home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 301 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #12 Rise to Glory - The Seagulls
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #12 Rise to Glory - The Seagulls  (Læst 22728 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#4 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #15: 19 Maj 2014, 16:40 »



Som lovet så vil jeg lige komme med lidt tanker omkring klubben og den chancer i næste sæson, hvor vi bare skal gå efter at overleve i ligaen og jeg derfor nok vil nedprioritere både ligacuppen og FA Cuppen i jagten på at undgå den forventede nedrykning. Tidligere nævnte jeg at jeg ville stå uden højre backs og det ville være den position, hvor jeg ville smide flest penge her henover sommeren, men der er også behov for nye kræfter på flere andre pladser.

I målet har jeg forlænget med Tomasz og samtidig kommer Rønnow til som konkurrent. Vi råder også over Walton, men han vil nok ikke få ret meget spilletid, med undtagelse af ligacuppen selvfølgelig. I forsvaret har både Bruno og Calderon kontraktudløb her den 30/6/2014 og da det udover dem kun er Chicksen som kan dække højreback mangler der to mand her, da Chicksen ikke har niveauet til Premier League. Matthew Upson har også kontraktudløb og det efterlader os med Dunk, Thelander og Greer inde centralt. Derfor er jeg på udkig efter en gerne venstre benet central forsvarer, der kan giv de tre andre kompetent konkurrence. Jeg fik desværre ikke nogle gode spillere i denne omgang af ungdomslotteriet, desværre. På midten har jeg netop modtaget et bud på 50 mil for Solly March, som jeg dog ikke har tænkt mig at sælge og da slet ikke til en konkurrent i ligaen. Vi mangler en god central midtbane spiller, men jeg har flere emner i kikkerten, som jeg håber at kunne præsentere senere i næste update. Helt i front har de to topscorer fra sidste sæson Dady og Ulloa også brug for noget konkurrence efter at deres nærmeste konkurrenter har haft kontraktudløb. CMS var skadet hele sidste sæson og har mistet meget af sit spil og han vil ikke få forlænget sin kontrakt som udløber næste sommer.

Rent taktisk satser jeg på at vi måske kan tage røven på de andre ved at spille offensivt, men nu må vi se hvad der sker. Alfa omega er at vi overlever den nye sæson, uanset hvor grimt vores spil bliver for tilskuerne at være vidne til. Jeg fik forlænget min kontrakt med en sæson i slutningen af marts og derfor har jeg nu kontrakt frem til 2015 selvom jeg gerne have taget en meget længere en. Desværre vil Tony Bloom ikke give mig den, men mon ikke han skifter mening når han ser hvor godt vi spiller.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #16: 25 Maj 2014, 12:52 »

Så er det snart tid til en ny update herfra.
Logged


Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #4 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #17: 28 Maj 2014, 10:23 »

Så er det snart tid til en ny update herfra.

 Huh
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #4 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #18: 28 Maj 2014, 10:51 »

Så er det snart tid til en ny update herfra.

Relativt begreb  Rullende Øjne
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #19: 28 Maj 2014, 14:03 »

Ja det kan du have ret i men satser på at finde tid til en update i aften engang
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#5 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #20: 28 Maj 2014, 20:58 »



Så fik jeg endelig tid til at skrive en update til jer igen, og vi kan jo ligeså godt ligge ud, hvor der er blevet brugt mest tid det sidste stykke tid - transfermarkedet. Jeg har hentet spillere for 222 mil kr, mens der kun er solgt for 17 mil (utroligt hvad tvpenge kan gøre ved et transferbudget). Det eneste salg i denne omgang blev vores første keeper fra sidste sæson, Tomasz Kuszczak, der røg til Rusland, hvor Terek stod og manglede en habil keeper og jeg havde jo brug for pengene for at købe nye folk i forsøget på at blive oppe i PL. Har udover salget også lejet 4 ungdomsspillere ud for at sparer deres løn i denne sæson, samt givet 11 spillere fri transfer heriblandt Bruno, Calderon og Upson.

Hvor jeg kun solgte 1 og lejede 4 andre ud hentede jeg ikke mindre end 13 spillere ind. Til målet har jeg hentet Rønnow, Rudd, Nicholls samt Jones som et håb for fremtiden. Med tilgangen af de tre keepere til førsteholdet er der lagt op til en hård kamp om den faste plads i målet. Da jeg gerne vil bygge holdet op omkring englændere vil enten Nicholls eller Rudd nok ende med den faste plads. Jones er som sagt hentet som et håb for fremtiden, og har får store roser med på vejen af både talentspejdere og staben i klubben. I alt brugte jeg cirka 9,5 mil kr på de fire målmænd.

Forsvaret er også blevet kraftig opgraderet med 5 nye ansigter der både dækker over rutine og ungdommeligt gå på mod. Tamas, Marcellis, Henley, Robinson og Wilson er alle spillere som jeg føler giver holdet en helt anden pondus end i sidste sæson, hvor navnene var Upson, Bruno og Ward nede bagi. Venstre backen har fået tilgang af Jack Robinson som Liverpool ikke ville satse på, og jeg fik derfor lov at hente ham til klubben, ligesom Blackburn åbenbart ikke var vilde med Adam Henley, der ellers kan dække begge backs. Robinson vil skulle slås med Juelsgård om pladsen som VB mens Henley sætter sig tungt på HB, med Tamas som backup. Marcellis vil blive brugt som backup både centralt og på HB, mens Wilson kan se frem til det samme på VB og centralt. Udover de fem nye har jeg fortsat Greer, Thelander og Dunk samt Juelsgård der alle fire var i klubben sidste sæson, og det er nok en for mange, men regner med at der skal bruges en masse rotation i denne sæson, med de hårde kampe vi kan se frem til. Beløb brugt på forsvaret 80,5 mil kr.

Midtbanen har kun haft tilgang af en spiller, men hvilken en af slagsen. Jeg valgte at bede formanden om flere penge, hvilket han syntes var en god ide. Det endte med at jeg slog klubbens rekord for flest penge brugt på en spiller, da jeg den 12/6/2014 kunne præsentere Hughes som jeg hentede i Derby for 132,5 mil kr kontant og mulighed for 50 mil kr mere når han har scoret 50 mål for klubben. Umiddelbart mange penge for en så ung spiller men han bliver sgu bare for god til at jeg gider se ham rende rundt i Derby eller værre endnu, at han ender i en af de andre hold i PL.

Til sidst har angrebet fået tilgang af 3 mand - en til fremtiden og to som vil gå ind på førsteholdet og konkurrerer med Dady og Ulloa. Summerbee og Stracqualursi går ind på førsteholdet, mens Payton vil gå ind på u-holdene. De to unge regens er hentet i Rochdale, hvor mine talenterspejdere opdagede dem, og jeg fik dem derfor for en slik, mens Stracqualursi kom til gratis fra Emelec. Derfor endte beløbet brugt på angribere på 690K kr.

Vi har spillet 5 venskabskampe, hvor vi har scoret 24 mål og kun lukket 1 ind, så holdet lader til at være klar til første opgave i PL som bliver hjemme mod Liverpool, en kamp som alle i og omkring klubben ser meget frem til.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#6 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #21: 01 Jun 2014, 15:39 »



Så er sæsonen endelig gået igang og vi lagde fra land med en kamp hjemme på AMEX mod sidste sæsons nummer 6 fra Liverpool, der havde taget alt det tunge skyts med i bussen. Ganske som forventet blev vi sat under et voldsomt pres, men ind kunne de ikke få bolden også slog vinde bare til på en af vores kontraer, og gjorde det til 1-0 ved vores nye mand Stracqualursi. Desværre fik vi kun et point for vores indsats, da Jordan Henderson udlignede i slutningen af første halvleg. Hele anden halvleg virkede det til at begge hold var godt tilfredse med det ene point og kampen sluttede derfor 1-1.

Vores næste opgave var ude mod en af vores konkurrenter i nedrykningsræset. Vi viste stor klasse og spillede dem fra hinanden på kryds og tværs, dog blev det kun til to mål ved Ulloa og vi fik dermed de første tre point i denne sæson. Bare tre dage efter var alle reserverne i kamp i Liga Cuppen, hvor vi skulle en tur til Colchester fra League Two. De fik ikke et ben til jorden og derfor blev det endnu engang til to mål til Ulloa og et selvmål af en Colchesterspiller lukkede og slukkede festen. Næste runde byder på en hjemmekamp mod Charlton, men mere om den kamp længere nede i denne opdate. Vi sluttede august af med en kamp hjemme igen, hvor Stoke og deres "luftvåben" kom forbi, og vi var derfor ekstra opmærksomme på ikke at give dødbolde væk, som ville kunne blive brugt til at straffe os. Det lignede længe endnu en uafgjort på hjemmebane, ligesom mod Liverpool, men pludselig ud af det blå slog vores dyreste indkøb nogensinde til med et drøn som sejlede ind uden chance for Begovic i kassen. 1-0 og tre point mere til stillingen takket være Will Hughes.

Det meste af september gik med landskampe og derfor skulle vi først i aktion igen den 14/9, hvor vi skulle forbi lokalrivalerne fra Southampton, som hjemme på St. Mary's havde lukket 32689 ind på lægterne til det første rivalopgør i Premier League mellem de to hold i mange år. Kampen havde det hele. Vi kom hurtigt bagud og jeg frygtede at spillerne ville miste alt mod allerede her tidligt i kampen, og vi derfor ville kunne få ørerne gevaldigt i maskinen. Heldigvis fik vi straffespark umiddelbart bagefter, som Jesper Juelsgård selvfølgelig brændte den klovn. I pausen sagde jeg til gutterne at de bare skulle blive ved med at presse på for jeg følte at vi havde godt styr på Southampton, og at vi faktisk var uheldige med at være bagud. I løbet af anden halvleg endte det da også med at vi fik vendt kampen i løbet af de sidste 10 min, ligesom Man Utd plejede at gøre under Alex Ferguson, og vi vandt fortjent 2-1.  Senere i samme uge stod den på kamp mod ligaens nummer et fra Swansea... De levede tilsyneladende godt af Bony og hans mange mål, men i kampen mod os var han en skygge af sig selv. Desværre magtede vi ikke at passere Worm i Swanseaburet og derfor måtte begge hold nøjes med et point i endnu en nulløsning.

Det var nu tid til tredje runde i Liga Cuppen, og reserverne skulle derfor i kamp mod Charlton. Solly March og Stracqualursi stod for vores mål og vi bookede derfor billetter til fjerde runde, hvor vi skal på besøg hos Peterborough. Vi sluttede september af med en hjemmekamp mod West Ham. Kasper Kusk og March sikrede os en hurtig  tomålsføring, men et selvmål af Adam Henley og en misforståelse mellem Thelander og Wilaon gjorde at der ved pausen stod 2-2. Ligesom i kampen mod Southampton slog vi endnu engang til med et mål til sidst i kampen, da Ulloa vandt en hovedstødsduel tog bold med sig og udplacerede keeperen med et køligt skud helt ude ved stolpen til slutstillingen 3-2.

Med de tre point fra den kamp har vi hentet 14 point i 6 kampe, og vi finder derfor os selv på ligaens 3. plads to point efter Chelsea. De næste tre kampe vil dog nok lave om på dette, da vi skal op imod Man City, Tottenham(hjemme) og Chelsea(ude) inden vi runder oktober af med 4. runde kampen mod Peterborough. Kan vi få en enkelt sejr hjemme og måske uafgjort ude mod Chelsea, har vi skrabet flere point sammen i oktober end jeg tør håbe på, men nu må vi se.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2014, 15:42 af darkalf » Logged


RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #6 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #22: 01 Jun 2014, 18:13 »

Super fed blog!
Kunne det tænkes at du ville dele din taktik med os andre?
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #23: 01 Jun 2014, 18:46 »

Det kan vi da sikkert nok finde ud af når jeg kommer på compen igen.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#7 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #24: 03 Jun 2014, 17:05 »



Som lovet tidligere kommer her min taktik/ taktiker som jeg indtil videre har brugt. Jeg er en stor fan af Wester og hans arbejde ud i det taktiske og derfor er min  hovedaktionær bygget op omkring flere af de ting jeg har læst i hans forskellige tråde og blogs. 4-4-2 er og har altid været min favorittaktik og målmanden i denne taktik er en ganske almindelig målmand på defensiv. Foran ham er der to centrale forsvarer på defensiv med to backs ved siden af på automatisk så de både deltager offensivt og defensivt. Dette kræver hurtige og udholdende backs som også kan smide et godt indlæg ind i feltet.

På midten er der en felt til felt spiller og en dybtliggende playmaker som står på henholdsvis support og defensiv. Fløjene er begge to på offensiv hvorfor de klæber til sidelinierne og er klar til at sprinte ned til baglinien og smide bolden indover eller lægge den af til en fremstormende back. Helt i front har jeg en targetmand på support der med sin fysisk styrke og hovedspil skal tage alle slåskampene og derefter spille bolden videre til enten den anden angriber eller til en af de fremstormende midtbanespillere, der kan rykke ind i de huller som opstår når modstanderne gå i kamp mod targetmanden. Endelig er den sidste mand oppe foran en komplet angriber der står på offensiv, og han har kun en opgave nemlig at lave mål.

Rent organisatorisk står vi som udgangspunkt på balanceret fra kampstart for ligesom lige holde på formen i spillet, samtidig med at alle bidrager i flere facetter af opbygningen. Kampmentaliteten står på standard for ligesom at have en base at starte kampen udfra. Hvis alt går godt kan man fortsætte med denne indstilling, men skulle man være kommet bagud så smider man den jo bare op på offensivt. Til sidst i kampene kan man eventuelt gå ned i en kontra, hvor du så kan lukrer på at modstanderne kommer længere frem på banen.

Holdinstrukserne er vær aggressivt involveret, chikaner modstander, højere tempo, bevægelsesfrihed fra positioner, vær mere udfoldende og søg overlap.

Taktik nummer to har jeg ikke rigtigt brugt efter oprykningen, men det var den jeg brugte i den sidste halvdel af sidste sæson nede i Championship. Igen er det en 4-4-2 dog er backsene på support ligesom den ene fløj er det. Centralt på midten er der en central midtbanespiller på offensiv ved siden af en bolderoberende på defensiv. De sidste fløj er sat op som indvendig angriber hvor han kan trække ind i banen og skyde på mål eller spille de to i boksen fri. Netop de to oppe i boksen er modsat den første taktik en targetmand på offensiv og en skarpretter på offensiv. Rent organisatorisk er vi på frit hvorfor spillerne deltager i flere faser af spillet. Teknisk set er holdet delt op i en offensivt del og en defensiv der står for være deres opgaver. Mentaliteten er offensiv og tanken med denne taktik er at spille modstanderen ud af banen med rendyrket chok and attack.
Som sagt har jeg ikke prøvet den sidste taktik her af i PL, og umiddelbart er den nok også bedst til hvis man er monsterfavorit eller bare har et meget bedre hold en modstanderne.

Håber det giver mening og at I kan bruge det til inspiration ellers kan jeg kun anbefale at følge med i Westers blogs, eller tage et kig i det taktiske panel her på freaks.
Logged


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #7 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #25: 03 Jun 2014, 19:37 »

Rigtig god blog darkalf, har givet mit lysten til at starte en save med dem Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #26: 03 Jun 2014, 20:24 »

Rigtig god blog darkalf, har givet mit lysten til at starte en save med dem Smiley
Lyder da godt det er da altid fedt at inspirere folk til nye ting.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #27: 08 Jun 2014, 06:42 »

Med udsigt til fri i de næste 5 uger så burde der blive tid til mere manager og dermed flere opdateringer fra Brighton.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#8 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #28: 15 Jun 2014, 17:28 »



Endelig fik jeg tid til at skrive lidt på bloggen igen efter vi grundlovsdag fik vores lille Emma tre uger for tidligt. Sidste gang der  var nyt fra Brighton havde vi fået en kanonstart på livet som Premier League hold, med en flot 3. plads efter 8 kampe. Siden har den ene kamp efter den anden afløst  og vi skriver nu den 31. December 2014. Hvis vi starter med Liga Cuppen skulle vi som bekendt op imod Peterborough i slutningen af oktober i 4. runde og det blev til en sikker 4-1 ude som sendte os videre til kvartfinalerne, hvor vi selvfølgelig trækker Chelsea, der ligger i spidsen af ligaen. Det opgør blev spillet her i december på Stamford  Bridge, men her var vi ganske som ventet oppe imod overmagten og reserverne røg ud af Mickey Mousecuppen med et 3-0 nederlag.

I ligaen havde vi fået fornøjelsen af Man City, Tottenham og Chelsea i oktober og som jeg skrev sidst, da jeg fortalte om oktobers  kommende kampe ville jeg være tilfreds med 4 point mod disse tre stærke hold. Jeg startede hjemme mod Man City, der havde alle superstjernerne med. Lige meget hjalp det dog dem, da de ikke kunne spille sig igennem vores kæder og når de endelig gjorde sparkede de enten på keeperen eller langt forbi målet.  Anderledes skarp var Ulloa på vores eneste chance og han endte dermed som matchvinder i vores højst ufortjente sejr på 1-0.  Efter kampen var der en euforisk stemning i byen som om havde vi lige vundet mesterskabet, og moralen var derfor helt i top til de næste to kampe, som desværre ikke blev en ligeså stor succes, da vi tabte til både Tottenham og Chelsea med 2-1. Så kom kampen mod Peterborough og selvom det var reserverne som spillede kampen var det som om at sejren gav hele truppen et skud frisk energi og tro på tingene. Oktober gav kun 3 point til regnskabet, men de kom mod Man City så alt er godt.

November bød på fire kampe mod på papiret overkommelige modstandere som Everton, Sunderland, Aston Villa og Reading og jeg havde et klart håb om mindst en sejr og gerne mod Sunderland, hvor den tidligere Brighton manager, Gustavo Poyet og hans tro følgesvend Liam Bridcutt, huserer endnu. Samtidig er Aston Villa nede i bunden af tabellen, og hvis vi vil noget seriøst i toppen af ligaen er de et hold vi skal kunne slå selv med et halvt hold skadet.
Vi startede dog mod Everton og var her heldige af Ulloa endnu engang gjorde sig til klubbens helt ved at udligne evertons tidlige førings mål kort før tid til 1-1. Så oprandt dagen hvor Gus og Bridcunt skulle tilbage til AMEX efter deres farvel op til sidste sæson, og de fik en "varm" velkomst af fansene på tribunerne. På banen var Sunderland spillerne tydeligt påvirket af lydinfernoet som mødte dem når de havde bolden, og fuldt fortjent bragte vi os foran med både 1- 2- og 3-0 inden de fik pyntet lidt på resultatet til sidst med en reducering til 3-1. Tilhængerne hyldede os som helte for vores flotte indsats og vi var endnu engang på en lyserød sky af selvtillid, hvilket selvfølgelig betød at vi ikke var i stand til at slå nummer 19!!!! i ligaen fra Aston Villa, men i stedet gik ned på deres niveau og gjorde til en slåskamp i stedet for, hvilket gav ikke mindre end 7 gule kort til os og dermed en bøde på 218.000 kr for voldig opførsel. Rent resultatmæssigt blev det "heldigvis" kun til en 1-1, for det kan man jo bruge til en hel masse. Spillerne fik den helt stor opsang efter kampen, og det hjalp da lidt til kampen mod Reading som vi besejrede med vilde 1-0 på mål af Solly March. November kastede altså 8 ud af 12 mulige point af sig, hvilket jo er ganske godkendt, hvis man da ellers er tilfreds med 1-1 mod nummer 19 i ligaen!!

Tid til julekalender og julefrokoster fik vi sgu ikke med det kampprogram vi havde fået i december, hvor vi havde ikke mindre end 6 kampe i ligaen og 1 i Liga Cuppen, som vi jo selvfølgelig tabte mod Chelsea. Inden den kamp havde vi dog slået Blackburn med 3-1, inden vi ude mod vores ærkerivaler fra Cryster palace fik 1-1 oven på en forfærdelig dommerpræstation, der bød på ikke mindre end 4 gule kort til hver hold og et par småskader til begge mandskaber. Mod Norwich var Dady den helt store spiller med 2 mål og 1 oplæg i vores bedste kamp til dato i ligaen. Så kom vi til liga Cuppen, også var vi ude af den igen.. Den 20/12/14 stod mange af spillerne overfor deres største idoler, da vi indtog græstæppet på Old Trafford. De var nok også for benovet for hold kæft, hvor fik vi røven på komedie. Der var ikke gået mere end 10 minutter af kampen så var den faktisk allerede slut, via tre hurtige mål til Man Utd. Bedre blev det ikke inden pause, og vi krøb fra banen som en flok slagne kujoner bagud med 5-0. Spillerne frygtede tydeligvis min vrede i pausen for de så allesammen lige ned i gulvet, da jeg kom ind. Ingen sagde et ord i de 15 minutter som pausen varede og spillerne gik på banen, som stor spørgsmålstegn. Anden halvleg blev røvkedelig og der eneste der skete var at vi fik reduceret til 5-1 ved Solly March.

Jeg valgte at smide bøder i nakken på hele truppen undtagen Solly March, hvilket skabte en smule had mod min person, men det er jeg sgu så vant til. Tilsyneladende hjalp det for imod Fulham var holdet som forvandlet og vi fik en flot 4-1 sejr med i bagagen til kampen på Emirates, som vi netop er blevet færdige med. En vild fodboldkamp, hvor ingen af holdene bekymrede sig synderligt meget om at forsvarer betød målfest og et flot 3-3 resultat til hos. December kastede dermed 11 ud af 18 mulige point af sig. Vi går derfor ind til de sidste 19 kampe i ligaen på en flot 3. plads med 6 point op til Chelsea som endda har en kamp i hånden, ligesom Man Utd har, dog er de kun 4 point foran os. Bag os har vi Everton der har 36 point ligesom os, dog har de en dårligere målscorer. På 5 pladsen følger Tottenham med 34, så kommer Fulham med 33 også kommer Arsenal og Man City med 32. Dog har City en kamp til gode. Vi er dermed snublede tæt på de magiske 40 point som gerne skulle sikrer os endnu en sæson i Premier League.

Vores næste opgave bliver FA Cuppen, hvor vi har trukket Rotherham Skybet League One på udebane. De fem kampe i ligaen i januar bliver mod Liverpool, Hull, Stoke, Southampton og West Ham, så jeg forventer en 8-10 point, hvilket bør være meget realistisk. Der skal også hentes flere spillere ti klubben og meget gerne på den defensive midtbane.

Det var alt for nu. Skriver igen når der lige er luft i babypasningen. 
« Seneste Redigering: 23 Jun 2014, 11:28 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Rise to Glory - The Seagulls
« Svar #29: 23 Jun 2014, 11:31 »

Så er der snart en ny update fra Brighton på trapperne.. Regner med at have den klar engang i løbet af imorgen tirsdag.
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010