home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Mit statistiske tidsfordriv
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Mit statistiske tidsfordriv  (Læst 11017 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #15: 28 Jun 2014, 11:35 »

Nu ved jeg godt du ikke kan gå så meget i dybden, men Bendtner har jo haft mange kampe som indskifter, hvilket naturligvis for hans "points" ned, da han ikke har ligeså mange minutter per kamp som mange andre på listen Peace

Takker for det med tallene Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #16: 28 Jun 2014, 12:21 »

Nu ved jeg godt du ikke kan gå så meget i dybden, men Bendtner har jo haft mange kampe som indskifter, hvilket naturligvis for hans "points" ned, da han ikke har ligeså mange minutter per kamp som mange andre på listen Peace

Takker for det med tallene Wink

Der er vidst ingen tvivl om, at det havde været mere nøjagtigt med samlede minutter i forhold til kampe (som man f.eks. ser i NBA med pr. 48 min kontra en kamp), men så er vi nok ude i et lidt større arbejde  Smiley
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #17: 28 Jun 2014, 13:47 »

8 skud, 2 mål! Det er slet ikke dårligt. Han skal bare inde sig en god klub og spille en masse af kampe og få scoret på flere skud.


ps. det er Nicklas Bendtner jeg snakker om Wink
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #18: 28 Jun 2014, 13:51 »

Balotelli-tråden bør være åben igen - ved ikke lige helt hvad der er sket.
Men Batigol, først og fremmest super godt arbejde. Har du tjekket Soccerway.com? Der kan du få at vide hvor mange minutter de enkelte spillere har været på banen i hver sæson.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #19: 03 Jul 2014, 17:36 »

Hvor finder du alle de tal henne, Batigol?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Svartovich
Gæst
 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #20: 03 Jul 2014, 17:38 »

Kunne også godt tænke mig at vide, hvor du får dine oplysninger fra. Synes ofte det er svært, at finde så mange gode detaljer på de hjemmesider jeg bruger. Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #21: 03 Jul 2014, 18:48 »

Alt kommer fra WhoScored.com.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #22: 03 Jul 2014, 19:09 »

Jeg takker.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #23: 17 Dec 2014, 06:53 »

- EUR #01: DE MEST PRODUKTIVE OFFENSIVSPILLERE -
Jeg har været på den igen, og leget lidt med sidste sæsons statistikker. Jeg ville gerne se på hvem der havde været mest produktiv af de offensive spillere, hvorfor jeg valgte at tage lidt kritik til mig, og basere min liste på minutter og ikke på antallet af kampe. Derfor opsatte jeg to simple kriterier for denne liste:

  • Spilleren skal have været direkte involveret i minimum 15 mål, enten som målscorer eller oplægger.
  • Spilleren skal have et snit på minimum 0,750 mål og assists per 90 minutters fodbold.

Kort efter var listen udarbejdet og den ser således ud:



I sidste sæson var der altså 11 spillere, i de fem store europæiske ligaer, der var direkte involveret i minimum 1 mål, for hver 90 minutters ligafodbold de havde spillet. Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, Sergio Agüero og Luis Suárez skiller sig ud, som de fire mest produktive, mens Zlatan Ibrahimović følger efter som femmer. Blandt disse fem spillere, skiller Sergio Agüero sig ud som den mest træfsikre, med en træfsikkerhed på 19,77%, mens Cristiano Ronaldo tager prisen som den mindst skarpe af de fem, ved at score på 14,35% af sine afslutninger.

Ser man på hele listen, finder man utvivlsomt et par uventede navne. Giuseppe Rossi er noget overraskende i top 10, med en imponerende træfsikkerhed på 24,24%. Derudover kan Sassuolos Domenico Berardi også nævnes, mens Sidney Sam, der skiftede Leverkusen ud med Schalke i sommers, og Stuttgarts Alexandru Maxim, noget overraskende også optræder på listen. Derudover formåede veteranen Luca Toni også at snige sig med, endda med en ganske hæderlig træfsikkerhed, på trods af at spille i en klub som Hellas.

Kigger vi på træfsikkerheden, er der et par spillere der virkelig skiller sig ud, både på den gode og på den dårlige måde. I den gode ende af skalaen, finder vi Yaya Touré og Villarreals Ikechukwu Uche, der som de eneste formåede at score på over 30% af sine afslutninger, med en træfsikkerhed på henholdsvis 31,25% og 30,43%. Lige i hælene på dem er den nu tidligere Barcelona-kant, Alexis Sánchez, der scorede på hele 28,79% af afslutningerne, i sin sidste sæson hos catalanerne. Omvendt må Ángel Di María og Mario Balotelli fremhæves som værende alt andet end skarpe, da de begge to kan se tilbage, på en sæson med en elendig træfsikkerhed. Di María, der dog gjorde skade god igen, ved at lægge op til vanvittige 17 mål, scorede således blot på 6,35% af sine afslutninger, mens Balotelli blot omsatte 9,21% af sine afslutninger til mål.

Afslutningsvis bør det (selvfølgelig?) også nævnes, hvor imponerende det er at se en gammel mand som Francesco Totti, stadig være blandt de bedste offensive spillere i hele verden. Roma imponerede i sidste sæson, og er godt med igen i år, og i sidste sæson spillede Totti en stor, stor rolle i romernes succes.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mit statistiske tidsfordriv
« Svar #24: 18 Dec 2014, 14:05 »

Fedt lavet Smiley
I forhold til træfsikkerhed, er det så ikke interessant at se på hvor stor en andel af mål og skud der kommer fra straffespark? Smiley Ikke at jeg forventer nogen kæmpe forskel, men ikke desto mindre siger den da noget Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010