.C. Milan inden min nuværende sæson.

Hvor meget køber/sælger du for?

Generationsskifte, er det ikke noget du sørger for sker flydende?  Djævel
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #125: 02 Aug 2015, 23:29 »

Fik samme besked, dog om A.C. Milan inden min nuværende sæson.

Hvor meget køber/sælger du for?

Generationsskifte, er det ikke noget du sørger for sker flydende?  Djævel

Hehe, jeg har købt spillere for 3,63 mia over 7 år... Mens jeg har solgt spillere for 1,82 mia... I snit har jeg handlet for 260 mio om året netto. Så jeg bruger de penge der skal til Smiley

Jo jo, det er også kun strootman + pjanic der ser ud til at ryge Djævel
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #126: 03 Aug 2015, 01:10 »

Hehe, jeg har købt spillere for 3,63 mia over 7 år... Mens jeg har solgt spillere for 1,82 mia... I snit har jeg handlet for 260 mio om året netto. Så jeg bruger de penge der skal til Smiley

Jo jo, det er også kun strootman + pjanic der ser ud til at ryge Djævel

Er kun igang med min 7. sæson nu, men har købt ind for 5.55 mia og har så også solgt for 5.44 mia inden jeg kommer ind i januarvinduet i 7. sæson. Så spenderer kun li over 18.3 mio per sæson netto.

Hehe, fair nok, den ene har jeg solgt og den anden har jeg minimum to solide arvetager til Wink Men hvis de er for gamle, hvad har du så gjort med De Rossi? Ham har jeg stadig i truppen Opstemt
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #127: 03 Aug 2015, 01:28 »

Er kun igang med min 7. sæson nu, men har købt ind for 5.55 mia og har så også solgt for 5.44 mia inden jeg kommer ind i januarvinduet i 7. sæson. Så spenderer kun li over 18.3 mio per sæson netto.

Hehe, fair nok, den ene har jeg solgt og den anden har jeg minimum to solide arvetager til Wink Men hvis de er for gamle, hvad har du så gjort med De Rossi? Ham har jeg stadig i truppen Opstemt

Gjort til træner/ass. manager noget i den stil, har ikke lige spillet åbent Smiley Jeg er også på plads med de kommende startere, det er det næste hold talenter jeg arbejder på der skal ind Smiley så der byttes nok 3/4 30+ spillere ud med spillere under 20. Opstemt Det er 2 meget forskellige måder vi spiller på kan jeg se Opstemt (tænker på transfer), men samtidig fedt imo. Dejligt at se Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #128: 03 Aug 2015, 02:12 »

Gjort til træner/ass. manager noget i den stil, har ikke lige spillet åbent Smiley Jeg er også på plads med de kommende startere, det er det næste hold talenter jeg arbejder på der skal ind Smiley så der byttes nok 3/4 30+ spillere ud med spillere under 20. Opstemt Det er 2 meget forskellige måder vi spiller på kan jeg se Opstemt (tænker på transfer), men samtidig fedt imo. Dejligt at se Opstemt

Ud af mine 28 spillere i førsteholdstruppen så er 13 af dem 25 år eller yngre, og 25 af dem er 30 år eller yngre. Bruger pt u18 og u20 til at sortere i mine kommende stjerner, og de hold vinder da også deres rækker hvert år (tror et af dem har misset et enkelt år siden spillets start).

Jeg overvejer også at gøre ham til træner eller lign. hvis altså han bar gør det bedre end Totti, der ikke rigtigt gør noget godt som træner :S

Ja, lyder som om jeg har haft lidt mere gang i køb og salg (har også været heldig at skyde nogle stjerner af, li inden de begyndte at dale i form). Men ja det er fedt at se at begge transferstrategier kan give pote. Jeg har bar sat mig for at jeg gerne skal sælge for mere end jeg køber, hvilket jeg har nået i 4 sæsoner nu, hvor der er solgt for 2 mia mere end der er købt Wink

Forsøger at lægge mere og mere vægt på talentudviklingen så jeg kan købe billigt ind og sælge dyrt Wink

Btw. Så gav jeg li Milan en lussing på 8 - 0... og for en håndfuld kampe siden fik Napoli en snitter på 6 - 0.

Edit: Kan li tilføje endnu en snitter, denne gang til Lyon der blev kørt over 6 - 0 af et halvt reservehold.
« Seneste Redigering: 03 Aug 2015, 02:26 af Highbury » Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #129: 03 Aug 2015, 15:45 »

Overvejer at gå i gang med AC Roma, men mangler lidt motivation.. Nogen af jer der der har nogle regler for et save, jeg kunne følge?
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #130: 03 Aug 2015, 17:09 »

Du kunne jo overveje kun at købe italienere.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #131: 03 Aug 2015, 19:08 »

Overvejer at gå i gang med AC Roma, men mangler lidt motivation.. Nogen af jer der der har nogle regler for et save, jeg kunne følge?

Spiller jo som ovennævnt ikke rigtig med nogle regler jeg har hugget i sten, men har nogle løse regler kørende i øjeblikket.

Sælg for mere end der købes (styrke økonomien)
Køb kun unge spillere (talentudvikling)
Sørg for at minimum halvdelen af truppen er under en given aldersgrænse (ikke et alderdomshjem)
Køb Italienske spillere (evt. over tid gøre det til at det kun må være italienske spillere)

Det er i hvert fald nogle af de muligheder jeg selv bruger til at holde gang i savet, samt at jeg roder med et landsholdsjob for de Azurblå, der gør at jeg også får fat i hele talentmassen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #132: 22 Aug 2015, 10:43 »

Efter syv mesterskaber i træk ser det endelig ud til, at jeg får Juventus vippet af pinden som Italiens bedste mandskab. De har været overlegne længe, og jeg har kun formået at hente tre sølvmedaljer i mine første fire sæsoner, men nu begynder det at ligne noget - det slog min seneste kamp fast:



Et mesterskab bør være meget tæt på nu:



Min trup består selvfølgelig stadig udelukkende af italienere:

Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010