home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 72307 gange)
Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #195: 14 Nov 2014, 09:27 »

Har spillet 2 sæsoner nu.

1. sæson blev til en hårdt kæmpet 4. plads. Meget blandet sæson, måtte skifte taktik et par gange.
http://billedeupload.dk/?v=Io2xa.png

2. sæson gik lidt bedre. Men stadigvæk en lidt blandet sæson hvor jeg røg ind i lidt kriser og taktikken igen måtte fornyes.
http://billedeupload.dk/?v=bFcYo.png

Det blev dog til lidt sølvtøj, vandt CL Peace
http://billedeupload.dk/?v=hvaJp.png

Generelt set 2 godkendte sæsoner. Bare frustrerende at jeg ikke kan få mine taktikker til at fungere 100%


Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

Klausen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #196: 15 Nov 2014, 19:08 »

Så fik jeg afsluttet en fantastisk og ikke mindst spændende første sæson med Liverpool. Jeg spiller aldrig med penge i første transfervindue, så truppen var original. Jeg fik en nem pulje i CL, hvor Olympiakos, Salzburg og Real Madrid var modstanderne. Efter 4 kampe, 3 sejre og en uafgjort (mod Real), var både Real Madrid og jeg videre. Det gjorde også, at jeg kunne fokusere fuldt ud på ligaen. Jeg røg hurtigt ud af Capital One cup'en, da jeg trak Arsenal og stillede svagt op.
Det blev også til et exit i 6. runde af FA cup, da jeg tabte på straffespark til Millwall. Der var jeg ikke helt tilfreds, men mit store fokus var klart på ligaen.

Jeg røg ud af første knockout runde i CL til Leverkusen, med sammenlagt 1-3. Vandt 1-0 hjemme, men holdet faldt fra hinanden på udebane. Derimod gik det fantastisk i ligaen, og jeg holdte mig i toppen hele sæsonen igennem. United stak af i starten, men som foråret nærmede sig, fik jeg hentet dem sammen med Tottenham, og det skulle vise sig, at det hele skulle afgøres mellem de tre hold.

I 4. sidste kamp havde jeg Everton ude, en kamp som helst skulle vindes. Jeg førte med et par point til de andre, men det skulle blive et stort drama. Både Lovren og Gerrard får røde kort i første halvleg, og jeg kommer bagud 1-0. Spillerne formår dog ved ren fightervilje at score til 1-1 ti minutter før tid, og jeg var helt oppe at køre over sådan et resultat, to mand nede i så lang tid. Desværre for Gerrard, fik han karantæne i de sidste tre kampe, og kunne derfor ikke være med, hvor hans erfaring ville være altafgørende. Dernæst fik jeg en sikker sejr over Leicester, samtidig med United og Tottenham satte point til. Jeg kunne nu sikre mig mesterskabet ude mod QPR, og det hele så fantastisk ud! Men i overtiden taber jeg 2-1 til QPR, og et vildt drama skulle udspille sig. Jeg skulle møde Tottenham som lå nr 2, og dermed en direkte duel om titlen. Jeg vandt kampen 2-0 og kunne krones som mester på hjemmebane, ét point foran United. Gerrard tudbrølede, da han ikke kunne være med, da det var sjovest!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #197: 18 Nov 2014, 11:51 »

Måtte begynde forfra da spil, taktik og alt pludselig var væk.
Men kom så pludselig til at mangle en reservemålmand der er bedre end Brad Jones. Mignolet blev skadet i små 3 uger og Bard Jones er bare ikke god nok. Målmændene på U-holdene er bare ikke gode nok.

Hvem kan man hente og som også har lyst til at sidde på bænken, nogen der har erfaringer med det?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #198: 21 Nov 2014, 20:41 »

Hvordan stiller i op altså tænker på formation?

Har ldit svært ved at finde den helt optimale lige pludselig så er gået fra en 4-1-2-2-1 til en 4-3-1-2.
Det skulle gerne give mine mange utilfredse angribere nogle kampe så de kan blive tilfredse igen Wink
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #199: 25 Nov 2014, 16:22 »

Det er lidt imponerende at liverpools tråd stortset er den mest populære år efter år.. Hvordan går det for jer der stadig spiller? Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #200: 26 Nov 2014, 15:32 »

Det er lidt imponerende at liverpools tråd stortset er den mest populære år efter år.. Hvordan går det for jer der stadig spiller? Smiley

Fint  Thumbs Up

Kører pt, er midt i februar i første sæson, tæt parløb med Man U i toppen. Næste kamp er faktisk et topopgør på OT. Jeg er i øjeblikket foran med 2 point så kan godt nøjes med en uafgjort
City, Everton og Spurs er lidt længere væk men skal ikke afskrives endnu.

I CL er jeg videre og skal i første knock out runde møde Dortmund.
I Ligacuppen røg jeg hurtigt ud mod Spurs, dog først efter forlænget, havde da spillet med 10 mand i små 100 min!, så der var ikke mere at komme med til sidst.
I FA lever jeg dog stadig men det er den turnering der bliver prioriteret mindst nu.

Jeg har solgt Enrique og Lucas. Havde næsten solgt GJ også men så blev han skadet i 6 uger og så var der ingen der af gode grunde var interesseret i ham.

Jeg har ikke købt nogen endnu.

Skal lige have et overblik over hvem der kommer tilbage fra leje efter sæsonen inden jeg går i krig med at kigge på spillere.
Allerede nu skal jeg dog have nyt blod på målmandsposten. Troede Mignolet skulle sælges, men han er i skrivende stund PL bedste målmand og har reddet ikke mindre end 4 straffespark.
Så jeg skal nok bare ud og have fat i en reservemålmand.

Har indtil formået at gøre en utilfred Balotelli, Borini, Markovic, Allen og Lambert tilfreds igen. Bla pga en taktisk ændring i opstillingen.

Balotelli og Sturrigde er mine bombere, hvis den ene ikke laver må så gør den anden det.
Sterling er ass kongen.

ideal opstillingen pt ser sådan her ud:
                Mignolet
Flana - Lovren - Sakho - Moreno
      Hendo - Can - Coutinho
                Sterling
       Sturridge - Balotelli
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #201: 26 Nov 2014, 22:22 »

Første sæson er overstået og hold nu kæft!

Liga'en (Vinder)
Capital (Vinder)
Fa Cup (Vinder
Champions League (Vinder)

Spiller Statistik'er
Daneil Sturridge ( 38 mål 19 oplæg)
Raheem Sterling (25 mål 23 oplæg)
Mario Balotelli (22 mål 17 oplæg)
Jordan Henderson (13 mål 13 oplæg)
  Dette var bare nogle af spillerne

Transfer Ind
Lucas Romero - 65 mil
Youri Tielemans - 130 mil

Transfer Ud
Kolo - Fri
Jose - 57 mil
Borini - 85 mil

Her får i lige billeder af min sæson :-)!
http://gyazo.com/53f92a513237649e74d29e288e607038
billedet siger vist det hele ..

Andre der spiller med liverpool, nu skal der handles samt sælges!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #202: 04 Dec 2014, 15:27 »

Efter en Formatering af min PC.
er jeg startet forfra med LFC.

1 sæson gik såmænd udemærket, i sidste runde fik jeg sikret mig en 3. plads som sikrede mig CHL, som varm målet for sæsonen, jeg havde ikke investeret sindsyg mange penge men havde dog hentet Marco Reus og Joe Gomez som begge har vist sig at være nogle gode signings.
Offensivt køre alt som det skal 106 mål i ligaen som var 10 mere end United. Defensiv er en helt anden sag 6. dårligste defensiv i ligaen, er rimelig dårligt, og skal til 3. sæson ud og investere i forsvaret.
Transfers ud: Martin Skrtel, Enrique og Lambert. så der var ikke de store udskiftninger i 1 sæson.

Jeg er lidt over halvejs inde i 2. sæson, og det går udemærket. jeg er at finde på en 3. plads med 4 point op til United på 1. pladsen, og er stadig muligt at nå at hente dem, der er spillet mellem 25-27 kampe i sæsonen. Offensiven er forsat min store force 73 mål i 27 kampe er mere end godkendt, men jeg har også lukket 44 mål ind, og har derfor ligaens 4. dårligste defensiv.
Ind er hentet Rulli, Scuffet og Mustafi til en samlet pris af 569 mil. samtidig skifter Alonso fra sommeren 16 til på en fri transfer.
Transfer ud: Balotelli, Mignolet, Lovren, Allen, Lallana, Lucas, Borini, Flanagan, Coates, Aspas og Ibe samlet værdi 1.58 mia.

i Champions League går det også udemærket, skal møde Bencifa i første kamp efter GRP spillet, og forventer stærkt at gå videre, samtidig har jeg fået Origi til at score rigtig mange mål, så det er vældig rart
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #203: 05 Dec 2014, 11:18 »

Kan godt mærke jeg snart skal have et spil med enten united eller liverpool Peace
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #204: 08 Dec 2014, 00:35 »

Hvordan har i fået solgt Glen Johnson?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #205: 08 Dec 2014, 16:17 »

Hvordan har i fået solgt Glen Johnson?

Jeg har forlænget med ham, jeg fik i første hug ham til at næsten halvere hans løn og div klausuler blev også sænket.
Så jeg har beholdt ham selvom jeg faktisk regnede med at jeg ville af med ham.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #206: 11 Dec 2014, 17:32 »

Er i kørt døde? Smiley pt står valget for mig mellem liverpool, arsenal og spurs (altså ang hvilket hold jeg skal prøve ad)
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #207: 11 Dec 2014, 18:32 »

Jeg er LIGE startet på Liverpool igen, og jeg har sat følgende spillere til sagl...

Mignolet, Toure, Lucas, Lovren, Johnson, Lambert, skrtel, Borini, Allen.

De er for dårlige og skal ud, så må vi se hvad jeg ender med at købe :-)

synes du skal komme igang med Liverpool Wink
Logged


culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #208: 11 Dec 2014, 20:30 »

Jeg er også igang med Liverpool. Jeg er pt. ved 1. februar i første sæson.
Jeg startede spillet med at deaktivere transferbudgetter for første transfer vindue, så i sommers blev det kun til personale ændringer.
Her i januar har jeg solgt Jose Enrique, købt Kristoffer Ajer, samt Patrick Roberts (udlånt til Fulham til sommer).

Jeg røg ud i første runde af capital one cup til chelsea.
Stadig med i FA Cup.
Møder Bayern i Champions League i 1/8 dels finalen.
Ligger nummer 1 i Premiere League, 4 point foran Chelsea.

Jeg veksler mellem en 2-3-2-1-2 formation og en klassisk 4-2-3-1.

Balo, Sterling og Sturridge er ren fornøjelse at se på i angrebet, hvor de smider om sig med mål og assist. Og så har jeg på skift brugt Skrtel, Sakho, og Lovren i midterforsvaret hvor de alle tre har forsvaret fremragende.

Tanken med dette save, er jeg primært vil købe unge britiske spillere, samt få spillere fra akademiet op på førsteholdet. Jeg har allerede her i første sæson givet debut til Lloyd Jones og Rossiter.
Jeg har yderligere store forventninger til Adam Phillips, Wilson, Jack Brimmer, Kent og Jordan Ibe.
Jeg overvejer dog, at omskole nogle af de mange fløjspillere til wing backs, da de ikke alle sammen kan komme på førsteholdet som offensive spillere.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #209: 14 Dec 2014, 16:39 »

Hvordan er mulighederne for at få solgt spillere med Liverpool når man starter op? Er det la'-sig-gøre-ligt? Wink
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010