home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks FC vs FmFreaks United
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC vs FmFreaks United  (Læst 148330 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #330: 12 Jul 2014, 18:58 »

Nej, du spiller på Crazy-Pouls hold...
Har du ikke fulgt med?

 funny

Har du ikke fulgt med?  Wink

2/3 sejre taler sit eget tydelige sprog  Hævet Øjenbryn
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Naustratze
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #331: 12 Jul 2014, 22:55 »

Nej, du spiller på Crazy-Pouls hold...
Har du ikke fulgt med?

 funny
Klasse funny
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #332: 12 Jul 2014, 23:18 »

Har du ikke fulgt med?  Wink

2/3 sejre taler sit eget tydelige sprog  Hævet Øjenbryn

Undskyld, jeg kan ikke høre dig...
Pokalerne i mit trofæskab klirrer så højt, når fansene jubler over at vi endnu engang blev #1 i en Division Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #333: 12 Jul 2014, 23:58 »

Undskyld, jeg kan ikke høre dig...
Pokalerne i mit trofæskab klirrer så højt, når fansene jubler over at vi endnu engang blev #1 i en Division Smiley

Tomme tønder buldrer bedst...



I fik lov at få en trøstepræmie i år, når i nu kun kunne slå os én gang. Næste år vil vi ikke være så flinke  ticked off
« Seneste Redigering: 13 Jul 2014, 01:18 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #334: 16 Jul 2014, 23:53 »

Hvad så drenge!?
Så er det snart tid til lidt flere updates!
Vi regner med en enkelt update omkring lørdag, og hvis vi når det, en update mere omkring søndag, der vil beskrive vores første tid i Superligaen.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #335: 17 Jul 2014, 06:33 »

for FMFreaks bliver det også den "sidste tid" i superligaen !
- HADER den klub, dens "fans" og alt hvad de står for !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #336: 18 Jul 2014, 14:13 »

for FMFreaks bliver det også den "sidste tid" i superligaen !
- HADER den klub, dens "fans" og alt hvad de står for !
Typisk fan i gult at komme med en kommentar der viser en ik på 27..
Begge klubber hedder FMFreaks, din hat!  funny
Logged

Veni, vidi, vici

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #337: 18 Jul 2014, 14:20 »

Typisk fan i gult at komme med en kommentar der viser en ik på 27..
Begge klubber hedder FMFreaks, din hat!  funny
Er det så her at en fan af de "gule" skal indskyde at IQ'en på en af de "blå" fans ikke er for høj når man ikke kan stave til IQ Peace Cool
Logged


Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #338: 18 Jul 2014, 14:28 »

Mit indlæg var på dansk. Jeg ved ikke hvordan du ville stave til kvotient?!?  Wink
Logged

Veni, vidi, vici

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #339: 18 Jul 2014, 14:43 »

Darkalf a little geek fact. IK er det ord den danske mensa organisation bruger Peace
Mens IQ er hvad den almene borger kalder det, keeps it international.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #340: 18 Jul 2014, 15:26 »

Mit indlæg var på dansk. Jeg ved ikke hvordan du ville stave til kvotient?!?  Wink
det vil jeg ik stave til det er jo weekend.  Thumbs Up
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #341: 19 Jul 2014, 22:05 »







I denne sæsonopsummering vil jeg ikke komme med kommentare til alle spillerne ligesom sidste gang, for det tager simpelthen for lang tid, og det meste af det jeg skrev sidst, kan man alligevel se ved at klikke på sit SS, som selvfølgelig er med Smiley I stedet vil jeg komme med nogle forskellige kåringer.

ÅRETS MÅLMAND

Til årets målmand er der selvsagt kun 2 kandidater, nemlig Mikhail Jensen og Mathias Appelquist. Det er svært at vælge en frem for en anden. De har begge spillet 19 kampe i sæsonen. Mikhail har lukket 12 mål ind og holdt clean sheet i 10 kampe. Mathias har lukket 9 mål ind og haft 12 clean sheets. Mathias har en bedre statistik, men han har ikke været ligeså konsekvent som Mikhail. Mikhail har haft en maksimal vurdering på 7,30 og en minimal vurdering på 6,80. Mathias har haft en maksimal vurdering på 7,20 og en minimal vurdering på 6,20. Det er virkelig de små detaljer der gør udslaget og ting som at Mathias droppede uheldigt i 0-1 nederlaget til FCN og Mikhail på den anden side tog et straffespark mod Viborg, gør i sidste ende at prisen går til Mikhail Jensen.

ÅRETS FORSVARSSPILLER

Forsvaret har været vores helt store styrke denne sæson med så mange clean sheets, og alle forsvarsspillerne har haft sin andel i dette. Der er 2 spillere der lige har præsteret dét mere end de andre. De 2 spillere er venstre back Benjamin Vinje og central forsvarsspiller Lars Krimi, der jo også begge nåede årets hold i 1. division. Benjamin har været stabil på venstre backen, hvor det er blevet til 19(10) kampe, 1 mål, 2 assist og et snit på 7,05. Lars har ligeledes været rigtig stabil i forsvaret og han har også udviklet sig rigtig fint statsmæssigt. Lars har spillet 22(2) kampe, scoret 4 mål, lavet 1 assist, blevet kampens spiller 1 gang og spillet til et snit på 7,04. De 2 ligger i min optik ret tæt på hinanden, så det er igen svært. I sidste ende går prisen til Lars, der trods alt har scoret fint med mål og som før nævnt har Lars været en rigtig stabil mand i forsvaret med en god udvikling.

ÅRETS MIDTBANESPILLER

Det kan ikke være den store overraskelse, at de 2 spillere der er i spil til denne pris er de 2 centrale midtbanespillere Emil Gisleson og Alfredo Luigi Bonaducci. Begge 2 har præsteret fantastisk i denne sæson, og været en stor del af årsagen til vi er rykket op. Emil har været involveret i 21(12) kampe og bidraget med masser af mål og assist. 8 mål og 5 assist blev det til, 5 af målene kom på straffe hvor han scorede på alle sine forsøg i sæsonen. Emil blev også kampens spiller 4 gange i løbet af sæsonen bl.a. i pokaltriumfen mod FCK. Alfredo har også haft en fantastisk sæson. Han scorede 10 mål og blev nummer 3 på klubbens interne topscorerliste, ganske imponerende af en midtbanespiller. Udover det 10 mål, blev det også til 6 assist og hele 6 gange kampens spiller. Begge spillere har som i kan se bidraget på flot vis og været utrolige vigtige for os i denne sæson. I sidste ende går prisen til Alfredo, der trods alt har bedre tal end Emil, og han har også spillet til en højere niveau generelt gennem sæsonen.

ÅRETS ANGREBSSPILLER

Jeg tager fløjene med her i prisen. Begge vores angribere, Tim de Bolinovich og Andreas Svart har begge nettet 11 gange i sæsonen. En okay total for dem, selvom jeg forventer mere af dem. Tim var langt om at komme i gang og havde en kæmpe måltørke i starten af sæsonen, men han kom godt igen og bidrog igen med mål. Han var virkelig stærkt spillende og han fik faktisk også lavet hele 8 assist, hvor Andreas kun lavede en. Prisen går dog ikke til en af de to. Der er 2 andre spillere der har imponeret mig mere, nemlig Oliver Cunego og Nicklas van Dockum. Oliver har spillet 20(6) kampe og i alt bidraget med 14 mål/assist. Oliver var bedst i efteråret, hvor de fleste af hans mål og assist kom. Nicklas har spillet lidt færre kampen end Oliver, nemlig 17(5) kampe, og har ligesom Oliver lavet 14 mål/assist. Især i foråret var han Nicklas stærk og han havde et super samarbejde med Tim i angrebet og den kombi gav os mange mål. Egentlig havde Oliver imponeret mig mest, men hans slappe forår gør han ikke vinder prisen. Nicklas har lidt haft en omvendt sæson, og været stærk i efteråret og på samme tid har han bidraget med det samme som Oliver, men i færre kampe. Nicklas vinder derfor året angrebsspiller!

Det var det for denne sæsonopsummering. Næste update vil være om den første tid i superligaen, og det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå. Det vigtigste er selvfølgelig at have en bedre indbyrdes statistik mod United. Alt andet er underordnet. Selv hvis vi rykker ned er det lige meget, hvis bare vi er bedre end United indbyrdes. Når det så er sagt, er målsætningen i første omgang, at undgå nedrykning. Umiddelbart har jeg ikke de store forventninger til sæsonen. Det bliver spændende at se hvordan truppen reagere i superligaen. For 2 år siden spillede vi trods alt i 2. division. 2 gange i sæsonen har vi mødt superligahold, FCK og AGF, hvor det blev til en 1-0 sejr mod FCK og et 1-0 nederlag mod AGF, hvis det er et varsel om hvordan det går i superligaen er det vel okay Smiley



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #342: 19 Jul 2014, 23:12 »





Sæsonopsummering:

Målmænd:
Frederik “hulk” Nielsen
Hulk har spillet 18 kampe i sæsonen og har i de kampe lukket 10 mål ind.
Han har endvidere holdt buret rent i 11 kampe og vi har vundet 12 med Hulk på mål.

Martin Hawkins
Hawkins har spillet 17 kampe i sæsonen og har i de kampe lukket 10 mål ind.
Han har endvidere holdt buret rent i 11 kampe og vi har vundet 11 med Hulk på mål.

Forsvar:
Bo Porse Junker
Bo har startet inde i 20 kampe i denne sæson.
Bo er en effektiv forsvarsspiller med 43 ud af 46 succesfulde tacklinger. Han har desuden imponeret ved ikke at få et eneste kort som midterstopper.

Nicolai Skov
Nicolai har fået 18 kampe fra start, hvilket er en sjat mere end sidste sæson, hvor han var meget præget af skader.
Nikolai har foretaget 64 succesfulde tacklinger ud af 76 forsøg.

Warncke
Warncke har fået 18 kampe fra start i denne sæson.
Warncke har foretaget 42 succesfulde tacklinger ud af 56 forsøg.

Hans-Jørgen ”JØNKE” Andersen
Jønke har spillet 18 kampe fra start.
Jønke har foretaget imponerende 88 succesfulde tacklinger ud af 104 forsøg.

Scott Scotty
Scotty har startet inde i 18 kampe i denne sæson.
Scotty har foretaget 80 succesfulde tacklinger ud af 99 forsøg.

Mathias Hansen
Mathias har spillet 15 kampe fra start.
Mathias har foretaget 28 succesfulde tacklinger ud af 31 forsøg.

Rasmus Ulrick
Rasmus har spillet 16 kampe fra start.
Rasmus har foretaget 41 succesfulde tacklinger ud af 44 forsøg.

TK Zidane
TK Zidane har spillet 21 kampe fra start.
Han har foretaget 55 succesfulde tacklinger ud af 64 forsøg.

Midtbane:
Victor Lisberg Andersen
Kaptajn Lisberg har spillet 18 kampe fra start.
Han har foretaget 21 succesfulde indlæg ud af 129 forsøg.
Han foretager endvidere gennemsnitligt 2,26 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 73 %.

Nicklas Jensen
Nicklas har spillet 20 kampe fra start.
Han har foretaget 1 succesfuldt indlæg ud af 8 forsøg.
Han foretager endvidere gennemsnitligt 0,52 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 82 %.

Robert Sand
Robert har spillet 20 kampe fra start.
Han har foretaget 1 succesfuldt indlæg ud af 1 forsøg. #Effektivt
Han foretager endvidere gennemsnitligt 0,99 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 80 %.

Erling Tønnesen
Tønnesen har spillet 19 kampe fra start.
Han har foretaget 1 succesfuldt indlæg ud af 9 forsøg.
Han foretager endvidere gennemsnitligt 0,43 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 80 %.

Mikkel Kristensen
Mikkel har spillet 16 kampe fra start.
Han har foretaget 1 succesfuldt indlæg ud af 6 forsøg.
Han foretager endvidere gennemsnitligt 0,59 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 79 %.

David Beckham jr.
Beckham jr. har spillet 18 kampe fra start.
Han har foretaget 30 succesfulde indlæg ud af 258 forsøg (Beckham jr. tager sig også af frispark).
Han foretager endvidere gennemsnitligt 1,70 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 65 %.

Emil Bjerre Sørensen
EB Sørensen har spillet 19 kampe fra start.
Han har foretaget 30 succesfulde indlæg ud af 258 forsøg.
Han foretager endvidere gennemsnitligt 1,65 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 72 %.

Mark Bjerring
Bjerring (den ægte) har spillet 18 kampe fra start.
Han har foretaget 24 succesfulde indlæg ud af 125 forsøg.
Han foretager endvidere gennemsnitligt 2,87 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 73 %.

Philip Budtz
Budtz har spillet 13 kampe fra start, han har nemlig været uheldig med skader.
Han har foretaget 7 succesfulde indlæg ud af 36 forsøg.
Han foretager endvidere gennemsnitligt 1,62 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 70 %.

Mathias Staal
Staal har spillet 20 kampe fra start.
Han har foretaget 2 succesfulde indlæg ud af 32 forsøg.
Han foretager endvidere gennemsnitligt 1,05 driblinger per kamp, og har en afleveringsrate på 76 %.

Angreb:
Thomas Westermann
Westermann har spillet 17 kampe fra start.
Westermann sparker 57 % af sine skud inden for målrammen, og 11 % af alle skud går ind.
Han scorer gennemsnitligt hver 312. minut.

Egon Olsen
Egon har spillet 18 kampe fra start.
Han sparker 44 % af sine skud inden for målrammen, og 17 % af alle skud går ind.
Han scorer gennemsnitligt hver 182. minut.

Årets Målmand:
Hawkins har haft flere meget uheldige kampe i starten af sæsonen. Han er dog sluttet meget stærkt af. Hulk har været lidt mere stabil når han har stået. Det er dog Hawkins, der har hevet flest verdensklasserednin ger ud af ærmet. Der er gået lige mange mål ind på begge målmænd, og begge har holdt buret rent i 11 kampe, selvom Hulk har haft en enkelt kamp mere. I gennemsnitsbedømmel sen er Hulk 0,01 højere end Hawkins, men Hawkins har til gengæld været mere præcis med sine afleveringer med 50 % mod Hulks 42 %. Hawkins har desuden kun lavet en enkelt målgivende fejl, mens Hulk har lavet 2.
Det er meget, meget tæt, men denne gang går prisen til… HAWKINS.

Årets Forsvarsspiller:
Her er der mange flere om buddet. Flere faktorer er blevet vejet mod hinanden; tacklinger, afleveringsprocente r, antal gange kampens spiller, fejl der førte til mål m.m. plus min egen overordnede mening.
I sidste ende, er jeg endt ud med to finalister; Scotty og Zidane. Begge har været afgørende i flere kampe, og begge har generelt spillet rigtig godt, med et godt gennemsnit. Zidane har scoret 5 mål, mens Scotty ikke fandt vej til modstandernes net. Til gengæld har Zidane lavet 3 store fejl, der ledte til at modstanderne scorede, mens Scotty kun har lavet et enkelt. Derudover har Zidane været skyld i et straffespark og et rødt kort, der kostede os sejren mod vores rivaler i den ene kamp.
Det var svært, men prisen går i år til SCOTTY!

Årets Midtbanespiller:
OMG IT’S SO DIFFICULT!
Der er 3 finalister i denne omgang i denne kategori. Mathias Staal, Mark Bjerring og Emil Bjerre Sørensen. Bjerring og EB Sørensen har begge scoret 9 mål, mens Staal har scoret 8 mål. Bjerring har lavet 8 assists, EB Sørensen har lavet 7 og Staal har lavet 6. Alle har spillet næsten lige mange kampe, mens EB Sørensen har et lidt højere gennemsnit. EB Sørensen er endvidere blevet man of the match 4 gange, mens de andre har 3 hver.
Alt taget i betragtning, bliver det EB SØRENSEN, der løber med titlen. Det var svært, men han har også udviklet sig en del i forhold til sidste sæson.

Årets Angrebsspiller:
Begge spillere har været rigtig gode i angrebet. Egon har dog endnu engang vist sig som en målmaskine, og har scoret dobbelt så mange mål som Westermann, hvilket er ret afgørende på denne plads. Derudover er Egon også blevet man of the match 3 gange, mod Westermanns 0.
EGON OLSEN bliver vinderen i denne kategori i denne sæson.

Fun facts:
  • Vi har haft det højeste tilskuergennemsnit i ligaen.
  • Vi er også det hold, der har formået at fylde mest af stadion set over hele sæsonen i ligaen (vores 92,36 % mod vores rivaler der ”kun” har fyldt 91,77 %).
  • Vi har scoret flest mål (64) i ligaen.
  • Vi har lukket færrest mål ind (18) i ligaen.
  • Vi har været ekstremt effektive i forsvaret på dødbolde – INGEN mål er gået ind på os på dødboldsituationer (straffespark undtaget).
  • Der er kun blevet brændt 2 straffespark i hele ligaen – det ene var da Hawkins tog et straffespark mod vores rivaler fra FmFreaks FC.




Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #343: 20 Jul 2014, 02:17 »

Super at have den bedste afleveringsrate på holdet Smiley

håber dog på at få en bedre gennemsnitskarakter i næste sæson.


EDIT: er helt klart FmFreaks United's udgave af Michael Carrick, bliver jo totalt overset, med mine fantastiske afleveringsevner, til de mere offensive spillere Peace
« Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 02:19 af chackpercom » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #344: 20 Jul 2014, 06:08 »

Må sige at jeg er utrolig skuffet over at scotty kan blive kåret som årets forsvarsspiller når jeg har en klart bedre rating, faktisk så god en rating at jeg kun er overgået af TK Zidane i rating. Jeg har også flere tackling vundet. Det er noget som må tages op internt i klubben da jeg jo har visse forbindelser i MC miljøet....
« Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 06:12 af darkalf » Logged


Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010