home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks FC vs FmFreaks United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC vs FmFreaks United  (Læst 148324 gange)
Naustratze
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #255: 25 Jun 2014, 22:51 »

Først og fremmest: Nogle fantastiske updates, begge to. Fantastisk læsning og der er godt med detaljer og beskrivelser. Keep it up!

Back to topic: Jeg er ovenud lykkelig for at være blevet Årets Spiller i 2. Division Vest. Jeg er ikke en spiller der trækker ret mange overskrifter i kræft at min rolle, så havde ikke regnet med det, selvom jeg har været tilfreds med sæsonen. At jeg så ikke fandt vej til Årets Hold står jeg stadig lidt uforstående overfor, men jeg er glad for at se så mange holdkammerater der.
Ville have troet at Egon eller David havde taget den individuelle pris som årets spiller, og det havde i hvert fald også været fuldt fortjent, men jeg er henrykt over at være kåret. Holdet har haft en perfekt sæson, og det er virkelig prikken over i'et. Tak for tiltroen fra manageren!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #256: 26 Jun 2014, 08:20 »

Citat
TK Zidane, Juni 2013 - TK Zidane, Juni 2014
TK Zidane har spillet 18 kampe fra start.
Det er blevet til hele 4 mål og en enkelt kamp som kampens spiller.
Flere større klubber har set sig varm på TK.
Ligesom Rasmus Ulrick, er TK Zidane også en af de få spillere, der har scoret et selvmål - endda i samme kamp som Rasmus!

Kæmpe talent uden lige, der går vidst ikke længe, før jeg er at se på landsholdet.  Hævet Øjenbryn

Godt arbejde.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

klint
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #257: 26 Jun 2014, 13:06 »

Stærke Updates!  Kennedinho skal sgu nok gå hen og blive noget stort.
Logged

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #258: 26 Jun 2014, 13:12 »

Kæmpe talent uden lige, der går vidst ikke længe, før jeg er at se på landsholdet.  Hævet Øjenbryn

Godt arbejde.
Ja, det kræver et stort talent at lave selvmål i samme kamp som mig Opstemt
Logged

huza
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #259: 26 Jun 2014, 13:36 »

Sådan! Startet inde i flest kampe og på årets hold Opstemt
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #260: 26 Jun 2014, 15:41 »

Først og fremmest: Nogle fantastiske updates, begge to. Fantastisk læsning og der er godt med detaljer og beskrivelser. Keep it up!

Back to topic: Jeg er ovenud lykkelig for at være blevet Årets Spiller i 2. Division Vest. Jeg er ikke en spiller der trækker ret mange overskrifter i kræft at min rolle, så havde ikke regnet med det, selvom jeg har været tilfreds med sæsonen. At jeg så ikke fandt vej til Årets Hold står jeg stadig lidt uforstående overfor, men jeg er glad for at se så mange holdkammerater der.
Ville have troet at Egon eller David havde taget den individuelle pris som årets spiller, og det havde i hvert fald også været fuldt fortjent, men jeg er henrykt over at være kåret. Holdet har haft en perfekt sæson, og det er virkelig prikken over i'et. Tak for tiltroen fra manageren!

Sikke en dejlig kommentar Smiley
Det fortjener næsten en update mere! Formentlig senest i morgen.
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #261: 26 Jun 2014, 15:43 »

Kæmpe talent uden lige, der går vidst ikke længe, før jeg er at se på landsholdet.  Hævet Øjenbryn

Godt arbejde.

Det er faktisk med vilje, at I ikke har fået så mange U-landskampe, som I uden tvivl har fortjent.
Kampene ligger altid sammen med vores ligakampe, så vi har flere gange måtte hive samtlige spillere hjem.

Når i debuterer på det egentlige landshold, vil kampene forhåbentlig ligge lidt bedre, og så skal I nok få lov at repræsentere jeres land så tosset i vil Opstemt
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #262: 26 Jun 2014, 15:43 »

Ja, det kræver et stort talent at lave selvmål i samme kamp som mig Opstemt

Solidarity, brother Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #263: 26 Jun 2014, 17:32 »

Hvordan ser det ud med træningen i klubben? Trænere og faciliteter som sådan jeg er lidt skuffet over ikke at have rykket mig mere til trods for de mange kampe jeg fik og det niveau jeg holdte! For jeg nok fra klubbens side til at forbedre mig eller har jeg bare ikke taget ved lærer?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Naustratze
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #264: 26 Jun 2014, 22:35 »

Sikke en dejlig kommentar Smiley
Det fortjener næsten en update mere! Formentlig senest i morgen.
Lyder godt, boss! Thumbs Up
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #265: 27 Jun 2014, 01:36 »





Resumé:
Det bliver en relativ kort opdatering, da Battle of the Freaks ligger allerede i 4. runde i ligaen, og DÉN kamp fortjener en hel update i sig selv!
Bestyrelsen forventer fuldstændig urimeligt, at vi rykker op. Der var ikke engang mulighed for at diskutere med dem, så det er nu det, vi må gå efter.
En blandet start i 1. Division, og der skal forbedringer til, hvis vi skal ende i den gode halvdel.

U19-EM:
U19-EM lå lige oven i sæsonforberedelsern e, hvilket har gjort det svært at blive ordentligt klar. Undertegnede synes dog, at FmFreaks United SELVFØLGELIG skulle repræsenteres, da vi selvfølgelig har de bedste spillere.

Danmark U19 1-0 Tyskland U19
Egon Olsen formåede at score det eneste mål i kampen mod Tyskland, hvor også Hulk, TK Zidane og Ironman startede inde.
Derudover var Hawkins, Emil Bjerre Sørensen og Scott Scotty på bænken, hvor de to sidstnævnte blev skiftet ind i 2. halvleg.

Danmark U19 2-1 Østrig U19
Ingen sprudlede i særlig grad i denne kamp.
Hawkins startede inde, og havde nogle enkelte fine redninger, men droppede fælt ved Østrigs mål.
Derudover startede Emil Bjerre Sørensen også inde.
Scott Scotty, TK Zidane og Egon Olsen var på bænken, hvor TK Zidane blev indskiftet sent i kampen.

Danmark U19 3-0 England U19
Hulken startede inde mens Scott Scotty, Esben Bjerre Sørensen og Egon Olsen også startede inde.
Scott Scotty formåede at sætte målfesten i gang efter 23 minutter, hvor han scorede Danmarks første mål.
TK Zidane forblev på bænken under hele kampen.

Danmark U19 gik dermed videre fra gruppespillet, efter at have vundet alle 3 kampe!

Danmark U19 2-0 Spanien U19
I semifinalen løb vi ind i Spanien, hvor vi totalt dominerede.
Inde på banen startede TK Zidane, Ironman og Egon Olsen.
Egon scorede målet til 2-0 på en friløber, hvor han placerer bolden i det lange hjørne.
Derudover var Hawkins og Emil Bjerre Sørensen på bænken, hvor sidstnævnte blev skiftet ind sidst i kampen.

Danmark U19 3-0 Østrig U19
I finalen ventede Østrig, som allerede en gang var blevet slået af det danske U19 landshold.
Hulk var den startende målmand, mens også Scott Scotty og Emil Bjerre Sørensen startede inde.
Derudover var Hawkins, Egon Olsen og Ironman på bænken.
Desværre var det tosserne fra FmFrreaks FC der dominerede på banen, og Danmark U19 formåede også at vinde skudduellen 17-1.

Tillykke til de udtagede spillere med at vinde U19-EM!

Kampene:
Ligaen, Brønshøj, Hjemme.
Så er ligaen sparket i gang!
På grund af U19-EM mangler vi et par spillere, deriblandt begge målmænd. Derfor er en spiller fra FmFreaks United U19 hentet op på holdet. Bænken består ligeledes primært af "andre" spillere.
I første halvleg skete ikke så meget, og vi springer derfor direkte ind i 2. halvleg!
Efter 7 minutters spil får vi et frispark på kanten af feltet. Beckham jr. smækker den ind over muren, og ind i det tætte hjørne. Han snyder dermed målmanden fuldstændig.
5 minutter senere er Thomas Westermann på pletten. Det er Beckham jr. der spiller Budtz fri på højre-kanten, hvorefter han løber mod baglinjen og laver indlægget, som sidder helt perfekt lige i face på Westermann.
Alt i alt en god kamp fra Beckham jr.s side.
Slutresultat - vi vandt 2-0

Ligaen, HB Køge, Ude.
Af en eller anden mærkelig årsag, blev vi udråbt som favoritter af medierne.
Første chance er til HB Køge, og falder efter 12 minutters spil. Deres lynhurtige angriber får en kæmpe friløber, som Hulk på mirakuløs vis formår at redde. To minutter efter disker vores startende målmand op med endnu en feberredning fra en umarkeret modspiller inde i feltet. Vores forsvar er helt væk indtil videre.
Efter 36 minutters spil får de endnu en stor chance, som Hulk igen redder. Vi har nogle enkelte halve chancer, men ellers ikke det store, da vi også smider mange lette bolde væk. Der er kun Hulk der gør, at vi ved halvleg stadig er med i kampen, og får vi ikke vendt tingene, ser det meget sort ud.
3 minutter inde i 2. halvleg scorer HB Køge. Bo Porse Junker bliver sat fuldstændig af deres lynhurtige angriber, og Hulk kan for en gangs skyld ikke redde skuddet på deres friløber.
Dette mål skulle desværre kun blive starten, for allerede 7 minutter senere scorer samme spiller, hvor Bo endnu engang ikke kan holde markeringen. Hulk er helt prisgivet i situationen.
Erling Tønnesen brænder en kæmpe chance ved at skyde på stolpen efter 59 minutter, og ellers sker der ikke meget mere i hele kampen.
Det var en skuffende kamp, hvor især vores backs blev fuldstændig overløbet.
Slutresultat - vi tabte 2-0

Ligaen, Hvidovre, Ude.
Efter 4 minutter er Hulk heldigvis i vejen for modstandernes skud. Godt målmandsspil.
I andet højdepunkt laver Nicklas Jensen et vigtigt defensivt indgreb i feltet, som desværre ender ud i, at Scott Scotty begår straffespark, som Hvidovre stille og roligt omsætter til et mål. Bagud efter 14 minutter, og det ser nu en anelse svært ud.
I modsætning til sidste kamp, hvor vi faldt fuldstændig sammen efter de scorede, så fik spillerne i denne kamp mod på at være endnu mere offensive end før.
I det 34 minut er der en kortvarig forløsning; Kaptajn Lisberg scorer et flot mål, men der dømmes desværre offside. Replayen viser, at linjedommeren desværre dømmer korrekt, selvom undertegnede mener, at der er photoshoppet!
Lige inden halvlegen bliver Thomas Westermann spillet fri og er alene med målmanden. Han brænder desværre.
I starten af anden halvleg forsøger Kaptajn Lisberg sig igen, men sender bolden lige ved siden af mål. Efter 57 minutter skyder Beckham jr. bolden i sidenettet, efter 60 minutter scorer Budtz ikke på en kæmpe friløber, efter 77 minutter har Egon Olsen en kæmpe chance, som han skyder lige på målmanden og til sidst er Kaptajn Lisberg igen tæt på at score.
Alt i alt en meget offensig kamp, hvor vi helt klart vinder skudduellen med vores 20 skud mod deres 4.
Desværre er vi ikke særlig effektive.
Slutresultat - vi tabte 1-0

Pokalen, 1. runde, Aarhus Fremad, Ude.
Kravet fra manageren var klart inden denne kamp. VIND!
Derudover gerne med 3 mål, da vi i sidste sæson fuldstændig udraderede Aarhus Fremad i 2 kampe.
Egon Olsen lyttede tydeligvis ivrigt i opstartsmødet, da han scorer på et stolpe-ind skud efter 6 minutter. Godt opløg fra Bjerring, der sender Egon i dybden.
Det så dermed lyst ud, og vi skulle nu nok vise, at vores offensiv ikke var helt død!
Desværre skete der næsten intet i resten af kampen.
Den eneste anden chance i kampen faldt til Robert Sand i overtiden, som dog sendte bolden lige forbi mål.
Slutresultat - vi vandt 0-1

Tanker vedrørende fremtiden:
Det ser ikke for godt ud.
Vi er nu rykket op fra den noget nemmere 2. Division Vest, hvor vi var klart dominerende, og vores angrebsfodbold flød fuldstændig fejlfrit, mens også vores forsvar gjorde det bedre og bedre.
Vi er dog nu rykket op, og det er tydeligt, at niveauet er højere.
Vores angreb er nu ikke længere lige så overlegne i forhold til modstandernes forsvar, og er nu i bedste fald kun lige så gode.
Derudover er modstandernes angreb godt nok til at bryde igennem vores forsvar, med vores offensive taktik.
Det kan dermed kort konstateres, at vi får problemer i denne sæson - vores bedste kort (offensiven) er ikke længere god nok, og defensiven kan ikke følge med.
Vi kan desværre ikke ændre taktikken, og manageren håber derfor blot, at de meget unge spillere i denne sæson vil vokse med opgaven!
Det bliver dog nok svært at slå FmFreaks FC i ligaen, da deres lidt mere defensive stil er bedre stillet end vores i denne stærkere liga.

Vi giver dog ALDRIG op, og vi giver os IKKE uden kamp! Der er trods alt kun spillet nogle få kampe.
Da taktikken og spillerne ikke lægger op til defensivt spil, vil vi i stedet spille MERE offensivt, og vi satser derfor fremover på kampe med MASSERE af mål - hvor vi helst skulle ende med at score de fleste!




Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #266: 27 Jun 2014, 01:56 »



Kampene
Vi er kommet igennem sommerpausen, og vi har taget hul på livet i 1. division. Opstarten var noget rodet. Det skyldes der var U19 EM, og her havde vi 13 spillere udtaget. De 13 spillere var: Appelquist, Kennedinho, Krimi, Elsbøl, Bjerring, Vinje, Risom, Cunego, Troldfod, Bolinovich, Gisleson, Svart og Hejbøll. Med alle de spillere afsted blev det jo noget svært at stille hold, og vi spillede derfor kun en enkelt træningskamp, som var mod Skive, en kamp der blev simuleret. Selve U19 EM forløb rigtig fint for det danske hold, der vandt alle kampe, og i finalen slog Østrig 3-0, hvor Emil Gisleson, Andreas Svart og Tim de Bolinovich stod for målene. Emil Gisleson blev i øvrigt turneringens spiller. Stort tillykke til ham Thumbs Up Desværre blev finalen spillet kun 1 dag før vores første kamp i 1. division som stod mod Lyngby, og det var derfor en noget decimeret trup vi havde med til kampen.

Startopstillingen så således ud, og med kun 8 freaks tid rådighed, blev Bekker nød til at spille venstre back mens jeg måtte hive spillere op fra U19 holdet for at udfylde resten af hullerne. Det var især offensiven der var ramt, og derfor var der heller ikke meget gang i det chanceskabende spil fra vores side. Vi holdt egentlig meget godt stand mod Lyngby, men måtte se os passeret efter 17 minutter, hvor Gytkjær kom forrest på et hjørnespark og let kunne tage bolden ned og putte bolden i kassen. Resten af kampen bød på nogle få Lyngby muligheder og meget lidt offensivt spil fra vores side. Det var en ret kedelig affærer og kampen sluttede 0-1 til Lyngby. Jeg havde egentlig forventet værre når man tager truppen til rådighed i betragtning, så på den måde var det et okay resultat efter første kamp.

De 2 næste kampe bød på de 2 superliganedrykkere fra FCN og Viborg, og det var ikke ligefrem her jeg regnede med vi skulle hente alle vores point. Vi startede på udebane mod FCN, i hvad der på forhånd må regnes som den sværeste kamp i hele sæsonen, men sådan gik det slet ikke. Vi havde fået de andre spilere tilbage fra U19 landsholdet, og vi startede som lyn og torden. Emil Gisleson havde bolden på midten og fandt på fin vis Troldfod som var løbet bag FCN's forsvar. Han tog et træk lidt ind i banen, og lagde bolden til sit højre ben, som han svingede på flotteste vis, der sendte bolden op i trekanten og ind til 0-1. Alt dette var efter bare 49 sekunder. Fantastisk start, og det blev ved. 2 minutter senere sendte Bonaducci Bolinovich fri i dybden. Desværre brændte han alene mod målmanden. Han skulle senere få flere chancer. Knap en halv time senere fik han en ny friløber, men igen vandt Martin Hansen duellen med Bolinovich. Vi spillede fremragende i første halvleg, og kun få minutter senere fik han sin 3. mulighed, men det var ikke hans dag og igen blev han den lille i duellen. Vi havde en til stor chance i første halvleg. Et indirekte frispark fra Bolinovich fandt vej til Jens Risoms pande, og hans forsøg endte med at tage overlæggeren. På dette tidspunkt i kampen var det utroligt vi ikke førte mere end 0-1. FCN havde også deres chancer, men de var sjældne. Efter 64 minutter fik de en kæmpe mulighed for at komme tilbage. Patrick Mtiliga blev spillet fri i højre side, og sendte et lobbet skud mod bagerste stolpe. Skuddet var overraskende for Mikhail, der faldt mens han var på vej bagud, men skuddet tog heldigvis stolpen. Bolden røg ud i feltet til en helt fri Christoffer Poulsen, men på helt utrolig vis formåede han ikke at score. Hans skud endte lige på en liggende Mikhail, der lavede en super redning og holdt sejren inde for rækkevidde. Kampen bølgede mere frem og tilbage i anden halvleg, men vi holdt stand og fik en fantastisk, nærmest sensationel sejr mod FCN.

Vi var i fin kontrol mod FCN på udebane, men i hjemmekampen mod Viborg var vi endnu mere dominerende. Skudstatistikken efter kampen lød på 13-3 og 4-0 indenfor rammen. Oliver Cunego var kampens helt store oplevelse, men det var den anden fløj Christoffer Troldfod der skabte det første mål. Han var taget over i højre side, hvor han slog et nærgående indlæg som ramte en Viborg forsvarer og røg ind i kassen. Efter 35 minutter var det Cunegos tur. Vi spillede bolden fint rundt på midten, og til sidst var det Joakim Bekker der havde den, og på forunderlig vis lavede han en fantastisk assist, sådan halvt med ryggen til. Bolden kom som en overraskelse for alle, undtaget Oliver Cunego der opfangede boldens bane og satte bolden i kassen til 2-0. Viborg havde som sagt ikke meget at komme med, og i anden halvleg lukkede vi kampen helt. Vi slog en fin kontra efter et Viborg angreb, og til sidst var det igen Bekker der endte med at spille Cunego fri, og igen var han helt kold. 3-0 blev kampens resultat, og dermed fik vi endnu en fantastisk sejr. 4-0 mod de 2 superliganedrykkere var sgu ikke lige hvad jeg havde forventet, men det giver da nogle store forhåbninger videre frem i turneringen.

Sidste kamp i denne update var 1. runde af pokalturneringen og her havde vi trukket det noget upåagtede hold Aars. Det blev som ventet en ganske overlegen forstilling. Appelquist, Danton, Krimi, Medina, Vinje, Hejbøll, Schröter, Bonaducci, Cunego, Troldfod og Svart var i startopstillingen. Allerede efter 1 minut var Svart på pletten. Det var et godt indlæg fra Cunego som førte til målet. Efter 28 minutter var den duo i gang igen og sådan blev Svart dobbelt målscorer. 11 minutter senere havde vi et indirekte frispark i venstre side som Danton tog sig af, og hans indlæg fandt vej til Krimi der flugtede bolden ind med hård kraft. I anden halvleg nettede vi en enkelt gang, og denne gang var det Tim de Bolinovich, der var målscoren. Tim havde et frispark på kanten af feltet og herfra sendte han bolden ind i en fin bue over muren og op i hjørnet. 4-0 blev slutresultatet og det var jo ganske fint. I 2. runde af pokalen skal vi op imod Ringkøbing på udebane.

Grunden til der kun er 4 kampe i denne update er, at vi i næste kamp skal op imod vores rivaler fra FmFreaks United, i hvad der bliver det første lokalopgør nogensiden mellem de 2 hold. Denne kamp fortjener sin egen update, og behøver jeg sige det er en kamp der bare skal vindes!



Updatens Freak

Updatens freak står denne gang mellem 2 spillere. Den ene er Oliver Cunego og den anden er Joakim Bekker. Vi starter med Oliver, der har spillet 3 kampe i denne update, og her han har været ganske produktiv. 2 mål og 2 assist samt et snit på 7,87 er hvad det er blevet til. Joakim Bekker har spillet 2(1) kampe og han har lavet hele 3 assist, og har spillet med et snit på 7,5. De har begge præsteret rigtig fint, men det bliver Cunego som tager prisen i denne omgang da han lige har været involveret i 1 mål mere end Bekker.

Updatens mål

Updatens mål er denne kasse mod Viborg til 2-0, hvor Joakim Bekker laver en fantastisk assist til Oliver Cunego.

FmFreaks FC skader

Nicklas van Dockum ude 6-8 uger
Jonas Elsbøl ude 2-3 uger
Elliott Goulding ude 3 dage - 2 uger

Statistik
Topscorer

1. Oliver Cunego og Andreas Svart 2 mål
2. Lars Krimi, Christoffer Troldfod og Tim de Bolinovich 1 mål

Assist

1. Joakim Bekker 3 assist
2. Oliver Cunego 2 assist
3. Christoffer Troldfod og Emil Gisleson 1 assist

Kampens spiller

1. Joakim Bekker, Christoffer Troldfod og Andreas Svart

Gns. karakter

1. Lars Krimi 8,15
2. Christoffer Troldfod 7,93
3. Oliver Cunego 7,87

KOMPLET SPILLERSTATISTIK 1
KOMPLET SPILLERSTATISTIK 2

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #267: 27 Jun 2014, 02:01 »

Skide god update. Dejligt at se FC klarer det bedre end United. Fantastisk at se at Remy Danton spiller så godt!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #268: 27 Jun 2014, 08:42 »

Bliver spændende med næste update. Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #269: 27 Jun 2014, 09:59 »

Fremragende update Smiley Fantastisk at Oliver Cunego har lagt skaderne bag sig!
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010