home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks FC vs FmFreaks United
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC vs FmFreaks United  (Læst 148702 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #315: 07 Jul 2014, 13:53 »

Wow, shit. Easy.

Men jeg mener helt klart at Hulk skal spille i stedet for g00n.

Manageren bør selvfølgelig rotere, men er der en spiller som det bare kører for, så er det næsten idioti at skifte vedkommende før der kommer en nedadgående formkurve. Men alle skal da nok få den spilletid som de fortjener.

Hvis ikke man kan klare, at ens spiller ikke bliver brugt i et virtuelt spil, så skal man lade være med at signe op.
« Seneste Redigering: 07 Jul 2014, 13:55 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #316: 07 Jul 2014, 14:08 »

Hvis ikke man kan klare, at ens spiller ikke bliver brugt i et virtuelt spil, så skal man lade være med at signe op.

This.
Logged



hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #317: 07 Jul 2014, 15:24 »

Wow, shit. Easy.

Men jeg mener helt klart at Hulk skal spille i stedet for g00n.

Manageren bør selvfølgelig rotere, men er der en spiller som det bare kører for, så er det næsten idioti at skifte vedkommende før der kommer en nedadgående formkurve. Men alle skal da nok få den spilletid som de fortjener.

Hvis ikke man kan klare, at ens spiller ikke bliver brugt i et virtuelt spil, så skal man lade være med at signe op.

Nu overreagere du. Jeg har ikke på noget tidspunkt brokkede mig, men undskyld hvis det ligner det. Jeg er bare forundret over det og vil have en forklaring.

Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #318: 07 Jul 2014, 16:20 »

Jeg synes bare at hvergang jeg kigger herind så står du bare med et eller andet javer om at Hulk ikke spiller Thumbs Up

Jeg er sikker på at de 2 managers gør det efter bedste evne med at give alle spilletid og succes til de pågældende hold Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #319: 07 Jul 2014, 16:39 »

Hvis alle absolut skal ha' lige mange kampe, burde jeg jo sendes på banen resten af min karriere. Mine glasben holdt mig ude stort set hele sidste sæson.  Wink

That being said, så var det lækkert at komme hjem fra ferie og der så ligger så mange updates og venter. Oven i købet med mig, Glasbenet, i en hovedrolle mod selveste FCK!  Thumbs Up

Keep'em coming boys, det er god læsning.
Logged

Veni, vidi, vici

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #320: 08 Jul 2014, 13:06 »

Det er staal (iron) Peace
Mathias har spillet så godt, at han blev nødt til at få et superhelte-navn!

Jeg ved udmærket godt hvem jeg selv er  Opstemt
Jeg havde bare ikke set om der tidligere var kommet en forklaring på det ekstra men flotte tilnavn 'ironman'. Det er der jo så bare styr på nu.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #321: 08 Jul 2014, 14:35 »

Jeg ved udmærket godt hvem jeg selv er  Opstemt
Jeg havde bare ikke set om der tidligere var kommet en forklaring på det ekstra men flotte tilnavn 'ironman'. Det er der jo så bare styr på nu.

Du havde vist nok en række særdeles imponerende kampe, så tilnavnet Ironman blev bare dit synonym; en mand man kan regne med Wink

Vi regner med en update mere omkring fredag.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #322: 11 Jul 2014, 14:56 »


Statistik
Topscorer

Tim de Bolinovich 11
Andreas Svart 11
Alfredo Luigi Bonaducci 10
Emil Gisleson 8
Oliver Cunego 6
Lars Krimi 4
Nicklas van Dockum 4
Joakim Bekker 3
Christoffer Troldfod 3
Elliott Goulding 2
Benjamin Vinje 1
Jonas Elsbøl 1
Thomas Hejbøll 1
Demi Lovato 1

Assist

Nicklas van Dockhum 10
Tim de Bolinovich 8
Oliver Cunego 8
Emil Gisleson 7
Joakim Bekker 6
Alfredo Luigi Bonaducci 6
Christoffer Troldfod 5
Elliott Goulding 4
Frederik Schröter 3
Benjamin Vinje 2
Remy Danton 1
Lars Krimi 1
Andreas Svart 1
Demi Lovato 1

Kampens spiller

Alfredo Luigi Bonaducci 6
Emil Gisleson 4
Andreas Svart 3
Joakim Bekker 2
Christoffer Troldfod 2
Elliott Goulding 2
Tim de Bolinovich 2
Lars Krimi 1
Frederik Schröter 1
Oliver Cunego 1
Nicklas van Dockum 1

Gns. Karakter top 3

Alfredo Luigi Bonaducci 7,34
Kenndinho 7,19
Emil Gisleson 7,15

FmFreaks FC skader

Frederik Schröter 1-2 dage
Jens Risom 4-5 uger

 


KAMPE

Vi har spillet de sidste 7 kampe i ligaen, og det er tid til, at se hvordan det hele spandt af. I sidste update havde vi 7 point op til Fmfreaks United og 6 point ned til HB Køge. Hvis vi skulle gøre os nogle forhåbninger om nogensinde at hente forspringet til vores rivaler, skulle vi vinde de indbyrdes opgør mod dem som sjovt nok også er første kamp i denne update.

BATTLE OF THE FREAKS

3. udgave af "Battle Of The Freaks" var en topkamp, der virkelig havde det hele. Røde kort, brændt straffespark og en sen scoring. Startopstillingen til kampen var: Mikhail, Vi lagde bedst ud, og tilspillede os kampens første chance efter knap 4 minutter. Troldfod havde bolden i højre side. Kennedinho, Lars Krimi, Medina, Bjerring, Hejbøll, Schröter, Gisleson, Troldfod, van Dockum og Bolinovich. Han spillede bolden til side til Schröter og tog et løb ind i feltet. Schröter spillede den videre til der derefter spillede den i dybden til Troldfod. Bolden fra lidt for lang, så vinklen blev lidt spids, hvilket gjorde det svært for Troldfod, der trods alt fik sendt en kvalificeret afslutning af sted Hawkins i målet. Næste store chance stod Troldfod også for. Bolinovich var faldet ned i banen og spillede derfra bolden ud i venstre side, hvor Troldfod befandt sig. Troldfod satte fart på, og løb direkte forbi sin oppasser Warncke, der forgæves prøvede at tackle Troldfod. Troldfod løb videre ind i feltet, men tog til sidst et træk ud af banen og gav sig selv en dårlig vinkel igen, og igen var Hawkins klar i feltet. Vi havde generelt rigtig godt styr på United, der først markerede sig med en chance efter 36 minutter, hvor Bjerre Sørensen brød igennem i højre side. Bjerre Sørensen kom ind i feltet og sendte en god afslutning af sted langt ude fra. Den havde kurs mod hjørnet, men Mikhail var på plads i målet. I første halvlegs overtid var vi tæt på igen. Troldfod blev skadet, så Vinje kom ind på venstre kanten i stedet. Gisleson fik bolden ude fra Bjerring på venstre backen, og Emil sendte med en førstegangsafleveri ng bolden i dybden til indskiftede Vinje. Vinje gik mod baglinjen og inde i feltet lå Bolinovich i en helt fri position. Desværre valgte Vinje, at afslutte selv og resultatet blev derefter.

I anden halvleg kom der for alvor gang i dramaet. Efter 53 minutter havde vi indkast i venstre side, som van Dockum tog sig af. Han kastede bolden ind i feltet, hvor Bolinovich tog bolden ned omringet af 2 modstandere. Og få øjeblikke kom TK Zidan flyvende med fødderne først og fællede Bolinovich, hvorefter dommeren korrekt dømte straffe. Zidan fik gult kort for forseelsen. Benjamin Vinje skulle tage sparket, han tog et langt tilløb og sendte bolden helt ude i højre side. Uheldigvis hev Hawkins en fantastisk redning ud af ærmet, og nåede helt ud til stolpen og fik taget forsøget. Et meget skuffende øjeblik af Vinje der. Med et kvarter igen steg dramaet for alvor. Bjerring (den ægte) syntes åbenbart ikke det var spændende nok, så han fik sig da lige sit andet gule kort efter duel mod Bjerre Sørensen. Dette startede et pres fra Uniteds side, og lidt efter udmøntede det sig i et farligt langskud fra Victor Lisberg som krævede en god redning fra Mikhail. Med 10 minutter igen kom der endnu mere gang i den. Schröter sendte Vinje af sted i dybden. Han var i en løbeduel med TK Zidane, og TK Zidane så åbenbart ingen anden udvej end, at nedlægge Vinje bagfra. Straffespark og rødt kort i samme kamp. Vi siger tak for hjælpen til Zidan. Dommeren stormede hen til Zidane og gav ham direkte rødt kort. 10 mod 10 blev det en mere lige kamp igen, og vi kunne igen skabe chancer. Med 5 minutter igen fik vi en kæmpe mulighed ved Gisleson, der blev spillet fri af Vinje. Gisleson var helt alene med Hawkins, der kom stormende ud af målet og sikkert afværget Gislesons forsøg. Efter den afbrænder troede jeg efterhånden ikke på sejren længere, og var som sådan tilfreds med 0-0. Men men men... der var alligevel en gud. Med 2 minutter igen sendte Kennedinho Schröter fri ude i højre side med en lang aflevering. Schröter kiggede op, og så Svart ligge helt fri inde i feltet, og sendte med det samme bolden ind mod ham. Bolden hoppede en enkelt gang inden Svart afsluttede med en halvflugter og sendte bolden i kassen til 1-0!! Fuldt fortjent i min optik. Kampen endte 1-0 til os, og selvom det ikke var den mest velspillede kamp fra vores side var vi i kontrol det meste af kampen og vi fik jo også brændt et staffespark. Jeg er selvfølgelig ovenud tilfreds med vi fik endnu en sejr mod rivalerne, og nu har vi vundet 2 ud af 3 møder.

Sejren mod United var den 5. i streg, og den stime forsatte mod Hvidovre. En kamp som blev vundet i ganske sikker stil. Svart scorede 2 mål, det første efter bare 2 minutter og derfra havde vi Hvidovre lige hvor vi ville have dem. I anden halvleg scorede Gisleson efter 55 minutter, og i kampens slutning scorede Svart kampens sidste mål. Troldfod stod for 2 assist i kampen og Frederik Schröter stod for den sidste assist.

Næste kamp var ude mod HB Køge, og det var kampen der reelt kunne sikre os oprykning til Superligaen omend det ikke ville være matematisk sikkert ville forspringet til HB Køge være så stort, at det ville være urealistisk at sætte til. HB Køge havde i kampen forinden nedlagt vores rivaler FmFreaks United, så det gav os et ekstra krydderi hvis vi kunne slå dem lige efter, og igen komme tættere på dem i ligaen. Jeg frygtede lidt kampen mod HB Køge fordi vi tidligere tabt til dem, men mine bekymringer var fuldstændig ubegrundet. Vi sad på kampen fra første minut og HB Køge havde kun 2 skud i hele kampen, og ingen af dem ramte målet. Vi derimod havde hele 22 af slagen, hvor 7 ramte inden for kassen. Skarpheden var som man kan se på statistikken ikke helt i top, og vi fik da også kun sendt et af vores skud i mål. Det mål stod Tim de Bolinovich da han satte panden på et indlæg fra van Dockum, der forinden havde haft en fornem dribletur ude på højre kanten.

United havde vundet deres udsatte kamp, så med 4 kampe igen havde vi 4 point op til dem, så der var stadig meget der skulle gå vores vej. Og jeg kan ligeså godt sige det med det samme, vi fik ikke hentet dem. Til gengæld afsluttede vi sæsonen med en god margin ned til HB Køge på 3. pladsen. Det blev til 3 sejre i de sidste 4. Først blev det til en nogenlunde sikker 2-0 sejr mod bundholdet Vendsyssel. Derefter blev det til en frustrerende 0-0 kamp mod Fredericia, hvor vi virkelig havde alle chancerne, men ind ville bolden altså ikke. De 2 sidste kampe bød på en 1-0 sejr hjemme mod Vejle og en 3-0 sejr ude over Hobro. Til sidst sluttede vi kun 2 point fra United, og vi kunne selvsagt godt have brugt et mål i kampen mod Fredericia. På den anden side havde United stadig en klart bedre målscorer end os, så vi skulle stadig have brugt flere point andre steder.

Alt i alt har det været en tilfredsstillende sæson selvom vi må os selv blive overgået af vores evige rivaler. Vi var trods alt bagud med 10 point til dem på et tidspunkt, men et stærkt forår gjorde vi kom tæt på til sidst. I de 11 kampe i foråret blev det til 10 sejre og 1 uafgjort og en fornem målscorer på 21-1. Vi nåede faktisk at lave rekord i 1. division med 7 kampe i træk uden at indkassere et eneste mål. Det har selvfølgelig også været en stor tilfredsstillelse at slå United 2 gange, og jeg håber og tror på vi kan gentage det i Superligaen.



NYT I KLUBBEN

Ikke mange dage efter oprykningen fra sikret, tikkede der en spændende nyhed ind. Klubben har annonceret at stadion bliver udvidet til en kapacitet på 10.236 pladser i modsætning til de 5000 vi har plads til nu. Det nye stadion kommer desværre først til at stå klar om et år, altså efter sæsonen i superligaen er afsluttet, så jeg håber da bestemt ikke vi kommer til at indvie stadionet i 1. division...

FMFREAKS FC PÅ U-LANDSHOLDENE

U20 VM

Kort før sæsonens afslutning kom der en nyhed omkring U20 VM, hvor 3 spillere fra truppen ville blive udtaget. Jeg kunne vælge at trække dem som jeg plejer at gøre, da datoerne igen kom i konflikt med kampe i ligaen, men da vi på det tidspunkt var sikre på oprykning, gav jeg dem lov til at tage af sted. Elliott Goulding og Joakim Bekker tog med for Danmark og Remy Danton tog med for USA.

Remy Danton havde en fin turnering for USA, der røg ud i kvartfinalen til Uruguay. Remy spillede alle 5 kampe for USA og bidrog med en enkelt assist. For det danske U20 hold markerede vores 2 freaks sig på fornem vis. Danmark nåede ligeledes kvartfinalen, hvor det blev til nederlag mod Brasilien. Joakim Bekker spillede 3(2) kampe og lavede en assist. Elliott Goulding var den helt store oplevelse på det danske hold. Elliott startede turneringen ud med, at stå for begge mål i 2-1 sejren over Marokko. Næste kamp var mod Irak, og her var Elliott igen med i begge mål, denne gang med en scoring og en assist. Han blev selvfølgelig også kampens spiller i begge opgør. I sidste gruppekamp mod Ny Kaledonien var Elliott igen klar med et mål og en assist. I anden runde var der hverken mål eller assist, men han spillede alligevel til et snit på 8. I sidste kamp mod Brasilien lagde han op til det enlige danske mål. I alt blev det altså til 4 mål, 3 assist og 2 kampens spiller i 5 kampe og det må siges, at være ganske flot.

VENSKABSKAMPE MED U21 LANDSHOLDET

Efter sæsonafslutningen var der venskabskampe med U-holdene og for en gang skyld kunne jeg uden problemer sende jer af sted. Og det gik rigtig fint. Til den første kamp mod Georgien, var Mikhail, Elsbøl, Bjerring (den ægte), Gisleson, Cunego og Troldfod i startopstillingen. Senere blev Bolinovich, Lars Krimi og Benjamin Vinje skiftet ind i kampen. Kampen blev vundet stensikkert med 4-0. Oliver Cunego stod for 2 mål mens Bolinovich stod for 1 og Emil Gisleson lavede 2 assist.

Til den anden venskabskamp var posen blev rystet fra landstrænerens side, og følgende freaks var i startopstillingen: Krimi, Bjerring (den ægte) og Gisleson mens Bolinovich, Vinje, Elsbøl, Troldfod, Cunego og Mikhail kom ind fra bænken. Kampens modstander var i øvrigt Litauen, og igen blev det til en sikker sejr, denne gang på hele 5-1. Vores freaks var ikke ligeså dominerende i denne kamp. Dog noterede Tobias Bjerring sig for et mål og Gisleson for 1 assist.

VENSKABSKAMPE MED U19 LANDSHOLDET

Det gik ikke ligeså godt for U19 holdet som for U21 holdet, men igen vi folk i aktion. Medina og Svart var valgt til startopstillingen i første kamp mod Japan, og Appelquist og van Dockum var begge på bænken og kom ind senere. Andreas Svart noterede sig for en enkelt basse og Medina blev tilmed kampens spiller i hvad der blev til en 3-1 sejr.

I anden kamp mod Schweiz der endte 1-1, var Appelquist, Medina og van Dockum med fra start mens Svart blev skiftet ind efter en times spil. Ingen af vores spillere stod for mål eller assist.

ÅRETS HOLD

På trods af vi måtte se os slået af vores rivaler i kampen om 1. pladsen, vandt vi kampen om at få flest spillere på årets hold. Lars Krimi og Benjamin Vinje var med i forsvaret. På midten af banen blev der helt fortjent plads til både Emil Gisleson og Alfredo Luigi Bonaducci. Og på højre kanten var Oliver Cunego stærkeste mand. Stort tillykke til dem alle og jeg kan kun sige det er fuldt fortjent.

UPDATENS FREAK

I dagens udgave af updatens freak, er der 2 freaks i spil til prisen.

Første mand er angriber Andreas Svart. Andreas har scoret 4 mål i 6 kampe, blevet kampens spiller 1 gang og i de 6 kampe spillede han til et snit på 7,4. Derudover tæller det selvfølgelig rigtig meget op, at Andreas scorede kampens enlige mål mod vores evige rivaler fra FmFreaks United.

Den anden freak der er i betragtning til prisen er Alfredo Luigi Bonaducci. Alfredo har igen vist sin vigtighed fra sin position på midtbanen. I de 6 kampe Alfredo har spillet i den her update, er det blevet til 2 mål, 1 assist og 2 gange er han blevet kåret til kampens spiller. I de 6 kampe spillede han til et snit på 7,4.

I sidste ende har de begge præsteret rigtig fint og har begge fortjent prisen. Andreas Svart bliver manden der løber med prisen, og det der gjorde udslaget til sidst, var den vigtige scoring han lavede mod FmFreaks United.




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #323: 11 Jul 2014, 15:45 »

Endnu en fantastisk og fyldestgørende update. Stort tillykke med oprykningen. Dejligt at se hvor mange Fmfreaks FC spillere der er udtaget til diverse landsholdstrupper.
Kan du fortælle hvem er der interesseret i Jonas Elsbøl og hvad er målsætningen i Superligaen?
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #324: 11 Jul 2014, 17:07 »

Endnu en fantastisk og fyldestgørende update. Stort tillykke med oprykningen. Dejligt at se hvor mange Fmfreaks FC spillere der er udtaget til diverse landsholdstrupper.
Kan du fortælle hvem er der interesseret i Jonas Elsbøl og hvad er målsætningen i Superligaen?

Tak for rosen Smiley

Pt. er det Tottenham og Monaco, der er interesseret i Jonas, og hvad angår målsætningen så er det i første omgang bare at undgå nedrykning, og så selvfølgelig at gøre det bedre end vores rivaler  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #325: 11 Jul 2014, 17:20 »

Okay. Jeg er rigtig godt tilfreds med at spille for Danmarks bedste klub.
Håber på en midterplacering i ligaen
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #326: 11 Jul 2014, 17:20 »

Hvem er interesseret i Emil Gisleson? Smiley
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #327: 11 Jul 2014, 17:23 »

Hvem er interesseret i Emil Gisleson? Smiley

Marseille står som meget interesseret og AA Gent står som lidt interesseret Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jul 2014, 17:45 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #328: 11 Jul 2014, 21:44 »


Målscorere

Egon Olsen: 10
EB Sørensen: 9
Bjerring: 9
Staal: 8
TK Zidane: 5
Westermann: 5
Beckham jr.: 4
Kaptajn Lisberg: 3
Rasmus Ulrick: 2
Mikkel Kristensen: 2
Budtz: 2
Mathias Hansen: 2
Porse Junker: 1
Tønnesen: 1
Robert Sand: 1

Assist
Bjerring: 8
Budtz: 7
EB Sørensen: 7
Staal: 6
Kaptajn Lisberg: 6
Egon Olsen: 5
Westermann: 5
Tønnesen: 4
Scotty: 2
Mikkel Kristensen: 2
Beckham jr.: 2
Jønke: 1
Nicklas Jensen: 1
Mathias Hansen: 1

Kampens spiller
EB Sørensen: 4
Scott Scotty: 3
Staal: 3
Egon Olsen: 3
Bjerring: 3
TK Zidane: 2
Warncke: 1
Hawkins: 1
Rasmus Ulrick: 1
Hulk: 1
Mathias Hansen: 1
Kaptajn Lisberg: 1
Beckham jr.: 1

Gns. Karakter top 3
JØNKE: 7.27
EB Sørensen: 7.24
TK Zidane: 7.21

Skader
Ingen





Resumé:
Weeeeeeee are the champiooooooons my frieeeeeeeeeeends!
Med en kamp til overs formåede vi at sikre titlen som ligavinder i den danske 1. division. Det siger selvfølgelig sig selv, at vi derfor skal spille i Superligaen i den kommende sæson.
Se længere nede, om vi også formåede at slå FmFreaks FC i vores 3. og afgørende Battle of the Freaks!

Kampene:
Ligaen, FmFreaks FC, Ude.
Battle of the Freaks!
Den sidste kamp i denne omgang - winner takes the pride home!
Vi lægger ud med det første frispark efter små 10 sekunder. Det er Tønnesen der viser sin iver i kampen, og fælder Gisleson.
Efter 3 minutter har Porse Junker et vigtigt indgreb i modstanders angreb, og sender bolden koldblodigt væk. De vinder dog returbolden, men denne gang er EB Sørensen opmærksom, og afværger situationen med endnu et vigtigt indgreb. Warncke sender desværre bolden tilbage til modspillerne på en dårlig clearing, men heldigvis er Hawkins på plads i målet, og tager sig af skuddet på nær hold.
Et kvarters tid inde i kampen får FmFreaks FC endnu en chance, hvor Warncke lige præcis ikke når at røre bolden i en glidende tackling. Endnu engang afværger Hawkins stormen.
Efter 35 minutters spil er det vores tur. Det er Porse Junker der opsnapper bolden i forsvaret, hvorefter samtlige af vores offensivspillere når at røre bolden 7-8 gange i en omgang ægte sambabold, før Westermann afleverer bolden til Tønnesen, som sender et kanonskud mod det tætte hjørne. Desværre når målmanden at slå bolden ud til hjørne.
I det 54. minut kommer Zidane flyvende ind i en tackling, og begår straffespark. Han får selvfølgelig gult kort. Hawkins læser fuldstændig skuddet, og parerer bolden væk helt ude ved stolpen. Fantastisk redning. En VM-finale værdig!
Efter 75. minutter får den falske Bjerring sit andet gule kort, og vi dominerer herefter i hele 6 minutter, før Zidane ligeledes bliver vist ud. Lige før har Kaptajn Lisberg et fantastisk skud på mål, men modstandernes målmand er bedre end de andre målmænd vi har mødt hidtil, og det er klart, at der skal noget helt exceptionelt til før vi kan score på ham.
Efter 88 minutter sker det, der bare ikke må ske. Svart fra modstanderholdet bliver spillet fuldstændig fri, og han scorer på en chanceløs Hawkins. Warncke når ikke at følge med Svarts løb, og det er et utroligt ærgerligt tidspunkt.
Det er for sent i kampen til at jage det afgørende mål, spillerne er flade, og manageren sidder med hovedet begravet i sine hænder.
Der er kun én tanke, der kører gennem hovedet på ham.
Igen og igen.
Og det er det eneste han siger i teamtalken efter kampen.
"Drenge, det eneste der kan redde sæsonen nu, er når vi slutter sæsonen af som nummer 1!"
Den dårlige stemning bliver langsomt vendt til en stille mumlen, hvorefter samtlige spillere bryder ud i samstemmende råb.
Og vi skal starte med den efterfølgende kamp, hvor HB Køge venter!
En særlig god kamp af Hawkins, der tog et straffespark! Der var ikke meget at gøre i selve målsituationen.
Slutresultat – vi taber 0-1.

Ligaen, HB Køge, Ude.
Efter forrige kamps skuffende nederlag, skal vi nu mod endnu en svær modstander i form af HB Køge.
Efter lidt over 3 minutter får vi tildelt et frispark ude ved fløjen på midten af banen. Beckham jr. tager sig af sparket. Chancen bliver clearet væk, og så er der kontra. Forsvaret når ikke med tilbage, og så er HB Køge foran. Ikke den bedste start, men der er 86 minutter tilbage, og vi har divisionens bedste offensiv, så der er tid nok.
Efter 15 minutter bliver vi vidne til en kæmpe skandale. Hawkins spiller bolden ud til Rasmus Ulrick, som holder et øjeblik på bolden. En modspiller løber så over og sparker ham midtover - bagfra. Rasmus bliver skadet, men dommeren står bare og glor dumt, og modspilleren skyder så bolden i mål - da Hawkins er lidt uden for målet da han afleverede.
Porse Junker og Mathias Hansen leverer noget godt solidt forsvarsspil, og det er grunden til, at vi ikke er mere bagud ved halvlegen.
I 52. minut scorer Bjerring på et god stikning af Staal. Han placerer bolden i det lange hjørne med et godt timet bueskud. Også godt opspil af Nicklas Jensen og Tønnesen.
Som sædvanlig er vi altid tæt på igen lige efter vi har scoret. 3 minutter efter er Porse Junker nemlig meget tæt på at udligne på et hovedstød på hjørnespark. Bolden sejler mod hjørnet, men målmanden får utroligt nok reddet bolden ved at slå den ud over sidelinjen.
Efter cirka 70 minutter scorer HB Køge lige en gang mere. Det er på et kontra fra et udspark, hvor Porse Junker ikke nåede med tilbage.
Der var ingen der var særligt imponerende. Det var dog et bevis på god moral, at Bjerring scorede efter han blev skiftet ind.
Det var en rasende manager der var i omklædningsrummet efter kampen. Det er kun et enkelt krav tilbage i de resterende fem kampe nu - og det er SEJR i hver ENESTE kamp!
Slutresultat – vi tabte 1-3.

Ligaen, Hobro, Hjemme.
Det var et mere eller mindre nervøst hold, der løb på banen.
Managerens rungende røst i teamtalken inden kampen, var blot en lille reminder fra sidste kamps afsluttende teamtalk. Spillerne skal kun fokusere på et enkelt tal i denne kamp - og det tal er et 3-tal. For der skal 3 point til i denne kamp, intet mindre!
Selve kampen var også præget af nervøsitet. Først efter en halv times spil sker der noget. Det er os, der er i angreb. Staal modtager bolden på kanten af feltet, og vender rundt og skyder i en enkelt bevægelse. Mål! Fint assist af Mikkel Kristensen og også godt spil af Kaptajn Lisberg, Tønnesen og Scotty.
I det 39. minut har Hobro en enkelt lille chance, men Scotty og Mathias Hansen presser godt på og tvinger et dårligt skud ud af angriberen.
Den sidste store chance kommer først i overtiden af anden halvleg. Chancen starter på et hjørnespark til os, som dog bliver clearet væk. Nikolai Skov opsnapper bolden, og spiller via Mathias Hansen Beckham jr. fri ude på fløjen. Han stikker den indover til Westermann, som scorer! Sejren er sikret, men dommeren fløjter for offside til stor frustration for spillerne, som omringer ham i frustration. For en sjælden gangs skyld er det manageren, der må bede spillerne om at falde lidt ned, og kort efter fløjter dommeren kampen af.
Særlig imponerende kamp af Mathias Hansen, indskiftede Robert Sand og målscorer Staal.
Slutresultat – vi vinder 1-0.

Ligaen, FC Fredericia, Hjemme.
Vi går stadig efter lutter sejre i slutfasen. Og en solid defensiv er ligeledes påkrævet, hvilket vi også beviste i denne kamp.
Efter 18 minutter smider vi uheldigt bolden væk på midtbanen. En samlet defensiv holdindsats gør dog, at vi hurtigt erobrer bolden tilbage, og så slår vi kontra, der desværre ikke ender ud i et mål.
I det 36. minut er den der! Westermann scorer på hovedstød på et godt indlæg af Nicklas Jensen og godt forarbejde af Bjerring. Men ENDNU engang vinker dommeren for offside på et Westermann-mål - det er 4. gang at det sker, og vi må vist arbejde lidt med at bryde offside-fælden til træning med Westermann.
VI havde dernæst en del mindre forsøg, som desværre aldrig blev til noget. Den største chance fik FC Fredericia, der opsnappede bolden på midten af banen. De sender en kanonkugle af et skud afsted, men Hawkins kaster sig da bare så lang han er, og GRIBER bolden på klods hold. #EasyAsPie
Særlig imponerende kamp af Hawkins, som tog flere af modstandernes forsøg, hvor undertegnede var sikker på, at vi var screwed. Det er Nicklas Jensen der spiller Westermann fri. Han skyder dog lige over mål, og bolden snitter lige overliggeren inden den går ud.
Det var positivt, at vi ikke lukkede mål ind, men vi skal som sagt have 3 point for at sikre os mesterskabet foran FmFreaks FC, og det er TÆT løb nu!
Slutresultat – vi spillede 0-0.

Ligaen, Vejle, Ude.
Sejren er alt der tæller! Vi skal ikke bare holde nullet, vi skal score mål, mål, mål!
Det er Hulk der har fået chancen på mål, da begge målmænd nu har opnået lige mange kampe.
Vi skal cirka 18 minutter ind i kampen, før vi får en kontrachance. TK Zidane opsnapper bolden og sætter kontraen i gang da han spiller EB Sørensen ud på fløjen. Han tager et løb, og smækker bolden ind over til Mikkel Kristensen, som flot sparker bolden ind forbi målmanden. Tillykke med første sæsonmål af Mikkel Kristensen!
Efter en lille halv times tid gør vi det sgu igen! Det er Jønke som lægger bolden indover mod bagerste stolpe. Her løber Bjerring bolden i møde, og halvflugter den i kassen. Også godt spil af Nicklas Jensen og Mathias Hansen.
6 minutter efter viser vi, at vi også kan score på dødbolde. Hjørnespark vel at mærke. Sparkeren er Bjerring og målscoreren er Mathias Hansen, som dermed også scorer sit første ligamål i denne sæson.
Da vi får straffespark i overtiden af første halvleg, er det seneste målscorer, der får lov at tage sig af det, og Mathias scorer sikkert.
Vores sidste mål falder efter 65 minutters spil. Det er Staal der er målscorer efter et stolpeskud fra EB Sørensen og en uselvisk aflevering fra Egon Olsen. Også godt spil af Nicklas Jensen og Mikkel Kristensen.
Hvem spillede ikke godt... Ikke nogen! EB Sørensen, Jønke og Mathias Hansen gjorde sig dog særligt bemærket.
Slutresultat – vi vandt 0-5.

Ligaen, Lyngby, Ude.
Efter sidste kamps optur, venter Lyngby nu på udebane - en klub, som før har voldt os problemer.
Dog ikke så meget i denne kamp, da de starter med at lave et relativt uprovokeret selvmål efter 10 minutter. Men okay... We're taking what we can get!
Der er herefter lidt småchancer fra begge hold, men i det 66. minut får vi et højdepunkt. Det er Mikkel Kristensen, som er ved at opbygge en lille stime af mål. Han scorer på et hjørnespark, som i første omgang bliver clearet dårligt væk, hvorefter Mikkel header bolden ind lige akkurat inde i feltet.
Efter 86 minutter viser Egon Olsen, at han ikke er færdig med at score mål på samlebånd. Det er et assist fra Bjerring, som Egon rammer lige i røven, i det sekund bolden rammer jorden. Målmanden har ikke en chance. Også godt spil af Kaptajn Lisberg.
Især midtbanen gjorde det bemærkelsesværdigt godt i denne kamp.
Slutresultat – vi vandt 0-3.

Ligaen, FC Nordsjælland, Hjemme.
Næstsidste kamp.
Der er på nuværende tidspunkt 2 kampe tilbage og vi er 4 point foran vores taber-rivaler, kæmpefreaks'ne fra FmFreaks FC. En sejr betyder dermed, at vi er THE UNDISPUTED CHAMPIONS OF THE WOOOOORRRLD (eller bare 1. division).
Endnu engang dominerede vi mod FCN. Men hvor vi de andre gange vandt 6-0 og 5-0, blev det kun til et enkelt mål i denne kamp.
Målet falder efter 43 minutter, og det er Bjerring der er målscoreren. Det er faktisk et langt indlæg fra fløjen, som målmanden når at fumle i mål inden Westermann kan heade den forbi ham. Også godt spil af Scotty og Nicklas Jensen.
Der var en del andre chancer i denne kamp - heldigvis kun til vores hold. Det blev dog aldrig til et ekstra mål, men vi tog sejren, og dermed titlen som de bedste i 1. division!
Herudover spillede Mathias Hansen særdeles godt, mens Beckham jr. virkelig ikke spillede særlig prangende i denne kamp, med en masse fejlafleveringer og endnu flere store afbrændere.
Slutresultat – vi vandt 1-0.

Ligaen, Viborg FF, Ude.
Sidste kamp i sæsonen - og heldigvis helt uden betydning, da vi jo allerede har vundet ligaen.
Undertegnede kunne på træningsbanen se, at spillerene havde svært ved at sætte sig op til kampen, og gik derfor i tænkeboks for at finde på noget, der kunne bringe motivationen tilbage til holdet.
"Drenge, der er kun et enkelt tal i skal tænke på, i denne kamp..."
"Vi ved det, 3-tallet" svarede en lidt for kæk unavngiven spiller.
"Forkert! - Vi har ligaens bedste forsvar med et enkelt mål! FmFreaks FC må ikke få den hæder! Vi skal vise, at VI er de bedste, ikke bare som et offensivt, men også som et defensivt! De spiller så kedeligt defensiv fodbold, og intet ville gøre mig mere glad, end hvis vi slog dem på dette punkt! Hold nullet drenge, og så er jeg tilfreds!"
Og motivationen var tændt. *Klapper mig selv på skulderen*
Det var en meget lige kamp, med vores 13 skud mod deres 10.
De var desværre en anelse skarpere, men Hulk og resten af forsvaret holdt skansen.
Og vi holdt 0'et  Cool
Slutresultat – vi spillede 0-0.

Updatens spiller:
Det var bemærkelsesværdigt, at Hawkins tog et straffespark mod rivalerne.
Men updatens spiller må dog blive Mathias Hansen, som sluttede stærkt af i forsvaret, og formåede at score 2 mål i de sidste kampe - begge faldt i samme kamp og var hans første mål i ligaen i sæsonen.

Der følger en enkelt update mere, for lige at slutte sæsonen af med et par statistikker.
Derefter følger de første kampe i Superligaen!

Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #329: 11 Jul 2014, 21:45 »

Okay. Jeg er rigtig godt tilfreds med at spille for Danmarks bedste klub.

Nej, du spiller på Crazy-Pouls hold...
Har du ikke fulgt med?

 funny
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010