home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 468 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks FC vs FmFreaks United
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC vs FmFreaks United  (Læst 148428 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #150: 26 Maj 2014, 07:47 »

Det dælme heller ikke mange kampe jeg får spillet Opstemt
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #151: 26 Maj 2014, 08:40 »

Hej drenge. Det er et rigtig godt stykke arbejde I ligger for dagen.
Hvordan ser det ud med Jonas Elsbøl for FmFreaks FC?
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #152: 26 Maj 2014, 10:55 »

Hvordan er det gået Nicklas ??

4 kampe, 1 assist og et snit på 6,82. Men du har også været ude i samlet 7 uger med skader indtil videre.

Det dælme heller ikke mange kampe jeg får spillet Opstemt

Du har spillet 5(1) kampe med 1 mål og 1 assist og et snit på 7,07 så lidt har du da fået spillet Peace

Hej drenge. Det er et rigtig godt stykke arbejde I ligger for dagen.
Hvordan ser det ud med Jonas Elsbøl for FmFreaks FC?

Tak skal du have Smiley

Jeg har kun brugt dig i 3 kampe, og det skyldes bl.a. du fik det røde kort i en af kampene, så du fik karantæne. Din spiller har faktisk også brokket sig over han blev brugt for lidt, og har lovet ham jeg vil bruge ham mere fremover  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #153: 26 Maj 2014, 11:05 »

Du Poul !! - jeg fik en idé som måååååskeee kan afhjælpe jer lidt med alle de "Hvordan har jeg spillet" Smiley

Læg et screenshot op fra begge hold med "kampe, mål, oplæg, kort, gennemsnitsscore og kampensspiller" så behøver i ikke hvis det er lidt til gene at svar påalle vores spørgsmål Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #154: 26 Maj 2014, 11:18 »

Du Poul !! - jeg fik en idé som måååååskeee kan afhjælpe jer lidt med alle de "Hvordan har jeg spillet" Smiley

Læg et screenshot op fra begge hold med "kampe, mål, oplæg, kort, gennemsnitsscore og kampensspiller" så behøver i ikke hvis det er lidt til gene at svar påalle vores spørgsmål Opstemt

Har jeg også godt tænkt på, og tror også vi gør det i fremtidige updates Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #155: 26 Maj 2014, 11:49 »

Ja det røde kort var helt sikkert ufortjent😄😄.
Så må vi jo se om manageren holder hvad han lover......
Men forsæt det gode arbejde
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #156: 26 Maj 2014, 11:55 »

Jonas Eksbøl er jo FC´s bølle! Røde kort og brokkerier til træneren, hvis Bonaducci bliver skadet til træning ved jeg da godt hvem der står bag !!!  Opstemt
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #157: 26 Maj 2014, 12:08 »

Ja det røde kort var helt sikkert ufortjent😄😄.
Så må vi jo se om manageren holder hvad han lover......
Men forsæt det gode arbejde

Han var sidste mand, så den var klokkeklar  Djævel

Skal nok holde mit løfte  Thumbs Up

Jonas Eksbøl er jo FC´s bølle! Røde kort og brokkerier til træneren, hvis Bonaducci bliver skadet til træning ved jeg da godt hvem der står bag !!!  Opstemt

Haha Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #158: 26 Maj 2014, 12:09 »

Mere Vanvid på FC!!! Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #159: 30 Maj 2014, 13:45 »

FREDAG !!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #160: 30 Maj 2014, 23:47 »

Hey gutter Smiley

Vi er i fuld gang med at spille på savet og vi regner med vi hver kommer med en update i løbet af aftenen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #161: 31 Maj 2014, 00:15 »

Hey gutter Smiley

Vi er i fuld gang med at spille på savet og vi regner med vi hver kommer med en update i løbet af aftenen Smiley

Awesome Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #162: 31 Maj 2014, 01:56 »



Kampene
Vi er nået frem til vinterpausen og det er tid til, at gøre status. Vi har spillet 8 kampe siden sidst, og det har givet 4 sejre, 3 uafgjorte og et enkelt nederlag. Det er som sådan okay, men selvfølgelig ikke helt godt nok. Vi har fortsat været en del plaget af skader, og samtidig har der også været et enkelt tilfælde, hvor knap halvdelen af vores trup var udtaget til U19 landsholdet mens vi selv havde en kamp, og det var selvsagt et problem. Det samme gjorde sig gældende for vores rivaler fra FmFreaks United, men nok om vores rivaler for nu. I den pågældende kamp formåede vi at få 0-0 hjemme mod Søllerød-Vedbæk, hvor bl.a. hele vores forsvarskæde samt defensive midt var af sted til landskamp.

21. September 2013 Ude mod Birkerød
Start XI: M. Jensen, R. Danton, D.Lovato, L.Krimi, T.Bjerring, T.Hejbøll, E.Gisleson (ud 81), F. Schröter (ud 71), N. van Dockum, B.Vinje, A.Svart (ud 63)
Indskiftere: T. De Bolinovich, J. Risom, M. Hansen

Kampen mod Birkerød startede rigtig godt. Et velspillet angreb endte hos Schröter, der med en fin aflevering i dybden spillede sin midtbanekollega Gisleson helt fri foran mål, og her bragede han bolden ind ved nærmeste stolpe. Det var faktisk det eneste højdepunkt i første halvleg, men heldigvis kom vi tilbage på sporet i anden. Halvvejs inde i anden halvleg var kombinationen Schröter-Gisleson igen på spil, og det var efter samme opskrift som tidligere. Igen fandt Schröter Gisleson med en fin bold, og Gisleson var igen kølig foran målet. Bolinovich havde kort efter en stor mulighed på et fint indlæg fra Van Dockum, men hans forsøg gik snært forbi. Vi sad fortsat på kampen og i det 81. minut scorede indskiftede Remy Danton mirakuløs vis direkte på et hjørnespark.

Kampen efter var mod Frem, og det var en kamp der først blev afgjort til allersidst. Vi havde egentlig godt styr på dem i det meste af kampen, men 2 skader tidligt i kampen ødelagde lidt vores rytme. Efter 65 kom Frem foran på deres nærmest eneste chance i hele kampen. Frygtelig ufortjent. Vi formåede dog at komme rigtig stærkt igen og kun 6 minutter senere bragte Troldfod balance i regnskabet, på hvad der lignede et lille drop af deres keeper, men det var Troldfod fuldstændig ligeglad med. Nu skulle alt satses og det blev belønnet i kampens overtid. Emil Gisleson begik, hvad der så ud til, at være et klart frispark på en Frem spiller, men dommerens fløjte var tavs og derfor kunne Gisleson løbe videre med bolden og spille den ind til Bolinovich, der vendte flot rundt inde i det lille felt og hamrede bolden over i det modsatte hjørne. 1-2! og så fik vi sgu endnu en sejr.

Herefter fulgte 2 kedelige 0-0 kampe, inklusiv den mod Søllerød-Vedbæk, og næste kamp mod Nordvest FC ude gav heller ikke 3 point. Vi kunne slet ikke få spillet til, at flyde i den første time, og her havde Nordvest formået at score 2 gange på os. Jeg skiftede formation og det fik en øjeblikkelig effekt. Først scorede Remy Danton efter 61 minutter, og Christoffer Troldfod scorede 3 minutter senere til 2-2. Minuttet efter havde Andreas Svart en friløber og dermed en kæmpe mulighed for, at færdiggøre comebacket, men han kunne ikke stå for presset og skød ved siden af. Som det ofte sker når man ikke kan udnytte sine chancer i fodbold, så gør modstanderen det, og det var præcis hvad der skete efter 76 minutter. Så var det frem og presse på igen, og kort efter fik Svart igen en friløber, men heller ikke denne gang kunne han udnytte chancen. Vi tabte kampen 2-3 og smed nogle ærgerlige point i toppen.

26. Oktober 2013 Ude mod Avarta
Start XI: M. Jensen, R. Danton, L.Krimi, J.Elsbøl, B.Vinje, T.Hejbøll, E.Gisleson (ud 45), A. Luigi Bonaducci, E. Goulding, C.Troldfod (ud 73), T. De Bolinovich (ud 64)
Indskiftere: J. Bekker, A. Svart, N. Van Dockum

Kampen mod Avarta var virkelig en vi havde brug for, at vinde for vi var ved at falde for langt bagud i ligaen. Det startede fint og vi fik en stor mulighed ved Bolinovich efter halvandet minut, som han dog brændte. Avarta havde kun en chance i første halvleg og den scorede de minsandten på. Efter 19 minutter scorede de nemlig efter hjørnespark til 1-0 og det var også stillingen ved halvleg. Vi skulle dog vende stærkt tilbage i anden halvleg. Kun 4 minutter inde i anden halvleg fik vi et straffespark som Troldfod sikkert eksekverede. Troldfod var for alvor i hopla og efter 56 minutter spillede han flot Bolinovich fri og denne gang var han kold foran målet. 1-2. Vi havde siddet på kampen hele vejen igennem, og nu havde vi endelig fået hul på bylden. Andreas Svart ville også lege med og efter 63 minutter tog han sagen i egen hånd, driblede et par mand og til sidst udplacerede han keeperen. Tilbagevendte Goulding fik sin første kamp efter sin skade som havde holdt ham ude i hele sæsonen, og han var lige ved at score til 4-1, men før han kunne afslutte blev bolden taklet fra ham. Heldigvis røg bolden hen til en fri Troldfod, der stod og lurede på bagerste stolpe og herfra kunne han nemt prikke bolden ind.

De 2 sidste kampe bød på endnu en 0-0 kamp, og så en 2-0 sejr hjemme mod Vanløse, hvor van Dockum og Gisleson stod for målene.


Årets spiller i 2. Division Øst
Årets spiller i 2. Division Øst skulle uddeles, og vi havde 2 nominerede. Christoffer Troldfod og Emil Gisleson var med i feltet, og noget overraskende for mig løb Emil Gisleson sgu med prisen. Stort tillykke til ham Thumbs Up

Statistik
Topscorer

1. Christoffer Troldfod og Emil Gisleson 5 mål 
2. Tim de Bolinovich 4 mål
3. Alfredo Luigi Bonaducci 3 mål

Assist

1. Christoffer Troldfod 4 assist
2. Nicklas van Dockum 3 assist
3. Joakim Bekker, Kennedinho, Frederik Schröter, Tim de Bolinovich, Andreas Svar og Emil Gisleson 2 assist

Kampens spiller

1. Andreas Svart 2
2. Emil Gisleson 2
3. Jens Risom, Christoffer Troldfod,  Alfredo Luigi Bonaducci og Nicklas van Dockum 1

Gns. karakter

1. Emil Gisleson 7,21
2. Jonas Elsbøl 7,12
3. Lars Krimi 6,96


« Seneste Redigering: 31 Maj 2014, 11:29 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #163: 31 Maj 2014, 02:02 »

FmFreaks United-updaten kommer i løbet af lørdag.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #164: 31 Maj 2014, 02:04 »

Meget gennemført !! +1
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010