home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 302 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 8001 gange)
Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
FC Midtjylland
« : 16 Aug 2014, 23:27 »


FC MIDJYLLAND

Synes det er på tide vi får en tråd, hvor folk kan få lov til at dele deres saves med en af Danmarks absolut bedste klubber i øjeblikket

Jeg sidder selv i øjeblikket og hygger mig med et rigtig godt save, hvor jeg pt lige har rundet December og dermed vinterpausen i første sæson.

Her er lidt om mit save og jeg ville selvfølgelig blive ved med at holde jeg opdateret som sæsonerne og årene går.


I ligaen har jeg i de første 18 runde sat alt på plads med en masse store og flotte præstationer. Holdet har vist sig utrolig solide defensivt og virkelig skarpe foran mål, og det har dermed også ført holdet til en flot 1. plads med 8 point ned til den nærmeste forfølger som er Aab. Og så har det også skapt en flot målscorer på hele +25 mål


I Europa League har alt ikke set så "let" ud som det har i ligaen. Dog har holdet stadig formået at spille sig videre på en bedre målscorer end Lyon. Dog så alting meget lysere ud da Botev blev trukket op af hatten som første modstander i første knockout runde. En kamp som vi må se os selv som favoritter i.


IND - Ind er kommet det store målmands talent Frederik Ronnøw som blev hentet for sølle 2.5M og er hoppet direkte ind i start 11'ern
UD - Ud er gået Petter Andersson som jeg simpelthen ikke kunne finde plads til eftersom jeg i min taktik spiller uden en OMC. Og på den centrale midtbane prioterede jeg andre højere end ham, så derfor kunne jeg ikke takke nej til de 29M som der blev budt fra Udinese.
Ud er også gået andre spillere såsom Tim Janssen, Ashiru & Jakob Haugaard som jeg heller ikke så potentiale nok i til hverken en start 11'er eller en plads på bænken








Det var lidt af det som jeg indtil videre så nødvendigt at dele med jer. Skriv gerne hvis der mangler noget og del gerne jeres egne saves og erfaringer med klubben herinde Opstemt
« Seneste Redigering: 17 Aug 2014, 21:40 af Zrave » Logged


Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #1: 17 Aug 2014, 12:46 »



Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #2: 20 Aug 2014, 02:34 »

Jeg har netop afsluttet min første sæson med FC Midtjylland


Som tabellen viser, så endte jeg desværre kun på en anden plads, da jeg i 32. spillerunde, tabte 1-2 ude mod OB.
Inden da var jeg ellers kæmpet mig flot op og havde imponerende 10 sejre i træk.



Sæsonen havde været budt på mange svingende og skuffende resultater, hvilket mest af alt nok skyldes meget aktivitet i transfervinduerne, hvor hele 9 spillere forlod klubben, hvor der samtidig kom 14 navne til + en enkelt lejeaftale på en ung spiller fra Manchester City.





Men sæsonen skulle jo have en ende. Specielt imponerende på holdet har været Duncan, som endte med at blive topscorer i ligaen med hele 19 mål.
Samtidig var også både Tim Sparv, Emil Larsen, Rasmus Falk og Amartey blandt de spillere der imponerede mest på holdet.

Jeg håber næste sæson vil blive en endnu større succes end denne.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #3: 20 Aug 2014, 09:26 »

Sprøde indkøb!

Og hold da op for nogle priser du har hævet i land for dine spillere :O
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #4: 20 Aug 2014, 09:56 »

hvordan kan du få så store summer for dine spillere? - jeg kan stort set ALDRIG få mere end deres markedsværdi.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #5: 20 Aug 2014, 13:11 »

Jamen jeg har faktisk ikke spillet med FCM før i FM14, siden betaen, så har ingen ide om hvordan de ligger priserne. Så jeg tog egentlig bare hoevdsageligt hvad der blev budt på mine spillere og så fik dem lidt op stille og roligt. De spillere jeg har tilbage nu, er dog slet ikke nogen som jeg pt. modtager store bud på :/

Mine indkøb er jeg dog helt tilfreds med. Unge spillere med masser talent + jeg har fået en ok bred trup.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #6: 20 Aug 2014, 14:31 »

Jeg var SÅ tæt på at hente Benteke. Første gang fik han en mindre skade på et par uger og handlen faldt igennem. Anden gang var der andre interesserede og han endte med at acceptere mit kontrakttilbud, men skiftede til Stuttgart der tilbød den dobbelte løn. Havde ellers været en helt vanvittig signing til superligaen! Opstemt
« Seneste Redigering: 20 Aug 2014, 14:34 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #7: 20 Aug 2014, 14:44 »

hvordan kan du få så store summer for dine spillere? - jeg kan stort set ALDRIG få mere end deres markedsværdi.

Du skal bare forhøje prisen på din spiller når der bliver budt på dem også afslå hver gang klubber byder mindre end hvad du vil have for ham. Så skal nogle af dine spillere nok komme op i de summer hvor det bliver rigtig sjovt at få dem solgt!

Som du kan se fik jeg også selv solgt Petter Andersson for 29M, men de første bud lå også på hans markedsværdi som er 13M men jeg blev ved med kræve mere og afslå de bud jeg ikke mente var gode nok, også fik jeg ham solgt for 29M

Et andet eksempel er også at jeg i første sæson januar transfervindue fik et bud på 24M for Pione Sisto, men jeg mente at jeg kunne for mere for ham og at han var mere værd end det, og efter et par afslåede bud endte han med at blive solgt til Tottenham for 49M
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #8: 20 Aug 2014, 15:14 »

Hvor langt er du kommet Zrave?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #9: 20 Aug 2014, 15:25 »

Hvor langt er du kommet Zrave?

Har haft lidt travlt på det sidste, så jeg skal først til og igang med 2. sæson nu her Smiley
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #10: 20 Aug 2014, 15:41 »

Har haft lidt travlt på det sidste, så jeg skal først til og igang med 2. sæson nu her Smiley

Jeg er også lige ved at skulle igang med 2. sæson.

Har du nogen transfers du har tænkt over? Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #11: 20 Aug 2014, 15:55 »

Du kunne prøve at kigge på det 19 årige super talent fra Molde - Mohamed Elyounoussi.

Hentede ham selv ind i 1. sæsons januar transfervidue for 14M og han har hidtil været ALLE pengene vær og er utrolig dygtig på alle de 3 offensive positioner (OMV, OMC, OMH) Også kan han også begå sig som angriber:)
« Seneste Redigering: 20 Aug 2014, 15:56 af Zrave » Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #12: 20 Aug 2014, 18:23 »

Jeg kender ham godt, men kan faktisk ikke finde ham i dette spil. Jeg ved ikke hvorfor.

Men transfervinduet til 2. sæson er netop overstået og igen er der lavet et stort overskud samt lavet masser plads i lønbudgettet.

Ud gik:
Eyjólfur Héðinsson for 1,25 mio. (Var ikke i nærheden af startopstillingen)
Rasmus Falk for 25 mio.
Jakob Poulsen for 2 mio. (Var alt for dyr i løn i forhold til hvor god han var/er)
Emil Larsen for 32 mio.
Frederik Rønnow for 24 mio.
Nery Castillo for 4 mio.
Sonni Nattestad for 4 mio.

Ind er kommet:
Kristian Lindberg på fri transfer.
Mohammed Abu på fri transfer.
Alexander Szymanowski for 8 mio.
Lukas Hradecky for 6,75 mio.
Uffe Bech for 7,5 mio.
Ariel Nunez for 9 mio.

___________________ ___________________ _________

Er helt tilfreds med endnu et godt transfervindue, hvor der er blevet solgt og handlet forstærkninger ind til meget billigere penge.

Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Bakbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #13: 26 Aug 2014, 14:28 »

Jeg er også selv i gang med FCM og det blev til en 4. plads i første sæson.
Jeg lukkede al al for mange mål ind, - hvilken taktik kører i med?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #14: 26 Aug 2014, 16:16 »

Jeg er også selv i gang med FCM og det blev til en 4. plads i første sæson.
Jeg lukkede al al for mange mål ind, - hvilken taktik kører i med?

Min taktik med FCM.

(jeg lukker også mange mål ind - jeg scorer bare mange flere  Wink)
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010